Nee, had in Q1 FOK! F1 nog niet opgestartquote:
Had Ocon hem verloren als Alonso niet ingestuurd had? Als je door die stuurbeweging denkt dat Alonso je niet gezien heeft en dan in een reflex naar binnen stuurt is het makkelijk de controle verliezen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het beetje insturen was wel apart. Toch was er niets gebeurd als Ocon hem niet verloren had.
Viaplay studio?quote:
Ja.quote:
Haha. Ik denk eerder Ocon dan Alonso maar verwacht geen straf. Hij schrok leek het, verloor hem. Sprint shootout incident.quote:
Gewoon weer lekker 1 voor 1.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Waarom doen ze niet twee groepen van 10 in Q1 bij bepaalde circuits zodat ze niet klagen over 'traffic'?
Zijn ze wel over aan het nadenken, las ik.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Waarom doen ze niet twee groepen van 10 in Q1 bij bepaalde circuits zodat ze niet klagen over 'traffic'?
Hij verloor de controle op de kerbs en drifte daarna tegen Fernando aan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef beantherio het volgende:
Net de beelden weer gezien maar Ocon ging echt compleet de verkeerde kant op.
Goed idee, ik ga er ook een makenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Nah..nog maar een bakkieinschenken dan
MotoGP doet dat al een hele tijd met die redenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Gamen en F1 kijken tegelijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef Tijn het volgende:
Zeg, heb ik hier Baldur's Gate 3 voor uitgezet?
Heet zijn vriendin zo?quote:
ik sta hier al een tijdjequote:
In de regen?quote:
neh...quote:
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben ze al een starttijd voor Q2 doorgegeven?
Nopequote:Op zaterdag 4 november 2023 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dacht ook al , WTF is dat voor werkhoudingquote:
Nee, zijn nog bezig met de bandenstapel te repareren.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
ja ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef Tijn het volgende:
ze hadden de volgorde verkeerd?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Fan van Hamilton zijn maar niet eens 44 goed kunnen schrijven
Nee spiegelbeeldquote:
"Hallooooooo..."quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aston Martin engineer over de Halo heen
Balen voor Alpine en Oconquote:
Hopelijk komt dit spel in de Game Pass te zittenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef Tijn het volgende:
Ocom com com...quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balen voor Alpine en Ocom
15:44 uur start Q 2
shadowheart <3quote:
Dat is oneerlijk als het bijvoorbeeld gaat regen zoals gisteren of op Magny Cours in 2003.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker 1 voor 1.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2003_French_Grand_Prixquote:Jos Verstappen ended up quickest after the first qualifying session due to a drying track. This was the only time a Minardi topped the timesheets at a race weekend.[2] His teammate Justin Wilson's time after Q1 was deleted after scrutineering found his car was 2 kg underweight. It was 1:20.968 which at the time was good enough for 2nd place giving Minardi a 1–2.
Alleen een crash tussen Alonso en Oconquote:
Nog 3 minuten.quote:
Momenteel mis je niks.quote:
Oké en waar staan we nu? Q1 voorbij?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen een crash tussen Alonso en Ocon
Beginnen zo met SQ2quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Oké en waar staan we nu? Q1 voorbij?
Nog even en ze voeren een kissing cam inquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Nober het volgende:
Graag afvoeren die mensen die achterlijk schreeuwen omdat ze in beeld komen.
Q1 voorbij en wachten op Q2quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
.40 staat in beeld.quote:
SQ1 is voorbij. Nu is het wachten op SQ2 at 1540quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Blijkt 15:40 uur te zijnquote:
Dan gaan wij naar Zandvoort.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog even en ze voeren een kissing cam in
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, klopt.quote:
Dat ze dan een klap van de camera krijgen? Goed idee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan gaan wij naar Zandvoort.
planking?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hahahahahaha, Heeeerlijk, die Aston Martin monteur.
Kijk mama ik ben op tv!
[ afbeelding ]
10 om 10 dan ook.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is oneerlijk als het bijvoorbeeld gaat regen zoals gisteren of op Magny Cours in 2003.
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2003_French_Grand_Prix
Die ander info zal wel komen van De Zender Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ander info zal wel komen van De Zender Die Niet Genoemd Mag Worden
Max nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Iedereen is aan het impeden in de pitlane
quote:
je mag niet te langzaam rijden in de pitlane, maar je mag ook niet te hard rijden, wat is het nouquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Bujna iedereen is aan het impeden in de pitlane
Ik had het al verbeterd naar bijna iedereenquote:
Je mag anderen niet ophoudenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je mag niet te langzaam rijden in de pitlane, maar je mag ook niet te hard rijden, wat is het nou
gewoon traagquote:
Rubber is met die regen gisteren wel weer voor een groot deel verdwenenquote:
Vroem!quote:
quote:
Het was Perez toch?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max ging keurig aan de kant voor Leclerc
De regie moet het vooral niet uitzenden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
Ze moeten allemaal eens ophouden met dat gejank
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:47 schreef Jane het volgende:
[..]
De regie moet het vooral niet uitzenden.
Boeit niet. Bottom line: niemand reed hem in de weg..quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez zat toch nog iets verderop?
Ja echtquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
Ze moeten allemaal eens ophouden met dat gejank
100% eens. Was bezig met hetzelfde te posten toen ik dit zagquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:47 schreef Jane het volgende:
[..]
De regie moet het vooral niet uitzenden.
Grote kans dat het ALTIJD zo is. Het is denk ik meer dat het allemaal wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:47 schreef Monolith het volgende:
Het zijn wel allemaal vreselijke miepers de laatste tijd.
hoe meer sensatie, drama, hoe meer de kans dat dat wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat het ALTIJD zo is. Het is denk ik meer dat het allemaal wordt tegenwoordig uitgezonden.
I think Ericsson hit us is wel een klassieker iig.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat het ALTIJD zo is. Het is denk ik meer dat het allemaal wordt uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
RIC naar RedBull, en Perez naar Williams i.p.v. Sargeantquote:
Wel knap dat-ie dan nu wel een goede tijd weet neer te zetten, met dezelfde setup.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ricciardo heeft ook wat te bewijzen natuurlijk na zijn flop gisteren
Opzetquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe is dit niet Alonso's schuld of zelfs opzet?
[ twitter ]
Nee dat is lekker zichtbaar op deze beelden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[ twitter ]
Ja, even Ocon laten schrikken. Die liggen elkaar niet en we kunnen objectief vaststellen dat Alonso een klootzakje is.quote:
Inderdaad hij lijkt hem zelfs op te wachttenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[ twitter ]
Ocon raakt 'm ff kwijt,..Alonso had wat meer naar buiten gekund maar geen schuld mijn inziensquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[ twitter ]
Dat magquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max weer inhalen in de pitexit.
Nopequote:Op zaterdag 4 november 2023 16:05 schreef greysbones het volgende:
Gaat perez het nu eindelijk eens doen
As usual inderdaad.quote:
Ja, iedereen ten opzichte van Norrisquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez veel tijd verloren in sector 3.
Maar die telt dan natuurlijk niet in de winstlijstjesquote:
Perez moet gewoon voor Hamilton blijven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk wordt Perez niet heethoofdig en dat hij Max eraf gaat rammen
Hamilton heeft rode lappen voor zichquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Perez moet gewoon voor Hamilton blijven.
Dat zou flauw zijnquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die telt dan natuurlijk niet in de winstlijstjes
Die raced als het goed is morgen maar tegen 1 man.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Perezquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die raced als het goed is morgen maar tegen 1 man.
Max is wel waar zijn Zuid-Amerikaanse focus ligt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tja, sprints heten niet voor niks geen racesquote:
Geen Grand Prix. Die is morgen pas. Die van Piastri telt ook niet in de officiële lijsten.quote:
Sprint is geen GP, Piastri staat ook op 0 en bij Verstappen staan zijn sprintoverwinningen ook niet bij zijn GP zeges geteld.quote:
en een teamgenoot die weet wat botsen isquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton heeft rode lappen voor zich
En Tsunoda ook.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:25 schreef Starflyer het volgende:
Russell, Norris, Piastri en Ocon noted voor het overschrijden van de maximum delta time.
einde tijdperk verstappenquote:
Schoten op doel?quote:
Welneequote:Op zaterdag 4 november 2023 16:56 schreef plesner het volgende:
Oeps, Lando Norris moet zich melden bij de stewards. De Brit lijkt te langzaam te hebben gereden in zijn outlap. Hij wordt over vijf minuten bij de stewards verwacht.
Wellicht Max dus toch op pole
Jij kijkt toch nooit stprintsquote:
Wat doe je hier danquote:
Er is ook nog geen sprint geweest.quote:
Touts and preers.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb Mol moeten luisteren, ik verwacht medeleven en therapie.
Ik zou een aanklacht indienen bij het internationaal gerechtshof wegens misdaden tegen de menselijkheidquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Volgens mij is dan het enige gepaste antwoord een flinke hamer en los gaan op die radio of elektronica waarmee Mol door de speaker kwam.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik denk niet dat ze elkaar al gaan zitten jennen bij de S-bochten. Als Max er dicht achter blijft, kan-ie bij bocht 4 of 5 er wel langs.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh, Max gaat toch als eerste de bocht in.
Al besproken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:56 schreef plesner het volgende:
Oeps, Lando Norris moet zich melden bij de stewards. De Brit lijkt te langzaam te hebben gereden in zijn outlap. Hij wordt over vijf minuten bij de stewards verwacht.
Wellicht Max dus toch op pole
Om jou dwars te zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een kuttijd weer half 8. Waarom niet gewoon 7 of 8 uur
Volgens mij redeneren ze richting de gewenste eindtijd. In dit geval 8 uur en begint de race morgen om 6 uur. Was bij veel sprintraces het gevalquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Dat wilden ze doen, 7 of 8 uur.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Van Alonso ook niet, zo stuur je toch niet in als je er iemand voorbij wil laten? Het lijkt wel alsof hij denkt dat Ocon er al voorbij is en helemaal verkeerd timet. .quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanaf de tribune wordt het verhaal van Ocon er niet beter op
[ afbeelding ]
klopt, maar dat staat los van dat Ocon de auto kwijt raakt en naar buiten zeiltquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van Alonso ook niet, zo stuur je toch niet in als je er iemand voorbij wil laten? Het lijkt wel alsof hij denkt dat Ocon er al voorbij is en helemaal verkeerd timet. .
Zoals Alonso daar 'ruimte geeft' kan Ocon zich amper het kleinste foutje permitteren.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanaf de tribune wordt het verhaal van Ocon er niet beter op
[ afbeelding ]
Zoals ze op F1TV zeiden: Al had Alonso 3 auto's breed ruimte gelaten, dan was Ocon er nog ingevlogen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar dat staat los van dat Ocon de auto kwijt raakt en naar buiten zeilt
Wat vaker een quali gaan kijken, meestal krijgen ze nog minder ruimte, het idee is dat je van de race lijn afgaat, meer niet, dat gebeurt hier ook, ga er maar vanuit dat er alleen al in die kwali nog 20 inhaal acties met veel minder ruimte geweest zijn, Alonso liet hier al meer ruimte dan de meeste krijgen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van Alonso ook niet, zo stuur je toch niet in als je er iemand voorbij wil laten? Het lijkt wel alsof hij denkt dat Ocon er al voorbij is en helemaal verkeerd timet. .
uhuh. Wmb hoeft er geen straf te volgen voor het incident zelf.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kan het ook niet gewoon zo zijn dat er geen schuldige is? Of allebei een beetje?
Kan haast niet, ik zag hem in de spiegel kijken..quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als de leider van de race inhalen wat gewoon misluktquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Wmb hoeft er geen straf te volgen voor het incident zelf.
Kwalijker is dan de uitspraak van Ocon die niet doorheeft wat er gebeurd is
Eens, handig is t niet en meer ruimte is ook wel zo netjes. Er was toch al wat frictie tussen die twee, zou Alonso expres wat minder ruimte overgelaten hebben...?quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zoals Alonso daar 'ruimte geeft' kan Ocon zich amper het kleinste foutje permitteren.
Of Alonso dat expres doet vind ik moeilijk te zien, ik kan het me bijna niet voorstellen maar je weet het natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens, handig is t niet en meer ruimte is ook wel zo netjes. Er was toch al wat frictie tussen die twee, zou Alonso expres wat minder ruimte overgelaten hebben...?
Nee...quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens, handig is t niet en meer ruimte is ook wel zo netjes. Er was toch al wat frictie tussen die twee, zou Alonso expres wat minder ruimte overgelaten hebben...?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:06 schreef Donna het volgende:
Lol heb de tijden echt niet goed in m'n hoofd. Dacht 7 uur.
Morgen start om 18 uur.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:06 schreef Donna het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De formule 2 en 3 kennen geen sprints.
-T. Coronel
Halve uren, heel fijn.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:06 schreef Donna het volgende:
Ja die weet ik dan weer wel. Is schijnbaar ook de enige tijd dit weekend die goed in m'n hoofd zit.quote:
Het is ook zo fake als watquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:20 schreef Perox het volgende:
[..]
Correctie: 8x world champion.
Dromen om op gelijke hoogte te komen is niets voor Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |