Nu wil ik die ook…quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:52 schreef Blues het volgende:
Ik had ineens zo'n zin in een gevuld eitje, nou zegt g dan maak ik die toch ff![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sterkte....moet wel raar zijn dat je er niet bij bent...zijn eerste tatoeagequote:Op woensdag 8 november 2023 07:15 schreef Blues het volgende:
Moggel, g is al vroeg opgehaald door taxi.
Rare ochtend in mn hoofd als de routine wordt verstoord, zo maar naar werk en proberen of de concentratie een zetje kan krijgen.
quote:Op woensdag 8 november 2023 07:15 schreef Blues het volgende:
Moggel, g is al vroeg opgehaald door taxi.
Rare ochtend in mn hoofd als de routine wordt verstoord, zo maar naar werk en proberen of de concentratie een zetje kan krijgen.
Oeh dat klinkt niet best. Wat zal jij vrijdag lekker slapenquote:Op woensdag 8 november 2023 09:04 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje1 ik heb van iemand zo'n opklaplogeerbedje geleend. Daar slaap ik nu op. Dun latex matrasje en wieltjes eronder. Echt feestOnder m'n slaapzak.
Fijn joh, want het zal best wel een rare eerste verjaardag zonder F zijn geweestquote:Op woensdag 8 november 2023 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren waren m'n ouders en zusje hier voor mijn verjaardag. Was heel fijn.Huisgenoot en ik vonden het allebei wel wat spannend want was de eerste keer bezoek, maar ging heel natuurlijk/normaal.
Was sowieso fijne dag gisteren. Flink wat uren gewerkt met nieuwe collega en dat gaat goed. Werkschoenen waren al binnen dus kreeg ook cadeautje van de baasHuisgenoot had slingers opgehangen, gekookt voor me, fles wijn gekocht en een cadeautje. Mijn ouders hebben bedrijfskleding laten drukken, met logo alles.
![]()
Vandaag vrij. Zo dekbed ophalen en vanavond even beddengoed kopen bij de Ikea.
Het was sowieso wel, weer, een rare verjaardag. Maar dat is oke. Hij was in ieder geval duizend beter dan die van vorig jaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn joh, want het zal best wel een rare eerste verjaardag zonder F zijn geweest
Alsnog gefeliciteerd!quote:
Danku!quote:Op woensdag 8 november 2023 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
Is je eigen bedrijf nu rond?
Las iets over een logo. Ben benieuwd wat het is geworden…
Zo dan, jij pakt het gelijk goed aan met je ontwerper, advocaat en accountantquote:Op woensdag 8 november 2023 09:20 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook een bedrijfsdagje voor de boeg.
Naar de accountant om bedrijf 1 te starten, en vanmiddag met een ontwerper om de tafel om huisstijl(en) en website te bedenken![]()
![]()
Daarna de bevestiging naar de advocaat voor de bedrijfsnamen voor bedrijf 2 en 3,en dan hopelijk volgende week die bedrijven met de accountant opstarten.
En ergens tussendoor een mailtje naar de start-up coördinator voor een gesprek met mn partner over bedrijf 4..
Logo mag ook per DM/PM, je achternaam ken ik al…quote:Op woensdag 8 november 2023 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Danku!
Mijn eigen bedrijf is al rond sinds eind september. Ben er niet heel actief mee op het moment maar er staan wel wat klusjes de komende tijd. En dat is ook precies zoals ik het wil. Ga denk ik nog wel wat lobbyen voor december, maar mijn loondienst loopt ook wel gewoon lekker.![]()
Logo ga ik niet delen want mijn achternaam staat erin.
Oh ja.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logo mag ook per DM/PM, je achternaam ken ik al…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |