abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211200201
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:09 schreef fietsie het volgende:
We deden dus een "laten we eens met z'n drieen op pad dag."

Eerst naar KreaDoe. Om 9:00 van huis, om 11:00 in de file naar de parkeer, om 11:30 de dames laten uitstappen, om 12:00 besloten niet bij de Jaarbeurs te parkeren maar commercieel, om 12:45 was ik -uit- het verkeer naar de Jaarbeurs P en om 13:00 geparkeerd. Tegen 1/3 van de parkeerkosten, recht tegenover de hoofdingang....

Binnen was het druk. Niet gezellig druk, nee "duw jezelf door het gangpad en struikel over de bejaarden met een boodschappenkarretje druk". Daarom was ik ook mee, om een pad door de drukte te stampen voor de dames; menigtes hebben de neiging mij wel door te laten :P.

Daarna besloten we het masochisme nog even vol te houden; Intratuin Duiven was de volgende bestemming.
Parkeren was overal vol, behalve het ondergelopen parkeerweiland op 10 minuten lopen.. Spannend of we weg zouden kunnen komen (er werden al auto;s losgetrokken...)
Nou ik weet waar alle fijnstofproductie en CO2 en al dat wat dies meer zij vandaan kwam: meuk. Een heel gebouw vol meuk. De ehm, lovende media en facebook berichten konden we ook niet echt plaatsen; dit had weinig met kerst van doen, wansmaak, kitsch, plastic, nep, dat waren toch wel de keywords....
De trein is zo'n gek idee nog niet.
pi_211200247
quote:

Eerst naar KreaDoe. Om 9:00 van huis, om 11:00 in de file naar de parkeer, om 11:30 de dames laten uitstappen, om 12:00 besloten niet bij de Jaarbeurs te parkeren maar commercieel, om 12:45 was ik -uit- het verkeer naar de Jaarbeurs P en om 13:00 geparkeerd. Tegen 1/3 van de parkeerkosten, recht tegenover de hoofdingang....

Binnen was het druk. Niet gezellig druk, nee "duw jezelf door het gangpad en struikel over de bejaarden met een boodschappenkarretje druk". Daarom was ik ook mee, om een pad door de drukte te stampen voor de dames; menigtes hebben de neiging mij wel door te laten :P.

Daarna besloten we het masochisme nog even vol te houden; Intratuin Duiven was de volgende bestemming.
Parkeren was overal vol, behalve het ondergelopen parkeerweiland op 10 minuten lopen.. Spannend of we weg zouden kunnen komen (er werden al auto;s losgetrokken...)
Nou ik weet waar alle fijnstofproductie en CO2 en al dat wat dies meer zij vandaan kwam: meuk. Een heel gebouw vol meuk. De ehm, lovende media en facebook berichten konden we ook niet echt plaatsen; dit had weinig met kerst van doen, wansmaak, kitsch, plastic, nep, dat waren toch wel de keywords....
Op zaterdag naar de kerstwereld in Duiven. Da’s inderdaad een uitdaging. Eén keer geweest, toen het nog redelijk bescheiden was en toen vond ik het al doffe ellende. Begrijp dat er mensen iedere dag naar toe gaan, en ook mensen er speciaal vrij voor nemen. 8)7
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 november 2023 @ 12:19:18 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211200256
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Op zaterdag naar de kerstwereld in Duiven. Da’s inderdaad een uitdaging. Eén keer geweest, toen het nog redelijk bescheiden was en toen vond ik het al doffe ellende. Begrijp dat er mensen iedere dag naar toe gaan, en ook mensen er speciaal vrij voor nemen. 8)7
Aan het restaurant te zien waren er ook echt mensen die het als een uitje beschouwen incl diner enzo...

De prijzen trouwens ook... een hele berg 'licentiemerken' waarbij de chinese kwartjesproducten een lekker bedragje licentiegeld kregen opgelegd.... bizar. Een Efteling Langnek met een kerstmutsje op, van plastic, 8cm hoog, voor 23,99 euro.

[ Bericht 12% gewijzigd door fietsie op 05-11-2023 12:24:59 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211200468
Brak.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 5 november 2023 @ 12:42:29 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211200508
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Brak.
Bed wise? Of self inflicted?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211200615
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:42 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bed wise? Of self inflicted?
Vrij veel wodka cola, bier en een goed feestje.
  zondag 5 november 2023 @ 12:52:28 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211200627
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Vrij veel wodka cola, bier en een goed feestje.
Ah dus het was een uitroep van genot en napret :)
pi_211200822
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ah dus het was een uitroep van genot en napret :)
Weinig pret nu.
  zondag 5 november 2023 @ 13:18:42 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211200882
Ik moet eigenlijk mijn motor -nog- een keer wassen... de 3x van vorige week waren nog niet genoeg...
pi_211200947
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Aan het restaurant te zien waren er ook echt mensen die het als een uitje beschouwen incl diner enzo...

De prijzen trouwens ook... een hele berg 'licentiemerken' waarbij de chinese kwartjesproducten een lekker bedragje licentiegeld kregen opgelegd.... bizar. Een Efteling Langnek met een kerstmutsje op, van plastic, 8cm hoog, voor 23,99 euro.

Hel op de fiets volgens mij
We have far more in common than that which devides us..
pi_211200982
Lekker dagje gehad gister Fiets?🤣🙃😶
pi_211200993
quote:

Ik vond mezelf sneu omdat ik aan huiswerk voor m'n cursus moet. Dat stap-budget is in ieder geval een goede stok achter de deur. :') Maar als het alternatief is om een vrije dag op zo'n manier te vullen, doe ik er met alle liefde nog wat cursussen, trainingen of gewoon een extra baan bij.
pi_211201010
Ik heb in het enige droge uurtje vd dag de fiets gepakt voor een rondje langs bos en duin en meteen langs appie en kruidvat. Ik hou van m'n dorp O+

Voor 2 dagen eten gekocht, vandaag maak ik pulled oesterzwam met lekkere saus op een broodje met spinazie en rode kool eronder :D
Morgen als ik werk maakt g iets wat ik ook heb bedacht, kip in zwarte pepersaus met noedels.

Zo'n leuke site waar ik elke keer weer wat lekkers vind: leukerecepten.nl
  zondag 5 november 2023 @ 13:33:10 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211201016
Soms verbaas ik me toch wel over genealogie websites; ik kreeg zojuist een felicitatie email voor mijn oma's 116e verjaardag en dat ze die in gezondheid mag vieren. Het bitje "overleden" werd echter al op haar 64e gezet....
pi_211201026
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een flinke overkapping met buitenkeuken staat hier ook hoog op de verlanglijst. Ideaal om een aanrecht naast de barbecue te hebben. Handig om een kast te hebben voor de grote hoeveelheid barbecuespullen. Waslijnen er onder zodat was wel buiten kan maar niet in de regen. Lekker tot laat buiten zitten maar wel uit de wind. De stoelkussens niet elke dag binnen hoeven leggen. Ik zie geen nadelen :D
:Y
Zo blij met mijn overkapping(en :D).
Geen keuken erin want ene is aan huis vast en te lui om helemaal naar andere op en neer te lopen met eten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211201030
Ik ging net lunchen. Reactie van m'n schoonvader: 'Gaan jullie lekker snacken?', hij kijkt nog eens naar de borden en kwam tot de conclusie dat alleen ik ging snacken, want m'n man had gewoon dubbele boterhammen met pindakaas.

Blijkbaar is een dubbele volkoren boterham met kaas en cottage cheese tussen het tosti-ijzer ineens een hele andere categorie eten geworden.

Oude mensen logica, love it. :D
pi_211201043
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 13:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ging net lunchen. Reactie van m'n schoonvader: 'Gaan jullie lekker snacken?', hij kijkt nog eens naar de borden en kwam tot de conclusie dat alleen ik ging snacken, want m'n man had gewoon dubbele boterhammen met pindakaas.

Blijkbaar is een dubbele volkoren boterham met kaas en cottage cheese tussen het tosti-ijzer ineens een hele andere categorie eten geworden.

Oude mensen logica, love it. :D
:D

Hoelang nog tot je in andere huis kunt?
pi_211201047
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 13:35 schreef Blues het volgende:
:D

Hoelang nog tot je in andere huis kunt?
Ik heb geen idee, Q1.
pi_211201080
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een flinke overkapping met buitenkeuken staat hier ook hoog op de verlanglijst. Ideaal om een aanrecht naast de barbecue te hebben. Handig om een kast te hebben voor de grote hoeveelheid barbecuespullen. Waslijnen er onder zodat was wel buiten kan maar niet in de regen. Lekker tot laat buiten zitten maar wel uit de wind. De stoelkussens niet elke dag binnen hoeven leggen. Ik zie geen nadelen :D
Er zijn mensen die het héél raar vinden, als dat geen nadeel is? :+

Bij een fikse tuin zou ik het zo doen :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 5 november 2023 @ 13:41:57 #200
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211201092
Goedemorgen!

Na een toch wel spannende, geslaagde draaibeurt op het strand in de bloedhitte afgelopen donderdag voor een paar honderd personen *O* *O* *O* is nu, sinds onze Arubaanse vrienden vertrokken zijn, de duikperiode aangebroken.
Gisteren de eerste duiken gemaakt, waarbij alle soorten onderwaterbeestjes, incl. barracuda’s, zeeschildpadden en murene's, te zien waren, vandaag nog 2 duiken.
Daarna is het bijna klaar met duiken, zon, zee en vrienden hier, want morgenavond laat vertrekken we helaas weer naar de kou van NL. Ik had nog wel een paar weekjes willen blijven…
pi_211201122
Ik hoef geen overkapping met buitenkeuken. Ik zou wel een moord doen voor een zwembad in m'n tuin. O+ Ook als de tuin daar eigenlijk schandalig klein voor is. Maar helaas is mijn volgende tuin zo schandalig klein dat zelfs een badkuip teveel ruimte inneemt. :') Heb alsnog uitgezocht of er iets mogelijk was in de vorm van een soort vlonderterras dat opengeklapt kon worden met een zwembad eronder. Maar helaas.
  zondag 5 november 2023 @ 13:46:24 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211201134
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2023 13:41 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!

Na een toch wel spannende, geslaagde draaibeurt op het strand in de bloedhitte afgelopen donderdag voor een paar honderd personen *O* *O* *O* is nu, sinds onze Arubaanse vrienden vertrokken zijn, de duikperiode aangebroken.
Gisteren de eerste duiken gemaakt, waarbij alle soorten onderwaterbeestjes, incl. barracuda’s, zeeschildpadden en murene's, te zien waren, vandaag nog 2 duiken.
Daarna is het bijna klaar met duiken, zon, zee en vrienden hier, want morgenavond laat vertrekken we helaas weer naar de kou van NL. Ik had nog wel een paar weekjes willen blijven…
Is het niet enorm troebel na al die regen van de afgelopen tijd?
  zondag 5 november 2023 @ 13:49:14 #203
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211201160
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 13:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is het niet enorm troebel na al die regen van de afgelopen tijd?
In de ondiepe delen, vlak langs de kustlijn/aan de oppervlakte soms wel, maar vanaf 4 meter diepte is het zicht prima…
pi_211201333
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2023 13:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
In de ondiepe delen, vlak langs de kustlijn/aan de oppervlakte soms wel, maar vanaf 4 meter diepte is het zicht prima…
Achteraf hoorden wij dat mnX niet binnen 24 uur ‘mocht’ duiken én terugvliegen.
Het liep goed af. w/
Leuk dat het draaien lekker druk was.

Mijn commentaar was ook op de tuinoverkapping/buitenkeuken in een nieuwbouwwijk. 8)7
Verder kan iedereen het zijne ervan vinden. En bouwen.
  zondag 5 november 2023 @ 14:24:25 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211201460
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 14:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Achteraf hoorden wij dat mnX niet binnen 24 uur ‘mocht’ duiken én terugvliegen.
Het liep goed af. w/
Leuk dat het draaien lekker druk was.

Mijn commentaar was ook op de tuinoverkapping/buitenkeuken in een nieuwbouwwijk. 8)7
Verder kan iedereen het zijne ervan vinden. En bouwen.
Wat heeft nieuwbouw versus bestaande bouw daarmee te maken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 5 november 2023 @ 14:25:44 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211201472
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 14:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat heeft nieuwbouw versus bestaande bouw daarmee te maken?
Nieuwbouwwijk vs huizen met grotere tuinen lijkt me ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 5 november 2023 @ 14:26:18 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211201480
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Snap ik er nog steeds niks van
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 november 2023 @ 14:29:07 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211201502
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hebben ze in de NL nieuwbouw nog tuinen dan? Dat is meer drie tegels gericht op het raam van ieder huis in de buurt toch ?

Wij zijn bij een nieuwbouwwijk in Hveen wezen kijken, omdat er nagenoeg niets te vinden is in de koopmarkt.
Maar dan maar blijven zitten want die horror..... echt gewoon vol in de kamers van je buren kunnen kijken vanaf de 1e verdieping..

[ Bericht 15% gewijzigd door fietsie op 05-11-2023 14:35:24 ]
pi_211201586
Gut, wat zijn we weer gezellig andere mensen en hun keuzes aan het bezeiken *O*
pi_211201619
Anyways, mijn schoonvader was hier twee nachten aan het logeren, was erg fijn voor mijn vrouw O+ zij bracht hem om half 8 vanochtend naar de trein, nam op de terugweg mijn moeder mee, we hebben nog een laatste restje verjaardag gevierd, en passant werd er buiten de lijntjes gepoept en gekotst, ouders weer teruggebracht en nu hebben we net de rust in huis gevierd met een slaapje op de bank O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')