Zij bepaalt dat dat niet de volgorde is. “Van mij ga je het niet winnen.”quote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Je mega kinderwens zou ook prima op een tweede date kunnen.
Er gaat een whiteboard in hun huis hangen met alle "klusjes" die gedaan moeten worden.quote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij bepaalt dat dat niet de volgorde is. “Van mij ga je het niet winnen.”
Hij heeft allang bepaald welke kaak hij raakt als ze iets zegt van hem niet zint.quote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Hij was te dominant
Oh dit is een stabiele start
Op de eerste date al kinderen eisen, dan is het voor mij snel voorbijquote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Ik zie het gebeurenquote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft allang bepaald welke kaak hij raakt als ze iets zegt van hem niet zint.
Als je dat nou relaxed zou brengen zou ik het kunnen hebben, maar als in “IK WIL KINDEREN JOOP!” - ja dan komt nummer twee er niet.quote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de eerste date al kinderen eisen, dan is het voor mij snel voorbij
Zij is er zo klaar mee.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
Gezellig
Lachen
......
......
......
.......
Is ook een leuke verrassing voor de man als je op de eerste date al onveilige seks hebt gehadquote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Als ze straks 2 kinderen heeft kan ze er niet achteraan rennen. Yay voor die kinderwens.quote:Op maandag 6 november 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nou dat dus. Moi eem, zeggen we dat in het Gronings(moi niet op zijn Frans uitspreken
)
Kunstgebit.quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Monica heeft wel heel witte tanden, keurig.
dikke kunstbekquote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Monica heeft wel heel witte tanden, keurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |