Voorspellingquote:Op zondag 5 november 2023 16:30 schreef KingRoland het volgende:
We wachten allemaal op de wedstrijd van ons aller ajax
Emotionele snuiverquote:Op zondag 5 november 2023 16:30 schreef RipCity het volgende:
Die vent met die vrouw in publiek helemaal janken vanwege potje tegen nec
Maurits die van een tribune valt.quote:Op zondag 5 november 2023 16:36 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:picommp @:powerloungen @:frozen-assassin
Ajax - heerenveen
Zeg het maar
succes supporters blijven wegquote:
Nou, dan klopt het toch.quote:Op zondag 5 november 2023 16:45 schreef RipCity het volgende:
Rood en wit wordt kampioen.
In Eindhoven ja.
Thuis voor de TV. Die kijken ook liever Sparta - Almere.quote:Op zondag 5 november 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
Zit iedereen in Amsterdam bij de Ikea ofzo? Half leeg stadion.
Volgens teletekst gewoon uitverkocht.quote:Op zondag 5 november 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
die hebben de eerste 10 wedstrijden gezien en hun seizoenkaart door de plee getrokkenquote:Op zondag 5 november 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
Het is dan ook Herenveenquote:
quote:Op zondag 5 november 2023 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die hebben de eerste 10 wedstrijden gezien en hun seizoenkaart door de plee getrokken
Ik heb een doner menu besteld.quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Lekker man. Waar heb je het besteld?quote:Op zondag 5 november 2023 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een doner menu besteld.
Vertel dit maar niet aan GGMM.
Ik eet zo gegrilde kipfilet met courgette en rijst + linzensoep.quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wind jij je weer op zeg.quote:Op zondag 5 november 2023 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
die kut commantator
uiteraard geen penalty gelijk roepen
vuile 020 debieltje
#viesdikquote:Op zondag 5 november 2023 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een doner menu besteld.
Vertel dit maar niet aan GGMM.
DIe gast kon in 80 potjes bij jong ajax niet eens mee maar hoorde mensen in de media 'm al helemaal ophemelen na 1 goede pot tegen volendamquote:Op zondag 5 november 2023 17:06 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kansloze ballen van Martha steeds
Thaise wokschotelquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-1quote:Op zondag 5 november 2023 16:36 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:picommp @:powerloungen @:frozen-assassin
Ajax - heerenveen
Zeg het maar
gewoon manipulatiequote:
quote:Op zondag 5 november 2023 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon manipulatie
die eerste beelden zagen er anders uit
heb je weles van adobe photoshop gehoord
De knie lijkt er duidelijk over heen te zijn en dan komen die lijnen precies uit.quote:Op zondag 5 november 2023 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon manipulatie
die eerste beelden zagen er anders uit
heb je weles van adobe photoshop gehoord
Nou ja het verschil is straks nog maar 22 punten, dat maakt toch wel angstig.quote:Op zondag 5 november 2023 17:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom is @:PSVCL zo fel tegen een clubje uit de onderste regionen?
Maar de transferwindow is dicht.quote:Op zondag 5 november 2023 17:21 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Taylor aan FC Twente verkocht wordt
Ach die komen straks in het Ajax topic wel weer huilen dat het publiek te blij reageert of zoquote:
Nee joh, waardeloze speler maar wel een goede trap. Leuk voor de middenmoot.quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Slobeend het volgende:
De grootste fout van Maurice was om Branco amper speeltijd te geven.
Ik identificeer mij liever niet met klaas.quote:Op zondag 5 november 2023 17:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach die komen straks in het Ajax topic wel weer huilen dat het publiek te blij reageert of zo
quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Slobeend het volgende:
De grootste fout van Maurice was om Branco amper speeltijd te geven.
Onder Van Wonderen zeker. Nooit.quote:Op zondag 5 november 2023 17:29 schreef fetX het volgende:
Heerenveen had z’n kansen maar moeten maken.
Wel iets meer dan dat.quote:Op zondag 5 november 2023 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, waardeloze speler maar wel een goede trap. Leuk voor de middenmoot.
Ik heb zo’n vermoeden dat het gewoon kwaliteit is.quote:Op zondag 5 november 2023 17:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onder Van Wonderen zeker. Nooit.
Ook dat ja. Matige selectie.quote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo’n vermoeden dat het gewoon kwaliteit is.
Nee, heeft letterlijk niks meer te bieden dan zijn trap. Totaal geen snelheid en duelkracht wat in een beetje moderne aanvallende speelstijl cruciaal is op het middenveld. Het is een net iets betere versie van Mark Diemers.quote:
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 5 november 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, heeft letterlijk niks meer te bieden dan zijn trap. Totaal geen snelheid en duelkracht wat in een beetje moderne aanvallende speelstijl cruciaal is op het middenveld. Het is een net iets betere versie van Mark Diemers.
quote:Op zondag 5 november 2023 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
Kees v wonderen. Ingevallen gezicht, stukje heroïne gebruiker
Wat zie jij er dan wel in? Want dat hij niet past in een moderne speelstijl en enkel in een zeer statisch counterspelletje lijkt mij vrij voor de hand liggend, eigenlijk. Er is een reden dat hij vrijwel zijn hele carrière op het tweede niveau heeft gespeeld.quote:
Als hij een goede stofzuiger naast zich heeft, wat nu niet zo is, kun je veel aan hem hebben. Er zijn er niet zoveel met zo'n goede lange bal en kan het spel prima versnellen. Geen topspeler nee, maar iets beters heeft Ajax nu niet lopen.quote:Op zondag 5 november 2023 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat zie jij er dan wel in? Want dat hij niet past in een moderne speelstijl en enkel in een zeer statisch counterspelletje lijkt mij vrij voor de hand liggend, eigenlijk. Er is een reden dat hij vrijwel zijn hele carrière op het tweede niveau heeft gespeeld.
Gozer heeft de motoriek van een NEC speler.quote:Op zondag 5 november 2023 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als hij een goede stofzuiger naast zich heeft, wat nu niet zo is, kun je veel aan hem hebben. Er zijn er niet zoveel met zo'n goede lange bal en kan het spel prima versnellen. Geen topspeler nee, maar iets beters heeft Ajax nu niet lopen.
Eens, maar de passing van een Ajax speler.quote:Op zondag 5 november 2023 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer heeft de motoriek van een NEC speler.
Mwah, alleen een aardige lange bal. Als Ajaxspeler moe(s)t je het toch wat meer van de korte passing hebbenquote:Op zondag 5 november 2023 17:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens, maar de passing van een Ajax speler.
Mjah, een versneller is hij niet. Hij zoekt vaak de ingewikkelde optie, wat er spectaculair uit ziet als het lukt en bovendien kansen en goals kan opleveren, maar het is heel vermoeiend (en riskant) als een tegenstander dit doorziet.quote:Op zondag 5 november 2023 17:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als hij een goede stofzuiger naast zich heeft, wat nu niet zo is, kun je veel aan hem hebben. Er zijn er niet zoveel met zo'n goede lange bal en kan het spel prima versnellen. Geen topspeler nee, maar iets beters heeft Ajax nu niet lopen.
Insgelijksquote:Op zondag 5 november 2023 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Maar wel leuk dat je komt kijken. @:GGMM
De keet was leeg daar.quote:Op zondag 5 november 2023 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insgelijks
Ben blij dat @:maxi-mus je niet heeft meegenomen
Bij elke corner zijn er vijf van dit soort duels. Dus als je het een duw vindt, vind ik je een slapjanus.quote:
Eens maatquote:Op zondag 5 november 2023 18:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bij elke corner zijn er vijf van dit soort duels. Dus als je het een duw vindt, vind ik je een slapjanus.
Ik zoek het even op voor je, momentjequote:Op zondag 5 november 2023 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de balbezit percentage
ik heb het gevoel dat heerenveen de wedstrijd gedomineerd heeft
maar dat laat espn niet zien h
58% voor Ajax, 42% Heerenveen.quote:Op zondag 5 november 2023 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
De percentagequote:Op zondag 5 november 2023 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ok ik wachtquote:
De balbezitquote:Op zondag 5 november 2023 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is je probleemquote:
Stoere boy uithangen actquote:Op zondag 5 november 2023 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is je probleem
of zoek je een probleem
ik heb liever geen problemen op zondag
problemen zijn niets voor mij
hahahaquote:
Kijk deze man blij zijn.quote:
Ik flikker straal hem zo de plomp inquote:Op zondag 5 november 2023 18:33 schreef GGMM het volgende:
Klaas zoekt poepoor op.
Beetje sneu op de zwakkeren te gaan zitten pesten
Akpomgodquote:Op zondag 5 november 2023 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
Zo maakte hij ze ook regelmatig in Engeland zag je in z'n high lights
Bedreiging om jij te laten verdrinkenquote:Op zondag 5 november 2023 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik flikker straal hem zo de plomp in
Autorijden is geen sportquote:Op zondag 5 november 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar is het een stuk gezelliger
3 pagina's feedback
Mijn stream loopt achterquote:Op zondag 5 november 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 pagina's feedback
Sinds R-Woud93 daar weg is zakt het als een kaartenhuis inelkaar.quote:Op zondag 5 november 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 pagina's feedback
De balbezit allenquote:Op zondag 5 november 2023 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bedreiging om jij te laten verdrinken
hier kan ik niet van slapen vanacht
grijpen de MODS nog in of hoe dat?????
Ja ik heb het maar een beetje gescand want het interesseert me niet zoveel dat F1, maar werd er nou beweerd dat je niets mag spoilen omdat sommige mensen op een pauperstream kijken?quote:
Heerenveen in de Arena voor de zoveelste keer genaaid. Leuke rubriek.quote:Op zondag 5 november 2023 18:35 schreef SOG het volgende:
https://x.com/KoningLucasde/status/1721200651055628684?s=20
[ twitter ]
Correctquote:Op zondag 5 november 2023 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik heb het maar een beetje gescand want het interesseert me niet zoveel dat F1, maar werd er nou beweerd dat je niets mag spoilen omdat sommige mensen op een pauperstream kijken?
Wat een goden daar
Hahaha, sommige mensen zijn niet zo slim.quote:Op zondag 5 november 2023 18:35 schreef SOG het volgende:
https://x.com/KoningLucasde/status/1721200651055628684?s=20
[ twitter ]
Dat zou God nooit doen in dit soort situaties.quote:Op zondag 5 november 2023 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeet een klein woordje
God zit me niet zo op m'n lip zeg
Moet je niet in F1 discussiëren over je streampje?quote:Op zondag 5 november 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou God nooit doen in dit soort situaties.
Alleen FA GGMM en moderator Onlogisch doen dat kinderlijke gedrag op dit forum, dus maak je geen zorgen
Ja sorry dat ik me als @onlogisch gedraag. Gefeliciteerd met de overwinning!quote:Op zondag 5 november 2023 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeet een klein woordje
God zit me niet zo op m'n lip zeg
Dat zal ik weer even oppakken ja.quote:Op zondag 5 november 2023 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je niet in F1 discussiëren over je streampje?
Succes!
Daarna weer die hoeren interlands.quote:Op zondag 5 november 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Baggerronde, alleen de afsluiter is leuk.
je weet dat israel kernbommen heeft en iran ookquote:Op zondag 5 november 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich druk maken om een oorlog 3.500 Km verderop.
Je moet toch iets met je leven.
lekker op een ander gedeelte van het forum bespreken zou ik zeggenquote:Op zondag 5 november 2023 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je weet dat israel kernbommen heeft en iran ook
het kan een wereldoorlog veroorzaken die shitzooi in die regio.....
Jij hebt heel veel zin in Utrecht - Excelsiorquote:Op zondag 5 november 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Baggerronde, alleen de afsluiter is leuk.
dat maak ik zelf wel even uitquote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
lekker op een ander gedeelte van het forum bespreken zou ik zeggen
Is goed hansquote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel even uit
quote:Op maandag 6 november 2023 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
Heracles pakt vrijdag 3 punten uit bij Fortuna altijd een makkie voor eerherstel tegen van die shittardse losertjes die zelf niet eens kunnen scoren
This aged wellquote:Op maandag 6 november 2023 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgend weekend dus Fortuna naar plek 18, hopelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |