Voorspellingquote:Op zondag 5 november 2023 16:30 schreef KingRoland het volgende:
We wachten allemaal op de wedstrijd van ons aller ajax
Emotionele snuiverquote:Op zondag 5 november 2023 16:30 schreef RipCity het volgende:
Die vent met die vrouw in publiek helemaal janken vanwege potje tegen nec
Maurits die van een tribune valt.quote:Op zondag 5 november 2023 16:36 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:picommp @:powerloungen @:frozen-assassin
Ajax - heerenveen
Zeg het maar
succes supporters blijven wegquote:
Nou, dan klopt het toch.quote:Op zondag 5 november 2023 16:45 schreef RipCity het volgende:
Rood en wit wordt kampioen.
In Eindhoven ja.
Thuis voor de TV. Die kijken ook liever Sparta - Almere.quote:Op zondag 5 november 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
Zit iedereen in Amsterdam bij de Ikea ofzo? Half leeg stadion.
Volgens teletekst gewoon uitverkocht.quote:Op zondag 5 november 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
die hebben de eerste 10 wedstrijden gezien en hun seizoenkaart door de plee getrokkenquote:Op zondag 5 november 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
Het is dan ook Herenveenquote:
quote:Op zondag 5 november 2023 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die hebben de eerste 10 wedstrijden gezien en hun seizoenkaart door de plee getrokken
Ik heb een doner menu besteld.quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Lekker man. Waar heb je het besteld?quote:Op zondag 5 november 2023 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een doner menu besteld.
Vertel dit maar niet aan GGMM.
Ik eet zo gegrilde kipfilet met courgette en rijst + linzensoep.quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wind jij je weer op zeg.quote:Op zondag 5 november 2023 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
die kut commantator
uiteraard geen penalty gelijk roepen
vuile 020 debieltje
#viesdikquote:Op zondag 5 november 2023 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een doner menu besteld.
Vertel dit maar niet aan GGMM.
DIe gast kon in 80 potjes bij jong ajax niet eens mee maar hoorde mensen in de media 'm al helemaal ophemelen na 1 goede pot tegen volendamquote:Op zondag 5 november 2023 17:06 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kansloze ballen van Martha steeds
Thaise wokschotelquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |