Da's het idee, de vraag waar de echt is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
Oh je ziet niemand zingen zo, nu wel de backings
Vergelijk je het echt daarmee ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Is deze Leto Svet - on steroids echt de favoriet om naar Zweden te gaan?
Ieder zijn smaak, het is mijn nummer 1 van wat ik tot nu toe in Estland heb gehoord.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:30 schreef Cee het volgende:
Dit is m’n nummer laatst volgens mij. Kan het niet aanhoren.
Ah, dan ben ik misschien niet zo overdreven negatief als ik even dachtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:30 schreef Cee het volgende:
Dit is m’n nummer laatst volgens mij. Kan het niet aanhoren.
2, hierna Cecilia-FOMO, een van mijn favorieten op de plaat, maar lijkt mij lastig live zingen.quote:
Gelukkig krijgt ze veel hulpquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
2, hierna Cecilia-FOMO, een van mijn favorieten op de plaat, maar lijkt mij lastig live zingen.
Onervarenheid straalt er wel een beetje af, al klonk het op zich prima.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Meer hulp dan ik graag op het songfestival zou zien, maar daardoor klinkt het wel prima.
Ja volgens mij gaat er ergens iets niet goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:44 schreef Sableheart het volgende:
ligt het aan mijn stream, of zijn er wat problemen in de uitzending? Ik hoorde de aankondiging van Silver Jusilo door het nummer van Cecilia heen, en zojuist kwam er tijdens de interviews nog een fragment van Cecilia langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |