abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211195767
Samenvatting 7 oktober tot met 28 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis.

Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Isralische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas. In de nacht van 27 op 28 oktober leek een nieuwe fase aangebroken, Isral trok met niet alleen bommen, maar ook mankracht Gaza binnen. Dit lijkt echter nog niet het grondoffensief te zijn.

Recente frontpage berichten 28 oktober met dank aan @Jippie
Hamas heeft in Moskou onderhandeld over vrijlating gijzelaars
Joodse school Cheider weer open: 'Veiligheid van de leerlingen is verbeterd'
Erdogan: 'het Westen negeert mensenrechtenschendingen in Gaza'

Also: frontpage :')

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

pi_211195805
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]
Dank!

Boek van B Lewis ook even gedownload, thanks!
Hoewel Bernard Lewis een geweldige auteur en spreker is, is hij wel een orientalist

"The battle royale between Edward W. Said and Bernard Lewis radiates a timeless quality, especially given how events have turned out in the Near East and how globalization has altered journalism and the foreign policy community."

Goed artikel van afgelopen jaar over Edward Said, christelijk Palestijnse activist en Bernard Lewis, Britse Jood.

https://nationalinterest.(...)h-orientalism-200946
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211195816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:26 schreef marsan het volgende:

[..]
Kun je namen gewoon normaal schrijven?
Hij wacht op zijn volgende ban. Rustig afwachten maar :*
pi_211195862
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb liever dat je je druk maakt om zijn beleid. Deze man moet voor het tribunaal in La Haye worden gebracht. In retro specto ABSOLUUT een oorlogsmisdadiger. In alle dapperheid durf ik dat wel te zeggen.

:{
Het is gewoon Den Haag. Reageer eens normaal man. Wie weet zou je iemand hier dan nogeens kunnen overtuigen van je denkbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2023 21:42:31 ]
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:41:56 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211195870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hij wacht op zijn volgende ban. Rustig afwachten maar :*
En eerlijk. Ik had nooit verwacht dat deze viezerik erger zou zijn dan Sharon. Dat kan haast toch niet. Naef van mij. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:42:45 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211195909
quote:
Genoeg voorraden nog van Hamas.
pi_211195917
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het is gewoon Den Haag. Reageer eens normaal man. Wie weet zou je iemand hier dan nogeens kunnen overtuigen van je denkbeelden.
Lees jij berhaupt wat hij schrijft dan?
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:44:27 #9
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211195922
quote:
Sprak ooit iemand die voor de wapenindustrie spullenboel verkocht. Die zal zijn bonussen wel zelf op cheques mogen schrijven dezer dagen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:45:08 #10
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211195935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet te doen idd
Zo ook van andere users, parallelle universa en parallelle cognities ofzo
pi_211195949
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En eerlijk. Ik had nooit verwacht dat deze viezerik erger zou zijn dan Sharon. Dat kan haast toch niet. Naef van mij. :N

Ik zou zo graag serieus op je willen reageren maar het lukt me niet meer. En dat is jammer want je zwwengelt nu wel een keer iets discussie-waardig aan.

Jammer dat je met je zgn hoogklassiekgeschoolde shit jezelf zoveel minder gehoord laat worden.

Achterlijk ben je nl niet.
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:48:25 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211195986
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik zou zo graag serieus op je willen reageren maar het lukt me niet meer. En dat is jammer want je zwwengelt nu wel een keer iets discussie-waardig aan.

Jammer dat je met je zgn hoogklassiekgeschoolde shit jezelf zoveel minder gehoord laat worden.

Achterlijk ben je nl niet.
Als ie het over Sharon Osbourne heeft, heeft hij gelijk.
Wat een graaiende trut is dat. Ze heeft ooit Iron Maiden proberen te vernederen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:51:31 #13
13462 BansheeBoy
pi_211196035
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als ie het over Sharon Osbourne heeft, heeft hij gelijk.
Wat een graaiende trut is dat. Ze heeft ooit Iron Maiden proberen te vernederen.
Ze heeft ook gewoon gelijk in deze, ik ben cht niet achterlijk. Ik gebruik graag duidingen, zeker, maar soms komen ze te hard aan. Helaas heb ik alleen invloed op het vertrek van mijn woorden, niet op de aankomst. Blijft lastig, zeker op een forum. Maar we zijn zeker op de goede rit.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211196037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Beeb! Ja natuurlijk.

Ik negeer gelukkig ook een hoop ;) Als hij gewoon een beetje normaal post dan wil ik best wel dingen proberen te begrijpen of het van zijn kant af zien (dat gebeurt dus zelden tot nooit).
Gaat hij weer namen verbasteren en praten over talkpoeder dan ben ik er klaar mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2023 21:54:15 ]
pi_211196048
Obama tijdens zijn presidentschap in Isral be like. Zoals ik zei Obama had imo goede intenties, maar hij heeft ze nooit kunnen verwezenlijken.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211196052
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211196078
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze heeft ook gewoon gelijk in deze, ik ben cht niet achterlijk. Ik gebruik graag duidingen, zeker, maar soms komen ze te hard aan. Helaas heb ik alleen invloed op het vertrek van mijn woorden, niet op de aankomst. Blijft lastig, zeker op een forum. Maar we zijn zeker op de goede rit.

Dit zijn geen duidingen. Het werkt alleen maar averechts.
pi_211196109
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:55:40 #19
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211196119
quote:
Jammer, het leek er even op dat de salvo's kleiner werden
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:55:43 #20
13462 BansheeBoy
pi_211196120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit zijn geen duidingen. Het werkt alleen maar averechts.
Dat averechtse werken zit hem (groten)deels bij de ontvanger. De figuurlijke spiegel die ik voorhoud laat een pokdalig puisterig gezichtje zien. Daar kan je niet de spiegel de schuld van geven. Begrijp je een beetje wat ik wil zeggen?

zaterdag 4 november 2023 @ 21:55:58 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:57:18 #22
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211196149
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat averechtse werken zit hem (groten)deels bij de ontvanger. De figuurlijke spiegel die ik voorhoud laat een pokdalig puisterig gezichtje zien. Daar kan je niet de spiegel de schuld van geven. Begrijp je een beetje wat ik wil zeggen?

Neen
pi_211196160
quote:

[..]

Nee, die gelul over talkpoeder en zogenaamd grappige namen is gewoon ruis waardoor de kern van hetgeen je wil zeggen verloren gaat.
Is gewoon een keuze. Geen duiding, maar bewust ruis.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211196238
quote:

[..]

Je bent gewoon een gekkie.

En wat @marsan zegt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2023 22:03:45 ]
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:03:29 #25
13462 BansheeBoy
pi_211196249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:58 schreef marsan het volgende:

[..]
Nee, die gelul over talkpoeder en zogenaamd grappige namen is gewoon ruis waardoor de kern van hetgeen je wil zeggen verloren gaat.
Je kunt het grappig vinden en dat mag ook, maar mijn kracht (en insteek) is het voorhouden van die spiegel. Niet zelden heb ik op die manier een dubbele moraal en het meten met 2 maten daarmee kunnen blootleggen. Als je eruit ziet als een freggle kan je niet de IKEA de schuld geven die je de spiegel heeft verkocht. Je mag als je wilt mij vergelijken met de IKEA in deze.

zaterdag 4 november 2023 @ 22:04:06 #26
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196260
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 20:38 schreef Slayage het volgende:
This is good. Bij "support Isral" zal menig fokker zichzelf in vinden. Lange thread in Jip en Janneke taal waarom we in Nederland zo betrokken zijn bij dit conflict

"conflict tussen Israli’s en Palestijnen wordt vanaf jaren 1960 steeds sterker verbonden met bredere politieke en culturele agenda’s. Support voor ene of andere groep wordt ‘cultural code’ (Shulamit Volkov) voor grotere ‘package deal’, wordt vlag voor pakketdenken.
Support voor Palestijnen wordt verweven met progressief-linkse agenda: strijd tegen kapitalisme, imperialisme, kolonialisme, voor genderemancipatie, klimaatbeleid etc. Palestijnse vlag wordt ‘code’ voor veel bredere intersectionele agenda.

Idem support Isral: in context Koude Oorlog code voor westers, pro-VS, liberale democratie. Na 9/11 raakt thema verweven met War on Terror & debat islam. In Europese/VS cultuur wordt conflict daarna ook als religieus conflict gepercipieerd van zgn. joods-chr. vs isl. cultuur.
Politieke, culturele en religieuze breuklijnen in Europa en VS zorgen voor grote betrokkenheid bij conflict en idee dat ‘onze zaken’ hier op het spel staan. Geografische, culturele en politieke afstand lijkt daarbij weg te vallen – wat tot soms wonderlijke allianties leidt."

[ twitter ]
[ twitter ]
Hier zit wel wat in naar mijn beleving. Daarom hink ik ook steeds op 2 gedachten, met het gevoel dat ik eigenlijk de knoop zou moeten doorhakken omdat ik in 1 van de kampen moet aanhaken. Maar vooralsnog weiger ik dat. Ik ben van mening dat deze zogenaamde tweespalt aangesmeerd is, terwijl de meeste normale mensen relatief eenvoudige wensen hebben: De boodschappen kunnen betalen en relatieve vrijheid ervaren.

Tevens hier het woord van 2023 of wellicht van 2024 gespot overigens. Pakketdenken :o
pi_211196287
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je kunt het grappig vinden en dat mag ook, maar mijn kracht (en insteek) is het voorhouden van die spiegel. Niet zelden heb ik op die manier een dubbele moraal en het meten met 2 maten daarmee kunnen blootleggen. Als je eruit ziet als een freggle kan je niet de IKEA de schuld geven die je de spiegel heeft verkocht. Je mag als je wilt mij vergelijken met de IKEA in deze.

Die spiegel is volgens mij al meerdere malen ontploft in je gezicht aangezien je nog steeds niet een normale post kan uitbrengen.

En dan zijn @marsan en ik nog heel lief en geduldig.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 november 2023 @ 22:06:01 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211196298
twitter

Dat is raar. Isral raakt namelijk alleen maar burgerdoelen. Dus hoe kan Hamas daar nou gijzelaars hebben gehad?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_211196311
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211196333
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoals je de laatste tijd post vergelijk ik je eerder met de freggle.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211196357
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:04 schreef Perox het volgende:

[..]
Hier zit wel wat in naar mijn beleving. Daarom hink ik ook steeds op 2 gedachten, met het gevoel dat ik eigenlijk de knoop zou moeten doorhakken omdat ik in 1 van de kampen moet aanhaken. Maar vooralsnog weiger ik dat. Ik ben van mening dat deze zogenaamde tweespalt aangesmeerd is, terwijl de meeste normale mensen relatief eenvoudige wensen hebben: De boodschappen kunnen betalen en relatieve vrijheid ervaren.

Tevens hier het woord van 2023 of wellicht van 2024 gespot overigens. Pakketdenken :o
Een geweldige woord inderdaad :P
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:09:36 #32
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:07 schreef marsan het volgende:

[..]
Zoals je de laatste tijd post vergelijk ik je eerder met de freggle.
"Maak muziek en lach..." :muziek: :muziek:
pi_211196410
pi_211196419
Ik wacht wel tot sp3c er weer is.
pi_211196429
Wordt hij ook niet blij van natuurlijk.
pi_211196448
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:09 schreef Perox het volgende:

[..]
"Maak muziek en lach..." :muziek: :muziek:
Zelfs dat weet hij nog te verpesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2023 22:16:00 ]
pi_211196450
Zet je antisemitisme bril op en zie overal antisemitisme.
Zet je racisme bril op en zie overal racisme.
Zet je islamisering bril op en zie overal islamisering.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211196453
Veel op een rij :7
pi_211196469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Altijd weer de kinderen. Is in SHO ook zo.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:16:58 #40
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196490
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zelfs dat weet hij nog te verpesten.
Aaah eerder een like gegeven omdat je aangaf dat je op de inhoud van zijn berichten wilt ingaan. Zou ik gewoon doen. Anders kan je beter de ignore knop gebruiken denk ik?
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:18:38 #41
13462 BansheeBoy
pi_211196516
quote:

[ twitter ]
Ik vind dit echt een geweldige post! Zo denk ik er ook over. Ik heb het met duidingen voor het voetlicht proberen te brengen hier. Maar je doet het hier met eenvoud en toch uiterst doeltreffend. Netjes.

zaterdag 4 november 2023 @ 22:18:44 #42
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196518
quote:

[ twitter ]
Die kinderen waren toch gegijzeld door Hamas? :?
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:20:46 #43
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196561
De trieste waarheid is: Niemand geeft ene zier om hun kinderen. Hamas niet en Isral niet. Niet om de kinderen van de vijand en niet om hun eigen kinderen. Niemand kijkt naar de toekomst, iedereen kijkt naar het verleden.
pi_211196619
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die kunnen er niks aan doen.

Nu is het wel zo dat het maar Palestijnen zijn. Volwassen slachtoffers interesseert ons al helemaal niks, de kindertjes ietsjes meer. Wellicht kunnen ze ons laten zien hoe de dieren lijden en sterven. Wellicht dat we wat meer geraakt worden met 't leed daar
pi_211196623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:16 schreef Perox het volgende:

[..]
Aaah eerder een like gegeven omdat je aangaf dat je op de inhoud van zijn berichten wilt ingaan. Zou ik gewoon doen. Anders kan je beter de ignore knop gebruiken denk ik?
Ik wilde zelfs met hem afspreken. Al tig weken geleden. Hij durft niet.

En gewoon geen Freggles bij een zo'n ernstig conflict betrekken bedoelde ik.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:25:15 #46
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211196644
quote:

[..]
Wat zouden de kinderen van Marco Borsato hiervan vinden eigenlijk?
pi_211196652
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nu is het wel zo dat het maar Palestijnen zijn. Volwassen slachtoffers interesseert ons al helemaal niks, de kindertjes ietsjes meer. Wellicht kunnen ze ons laten zien hoe de dieren lijden en sterven. Wellicht dat we wat meer geraakt worden met 't leed daar
Voor mij doen zowel kinderen en volwassenen wel iets wie hier door geraakt worden.
Dieren ook natuurlijk.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:26:22 #48
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211196660
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Haal dat 'we' maar weg en spreek voor jezelf
pi_211196668
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat zouden de kinderen van Marco Borsato hiervan vinden eigenlijk?
In welke context?
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:28:48 #50
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211196706
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
In welke context?
De dood van de Palestijnse versus de Isralische kinderen
pi_211196725
pi_211196728
Ze zijn echt heel hard aan het bombarderen bij Steve op de stream.

zaterdag 4 november 2023 @ 22:31:55 #53
3542 Gia
User under construction
pi_211196754
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Beeb! Ja natuurlijk.

Ik negeer gelukkig ook een hoop ;) Als hij gewoon een beetje normaal post dan wil ik best wel dingen proberen te begrijpen of het van zijn kant af zien (dat gebeurt dus zelden tot nooit).
Gaat hij weer namen verbasteren en praten over talkpoeder dan ben ik er klaar mee.
Och, voorheen sloot hij elke post af met een random woord. Er zit dus vooruitgang in.
Ja, ik lees het wel; een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_211196770
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Och, voorheen sloot hij elke post af met een random woord. Er zit dus vooruitgang in.
Ja, ik lees het wel; een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Doet hij nog steeds hoor.
pi_211196810
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:28 schreef Molo het volgende:

[..]
De dood van de Palestijnse versus de Isralische kinderen
Zijn nu geld aan het inzamelen dat al die kindjes een make-over van Leco krijgen natuurlijk.
pi_211196822
quote:

[..]
Sho?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:39:00 #57
13462 BansheeBoy
pi_211196844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zijn nu geld aan het inzamelen dat al die kindjes een make-over van Leco krijgen natuurlijk.
Hoeveel hebben ze al binnengehaald?

pi_211196863
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:40:21 #59
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:

idd grote boem bij Steve de hele tijd door. :'(
pi_211196882
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:40 schreef Perox het volgende:

[..]
idd grote boem bij Steve de hele tijd door. :'(
Zat ook eventjes te kijken, ze gaan wel flink los ja.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:42:04 #61
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211196891
*BREAKING*: Hamburg airport closed because armed gunman broke through the gates *BREAKING*
Bron: Steve

[ Bericht 32% gewijzigd door Perox op 04-11-2023 22:42:48 (Smiley niet zo bedoeld) ]
pi_211196902
Volgens mij is daar weer een depot geraakt met explosies tot gevolg.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_211196904
twitter

The watermelon reference https://time.com/6326312/(...)n-symbol-solidarity/
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:44:28 #64
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211196913
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:42 schreef Perox het volgende:
*BREAKING*: Hamburg airport closed because armed gunman broke through the gates *BREAKING*
Hamburg??
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:44:34 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211196916
https://www.timesofisrael(...)ring-war-with-hamas/
quote:
But three days after the marathon, he found a red swastika and Star of David painted across the window of his ground-floor apartment in Utrecht.
...
Shevan said he had been targeted as a Jew in the Netherlands well before this year’s Israel-Hamas war, too. Last year, he found his front door covered in swastikas, Stars of David and the word “Juden.” In 2021, while wearing a kippah on the train, he was assaulted by a Dutch man who called him a “dirty Jew” and other antisemitic curses. Over the years he has filed multiple reports with the police, but they have never made an arrest.
...
Since October 7, Shevan has been extra careful. He no longer wears a kippah in public and he removed the mezuzah and the sign reading “Shalom” in Hebrew and English from his front door. After the attack on his window, he stopped sleeping in his own home. He uses his apartment during the day and stays with friends overnight.
En nog wel meer dingen waar je je dan een beetje voor schaamt als Nederlander staan er in het artikel.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:44:41 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211196918
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:

Zacht bombarderen is dan ook wel een contradictio in terminis.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:44:52 #67
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211196919
quote:
Ja? Waarom?
pi_211196933
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Haal dat 'we' maar weg en spreek voor jezelf
Heb jij 't gevoel dat het westen (is ook we, mag 't dan wel?) humaan reageren op het leed wat die Palestijnse burgers aangedaan wordt? Volgens mij is het westen er toch wel enigszins blind voor, het is maar de Palestijn die het aangedaan wordt en niet (bijvoorbeeld) de Isralir
pi_211196938
Paar goeie biems in Noord Gaza nu inderdaad... luchtaanvallen, te horen aan de vliegtuigen.
Intolerant voor intolerantie
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:47:10 #70
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211196939
quote:
Hi-la-risch. Ik ben om.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:47:49 #71
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211196947
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Heb jij 't gevoel dat het westen (is ook we, mag 't dan wel?) humaan reageren op het leed wat die Palestijnse burgers aangedaan wordt? Volgens mij is het westen er toch wel enigszins blind voor, het is maar de Palestijn die het aangedaan wordt en niet (bijvoorbeeld) de Isralir
Ben ik het zeker niet mee eens. En ook daarin is geen sprake van een gemeenschappelijk 'we'
pi_211196960
quote:

[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik ben grimmig gelaten hieronder. Het moest een keer gebeuren... die status quo kon niet zo doorgaan. Door Hamas is het nu tot een explosief einde aan het komen. (No pun)
pi_211196969
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:50:08 #74
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211196970
quote:

[..]
Ik vraag me af waar dat gevoel vandaan komt, want ik heb dat gevoel totaal niet. Er is zeer veel aandacht in de media voortduren -en terecht- voor de ellende onder de Palestijnse burgers.
pi_211196977
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:49 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]

Heb je nog genoeg?
pi_211196978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:47 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hi-la-risch. Ik ben om.
Er is geen hoop voor jou. Jij bent te diep verzonken in je witte superioriteitsdenken :*
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:51:44 #77
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211196983
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:42 schreef Perox het volgende:
twitter
pi_211196996
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:51 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Heb je nog genoeg?
Ach ja weer een random tweet.
Dat gedoe met random words was leuker dan die random tweets.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:52:40 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211196997
quote:

[..]
Ik zie dat alleen hier op dit forum sommige users compleet zijn doorgeslagen naar Israel.
Maar ik vind tot nu toe dat er in de media naar beide kanten aandacht wordt gegeven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211197002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:52 schreef marsan het volgende:

[..]
Ik zoek er ook random zakdoekjes bij. :P
pi_211197012
Ah, yisss
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:55:59 #82
13462 BansheeBoy
pi_211197022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:52 schreef marsan het volgende:

[..]
Eens. Ik overweeg het weer uit de kast te halen. Het voorziet toch in een behoefte. Ik deel overigens de mening dat die tweets niet zo fijn werken in een topic. Haalt de vaart eruit. Nee, ben er geen fan van.

pi_211197028
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:57:10 #84
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:51 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wat heeft dit met dit topic te maken?
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:58:10 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197042
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat heeft dit met dit topic te maken?
Zo te zien dus niks. Mensen denken bij dit soort dingen meteen aan terreur gelinkt aan wat in Gaza gebeurd.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:59:13 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211197049
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:51 schreef Slayage het volgende:

[..]
Er is geen hoop voor jou. Jij bent te diep verzonken in je witte superioriteitsdenken :*
Wat heeft dit te maken met "wit superioriteitsdenken?" :D
pi_211197058
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zie dat alleen hier op dit forum sommige users compleet zijn doorgeslagen naar Israel.
Maar ik vind tot nu toe dat er in de media naar beide kanten aandacht wordt gegeven.
Ik denk dat de meeste mensen gewoon achter Isral staan in deze oorlog.

Je hoort alleen heel erg veel over slachtoffers, onschuldige burgers etcetera, maar dit is niet veel erger of minder erg dan andere oorlogen in deze regio. Ik zou voorlopig bijna willen stellen dat Isral nog behoorlijk goed rekening houdt met de burgers. Denk aan wat er in Syri gebeurde tijdens die burgeroorlog; wat er onder ISIS gebeurde, Jemen etcetera. Daar vielen zveel doden, daar lijkt dit een schermutseling bij.

Over "pro-Palestina": dat is meestal anti-Isral en niet pro-Palestina. Vele mensen haten joden vanwege hun jood-zijn, velen haten Isral omdat het de superioriteit van de islam tegenspreekt, anderen zijn anti-Isral omdat ze denken dat het een neo-koloniale staat is. Hoe het ook zij, er zijn maar weinigen die echt om burgers geven.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:59:50 #88
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197059
Inmiddels staat op de stream zo'n beetje de halve Gaza strook in de hens :{
pi_211197068
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:59 schreef Perox het volgende:
Inmiddels staat op de stream zo'n beetje de halve Gaza strook in de hens :{
Daar gaat een brandstofdepot in de hens...
pi_211197074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:01 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Daar gaat een brandstofdepot in de hens...
Al die diesel die er niet was voor de ziekenhuizen.
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:02:18 #91
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197077
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:05:29 #92
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een still uit een apocalyptische film ofzo joh
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:05:50 #93
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197108
twitter
pi_211197130
Een watertoren die hl erg hard brandt (ze hebben daar toch bijzonder water) :')
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:08:25 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:07 schreef Cuendillar het volgende:
Een watertoren die hl erg hard brandt (ze hebben daar toch bijzonder water) :')
Hamas heeft hun voorraad sterkte drank gewoon in de watertoren gestopt.
pi_211197140
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211197142
Dat was een idee van Kees Flodder toch?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_211197147
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:09 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Hypocriet nepdeuggewauwel, zoveel kinderen verdwijnen er maandelijks in de favela's voor hun organen.
pi_211197156
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:09 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Vandaag is het ook Boca Juniors tegen Fluminese en daar wordt al de hele dag geknokt. Door mensen met passie. Wellicht is dat uit de hand gelopen,
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:13:29 #100
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197161
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hypocriet nepdeuggewauwel, zoveel kinderen verdwijnen er maandelijks in de favela's voor hun organen.
bron?
pi_211197173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:13 schreef Perox het volgende:

[..]
bron?
Ben je lui of zo?
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:16:29 #102
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197189
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ben je lui of zo?
Oh laat maar, al gevonden:

zaterdag 4 november 2023 @ 23:17:59 #103
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197198
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat waren nog eens tijden O+
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:20:43 #104
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197225
pi_211197233
Dit is ondertussen de grootste anti oorlog beweging sinds 2003 in de aanloop naar de invasie van Irak.

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:22:28 #106
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Welke Kees? De linker of de rechter?

pi_211197244
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar dat gevoel vandaan komt, want ik heb dat gevoel totaal niet. Er is zeer veel aandacht in de media voortduren -en terecht- voor de ellende onder de Palestijnse burgers.
Ja de media wel inderdaad, harvest gaf dat ook al terecht aan.
Ik mis bij de politiek leiders van de Europese en westerse landen een wat kritischere houding. Er is af en toe een beetje weerstand en ook wel woord van afschuw, maar daar blijft 't bij. Er wordt nog geen druk uitgeoefend (zover we weten ik op radio hoor of lees in de media, misschien wel achter de schermen).
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:24:12 #108
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197256
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:22 schreef Perox het volgende:

[..]
Welke Kees? De linker of de rechter?

[ afbeelding ]
Linker
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:27:03 #109
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211197281
Als je wil weten hoe veel steun de terroristen eigenlijk hebben, dan bieden al die tweets van Slayage nog best een aardig overzicht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:31:09 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197326
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:27 schreef Janneke141 het volgende:
Als je wil weten hoe veel steun de terroristen eigenlijk hebben, dan bieden al die tweets van Slayage nog best een aardig overzicht.
Er zijn echt wel 2 kampen van behoorlijke omvang inderdaad.
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:31:20 #111
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197329
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:27 schreef Janneke141 het volgende:
Yep... En hoe weinig kritisch massa's mensen naar duidelijk nepnieuws zijn is ook best wel... Laat ik zeggen 'inzichtelijk'
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:32:08 #112
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197337
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Yep... En hoe weinig kritisch massa's mensen naar duidelijk nepnieuws zijn is ook best wel... Laat ik zeggen 'inzichtelijk'
Ik denk niet eens dat de waarheid hier nou echt een grote rol speelt.
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 23:42:07 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197434
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:20 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
wtf!!!

kill it!

die dooie vrouw ook op de achtergrond, overal bloed ... hoofddoekje perfecto _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:42:42 #114
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197439
Even wat incoherent ramblings of a madman:

Vroeger, in mijn tijd, of althans toen ik jong was. Toen was het vrij eenvoudig. De waarheid stond in de krant. Als iets in de krant stond was het echt, echt gebeurd. Als er 127 doden waren bij een vliegtuigongeluk en dat stond zo in de krant dan was dat het. Als in de krant stond dat kapers het vliegtuig hadden opgeblazen mid air, dan was dat wat er was gebeurd.

Nu in deze tijd. De waarheid die haal je bij je lokale waarheid boer. Twitter, Facebook, Instagram, whatever. En die zal jou altijd laten zien wat jij wilt horen. Dus die kapers waren terroristen, of vrijheidsstrijders, of het vliegtuig was helemaal niet gekaapt en het waren allemaal crisis actors die je in de MSM ziet.

In die zin is de waarheid niet echt meer van belang. Want niemand is er (echt) naar op zoek. Je zit gewoon in je kamp en dat is dat. 300 doden bij een raketaanval op een ziekenhuis? Volgens je bubbel is dat complete onzin, of een grote oorlogsmisdaad. Je zoekt gewoon even de juiste "bronnen" en je kan weer door. Wereldbeeld aanpassen niet nodig.

Even los van het feit of het vroeger zoveel beter was. Dit is wel wat er speelt. En dit is wat ook maakt dat de maatschappij verder en verder polariseert, dit is ook wat het eerder aangehaalde pakketdenken in de hand werkt. Het pakket is hier gewoon de bubble waar jij in zit namelijk. Ik probeer mezelf voor de gek te houden dat Fok! anders is en dat hier nog het Haagse koffietent principe geldt. Iedereen kan meedoen en naar iedereen wordt geluisterd. Maar luisteren we hier nog wel naar elkaar?
pi_211197446
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211197451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:42 schreef Perox het volgende:

Vroeger, in mijn tijd, of althans toen ik jong was. Toen was het vrij eenvoudig. De waarheid stond in de krant. Als iets in de krant stond was het echt, echt gebeurd. Als er 127 doden waren bij een vliegtuigongeluk en dat stond zo in de krant dan was dat het. Als in de krant stond dat kapers het vliegtuig hadden opgeblazen mid air, dan was dat wat er was gebeurd.

Nu in deze tijd. De waarheid die haal je bij je lokale waarheid boer. Twitter, Facebook, Instagram, whatever. En die zal jou altijd laten zien wat jij wilt horen. Dus die kapers waren terroristen, of vrijheidsstrijders, of het vliegtuig was helemaal niet gekaapt en het waren allemaal crisis actors die je in de MSM ziet.

In die zin is de waarheid niet echt meer van belang. Want niemand is er (echt) naar op zoek. Je zit gewoon in je kamp en dat is dat. 300 doden bij een raketaanval op een ziekenhuis? Volgens je bubbel is dat complete onzin, of een grote oorlogsmisdaad. Je zoekt gewoon even de juiste "bronnen" en je kan weer door. Wereldbeeld aanpassen niet nodig.

Even los van het feit of het vroeger zoveel beter was. Dit is wel wat er speelt. En dit is wat ook maakt dat de maatschappij verder en verder polariseert, dit is ook wat het eerder aangehaalde pakketdenken in de hand werkt. Het pakket is hier gewoon de bubble waar jij in zit namelijk. Ik probeer mezelf voor de gek te houden dat Fok! anders is en dat hier nog het Haagse koffietent principe geldt. Iedereen kan meedoen en naar iedereen wordt geluisterd. Maar luisteren we hier nog wel naar elkaar?
The Post truth world
-Rabia Al-Basri
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 23:45:18 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197459
quote:

ik ben eigenlijk geneigd om gewoon naar de extremen te kijken en dan de waarheid in het midden te zoeken
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:47:10 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197478
quote:

Even inhakend op deze post over social media

twitter

Ook juist voor deze generatie is het zeer belangrijk wat ze te zien krijgen op een medium als TikTok.
pi_211197479
Ik had eerder een post geplaatst met de vraag of jullie scherp genoeg waren om de opmerkelijke details in de foto te achterhalen. Sommigen kwamen in de buurt maar helaas niet het juiste antwoord kunnen geven.

Het gaat om twee details die een strategische boodschap geven, namelijk de zwarte vlag en de drie zwaarden die uit hun schedes gehaald zijn.

Het zwarte vaandel werd in 1517 vanuit Hejaz naar Istanbul gebracht. In de tijd van de Profeet werd het zwarte vaandel vlak vr de oorlog ontvouwd. De Ottomanen hadden de traditie overgenomen nadat Yavuz Sultan Selim Jeruzalem, Mekka en Medina had veroverd en daarmee de nieuwe Khalifah van de islamitische wereld werd. De Ottomanen verklaarden met het hijsen van het zwarte vaandel dat zij op oorlogscampagne zouden gaan.

Het uit zijn schede halen van een zwaard betekent volgens Turkse staatstraditie dat als een zwaard uit zijn schede is gehaald, pas weer teruggezet kan worden wanneer het bloederig is.

Turkije heeft tijdens viering van honderd jarige bestaan, 100 oorlogsschepen door de Bosphorus laten varen en daarmee aangekondigd gereed te zijn voor een oorlog.

pi_211197481
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je weer van de ketting? :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:48:30 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197484
twitter
pi_211197485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:21 schreef Slayage het volgende:
Dit is ondertussen de grootste anti oorlog beweging sinds 2003 in de aanloop naar de invasie van Irak.

[ twitter ]
Dat marcheren moeten ze nog een beetje leren. Zo komt het niet goed
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 23:50:01 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197491
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:21 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
die invasie ging ook gewoon doorrrrrr
pi_211197506
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:47 schreef Werkperd het volgende:
Ik had eerder een post geplaatst met de vraag of jullie scherp genoeg waren om de opmerkelijke details in de foto te achterhalen. Sommigen kwamen in de buurt maar helaas niet het juiste antwoord kunnen geven.

Het gaat om twee details die een strategische boodschap geven, namelijk de zwarte vlag en de drie zwaarden die uit hun schedes gehaald zijn.

Het zwarte vaandel werd in 1517 vanuit Hejaz naar Istanbul gebracht. In de tijd van de Profeet werd het zwarte vaandel vlak vr de oorlog ontvouwd. De Ottomanen hadden de traditie overgenomen nadat Yavuz Sultan Selim Jeruzalem, Mekka en Medina had veroverd en daarmee de nieuwe Khalifah van de islamitische wereld werd. De Ottomanen verklaarden met het hijsen van het zwarte vaandel dat zij op oorlogscampagne zouden gaan.

Het uit zijn schede halen van een zwaard betekent volgens Turkse staatstraditie dat als een zwaard uit zijn schede is gehaald, pas weer teruggezet kan worden wanneer het bloederig is.

Turkije heeft tijdens viering van honderd jarige bestaan, 100 oorlogsschepen door de Bosphorus laten varen en daarmee aangekondigd gereed te zijn voor een oorlog.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Allemaal mooie praatjes met je zwaarden uit de schede en die neergestorte meteoriet. Hardstikke mooi allemaal. Schrijf er een boek over bovenop die 100k sprookjesboeken die er al zijn. Geschiedenis leert ook dat je hier in het westen niet aan moet komen met die prietpraat van je. Daar zijn ook boeken van geschreven. Beter hijsen ze de witte vlag. Idioot
pi_211197507
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 23:53:26 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197513
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
boeit helemaal niemand
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:53:48 #127
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197515
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dus de turken gaan ten strijde trekken? Tegen wie eigenlijk? Den Turk is namelijk lid van NAVO, vrienden met Rusland, Iran, Isral en de verdere Arabische wereld. Dus ik zie het niet zo. Ik volg Turkije ook niet per definitie heel erg, is mijn fout weet ik, want is natuurlijk wel een formidabele macht, zeker in de regio. En uiteindelijk is het hele gebeuren begonnen bij het uiteenvallen van het grote Ottomaanse rijk.
pi_211197517
Wilde net iets zeggen maat sp3c is er weer O+
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:55:22 #129
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197526
Get a room voordat het weer over frietje met vs. patatje oorlog gaat. :D
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:56:26 #130
13462 BansheeBoy
pi_211197535
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
die invasie ging ook gewoon doorrrrrr
Als ik de aanslag op 11 september in de USA vergelijk met de aanslag op 7 oktober zie ik gewoon ontzettend veel parallellen. Ik geef even een voorzetje:

• Ze lieten het gebeuren
• Het gaf ze de mogelijkheid om een agenda uit te rollen

In die zin zijn ze letterlijk en figuurlijk over (eigen) lijken gegaan. Soort kosten-voor-de-baten first principe. En dit soort landen durven het over beschaving en justice te hebben. :N

Je moet cht blind zijn wil je dit niet zien.

pi_211197537
Werkperd is bladiebladieblagodsallesjezus.

Ik wilde iets aardigs zeggen eigenlijk maar het lukt me niet.
pi_211197546
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als ik de aanslag op 11 september in de USA vergelijk met de aanslag op 7 oktober zie ik gewoon ontzettend veel parallellen. Ik geef even een voorzetje

• Ze lieten het gebeuren

In die zin hebben zijn ze letterlijk en figuurlijk over (eigen) lijken gegaan. Soort kosten-voor-de-baten. En dit soort landen durven het over beschaving en justice te hebben. :N

Je laatste zin mag je weghalen maar verder is er met jouw theorie niet veel mis.
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 23:58:02 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197547
quote:

[..]
Als ik de aanslag op 11 september in de USA vergelijk met de aanslag op 7 oktober zie ik gewoon ontzettend veel parallellen. Ik geef even een voorzetje

• Ze lieten het gebeuren

In die zin hebben zijn ze letterlijk en figuurlijk over (eigen) lijken gegaan. Soort kosten-voor-de-baten. En dit soort landen durven het over beschaving en justice te hebben. :N

ik zie nog wel een parallel

• moslims vermoorden een heleboel onschuldige mensen en zichzelf zonder goede reden
  Moderator zaterdag 4 november 2023 @ 23:58:22 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Wilde net iets zeggen maat sp3c is er weer O+
zeg maar
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:59:16 #135
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197557
quote:

Sommigen luisteren wel, maar de bodem van vertrouwen en elkaar beetje kennen moet er wel zijn. Wat dat betreft ook geen ramp dat Fok kleiner is geworden, dan is er meer connectie en meer zicht op outliers en dorpsgekken zeg maar

Overigens, helemaal mee eens. Nou heb ik zelf wat krantenabo's van op het oog goeie kranten
Maar die hebben afgelopen jaren dus vol gestaan ook met extreem gekleurd nieuws, opinie ipv journalistiek en gewoon rondweg desinformatie ook.
Dat helpt ook niet mee. Serieus moeilijk om feiten en enigszins zuivere duiding te krijgen
pi_211197560
Heb het vooral over dat Isral dit heeft laten gebeuren.

Ik ga weer naar lylt toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2023 00:03:28 ]
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:59:35 #137
13462 BansheeBoy
pi_211197562
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik zie nog wel een parallel

[x] extreme moslims vermoorden een heleboel onschuldige mensen en zichzelf zonder goede reden
Dat is wat ons verteld wordt. Zoom uit, check de belangen en reverse-engineer the truth.

pi_211197569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
zeg maar
Je bent weer sloom.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:01:00 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197570
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is wat ons verteld wordt. Zoom uit, check de belangen en reverse-engineer the truth.

het waren geen moslims?
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:01:16 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197572
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het vooral over dat Isral dit heeft laten gebeuren.

Ik ga weer naar lyty toe.
wat is lyty
pi_211197578
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat is lylt
Het is friet. BNW.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2023 00:02:49 ]
pi_211197588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
boeit helemaal niemand
Ja, een willekeurige frikandel natuurlijk niet maar Amerika en het Westen hebben de boodschap allang ontvangen. Daar gaat het uiteindelijk ook om he.
  zondag 5 november 2023 @ 00:04:07 #143
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Even inhakend op deze post over social media

[ twitter ]

Ook juist voor deze generatie is het zeer belangrijk wat ze te zien krijgen op een medium als TikTok.
Dit zijn wel interessante zaken dit, daar word mijn datahart weer blij van in de zin van, interessante meetbare shizzle
pi_211197594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Werkperd is bladiebladieblagodsallesjezus.

Ik wilde iets aardigs zeggen eigenlijk maar het lukt me niet.
Kom op ff doorpersen en het eruit poepen poepie.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:04:43 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197597
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja, een willekeurige frikandel natuurlijk niet maar Amerika en het Westen hebben de boodschap allang ontvangen. Daar gaat het uiteindelijk ook om he.
nee joh Turkije is totaal niet belangrijk meer voor het westen, dat was vroeger
  zondag 5 november 2023 @ 00:04:49 #146
13462 BansheeBoy
pi_211197599
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het is friet. BNW.
Ik wil niet legend doen. Maar voor chte stabiele fritten moet je bij Bram Ladage wezen.

Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:05:02 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197600
quote:

[..]
Het is friet. BNW.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

@loveyoulongtime
  zondag 5 november 2023 @ 00:05:15 #148
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197601
Turken denken net als Amerikanen dat de hele wereld om hun draait
pi_211197604
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:04 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Kom op ff doorpersen en het eruit poepen poepie.
Moet ik nog een burka op ook?
  zondag 5 november 2023 @ 00:06:27 #150
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197606
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dus Turkije geeft aan klaar voor de oorlog met het westen te zijn, en de zwaarden worden niet terug in de schede gestopt eer er bloed aan kleeft? Behoorlijk opruiend, zeker gezien ze alliantie met het westen hebben?!
Grenzend aan muiterij? 8)7
pi_211197609
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

@:loveyoulongtime
Je houdt van mij :D
  zondag 5 november 2023 @ 00:07:09 #152
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197611
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zeer interessant voor tijdens de borrel

Waarom zou emand dit zo maar moeten weten?
  zondag 5 november 2023 @ 00:07:09 #153
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197612
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:05 schreef Momo het volgende:
Turken denken net als Amerikanen dat de hele wereld om hun draait
Dit is 100% waarheid.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:07:19 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197615
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
ja poepie
en nog een daarover voor de zekerheid
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:07:42 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197617
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je houdt van mij :D
niet als je over friet blijft miepen
pi_211197623
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet als je over friet blijft miepen
Ik zeg altijd patat. Jij luistert ook echt nooit naar mij.
pi_211197630
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja poepie
en nog een daarover voor de zekerheid
Ik weet ook niet wat ik moet doen om deze man tevreden te stellen.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:10:05 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197635
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik zeg altijd patat. Jij luistert ook echt nooit naar mij.
ow ok, dan mag je gewoon bij mij
pi_211197639
twitter
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:11:26 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197644
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik weet ook niet wat ik moet doen om deze man tevreden te stellen.
gewoon met je vrome voluptuous kont schullen
pi_211197648
twitter
pi_211197649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:53 schreef Perox het volgende:

[..]
Dus de turken gaan ten strijde trekken? Tegen wie eigenlijk? Den Turk is namelijk lid van NAVO, vrienden met Rusland, Iran, Isral en de verdere Arabische wereld. Dus ik zie het niet zo. Ik volg Turkije ook niet per definitie heel erg, is mijn fout weet ik, want is natuurlijk wel een formidabele macht, zeker in de regio. En uiteindelijk is het hele gebeuren begonnen bij het uiteenvallen van het grote Ottomaanse rijk.
De meeste geopolitiek speelt af op de achtergrond. Amerika is al een langere tijd bezig met omsingelen van Turkije. Turkije heeft niet voor niets voor Navo gekozen. Navo is voor Turkije op dit moment een middel dat bescherming biedt tegen een westerse aanval. Het klinkt vreemd maar is zo. Achter de couppoging van 2016 zat Amerika. De bedoeling was dat de regering omver zou worden gegooid. Als dat een succes werd dan zou die nacht vanuit noord-syri een grootschalige inval gedaan worden door PKK-YPG-PYD terroristen die op zijn beurt weer de Koerden in Turkije tot opstand zouden roepen met gevolg een burgeroorlog en verdeling van Turkije.

Niets wordt per toeval gedaan. Turkije moet je niet verwarren met Iran. Iran kan alleen blaffen, meer niet.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:12:29 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197657
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]
De meeste geopolitiek speelt af op de achtergrond. Amerika is al een langere tijd bezig met omsingelen van Turkije. Turkije heeft niet voor niets voor Navo gekozen. Navo is voor Turkije op dit moment een middel dat bescherming biedt tegen een westerse aanval. Het klinkt vreemd maar is zo. Achter de couppoging van 2016 zat Amerika. De bedoeling was dat de regering omver zou worden gegooid. Als dat een succes werd dan zou die nacht vanuit noord-syri een grootschalige inval gedaan worden door PKK-YPG-PYD terroristen die op zijn beurt weer de Koerden in Turkije tot opstand zouden roepen met gevolg een burgeroorlog en verdeling van Turkije.

Niets wordt per toeval gedaan. Turkije moet je niet verwarren met Iran. Iran kan alleen blaffen, meer niet.
ben jij het Poetin?
  zondag 5 november 2023 @ 00:12:45 #164
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_211197659
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik snap het niet, Armeni is landlocked, dan heb je niet veel aan 100 boten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_211197660
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zijn we alleen? Dan is een lingerie genoeg.
pi_211197663
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
ben jij het Poetin?
Erdogan toch?
  zondag 5 november 2023 @ 00:13:35 #167
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197665
quote:

[..]
Het is friet. BNW.
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

@:loveyoulongtime
Hou mij buiten jullie fittie. Ik sta boven deze non discussie.. Het is namelijk ketchup :)
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:13:54 #168
13462 BansheeBoy
pi_211197669
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
ow ok, dan mag je gewoon bij mij
Dat plagen en stout bejegenen van elkaar. Zijn jullie een stel (in wording)? :?

pi_211197671
twitter
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:14:15 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197673
quote:
15s.gif Op zondag 5 november 2023 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat plagen en stout bejegenen van elkaar. Zijn jullie een stel (in wording)? :?

wij toch?
  zondag 5 november 2023 @ 00:14:29 #171
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197674
quote:

[..]
Als ik de aanslag op 11 september in de USA vergelijk met de aanslag op 7 oktober zie ik gewoon ontzettend veel parallellen. Ik geef even een voorzetje:

• Ze lieten het gebeuren

In die zin zijn ze letterlijk en figuurlijk over (eigen) lijken gegaan. Soort kosten-voor-de-baten first principe. En dit soort landen durven het over beschaving en justice te hebben. :N

pi_211197675
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
ben jij het Poetin?
Wat heeft Poetin nou met dat verhaal te maken? Die Poetin zit er ook echt diep in he. Laat het ff gaan joh.
pi_211197676
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Hou mij buiten jullie fittie. Ik sta boven deze non discussie.. Het is namelijk ketchup :)
Je bent te laat.
  zondag 5 november 2023 @ 00:16:13 #174
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197691
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:14 schreef Molo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Aanval hier, wat doe je??
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:16:18 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197693
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Wat heeft Poetin nou met dat verhaal te maken? Die Poetin zit er ook echt diep in he. Laat het ff gaan joh.
die vertelt hetzelfde verhaal

NATO loopt me te omzingelen blabla het westen is matig bla, ik moet wel domme dingen doen maar we zijn toch supersterk als ik alle problemen met mijn leger negeer

als het loopt als Vladimir en het praat als Vladimir dan is het waarschijnlijk gewoon Vladimir
  zondag 5 november 2023 @ 00:16:58 #176
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197699
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je bent te laat.
Story of my life -O-
Lach met een schone bips
pi_211197705
Schotten komen even de pub uit om demonstranten aan te moedigen B:)B
twitter
  zondag 5 november 2023 @ 00:18:38 #178
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197710
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

NATO loopt me te omzingelen blabla het westen is matig bla, ik moet wel domme dingen doen maar we zijn toch supersterk als ik alle problemen met mijn leger negeer

als het loopt als Vladimir en het praat als Vladimir dan is het waarschijnlijk gewoon Vladimir
Kende wel vergelijken met "Vlad the Impaler"
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:19:10 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197712
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kende wel vergelijken met "Vlad the Impaler"
das dracula jongens

heeft nergens wat mee te maken maar ik weet dingen
  zondag 5 november 2023 @ 00:19:26 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211197713
twitter
  zondag 5 november 2023 @ 00:20:32 #181
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197717
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
das dracula jongens

heeft nergens wat mee te maken maar ik weet dingen
Ow kut.... Wissik nie
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:20:49 #182
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197720
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aanval hier, wat doe je??
Que?
  zondag 5 november 2023 @ 00:21:38 #183
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197726
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Que?
Dat plaatje, ging bijna van m'n stoel...
Lach met een schone bips
pi_211197730
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

Met alle respect maar ik vind het soms een beetje lastig om met jou in discussie te gaan omdat je weinig verstand hebt van geopolitiek. Je moet allereerst begrijpen dat er geen ''vriendjes'' bestaan wanneer het gaat om staatsbelangen. Wanneer staatsbelangen van twee staten met elkaar kruizen, dan maakt het verder geen reet uit tot welke organisatie of club je behoort. Geopolitiek is een schaakspel. Amerika zet een stap, Turkije zet een stap. Turkije heeft niet voor niets een militaire interventie ingezet in het noorden van Syri. Amerika is daar ook niet per toeval.
  zondag 5 november 2023 @ 00:22:22 #185
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197733
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat plaatje, ging bijna van m'n stoel...
Ow, sorry :D
pi_211197736
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Story of my life -O-
:* love you altijd.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:23:18 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197741
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:22 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Met alle respect maar ik vind het soms een beetje lastig om met jou in discussie te gaan omdat je weinig verstand hebt van geopolitiek. Je moet allereerst begrijpen dat er geen ''vriendjes'' bestaan wanneer het gaat om staatsbelangen. Wanneer staatsbelangen van twee staten met elkaar kruizen, dan maakt het verder geen reet uit tot welke organisatie of club je behoort. Geopolitiek is een schaakspel. Amerika zet een stap, Turkije zet een stap. Turkije heeft niet voor niets een militaire interventie ingezet in het noorden van Syri. Amerika is daar ook niet per toeval.
Amerika zet een stap en iedereen let op
Turkije zet een stap en iedereen haalt de schouders op en vraagt zich af wanneer ze weer om Patriots gaan zitten bedelen
  zondag 5 november 2023 @ 00:23:37 #188
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211197742
https://www.telegraaf.nl/(...)e-in-gaza-dichterbij
quote:
Biden: 'humanitaire pauze' in Gaza dichterbij
Volgens de Amerikaanse president Joe Biden is er vooruitgang geboekt bij het veiligstellen van een zogenoemde "humanitaire pauze" in de gevechten tussen Hamas en Isral in de Gazastrook. Dat zei de Amerikaanse president zaterdag tegen de pers. Zijn buitenlandminister Antony Blinken voert daarover gesprekken in het Midden-Oosten.

Gevraagd of er vooruitgang is gemaakt in de kwestie antwoordde Biden "ja". De president kreeg de vraag toegeworpen toen hij een kerk verliet in zijn thuisstaat Delaware.

Eerder op zaterdag liet Blinken in de Jordaanse hoofdstad Amman optekenen dat een humanitaire pauze nodig is om Gaza van essentile hulp als voedsel, water en medicijnen te voorzien. Isral wil daarmee gijzelaars vrij krijgen die worden vastgehouden door Hamas in Gaza.

Volgens diplomaten geciteerd in Amerikaanse media heeft Hamas aangegeven dat het bereid is alle gegijzelde burgers te laten gaan in ruil voor een gevechtspauze van vijf dagen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 5 november 2023 @ 00:23:47 #189
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197746
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Ow, sorry :D
Het is je vergeven. No hard feelings. Zouden meer mensen moeten doen :P
Lach met een schone bips
pi_211197749
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
gewoon met je vrome voluptuous kont schullen
He he. Zou bijna willen na eerder.
  zondag 5 november 2023 @ 00:24:22 #191
13462 BansheeBoy
pi_211197750
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Turkije zet een stap en iedereen haalt de schouders op en vraagt zich af wanneer ze weer om Patriots gaan zitten bedelen
Daarmee doe je de trotse Ottomanen toch te kort vind ik.

zondag 5 november 2023 @ 00:24:34 #192
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197754
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het is je vergeven. No hard feelings. Zouden meer mensen moeten doen :P
Feeling hards is wel fijn ook. Maar goed, in andere context dan :9
pi_211197755
quote:
15s.gif Op zondag 5 november 2023 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een serieus antwoord van sp3c verwachten. Succes.
pi_211197756
Arme naftali Bennet. Niet iedereen steunt Israls genocidale campagne ;(

Vanavond ga ik op een politiek-informatieve tournee door New York en Washington.

Onze internationale situatie is niet goed.

Mijn doel is om de Isralische regering te helpen onze positie in de publieke opinie, in het Congres en in de regering te versterken.
Om de IDF-commandanten volledige vrijheid van handelen te geven om Hamas uit te roeien.

De publieke opinie in de wereld is nu niet in ons voordeel.
Er zijn bijvoorbeeld vijftien keer (!) weergaven van pro-Palestijnse/Hamas-inhoud vergeleken met pro-Isralische inhoud op TikTok.

Ik zal met al mijn macht werken om dit te veranderen en de Isralische regering een impuls te geven.

Ik zal je updaten.

Een goede week voor de soldaten van de IDF en voor ons geweldige volk Isral 🇮🇱

twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 5 november 2023 @ 00:25:22 #195
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197757
quote:

[..]

Turkse pizza, lekker!
pi_211197758
Zoveel komen er op een pro-israel demo niet opdagen :D
twitter
  zondag 5 november 2023 @ 00:25:45 #197
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197759
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Ook daar heb ik dan weer geen woord tegenin te brengen, feelings are feelings.
Lach met een schone bips
pi_211197762
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Lylt is altijd lief.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:26:23 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197767
quote:

[..]

dat is waar de wereld is atm

Turkije is een land waar het leger met straaljagers en tanks zichzelf probeert te veroveren en daar in faalt ... lekker belangrijk wat ze tijdens de persconferentie doen
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:26:48 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197771
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Een serieus antwoord van sp3c verwachten. Succes.
nou zeg
pi_211197773
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig deugen de meeste mensen 8-)
-Rabia Al-Basri
  zondag 5 november 2023 @ 00:26:55 #202
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197774
quote:

[..]

Jij bent Turk ouwe rakker?
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:26:56 #203
13462 BansheeBoy
pi_211197775
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Turkse pizza, lekker!
Heb denk ik de slechtste Turkse pizza van mijn leven gegeten vandaag. Was in Delft.

pi_211197776
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[ twitter ]
Die mensen hebben allemaal een gezin en drukke banen.
  zondag 5 november 2023 @ 00:27:07 #205
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197778
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Lylt is altijd lief.
Gaat me niet om lief, gewoon om hard :(
  zondag 5 november 2023 @ 00:27:50 #206
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197781
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2023 00:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Gaat me niet om lief, gewoon om hard :(
Kan best hard zijn hoor trut! :P Zie je :P
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:28:11 #207
13462 BansheeBoy
pi_211197785
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Druk met lobbyen wou je zeggen? Dat kan niet iedereen waarderen hier als dat is wat je bedoeld.

zondag 5 november 2023 @ 00:28:42 #208
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197789
quote:
15s.gif Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Heb denk ik de slechtste Turkse pizza van mijn leven gegeten vandaag. Was in Delft.

In Delft moet je dan ook appeltaart eten bij Kobus Kuch en bier drinken bij de Bierfabriek.

Turkse pizza in Delft :')
pi_211197790
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Gelukkig deugen de meeste mensen 8-)
Zou Bibi al een natte bilspleet hebben bij het zien van de rap afbrokkelende steun in de wereld?
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:28:57 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197795
en niks mis verder met 'trotse ottomanen' hoor, ik ben daar wel eens jaloers op

maar dat verandert niets aan het feit dat Turkije relatief irrelevant is atm ... ja ze hebben de Bosperus afgesloten voor de Russen, bedankt maar de Russische marine speelt nauwelijks een rol in die oorlog
  zondag 5 november 2023 @ 00:29:13 #211
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197799
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Lylt is altijd lief.
Wel waar ja :*
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:29:32 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197801
quote:
15s.gif Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Delft?
waar was het

@mascara-klodder
  zondag 5 november 2023 @ 00:29:50 #213
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211197802
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Zou Bibi al een natte bilspleet hebben bij het zien van de rap afbrokkelende steun in de wereld?
Brokkelt die steun af dan?
  zondag 5 november 2023 @ 00:29:57 #214
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197803
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja dat kan idd vanuit de andere kant gezien grofweg alleen als je niet bij XR zit met je bijstandsuitkering of als je nonbinair kindloos bent met je kunstenaars aan
  zondag 5 november 2023 @ 00:30:13 #215
13462 BansheeBoy
pi_211197806
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Normaal ben ik spot on met duidingen. Deze kan ik derhalve maar moeilijk rerverse engineren.

Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:30:25 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197807
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:29 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Brokkelt die steun af dan?
en hebben ze het nodig?
  zondag 5 november 2023 @ 00:30:28 #217
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197808
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan best hard zijn hoor trut! :P Zie je :P
Wacht, jij bent een vent? _O- _O-
Dacht dat je een vrouw was, zie nu pas blauw :')
pi_211197810
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Bedelen terwijl je het wil kopen? Turkije heeft meerdere malen Amerika gevraagd of zij hun patriots wouden verkopen. Amerika, die zogenaamd een strategische bondgenoot moet voorstellen, heeft het telkens geweigerd. Turkije is eigenlijk gedwongen om S-400's te kopen. Trump heeft ook vaak aangegeven dat Amerika daar een fout in heeft gemaakt en Turkije niet kwalijk genomen kan worden vanwege de S400 deal.
pi_211197812
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
nou zeg
Stel je aan.
  zondag 5 november 2023 @ 00:31:36 #220
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197822
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Guilty for being man :P
Lach met een schone bips
pi_211197826
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Lylt is de liefste mannelijke moderator ooit gewoonweg te schattig. Ik hou van hem al een aantal jaren.
pi_211197831
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef sp3c het volgende:
en niks mis verder met 'trotse ottomanen' hoor, ik ben daar wel eens jaloers op

maar dat verandert niets aan het feit dat Turkije relatief irrelevant is atm ... ja ze hebben de Bosperus afgesloten voor de Russen, bedankt maar de Russische marine speelt nauwelijks een rol in die oorlog
Hoe dan? In welk opzicht?
pi_211197832
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef Slayage het volgende:
Arme naftali Bennet. Niet iedereen steunt Israls genocidale campagne ;(

Welke genocide heb je het toch over?
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:33:02 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197836
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Bedelen terwijl je het wil kopen? Turkije heeft meerdere malen Amerika gevraagd of zij hun patriots wouden verkopen. Amerika, die zogenaamd een strategische bondgenoot moet voorstellen, heeft het telkens geweigerd. Turkije is eigenlijk gedwongen om S-400's te kopen. Trump heeft ook vaak aangegeven dat Amerika daar een fout in heeft gemaakt en Turkije niet kwalijk genomen kan worden vanwege de S400 deal.
ja bedelen ja

en dan politici weigeren hun eigen troepen te bezoeken die dat land moeten beschermen

Turkije is een flauwe grap atm
pi_211197839
quote:

[..]
Niemand luistert er meer naar jou.
  zondag 5 november 2023 @ 00:33:22 #226
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211197840
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
en hebben ze het nodig?
Geen idee, maar dankzij @Slayage zijn post van de 28-jarige Bibi heb ik juist meer onderzoek gedaan naar Netanyahu en meer waardering gekregen voor zijn intelligentie. Wil overigens niet zeggen dat ik het volledig eens ben met zijn aanpak want die vind ik wel vrij heftig, maar zeker geen domme kerel
  zondag 5 november 2023 @ 00:33:26 #227
13462 BansheeBoy
pi_211197841
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Lylt is de liefste mannelijke moderator ooit gewoonweg te schattig. Ik hou van hem al een aantal jaren.
Beste mod vind ik @Jippie Ben groot fan van haar werk.

Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:33:30 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197842
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Hoe dan? In welk opzicht?
in welk opzicht denk je dat Turkije heel relevant is?
  zondag 5 november 2023 @ 00:33:33 #229
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197843
quote:

[..]
Das het liefste compliment ooit... Die gooi ik in mijn rugzak om mee te dragen *O*
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:33:44 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197844
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Stel je aan.
ok!
pi_211197847
GMTA :D
  zondag 5 november 2023 @ 00:34:07 #232
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197850
quote:
15s.gif Op zondag 5 november 2023 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Beste mod vind ik @:Jippie Ben groot fan van haar werk.

Das geen man he?
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:34:12 #233
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197851
quote:

[..]
Shit just got serious :D
  zondag 5 november 2023 @ 00:34:22 #234
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211197852
quote:

[..]

Daar ben ik het ook volkomen mee eens. @Jippie is een goede mod en levert goed werk :Y
pi_211197856
quote:

[..]

Ik vind dat ook een geknipte zaak ja
  Overall beste user 2022 zondag 5 november 2023 @ 00:34:57 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211197858
quote:

[..]
Ze konden ze wel krijgen, alleen wilde Turkije een technology transfer om ze zelf te kunnen bouwen.
Gewoon kopen was geen probleem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:35:23 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197861
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik vind dat ook een geknipte zaak ja
oeeeeeh
pi_211197863
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Das geen man he?
Niemand weet dat.
pi_211197866
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
oeeeeeh
Je moest lachen, h :*
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:36:05 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197868
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze konden ze wel krijgen, alleen wilde Turkije een technology transfer om ze zelf te kunnen bouwen.
en de bondgenoten stonden klaar om ze in te vliegen waar nodig

jammer dat je dan beschimpt wordt
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:36:18 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197869
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Je moest lachen, h :*
zeg ik niet
  zondag 5 november 2023 @ 00:36:47 #242
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197874
Maar we houden wel van @Jippie ook al is ze geen man... Zij is *O*
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:36:57 #243
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211197876
Blinken en Biden op regeltocht in MiddenOosten....
quote:
bron: nu.nl 05nov23 00u13
...
Amerikaanse media melden op basis van diplomatieke bronnen dat Hamas heeft aangegeven dat het bereid is alle gegijzelde burgers te laten gaan in ruil voor een gevechtspauze van vijf dagen.
...
Waarom 5 dagen en niet n....
Een vraag die mij dan ook opkomt.... waarom gegijzelden vrij laten in ruil voor .... feitelijk niets (met wat bekend is te veronderstellen). Of zou Hamas alleen de Amerikanen als hun burgers bedoelen ?.
Vaag, vaag vaag, vraag, graag waarbij ik zelf - tenzij het mijn eigenste kroost is - zeker niet zou (onder)handelen met terroristen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 5 november 2023 @ 00:37:23 #244
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197879
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Niemand weet dat.
Ik weet alles..
Lach met een schone bips
pi_211197881
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:06 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
From the river to the sea, Palestinians be like "mimimi". :')
pi_211197885
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja bedelen ja

en dan politici weigeren hun eigen troepen te bezoeken die dat land moeten beschermen

Turkije is een flauwe grap atm
Ik heb toch al aangegeven dat er geen sprake van bedelen kan zijn als je iets kunt betalen?

Turkije is geen flauwe grap maar een regionale macht die beslissende rol speelt bij geopolitieke zetten.
pi_211197888
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
zeg ik niet
he he
  zondag 5 november 2023 @ 00:39:06 #248
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211197889
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:37 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
From the river to the sea, Palestinians be like "mimimi". :')
  zondag 5 november 2023 @ 00:39:20 #249
13462 BansheeBoy
pi_211197891
Sp3c en Klodder zijn flieft.

Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:39:25 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197892
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:38 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik heb toch al aangegeven dat er geen sprake van bedelen kan zijn als je iets kunt betalen?

Turkije is geen flauwe grap maar een regionale macht die beslissende rol speelt bij geopolitieke zetten.
lol
pi_211197893
quote:

[..]

...maar is afhankelijk van grootmacht Nederland voor de luchtverdediging.
  zondag 5 november 2023 @ 00:40:08 #252
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197896
quote:
15s.gif Op zondag 5 november 2023 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:

Awwww *;
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:40:46 #253
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211197899
quote:

[..]

Turkije is een UI van de VS en jij hebt het niet door :')
pi_211197900
quote:
15s.gif Op zondag 5 november 2023 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:

nee
  zondag 5 november 2023 @ 00:41:44 #255
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197903
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
nee
Speel nou meehee...
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:41:45 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197904
ik ben een catch
pi_211197909
Ik haat altijd iedereen en zijn moeder. Ik ga nooit vlieft zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2023 00:43:03 ]
  zondag 5 november 2023 @ 00:42:31 #258
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197912
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:41 schreef sp3c het volgende:
ik ben een catch
Catch up?
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:43:16 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197914
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Catch up?
zelden
  zondag 5 november 2023 @ 00:44:22 #260
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197923
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
zelden
U blijft een barbaar
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:44:43 #261
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197926
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik haat altijd iedereen en zijn moeder. Ik ga nooit vlieft zijn.
Onzin, en leugens
Lach met een schone bips
pi_211197929
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:41 schreef sp3c het volgende:
ik ben een catch
Ik heb je live gezien. Ik zag er dom uit met vlechten, jij was wel schattig met die krullen.
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:45:10 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197931
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
U blijft een barbaar
trots ook
pi_211197938
Ben ik nog wel een catch dan -O-
  zondag 5 november 2023 @ 00:46:20 #265
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197941
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
trots ook
En ik blijf je respecteren.. Zo ben ik.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:46:50 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197942
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
-knip-
  zondag 5 november 2023 @ 00:46:58 #267
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197944
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Catch 69 :)
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:47:16 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197947
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En ik blijf je respecteren.. Zo ben ik.
Nederland wint weer jongons
pi_211197948
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
-knip-
He he
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:48:57 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197954
gebeurt er nog wat trouwens?

is steve live?
  zondag 5 november 2023 @ 00:50:41 #271
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197965
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:48 schreef sp3c het volgende:

is steve live?
Er zal wel wat zijn, veel vuurwerk hier momenteel in de omgeving.
Lach met een schone bips
pi_211197971
World peace is finally arrived...

quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:48 schreef sp3c het volgende:

is steve live?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2023 00:53:06 ]
  zondag 5 november 2023 @ 00:52:42 #273
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211197974
Vermakelijk triest hoe zelf geproclameerde voorvechters voor vrede, inmiddels bezig zijn on zand en suiker in de raderen te laten persen.
quote:
quote:
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan ziet de Isralische premier Benjamin Netanyahu niet meer als gesprekspartner. Erdogan verwijt Isral oorlogsmisdrijven te plegen en wil zorgen dat het Internationaal Strafhof (ICC) daar werk van maakt, volgens staatspersbureau Anadolu.
En dan weten dat Erdo het zelf ook niet zo nauw neemt met rechten in zijn achtertuin en Turkije niet het verdrag van Rome (tot ICC) heeft getekend.
Het blijven vreemde snuiters die zonder zelf deelgenoot zijn, kennelijk opkomen voor mensenrechten elders en zelf(s) zwartgeblakerd als pot; de ketel iets verwijt.

Erdo heb ik ook nog niet horen zeggen dat hij erg veel belang hecht om Hamas als terreur organisatie te verwerpen. Ook bij de VN blink dat land niet uit in enige support maar wel dreinen dat Isral moet stoppen om haar acties te stoppen.

Nogmaals de "oorlog" kan morgen over zijn met overdracht van de gegijzelden, berechting van de daders en besluiten te stoppen met Isral van de kaart in de Zee te willen vegen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 5 november 2023 @ 00:52:50 #274
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197977
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
nee
Liefde is niet nodig voor beetje batsseks
pi_211197981
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Technologie transfer is heel gewoonlijk bij soortgelijke militaire deals.

In 1994 werden de Patriots voor het eerst aangeboden aan Turkije door Amerika. Turkije had ze toen geweigerd omdat Patriot systemen niet 100% effectief waren. In 2011 had Amerika veel patriot batterijen in Polen, Roemenie etc. gestationeerd maar nadat Rusland met een tegenzet kwam, werd Amerika gedwongen om deze daar weg te halen. Deze 13 batterijen werden vervolgens aangeboden aan Turkije voor ruim 7 miljard dollar! Amerika smeekte Turkije om ze te kopen. Turkije had ze echter geweigerd vanwege de hoge kosten en binnenlandse situatie van dat moment. Amerika was er woedend om geworden. Een aantal jaar later ging dit Turkije naar Amerika om patriots te kopen met technologie transfer als voorwaarde. Amerikanen gingen daar niet mee akkoord dus ging Turkije op zoektocht naar een andere luchtafweersysteem. Thats the story.
  zondag 5 november 2023 @ 00:54:48 #276
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197985
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zonder Gal Gadot is er geen Wonder Woman.... de ironie ook.....
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 5 november 2023 @ 00:55:25 #277
485843 crew  Jippie
pi_211197987
Viel er iets te knippen *)
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:55:26 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197988
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
keihard meegezongen

nou en
  zondag 5 november 2023 @ 00:55:34 #279
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197991
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Liefde is niet nodig voor beetje batsseks
Ook weer eens... Jezus ben het wel vaak eens vandaag met mensen.
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:55:42 #280
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211197993
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zonder Gal Gadot is er geen Wonder Woman.... de ironie ook.....
Ik ben geen lesbo maar van Gal word ik het wel een beetje
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:55:45 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211197994
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 00:55 schreef Jippie het volgende:
mijn krullon
  zondag 5 november 2023 @ 00:56:20 #282
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211197999
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ben geen lesbo maar van Gal word ik het wel een beetje
Begrijpelijk wel
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:56:33 #283
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211198001
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ook weer eens... Jezus ben het wel vaak eens vandaag met mensen.
Eensgezindheidstopic O+
  zondag 5 november 2023 @ 00:57:28 #284
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211198004
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
mijn krullon
Welke bloemen zou je voor MK meenemen?
pi_211198010
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
...maar is afhankelijk van grootmacht Nederland voor de luchtverdediging.
Nee, dat is niet waar omdat Turkije nu zelf luchtafweersystemen ontwikkelt heeft zoals Hisar A, O, U en Siper. Daarnaast heeft Turkije zijn eigen S400 batterijen.
pi_211198011
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 00:55 schreef Jippie het volgende:
O+ en _O_ baas :*
  zondag 5 november 2023 @ 00:58:03 #287
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211198012
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Eensgezindheidstopic O+
Zo zouden meer mensen moeten denken :P
Lach met een schone bips
  zondag 5 november 2023 @ 00:58:30 #288
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211198016
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Eensgezindheidstopic O+
Moet hier geen echokamer worden he? Dat had ik gisteren ook al gezegd toen de hamas-aanhangers arriveerde. Dat geldt vise verca
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 00:58:57 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211198018
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nee, dat is niet waar omdat Turkije nu zelf luchtafweersystemen ontwikkelt heeft zoals Hisar A, O, U en Siper. Daarnaast heeft Turkije zijn eigen S400 batterijen.
mooi

dan kunnen onze mannen weer gewoon naar Kreta en shit
  zondag 5 november 2023 @ 00:59:27 #290
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211198022
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Moet hier geen echokamer worden he? Dat had ik gisteren ook al gezegd toen de hamas-aanhangers arriveerde. Dat geldt vise verca
Gij hoeft niks te bepalen, dat maakt het forum zo mooi :)
Lach met een schone bips
pi_211198023
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit gaat leuk worden. Even kijken of hij naar mij geluisterd heeft
  zondag 5 november 2023 @ 00:59:55 #292
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211198025
quote:

[..]

• Ze lieten het gebeuren

Padje af van het :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 5 november 2023 @ 01:00:12 #293
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211198028
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Vice versa is het, maar is zeker zo ja

Fokkroeg graag, Haagse koffietent idee discussies
  zondag 5 november 2023 @ 01:00:49 #294
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211198030
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gij hoeft niks te bepalen, dat maakt het forum zo mooi :)
Verschillende meningen maakt een forum mooi. FOK! hoeft geen echokamer te worden; wat in dit topic wel het geval is af en toe
  zondag 5 november 2023 @ 01:00:54 #295
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211198031
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Kun je deze waarderen?

Moderator zondag 5 november 2023 @ 01:01:22 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211198033
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 00:57 schreef Molo het volgende:

[..]
  zondag 5 november 2023 @ 01:01:40 #297
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211198035
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 01:00 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Verschillende meningen maakt een forum mooi. FOK! hoeft geen echokamer te worden; wat in dit topic wel het geval is af en toe
Af en toe maakt geen compleet topic.
Lach met een schone bips
pi_211198037
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 01:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Kun je deze waarderen?

Neen.
pi_211198041
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 01:00 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Maar wel van alle kanten af.
  zondag 5 november 2023 @ 01:02:24 #300
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_211198042
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Af en toe maakt geen compleet topic.
Je weet wat ik bedoel. Hou je niet van de domme a.u.b.
  zondag 5 november 2023 @ 01:02:28 #301
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211198043
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 01:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Vice versa is het, maar is zeker zo ja

Fokkroeg graag, Haagse koffietent idee discussies
Is dat sub forum er al? Anders goed idee.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')