SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar dan houdt het ook wel op.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Wings - Mull of McIntyre (of zoiets)
Het is een beetje amateuristische visie op space.quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 00:11 schreef livelink het volgende:
Niet Tim Harding, wel How can we hang on to a dream
Komt omdat onze BZN kenner al op 1 oor ligt.quote:Op zondag 5 november 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
Het is best leuk hoor, maar wel erg onbekend.
Welkom IcyRose.quote:
Echt de laatste, ik ben er nog niet klaar meequote:Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom IcyRose.
Je komt net op tijd voor de laatste plaat.
quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Echt de laatste, ik ben er nog niet klaar mee![]()
Ze denken dat je ook onder een andere naam geregistreerd staat hier.quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef IcyRose het volgende:
Het forum. Ben nieuw hier. Maar mensen noemen mijn Kloon
Ik noem je trolquote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef IcyRose het volgende:
Wij hebben jou niet zo genoemd, volgens mij.quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef IcyRose het volgende:
Nee, maar hier wel:quote:Op zondag 5 november 2023 00:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben jou niet zo genoemd, volgens mij.
Snap er niks vanquote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, maar hier wel:
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14596] Kaasfondue :Y)
Ik vermoed dat ze er daar meer zicht op hebben.quote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, maar hier wel:
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14596] Kaasfondue :Y)
Nou nou ik loop er ook maar gewoon bijquote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Het was gezellig. En dank je wel BasEnAad voor je gezellige aanwezigheid vanavond.
Nou inderdaad, het wordt niet best.quote:Op zondag 5 november 2023 09:57 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen aRd en Melting. Ja, inderdaad veel plezier in de Efteling. Hopelijk rustig met deze weersverwachtingen.
Dat is wel vervelend, ja. Maar fijn dat het zo goed wasquote:Op zondag 5 november 2023 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mecano was tof![]()
Ik was alleen m’n oordoppen vergeten, dus het was een beetje extra vermoeiend vanwege de herrie
Het was donderdag.quote:Op zondag 5 november 2023 18:19 schreef livelink het volgende:
@:MadMaster, hoe is je dj-set gegaan? Als ik het goed heb was dat gisteren?
Dat is allemaal dan veel sneller gegaan dan ik dachtquote:Op zondag 5 november 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was donderdag.
Toch wel spannend in de flinke warmte, voor een paar honderd personen, vroeg in de avond na zonsondergang.
Maar het ging goed, leuke trance set gedraaid die relatief rustig begon en stevig eindigde. Men was tevreden en ik ook. Ik mag volgende keer terugkomen...
Sinds onze Arubaanse vrienden vrijdag vertrokken zijn, is de duikperiode aangebroken.
Gisteren de eerste duiken gemaakt, waarbij alle soorten onderwaterbeestjes, incl. barracuda’s, zeeschildpadden en murene's, te zien waren en vandaag nog 2 duiken op andere locaties gemaakt.
Daarna is het bijna klaar met duiken, zon, zee en vrienden hier, want morgenavond laat vertrekken we helaas weer naar de kou van NL. Ik had nog wel een paar weekjes willen blijven…
Beetje vaag geworden in mijn jasquote:
quote:Op maandag 6 november 2023 05:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik duik mijn bed juist in, het is hier 0.29 uur…
Klonk goed!quote:Op maandag 6 november 2023 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje vaag geworden in mijn jasMaar dat is rock 'n' roll.
"Voor Lars
in warme vriendschap
Dirk Polak"
![]()
[ afbeelding ]
Setlistje van vanmiddag:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Mecano Un-Ltd setlists
En muziek + beeld!
Volgens de Franse fans die er waren "nieuwe nummers" en derhalve minderwaardig![]()
Ik heb zelden zo'n goede drummer en bassist gehoord.quote:
Ik dacht eigenlijk de hele tijd dat jullie het over de Spaanse band Mecano haddenquote:Op maandag 6 november 2023 08:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n goede drummer en bassist gehoord.
Snaar en snaar strak, zonder dat het ook maar ergens statisch werd.
Ze hadden een paar best moeilijke nummers waar de rest van de band echt op de ritmesectie kon leunen, en je zag ze dat ook doen. Zo gaaf om te zien.
Goedemorgen
He getsie, nee.quote:Op maandag 6 november 2023 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk de hele tijd dat jullie het over de Spaanse band Mecano hadden
Goedemorgen livelink.quote:
Nee, niet slecht geslapen. Maar echt veel moeite met opstaan. Ik had nog wel uren kunnen slapen voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 06:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
3 gaapjes? Zo slecht geslapen?
Ik heb geen idee of dat veel of weinig is.quote:Op dinsdag 7 november 2023 06:25 schreef livelink het volgende:
Alhoewel, mijn horloge vindt wel dat ik slecht heb geslapen. Ik had maar 36 minuten diepe slaap.
Vanavond op tijd naar bed dan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet slecht geslapen. Maar echt veel moeite met opstaan. Ik had nog wel uren kunnen slapen voor mijn gevoel.
Goed bezig! Ik heb de actie dit jaar weer even aan me voorbij laten gaan.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste aankopen voor het kerstpakket zijn gedaanlast-minute zijn we nog shoppers voor iemand geworden
Ik was het helemaal vergeten.... het is dat ik het daarstraks las van Ddm.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb de actie dit jaar weer even aan me voorbij laten gaan.
Ik heb wel meegelezen. Altijd weer een feel-good actie.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten.... het is dat ik het daarstraks las van Ddm.
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef Fogel het volgende:
Oeh, een show. Ik tune in.
Was Lemmy aan het luisteren, is goed voor mijn humeur
Maar een smeltende show is dat ook.
Daarom is het ook een cadeautje.quote:
Dit is een songfestival nummer.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Welk mapje zal ik vandaag eens draaien?
Nou..
Dat ze vals zingt geeft wel weg dat het een ESF nummer isquote:Op donderdag 9 november 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is een songfestival nummer.
Dus had verwacht dat je deze wel zou kennen.
Neequote:Op donderdag 9 november 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
Heeft het bij jullie ook geonweerd?
Daarstraks een enorme klap hier.....
Daarna nog 2 keer gerommeld, en toen was het over.
quote:
Het hoesje probeerde je ook wel op die gedachten te brengen.quote:
Wanna dance?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Een beetje dirty dancing tussendoor
Hij is er toch even uit.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk niet dat mijn vader een leuke avond in het stadion heeft
Daar dacht Symph net ook aan?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Een beetje dirty dancing tussendoor
De kwaliteit van het nummer ookquote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hoesje probeerde je ook wel op die gedachten te brengen.
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanna dance?
* Fogel strekt zijn hand uit
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanna dance?
* Fogel strekt zijn hand uit
quote:
Hij verheugde zich vooral op het broodje halfom vooraf. Echt hoe kunnen mensen zoiets smerigs eten?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is er toch even uit.
Wie weet wat er nog gebeurd.
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij verheugde zich vooral op het broodje halfom vooraf. Echt hoe kunnen mensen zoiets smerigs eten?
Wat is dat?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij verheugde zich vooral op het broodje halfom vooraf. Echt hoe kunnen mensen zoiets smerigs eten?
Zit hij bij Ajax?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk niet dat mijn vader een leuke avond in het stadion heeft
Ik heb het nooit gegeten, maar ach.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, in principe elke thuiswedstrijd met z’n seniorenkorting en nu dus ook deze Europese wedstrijdquote:
Dan is hij wel wat gewend inmiddels. Mijn zoon heeft zich dit jaar op FC Utrecht gestort. Ook niet het beste seizoen om voor het eerst naar wedstrijden te gaan.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Yup, in principe elke thuiswedstrijd met z’n seniorenkorting en nu dus ook deze Europese wedstrijd
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
If you could read my mind, you could see that i'm completely blank about the artist
Nee, inderdaad. Maar heeft hij wel lol om naar het stadion te gaan?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is hij wel wat gewend inmiddels. Mijn zoon heeft zich dit jaar op FC Utrecht gestort. Ook niet het beste seizoen om voor het eerst naar wedstrijden te gaan.
Ik sla over.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Typisch Amsterdams iets met pekelvlees en gelardeerde lever
Komt nu vast goed.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
Er gaat iets mis met mijn quotes. Heel raar.
Daar zullen ze blij mee zijn, met zo'n vergelijking.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
Het heeft wel iets weg van Billy Joel. En een beetje ELO nu
Het is geen match.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij mee zijn, met zo'n vergelijking.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
Melissa Etheridge - Like the way I do
Wereldbandquote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met z’n allen, met z’n allen…zingen wij van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker. Ik vind dit een heerlijk nummer.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
Ga je gang livelink..... dit is ook zo'n meeschreeuwer.
Oh ja, ik zie hem nu pas. Broekie nog.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met z’n allen, met z’n allen…zingen wij van harte gefeliciteerd
Snuitje….
Ja, het is Henny Huisman
Afsplitsing van Lucifer met een heel originele naamquote:Op donderdag 9 november 2023 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie hem nu pas. Broekie nog.
Verrek, die match had ik nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Afsplitsing van Lucifer met een heel originele naam
Nou zeg dat welquote:Op donderdag 9 november 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
Ga je gang livelink..... dit is ook zo'n meeschreeuwer.
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
Thank you operator. Maybe next year
Je zat hierop te wachten he?quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zat hierop te wachten he?
Uiteraard is het friet
Daar is het antwoordquote:
Een tong, zo praten de Khosaquote:Op donderdag 9 november 2023 19:52 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag met altijd af of die ‘klik’ een tong is of een instrument.
Is dat kosher?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een tong, zo praten de Khosa
Nee man.... dat is met curry.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, en speciaal is met ketchup
Voor jou hebben ze jas met hele lange mouwen en klitteband op de rug klaarliggen…quote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, en speciaal is met ketchup
Oh je schrijft Xhosaquote:Op donderdag 9 november 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een tong, zo praten de Khosa
Helaquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor jou hebben ze jas met hele lange mouwen en klitteband op de rug klaarliggen…
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor jou hebben ze jas met hele lange mouwen en klitteband op de rug klaarliggen…
Hee, weet je nog dat we jaaaaaaaren geleden een goede biefstuk aten ergens in the middle of nowhere. We waren met 4 personen. Wie waren die andere twee ook alweer?quote:
Ik kan even niet meer op haar Fok!naam komen, maar de ene heette Simone (de blonde)quote:Op donderdag 9 november 2023 19:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, weet je nog dat we jaaaaaaaren geleden een goede biefstuk aten ergens in the middle of nowhere. We waren met 4 personen. Wie waren die andere twee ook alweer?
En hoe was het eten daar?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan even niet meer op haar Fok!naam komen, maar de ene heette Simone (de blonde)
Dat was bij de Stal, echt schoftig lekkere T bone steak
Goede avond en welkom, Mad.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
[..]
En hoe was het eten daar?
Toen was het eten daar erg goed. Hoe het nu is weet ik niet. Ben er al een paar jaar niet meer geweest.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
[..]
Ah, je had het in je eerdere post dus niet over Simone qua lekkere T Bone steak.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen was het eten daar erg goed. Hoe het nu is weet ik niet. Ben er al een paar jaar niet meer geweest.
Bonsoir![]()
Goedenavond, alweer wat gewend aan de regen en kou?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
[..]
De stal in Spaardamquote:Op donderdag 9 november 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je had het in je eerdere post dus niet over Simone qua lekkere T Bone steak.
Was het toevallig de Koestal?
Zonde…quote:Op donderdag 9 november 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad.
Die is definitief dicht…
Hallo, het was even wennen, maar dat is nu wel weer OK. Regen hadden we daar vaak ook, heviger dan hier. Maar dan wel warm water…quote:Op donderdag 9 november 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond, alweer wat gewend aan de regen en kou?
Niet of nauwelijks, dinsdag waren we om 13.30u thuis en 's avonds pas om 23.30u naar bed.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Bend Me, Shape Me - American Breed
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
Bend me, shape me. Lukt je toch niet.
Goed vooruitzichtquote:Op donderdag 9 november 2023 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, het was even wennen, maar dat is nu wel weer OK. Regen hadden we daar vaak ook, heviger dan hier. Maar dan wel warm water…
Gisteren alvast nieuwe duikspullen gekocht en waarschijnlijk gaan we in maart/april weer die kant op…
[ afbeelding ]
Ja, ik kreeg net de nieuwsbrief, net als die van Paradso waar Echo&The bunnymen komtquote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
@:doedezemaar, volgend jaar Human League weer in (in ieder geval) Vredenburg…
Die blonde was bijna net zo lekker als de T bonequote:Op donderdag 9 november 2023 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan even niet meer op haar Fok!naam komen, maar de ene heette Simone (de blonde)
Dat was bij de Stal, echt schoftig lekkere T bone steak
Duits.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef livelink het volgende:
Dit is een Nederlandse band volgens mij.
Duits. Ik zat in de buurt. Wel een leuk nummer.quote:
Ik moet nog naar Till Lindemann, Keane, Epica, Nits, Underworld en dan nog wat theaterdingen her en der. Human League lijkt me wel wat in Tivoli, maar ik wil ook nog een paar keer op vakantie, moet de agenda een beetje leeglaten daarvoor…quote:Op donderdag 9 november 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net de nieuwsbrief, net als die van Paradso waar Echo&The bunnymen komt
We gaan eerst deze maand maar eens naar Ben Folds in Tivoli en daarna ga ik wel eens nadenken. Symph gaat in het voorjaar nog een paar keer naar het theater.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Till Lindemann, Keane, Epica, Nits, Underworld en dan nog wat theaterdingen her en der. Human League lijkt me wel wat in Tivoli, maar ik wil ook nog een paar keer op vakantie, moet de agenda een beetje leeglaten daarvoor…
Ik had nog niet gezien dat je het verkeerd gespeld had. Vond het al knap dat je deze kende.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Ah, geen ha dus.
12 Inch heb ik hier nog wel van…
Ik zou ‘m ook zo gespeld hebbenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had nog niet gezien dat je het verkeerd gespeld had. Vond het al knap dat je deze kende.
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wax - Building a bridge to your heart
Sorry, heb 'm al gepost.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor na de show
https://www.youtube.com/results?search_query=loop+di+love
Ja leuke clip was dat welquote:Op donderdag 9 november 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, heb 'm al gepost.
Dacht hetzelfde, met filmpje vanaf het Museumplein…
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Desmond Dekker met wat hij steeds zingt en wat je moet proberen…
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Spin Doctors - A Little Miss Can't Be Wrong
Hij was laatst ook in Haarlem.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat Fischer Z ook komt optreden in Tivoli. Hun drummer is ook de huidige drummer van Mecano. Damn, wat kan die vent drummen
He getsiequote:Op donderdag 9 november 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij was laatst ook in Haarlem.
Maar dan solo en met protestliederen.
Dat heb ik maar laten gaan…
Ik wacht wat viool betreft op Gogol Bordello, waar ik met just me nog een keer naar toe zou gaan.quote:
Die wil ik ook nog eens live zien.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht wat viool betreft op Gogol Bordello, waar ik met just me nog een keer naar toe zou gaan.
Of Flogging Molly, stond ook nog op het programma
Ik hoop stiekem nog een keer op Hauserquote:Op donderdag 9 november 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht wat viool betreft op Gogol Bordello, waar ik met just me nog een keer naar toe zou gaan.
Of Flogging Molly, stond ook nog op het programma
En de geruchten gaan dat Katzenjammer weer bij elkaar komt en gaat toeren.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens live zien.
Was spijkerbroek daar niet ook zo'n fan van?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de geruchten gaan dat Katzenjammer weer bij elkaar komt en gaat toeren.
Ze delen nu filmpjes van hun voormalige concerten op Facebook en zo, waar ik ook nig in te spotten ben…
Nee, dat was een andere Scandinavische, meen ik.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Was spijkerbroek daar niet ook zo'n fan van?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier 4 CD's vol van, met allerlei klassiekers met een klap-boem in allerlei tempi…
Ja..... al zo lang niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere Scandinavische, meen ik.
Hij adoreerde haar.
Arme Spijker…
Hun kinderen hebben nu vast de leeftijd dat touren makkelijker isquote:Op donderdag 9 november 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de geruchten gaan dat Katzenjammer weer bij elkaar komt en gaat toeren.
Ze delen nu filmpjes van hun voormalige concerten op Facebook en zo, waar ik ook nog in te spotten ben…
Van de aardbodem verdwenenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere Scandinavische, meen ik.
Hij adoreerde haar.
Arme Spijker…
Ik ben niet zo van de kinderen, maar zij hadden hun kids in hun Maxi Cosi op het podium mogen zetten tijdens het concert…quote:Op donderdag 9 november 2023 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hun kinderen hebben nu vast de leeftijd dat touren makkelijker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |