Nee, had in Q1 FOK! F1 nog niet opgestartquote:
Had Ocon hem verloren als Alonso niet ingestuurd had? Als je door die stuurbeweging denkt dat Alonso je niet gezien heeft en dan in een reflex naar binnen stuurt is het makkelijk de controle verliezen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het beetje insturen was wel apart. Toch was er niets gebeurd als Ocon hem niet verloren had.
Viaplay studio?quote:
Ja.quote:
Haha. Ik denk eerder Ocon dan Alonso maar verwacht geen straf. Hij schrok leek het, verloor hem. Sprint shootout incident.quote:
Gewoon weer lekker 1 voor 1.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Waarom doen ze niet twee groepen van 10 in Q1 bij bepaalde circuits zodat ze niet klagen over 'traffic'?
Zijn ze wel over aan het nadenken, las ik.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Waarom doen ze niet twee groepen van 10 in Q1 bij bepaalde circuits zodat ze niet klagen over 'traffic'?
Hij verloor de controle op de kerbs en drifte daarna tegen Fernando aan.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef beantherio het volgende:
Net de beelden weer gezien maar Ocon ging echt compleet de verkeerde kant op.
Goed idee, ik ga er ook een makenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Nah..nog maar een bakkieinschenken dan
MotoGP doet dat al een hele tijd met die redenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:28 schreef Nober het volgende:
Gamen en F1 kijken tegelijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef Tijn het volgende:
Zeg, heb ik hier Baldur's Gate 3 voor uitgezet?
Heet zijn vriendin zo?quote:
ik sta hier al een tijdjequote:
In de regen?quote:
neh...quote:
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben ze al een starttijd voor Q2 doorgegeven?
Nopequote:Op zaterdag 4 november 2023 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dacht ook al , WTF is dat voor werkhoudingquote:
Nee, zijn nog bezig met de bandenstapel te repareren.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
ja ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef Tijn het volgende:
ze hadden de volgorde verkeerd?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Fan van Hamilton zijn maar niet eens 44 goed kunnen schrijven
Nee spiegelbeeldquote:
"Hallooooooo..."quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aston Martin engineer over de Halo heen
Balen voor Alpine en Oconquote:
Hopelijk komt dit spel in de Game Pass te zittenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef Tijn het volgende:
Ocom com com...quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balen voor Alpine en Ocom
15:44 uur start Q 2
shadowheart <3quote:
Dat is oneerlijk als het bijvoorbeeld gaat regen zoals gisteren of op Magny Cours in 2003.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker 1 voor 1.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2003_French_Grand_Prixquote:Jos Verstappen ended up quickest after the first qualifying session due to a drying track. This was the only time a Minardi topped the timesheets at a race weekend.[2] His teammate Justin Wilson's time after Q1 was deleted after scrutineering found his car was 2 kg underweight. It was 1:20.968 which at the time was good enough for 2nd place giving Minardi a 1–2.
Alleen een crash tussen Alonso en Oconquote:
Nog 3 minuten.quote:
Momenteel mis je niks.quote:
Oké en waar staan we nu? Q1 voorbij?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen een crash tussen Alonso en Ocon
Beginnen zo met SQ2quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Oké en waar staan we nu? Q1 voorbij?
Nog even en ze voeren een kissing cam inquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Nober het volgende:
Graag afvoeren die mensen die achterlijk schreeuwen omdat ze in beeld komen.
Q1 voorbij en wachten op Q2quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
.40 staat in beeld.quote:
SQ1 is voorbij. Nu is het wachten op SQ2 at 1540quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Blijkt 15:40 uur te zijnquote:
Dan gaan wij naar Zandvoort.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog even en ze voeren een kissing cam in
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, klopt.quote:
Dat ze dan een klap van de camera krijgen? Goed idee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan gaan wij naar Zandvoort.
planking?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hahahahahaha, Heeeerlijk, die Aston Martin monteur.
Kijk mama ik ben op tv!
[ afbeelding ]
10 om 10 dan ook.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is oneerlijk als het bijvoorbeeld gaat regen zoals gisteren of op Magny Cours in 2003.
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2003_French_Grand_Prix
Die ander info zal wel komen van De Zender Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ander info zal wel komen van De Zender Die Niet Genoemd Mag Worden
Max nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Iedereen is aan het impeden in de pitlane
quote:
je mag niet te langzaam rijden in de pitlane, maar je mag ook niet te hard rijden, wat is het nouquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Bujna iedereen is aan het impeden in de pitlane
Ik had het al verbeterd naar bijna iedereenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |