jup! ze liggen nog steeds uitgeput op banken en in mandjes..quote:Op woensdag 8 november 2023 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe ging het met de poezen, is nu gelukt?
ja, het is natuurlijk allemaal in een andere taal en een ander systeem, dus ik heb graag mensen die me op de juiste manier kunnen adviseren.. de gemeente heeft een start-up club en die zorgen ook dat je de eerste uren van advies gratis krijgt, dus dat is wel erg fijnquote:Op woensdag 8 november 2023 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo dan, jij pakt het gelijk goed aan met je ontwerper, advocaat en accountant![]()
Echt leuk dat je dingen gevonden hebt waar je beter je ei in kwijt kunt.
Multifunctiebetonelementenquote:Op woensdag 8 november 2023 15:58 schreef fietsie het volgende:
Het is een pakket multi purpose kachel bouwblokken ?
Ik kreeg al een beetje Martijn Doolaard vibesquote:Op woensdag 8 november 2023 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Multifunctiebetonelementen![]()
[ afbeelding ]
Meegesleept uit NL.
Wat vervelend zeg, dat je er dit jaar zoveel last van hebt! Hopelijk helpt het dubbele dekbed je wat!quote:Op woensdag 8 november 2023 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
@:vlindertje89 Lijf en herfst gaan niet lekker samen. Sommige jaren merk ik er niet veel van, sommige jaren heel veel zoals nu. Alle ledematen zijn dan pijnlijk en stijf alsof ik als een mummies ben ingepakt.
Dus zometeen maar het dubbele dekbed erop. Eigenlijk zou ik ook d elektrische deken erop moeten leggen omdat mijn spieren niet verstijven wanneer ik in een fris bed stap. Maar dat is zo warm dus dat stel ik nog even uit
Dit duurt een paar weken. Gisteren werd ik wakker en kon m’n vingers van de linkerhand niet bewegen, was lastigquote:Op woensdag 8 november 2023 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg, dat je er dit jaar zoveel last van hebt! Hopelijk helpt het dubbele dekbed je wat!
Rustig aanquote:Op woensdag 8 november 2023 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit duurt een paar weken. Gisteren werd ik wakker en kon m’n vingers van de linkerhand niet bewegen, was lastig. Maar vandaag toch flink wat aan huishaten gedaan en u kapot op de bank, maar wel in een schoon en opgeruimd huis.
Nu wel 😉 lig lekker op de bank naar Grutto te kijken.quote:
Beterquote:Op woensdag 8 november 2023 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu wel 😉 lig lekker op de bank naar Grutto te kijken.
Je bent wel nodig om te rekenen: het campagne geld is opquote:Op woensdag 8 november 2023 22:36 schreef borisz het volgende:
De
[ afbeelding ]
Is deze week wel van toepassing
Morgen nog zo 1. En dan is het wel weekend Dat scheelt.
Ben die regen nu wel zat... Geen zin om dit zondag campagnejas aan en dan alleen maar een bui op je kop te krijgen.
Dit is een dingetje idd.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent wel nodig om te rekenen: het campagne geld is op![]()
k vind het niet lekker dat warmte bed. En mijn elektrische deken is nog van mijn moeder en die is in 2007 overleden 😳dus ik denk dat ik eerst maar eens een nieuwe bestelquote:Op woensdag 8 november 2023 22:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent wel nodig om te rekenen: het campagne geld is op![]()
Oh ja de lunch vanmiddag was erg Hollands: glaasje mosterdsoep, wit puntje met kroket. Daarna kleine luxe broodjes met beleg en blaadje rucola en schijfje tomaat.
Kaas, mozzarella, brie, vlees en zalm. Voor ruim 150 man.
@:Kaatje1 wat naar dat je zo’n last hebt van de weersovergang.
Is warmte niet lekkerder dan onder een dubbel dekbed?
Tien pontjes personeel met aanhang was uitgenodigd.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:annex, is die 150 man heel veerpontvarend Utrecht met aanhang? De lunch klinkt lekker maar ik hoop dat er geen vegans waren.
Duwtje.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Verstandig geweest en een nieuwe deken besteld. Komt vrijdagavond
Beetje hart voor de partijquote:Op woensdag 8 november 2023 22:36 schreef borisz het volgende:
De
[ afbeelding ]
Is deze week wel van toepassing
Morgen nog zo 1. En dan is het wel weekend Dat scheelt.
Ben die regen nu wel zat... Geen zin om dit zondag campagnejas aan en dan alleen maar een bui op je kop te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |