SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar dan houdt het ook wel op.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Wings - Mull of McIntyre (of zoiets)
Het is een beetje amateuristische visie op space.quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 00:11 schreef livelink het volgende:
Niet Tim Harding, wel How can we hang on to a dream
Komt omdat onze BZN kenner al op 1 oor ligt.quote:Op zondag 5 november 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
Het is best leuk hoor, maar wel erg onbekend.
Welkom IcyRose.quote:
Echt de laatste, ik ben er nog niet klaar meequote:Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom IcyRose.
Je komt net op tijd voor de laatste plaat.
quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Echt de laatste, ik ben er nog niet klaar mee![]()
Ze denken dat je ook onder een andere naam geregistreerd staat hier.quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef IcyRose het volgende:
Het forum. Ben nieuw hier. Maar mensen noemen mijn Kloon
Ik noem je trolquote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef IcyRose het volgende:
Wij hebben jou niet zo genoemd, volgens mij.quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef IcyRose het volgende:
Nee, maar hier wel:quote:Op zondag 5 november 2023 00:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben jou niet zo genoemd, volgens mij.
Snap er niks vanquote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, maar hier wel:
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14596] Kaasfondue :Y)
Ik vermoed dat ze er daar meer zicht op hebben.quote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, maar hier wel:
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14596] Kaasfondue :Y)
Nou nou ik loop er ook maar gewoon bijquote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Het was gezellig. En dank je wel BasEnAad voor je gezellige aanwezigheid vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |