Ik als geen fan vind het toch leuk dat hij nog een poging doet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Well guess wie de eerste artiest is
quote:Op maandag 6 november 2023 18:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Laura, nog steeds dwalend in Verona.
Ewert doet dus 2 keer mee, 1 keer met zijn band Ewert and the Two Dragons en 1 keer solo met andere artiest Multikas dat dan weer de doorstart is van Cartoon (Ook eerder in Eesti Laul met Immortality)quote:Op maandag 6 november 2023 20:40 schreef molloot200 het volgende:
Ewert and the Two Dragons? Wat tofIk luister hun best wel veel, heel toffe indieband vind ik. Wist niet dat ze uit Estland kwamen dus ik had dit even niet verwacht hahaha
Geen idee of ze het ESF zouden halen en hoe ver ze dan zouden komen. Maar heel tof dat ze meedoen
@Momo is inmiddels van de (slaap)bank afgegledenquote:Op maandag 6 november 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Well guess wie de eerste artiest is
Ik ga straks luisteren in de pauzetijd, eerst werkdingen doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Momo is inmiddels van de (slaap)bank afgegleden
Straks om 19:00 komen de nummers op YouTubequote:Op vrijdag 8 december 2023 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Moet je perse een app downloaden of zijn ze op een ander manier te beluisteren?
Ja in veel lijstjes staat ze ergens onder aan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Laura kan het trouwens maar beter opgeven
Ja hier trekken we de grensquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja in veel lijstjes staat ze ergens onder aan.
Ik wil het absoluut geen schijtlolligheid noemen, maar ik weet niet of ik deze tendens zo geweldig vind.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
Ligt het aan mij of horen we wat Käärijä invloeden?
Het kan goed zijn dat die artiesten al jaren dit soort muziek maken maar het valt wel op.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil het absoluut geen schijtlolligheid noemen, maar ik weet niet of ik deze tendens zo geweldig vind.
Dat klopt, kan zijn dat ze normaal nooit werden geselecteerd voor de selectie. Voor de diversiteit is het ook niet perse verkeerd, maar voor mijn persoonlijke muzieksmaak is het geen fijne ontwikkeling.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het kan goed zijn dat die artiesten al jaren dit soort muziek maken maar het valt wel op.
Dat zei ik ook al eerder in het topic, geen van die nummers doet het ook goed bij de Eurofans.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Nog een recappie.
Waarom staan deze automatisch in de finale? Vrij niksige nummers
Ik gooi straks een pizza in de ovenquote:
En ik een kroket in de airfryer.quote:
Als ik de presentatoren zo hoor kan dat ook gewoon Ests zijn geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:15 schreef NailQueen het volgende:
En de livestream hapert. Op naar ESC plus
Laat @Cee het niet horenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Is deze Leto Svet - on steroids echt de favoriet om naar Zweden te gaan?
Met alle respect, maar in een jaar waarin gekkigheid sowieso wat de norm wordt, verzuipt dit toch kansloos?quote:
Ja, dat is wel de winnaar blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:30 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof dat ik er eentje gemist heb?
Eens maar eens zien of er veel gekkigheid gekozen gaat worden maar de hype snap ik niet helemaal, het is wel geinig.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met alle respect, maar in een jaar waarin gekkigheid sowieso wat de norm wordt, verzuipt dit toch kansloos?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:28 schreef H_T het volgende:
Dit voelde als ruim meer dan drie minuten
Misschien wel, maar ik heb geen Chromecast om het mee te testenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg zo’n stream via mijn telefoon niet naar de chromecast, toch?
Hij blijft doorspelen op mijn telefoon als ik hier kijk dus is wel even prima zo, doe ik het volgende keer via de laptop dan lukt het sowieso.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb geen Chromecast om het mee te testen
Ja, ik ben ook een luisteraar (en ik denk dat ik zo ook weer even verder ga met (nog) nuttigere dingen).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij blijft doorspelen op mijn telefoon als ik hier kijk dus is wel even prima zo, doe ik het volgende keer via de laptop dan lukt sowieso.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Ollie een grappige naam. Ik kan er niets aan doen
Maar met veilig ga je Eesti Laul toch niet winnen? Laat staan een goed resultaat in Eurovisie neerzetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:43 schreef Momo het volgende:
Weer een typisch veilig Eesti Laul nummer
Nee, maar waarschijnlijk doet ook niet iedereen mee met het idee dat ze een kans hebben om te winnen, het is ook een programma waar het hele land naar kijkt. Al houden de Esten wel van hun veilige muziek bleek eerder uit resultaten (vooral van de jury).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar met veilig ga je Eesti Laul toch niet winnen? Laat staan een goed resultaat in Eurovisie neerzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |