Gelukkig deugen de meeste mensenquote:Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Zoveel komen er op een pro-israel demo niet opdagen![]()
[ twitter ]
Jij bent Turk ouwe rakker?quote:Op zondag 5 november 2023 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee doe je de trotse Ottomanen toch te kort vind ik.²
Heb denk ik de slechtste Turkse pizza van mijn leven gegeten vandaag. Was in Delft.quote:
Die mensen hebben allemaal een gezin en drukke banen.quote:Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Zoveel komen er op een pro-israel demo niet opdagen![]()
[ twitter ]
Gaat me niet om lief, gewoon om hardquote:
Druk met lobbyen wou je zeggen? Dat kan niet iedereen waarderen hier als dat is wat je bedoeld.quote:Op zondag 5 november 2023 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mensen hebben allemaal een gezin en drukke banen.
In Delft moet je dan ook appeltaart eten bij Kobus Kuch en bier drinken bij de Bierfabriek.quote:Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb denk ik de slechtste Turkse pizza van mijn leven gegeten vandaag. Was in Delft.²
Zou Bibi al een natte bilspleet hebben bij het zien van de rap afbrokkelende steun in de wereld?quote:
Delft?quote:Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb denk ik de slechtste Turkse pizza van mijn leven gegeten vandaag. Was in Delft.²
Brokkelt die steun af dan?quote:Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zou Bibi al een natte bilspleet hebben bij het zien van de rap afbrokkelende steun in de wereld?
Ja dat kan idd vanuit de andere kant gezien grofweg alleen als je niet bij XR zit met je bijstandsuitkering of als je nonbinair kindloos bent met je kunstenaars aanquote:Op zondag 5 november 2023 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mensen hebben allemaal een gezin en drukke banen.
Normaal ben ik spot on met duidingen. Deze kan ik derhalve maar moeilijk rerverse engineren.quote:Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zou Bibi al een natte bilspleet hebben bij het zien van de rap afbrokkelende steun in de wereld?
en hebben ze het nodig?quote:
Wacht, jij bent een vent?quote:Op zondag 5 november 2023 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan best hard zijn hoor trut!Zie je
Bedelen terwijl je het wil kopen? Turkije heeft meerdere malen Amerika gevraagd of zij hun patriots wouden verkopen. Amerika, die zogenaamd een strategische bondgenoot moet voorstellen, heeft het telkens geweigerd. Turkije is eigenlijk gedwongen om S-400's te kopen. Trump heeft ook vaak aangegeven dat Amerika daar een fout in heeft gemaakt en Turkije niet kwalijk genomen kan worden vanwege de S400 deal.quote:Op zondag 5 november 2023 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Amerika zet een stap en iedereen let op
Turkije zet een stap en iedereen haalt de schouders op en vraagt zich af wanneer ze weer om Patriots gaan zitten bedelen
Guilty for being manquote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, jij bent een vent?![]()
Dacht dat je een vrouw was, zie nu pas blauw
Lylt is de liefste mannelijke moderator ooit gewoonweg te schattig. Ik hou van hem al een aantal jaren.quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, jij bent een vent?![]()
Dacht dat je een vrouw was, zie nu pas blauw
Hoe dan? In welk opzicht?quote:Op zondag 5 november 2023 00:28 schreef sp3c het volgende:
en niks mis verder met 'trotse ottomanen' hoor, ik ben daar wel eens jaloers op
maar dat verandert niets aan het feit dat Turkije relatief irrelevant is atm ... ja ze hebben de Bosperus afgesloten voor de Russen, bedankt maar de Russische marine speelt nauwelijks een rol in die oorlog
Welke genocide heb je het toch over?quote:Op zondag 5 november 2023 00:25 schreef Slayage het volgende:
Arme naftali Bennet. Niet iedereen steunt Israëls genocidale campagne![]()
ja bedelen jaquote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bedelen terwijl je het wil kopen? Turkije heeft meerdere malen Amerika gevraagd of zij hun patriots wouden verkopen. Amerika, die zogenaamd een strategische bondgenoot moet voorstellen, heeft het telkens geweigerd. Turkije is eigenlijk gedwongen om S-400's te kopen. Trump heeft ook vaak aangegeven dat Amerika daar een fout in heeft gemaakt en Turkije niet kwalijk genomen kan worden vanwege de S400 deal.
Niemand luistert er meer naar jou.quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bedelen terwijl je het wil kopen? Turkije heeft meerdere malen Amerika gevraagd of zij hun patriots wouden verkopen. Amerika, die zogenaamd een strategische bondgenoot moet voorstellen, heeft het telkens geweigerd. Turkije is eigenlijk gedwongen om S-400's te kopen. Trump heeft ook vaak aangegeven dat Amerika daar een fout in heeft gemaakt en Turkije niet kwalijk genomen kan worden vanwege de S400 deal.
Geen idee, maar dankzij @Slayage zijn post van de 28-jarige Bibi heb ik juist meer onderzoek gedaan naar Netanyahu en meer waardering gekregen voor zijn intelligentie. Wil overigens niet zeggen dat ik het volledig eens ben met zijn aanpak want die vind ik wel vrij heftig, maar zeker geen domme kerelquote:
Beste mod vind ik @Jippie Ben groot fan van haar werk.quote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lylt is de liefste mannelijke moderator ooit gewoonweg te schattig. Ik hou van hem al een aantal jaren.
in welk opzicht denk je dat Turkije heel relevant is?quote:
Das het liefste compliment ooit... Die gooi ik in mijn rugzak om mee te dragenquote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lylt is de liefste mannelijke moderator ooit gewoonweg te schattig. Ik hou van hem al een aantal jaren.
ok!quote:
Das geen man he?quote:Op zondag 5 november 2023 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beste mod vind ik @:Jippie Ben groot fan van haar werk.²
Shit just got seriousquote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook volkomen mee eens. @Jippie is een goede mod en levert goed werkquote:Op zondag 5 november 2023 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een geknipte zaak jaquote:Op zondag 5 november 2023 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze konden ze wel krijgen, alleen wilde Turkije een technology transfer om ze zelf te kunnen bouwen.quote:Op zondag 5 november 2023 00:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
oeeeeehquote:Op zondag 5 november 2023 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een geknipte zaak ja
en de bondgenoten stonden klaar om ze in te vliegen waar nodigquote:Op zondag 5 november 2023 00:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze konden ze wel krijgen, alleen wilde Turkije een technology transfer om ze zelf te kunnen bouwen.
Gewoon kopen was geen probleem.
zeg ik nietquote:
Waarom 5 dagen en niet één....quote:bron: nu.nl 05nov23 00u13
...
Amerikaanse media melden op basis van diplomatieke bronnen dat Hamas heeft aangegeven dat het bereid is alle gegijzelde burgers te laten gaan in ruil voor een gevechtspauze van vijf dagen.
...
Ik heb toch al aangegeven dat er geen sprake van bedelen kan zijn als je iets kunt betalen?quote:Op zondag 5 november 2023 00:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja bedelen ja
en dan politici weigeren hun eigen troepen te bezoeken die dat land moeten beschermen
Turkije is een flauwe grap atm
quote:Op zondag 5 november 2023 00:37 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
From the river to the sea, Palestinians be like "mimimi".
lolquote:Op zondag 5 november 2023 00:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik heb toch al aangegeven dat er geen sprake van bedelen kan zijn als je iets kunt betalen?
Turkije is geen flauwe grap maar een regionale macht die beslissende rol speelt bij geopolitieke zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |