Ik als geen fan vind het toch leuk dat hij nog een poging doet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Well guess wie de eerste artiest is
quote:Op maandag 6 november 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Laura, nog steeds dwalend in Verona.
Ewert doet dus 2 keer mee, 1 keer met zijn band Ewert and the Two Dragons en 1 keer solo met andere artiest Multikas dat dan weer de doorstart is van Cartoon (Ook eerder in Eesti Laul met Immortality)quote:Op maandag 6 november 2023 20:40 schreef molloot200 het volgende:
Ewert and the Two Dragons? Wat tofIk luister hun best wel veel, heel toffe indieband vind ik. Wist niet dat ze uit Estland kwamen dus ik had dit even niet verwacht hahaha
Geen idee of ze het ESF zouden halen en hoe ver ze dan zouden komen. Maar heel tof dat ze meedoen
@Momo is inmiddels van de (slaap)bank afgegledenquote:Op maandag 6 november 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Well guess wie de eerste artiest is
Ik ga straks luisteren in de pauzetijd, eerst werkdingen doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Momo is inmiddels van de (slaap)bank afgegleden
Straks om 19:00 komen de nummers op YouTubequote:Op vrijdag 8 december 2023 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Moet je perse een app downloaden of zijn ze op een ander manier te beluisteren?
Ja in veel lijstjes staat ze ergens onder aan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Laura kan het trouwens maar beter opgeven
Ja hier trekken we de grensquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja in veel lijstjes staat ze ergens onder aan.
Ik wil het absoluut geen schijtlolligheid noemen, maar ik weet niet of ik deze tendens zo geweldig vind.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
Ligt het aan mij of horen we wat Käärijä invloeden?
Het kan goed zijn dat die artiesten al jaren dit soort muziek maken maar het valt wel op.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil het absoluut geen schijtlolligheid noemen, maar ik weet niet of ik deze tendens zo geweldig vind.
Dat klopt, kan zijn dat ze normaal nooit werden geselecteerd voor de selectie. Voor de diversiteit is het ook niet perse verkeerd, maar voor mijn persoonlijke muzieksmaak is het geen fijne ontwikkeling.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het kan goed zijn dat die artiesten al jaren dit soort muziek maken maar het valt wel op.
Dat zei ik ook al eerder in het topic, geen van die nummers doet het ook goed bij de Eurofans.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Nog een recappie.
Waarom staan deze automatisch in de finale? Vrij niksige nummers
Ik gooi straks een pizza in de ovenquote:
En ik een kroket in de airfryer.quote:
Als ik de presentatoren zo hoor kan dat ook gewoon Ests zijn geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:15 schreef NailQueen het volgende:
En de livestream hapert. Op naar ESC plus
Laat @Cee het niet horenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Is deze Leto Svet - on steroids echt de favoriet om naar Zweden te gaan?
Met alle respect, maar in een jaar waarin gekkigheid sowieso wat de norm wordt, verzuipt dit toch kansloos?quote:
Ja, dat is wel de winnaar blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:30 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof dat ik er eentje gemist heb?
Eens maar eens zien of er veel gekkigheid gekozen gaat worden maar de hype snap ik niet helemaal, het is wel geinig.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met alle respect, maar in een jaar waarin gekkigheid sowieso wat de norm wordt, verzuipt dit toch kansloos?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:28 schreef H_T het volgende:
Dit voelde als ruim meer dan drie minuten
Misschien wel, maar ik heb geen Chromecast om het mee te testenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg zo’n stream via mijn telefoon niet naar de chromecast, toch?
Hij blijft doorspelen op mijn telefoon als ik hier kijk dus is wel even prima zo, doe ik het volgende keer via de laptop dan lukt het sowieso.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb geen Chromecast om het mee te testen
Ja, ik ben ook een luisteraar (en ik denk dat ik zo ook weer even verder ga met (nog) nuttigere dingen).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij blijft doorspelen op mijn telefoon als ik hier kijk dus is wel even prima zo, doe ik het volgende keer via de laptop dan lukt sowieso.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Ollie een grappige naam. Ik kan er niets aan doen
Maar met veilig ga je Eesti Laul toch niet winnen? Laat staan een goed resultaat in Eurovisie neerzetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:43 schreef Momo het volgende:
Weer een typisch veilig Eesti Laul nummer
Nee, maar waarschijnlijk doet ook niet iedereen mee met het idee dat ze een kans hebben om te winnen, het is ook een programma waar het hele land naar kijkt. Al houden de Esten wel van hun veilige muziek bleek eerder uit resultaten (vooral van de jury).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar met veilig ga je Eesti Laul toch niet winnen? Laat staan een goed resultaat in Eurovisie neerzetten.
Da's het idee, de vraag waar de echt is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
Oh je ziet niemand zingen zo, nu wel de backings
Vergelijk je het echt daarmee ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Is deze Leto Svet - on steroids echt de favoriet om naar Zweden te gaan?
Ieder zijn smaak, het is mijn nummer 1 van wat ik tot nu toe in Estland heb gehoord.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:30 schreef Cee het volgende:
Dit is m’n nummer laatst volgens mij. Kan het niet aanhoren.
Ah, dan ben ik misschien niet zo overdreven negatief als ik even dachtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:30 schreef Cee het volgende:
Dit is m’n nummer laatst volgens mij. Kan het niet aanhoren.
2, hierna Cecilia-FOMO, een van mijn favorieten op de plaat, maar lijkt mij lastig live zingen.quote:
Gelukkig krijgt ze veel hulpquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
2, hierna Cecilia-FOMO, een van mijn favorieten op de plaat, maar lijkt mij lastig live zingen.
Onervarenheid straalt er wel een beetje af, al klonk het op zich prima.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Meer hulp dan ik graag op het songfestival zou zien, maar daardoor klinkt het wel prima.
Ja volgens mij gaat er ergens iets niet goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:44 schreef Sableheart het volgende:
ligt het aan mijn stream, of zijn er wat problemen in de uitzending? Ik hoorde de aankondiging van Silver Jusilo door het nummer van Cecilia heen, en zojuist kwam er tijdens de interviews nog een fragment van Cecilia langs.
Esten houden van tussen uitslagen geven zodat mensen denken "oh mijn favoriet gaat nu niet door? "quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:56 schreef Sableheart het volgende:
gelijk al iets van uitslag? Hoe willen ze dit dan tot half 10 volhouden?
Ja, smaken verschillen natuurlijk, maar de ik mis echt de charme van dit nummer. Maar ik zie op Twitter best veel positieve reacties, dus misschien heb ik, en de anderen hier dan, een andere smaak.quote:
Ik weet het niet precies, maar het lijkt er wel op, aan de reacites te zien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:46 schreef Momo het volgende:
Wat voor een uitslag is dit? De uitslag?
ja, maar volgens mij waren dit de 3 qualifiers van de combinatie jury en televote. Zou me niet verrassen als ze nu de lijnen weer open gooien voor de laatste tweequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
We moeten nog 3 kwartier uitzending toch?
Waarschijnlijk dus Ollie en 5minust dan? Wel opvallend dat de jury schijnbaar niet zoveel ziet in beide.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ja, maar volgens mij waren dit de 3 qualifiers van de combinatie jury en televote. Zou me niet verrassen als ze nu de lijnen weer open gooien voor de laatste twee
Kan ook inderdaad. Ik had het geluid niet aanstaan, en ik spreek ook geen Ests.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Enkel de jury uitslag, nog geen uitslag dan? Want die top 3 is 50-50.
Je kan nog op iedereen stemmen dus denk nog geen uitslag, wel lekker verwarrend elk jaar in Estlandquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Ik had het geluid niet aanstaan, en ik spreek ook geen Ests.
Zucht..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
jury:
🇬🇧 William Lee Adams
🇩🇰 Ole Tųpholm
🇸🇪 Anna Sahlene
🇫🇷 Julian Gutierrez
🇬🇧 Andrew Rogers
🇦🇹🇪🇪 Annely Peebo
🇫🇮 Henkka Remes
🇦🇺 Liam Clarke
🇮🇸 Thorunn Larusdottir
Ouwe bromsnorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Verder vind ik geen één van de nummers leuk, dus het is me om het even.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Verder vind ik geen één van de nummers leuk, dus het is me om het even.
Ja, maar vind het ook wel behoorlijk aan de trage kant. Ik weet ook niet meer hoe het lied klinkt. Dus nee, misschien toch niet zo goed als ik dachtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:59 schreef usagi414 het volgende:
Ewert and the Two Dragons heeft een goed nummer.
Mooi op tijd voor Olliequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom hier kijken. Moldavie geloof ik wel
Tweede bij bookiesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:16 schreef grazz het volgende:
maakt dit een beetje kans vanavond dan?
Volgens @Fred_Bquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:40 schreef NailQueen het volgende:
Dit was toch Leto Svjet on steriods?
Het is maar 10 uur met de trein of 7 uur met de auto.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Nou, op naar Litouwen
* Stapt op het vliegtuig
Alleen televotingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Hoe wordt er gestemd in de Superfinale? Is dat 50-50 of alleen televoting?
Het publiek weet wel wie ze willen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |