Is het niet enorm troebel na al die regen van de afgelopen tijd?quote:Op zondag 5 november 2023 13:41 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Na een toch wel spannende, geslaagde draaibeurt op het strand in de bloedhitte afgelopen donderdag voor een paar honderd personen![]()
![]()
is nu, sinds onze Arubaanse vrienden vertrokken zijn, de duikperiode aangebroken.
Gisteren de eerste duiken gemaakt, waarbij alle soorten onderwaterbeestjes, incl. barracuda’s, zeeschildpadden en murene's, te zien waren, vandaag nog 2 duiken.
Daarna is het bijna klaar met duiken, zon, zee en vrienden hier, want morgenavond laat vertrekken we helaas weer naar de kou van NL. Ik had nog wel een paar weekjes willen blijven…
In de ondiepe delen, vlak langs de kustlijn/aan de oppervlakte soms wel, maar vanaf 4 meter diepte is het zicht prima…quote:Op zondag 5 november 2023 13:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het niet enorm troebel na al die regen van de afgelopen tijd?
Achteraf hoorden wij dat mnX niet binnen 24 uur ‘mocht’ duiken én terugvliegen.quote:Op zondag 5 november 2023 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de ondiepe delen, vlak langs de kustlijn/aan de oppervlakte soms wel, maar vanaf 4 meter diepte is het zicht prima…
Wat heeft nieuwbouw versus bestaande bouw daarmee te maken?quote:Op zondag 5 november 2023 14:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Achteraf hoorden wij dat mnX niet binnen 24 uur ‘mocht’ duiken én terugvliegen.
Het liep goed af.![]()
Leuk dat het draaien lekker druk was.
Mijn commentaar was ook op de tuinoverkapping/buitenkeuken in een nieuwbouwwijk.![]()
Verder kan iedereen het zijne ervan vinden. En bouwen.
Nieuwbouwwijk vs huizen met grotere tuinen lijkt mequote:Op zondag 5 november 2023 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heeft nieuwbouw versus bestaande bouw daarmee te maken?
Snap ik er nog steeds niks vanquote:Op zondag 5 november 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nieuwbouwwijk vs huizen met grotere tuinen lijkt me
Hebben ze in de NL nieuwbouw nog tuinen dan? Dat is meer drie tegels gericht op het raam van ieder huis in de buurt toch ?quote:Op zondag 5 november 2023 14:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nieuwbouwwijk vs huizen met grotere tuinen lijkt me
Zoals we bij ons thuis vroeger altijd zeiden bij zulke eerstewereldproblemen, 'het is weer tijd voor een derde wereldoorlog'.quote:Op zondag 5 november 2023 14:37 schreef Clubsoda het volgende:
Gut, wat zijn we weer gezellig andere mensen en hun keuzes aan het bezeiken
quote:Op zondag 5 november 2023 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals we bij ons thuis vroeger altijd zeiden bij zulke eerstewereldproblemen, 'het is weer tijd voor een derde wereldoorlog'.
Voelt heden ten dage wat naar om dat te zeggen, goddank hebben we hier op Fok desmiley daarvoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x 450
Worden de achtertuinen wel wat ruimer van.quote:Op zondag 5 november 2023 14:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
die oorlogen helpen ook precies niets hierin, blijkt wel.
Nee daar ben ik inmiddels ook wel achterquote:Op zondag 5 november 2023 14:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
die oorlogen helpen ook precies niets hierin, blijkt wel.
Dit kun je hier in de buurt als nieuwbouw kopen, ziet er best groen uit. Als je als 50-er een goede wooncarrière hebt gehad dan moet die 1,4 miljoen ook geen probleem zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 14:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze in de NL nieuwbouw nog tuinen dan? Dat is meer drie tegels gericht op het raam van ieder huis in de buurt toch ?
Wij zijn bij een nieuwbouwwijk in Hveen wezen kijken, omdat er nagenoeg niets te vinden is in de koopmarkt.
Maar dan maar blijven zitten want die horror..... echt gewoon vol in de kamers van je buren kunnen kijken vanaf de 1e verdieping..
Scheelt niet veel hoorquote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ha-ha, jullie wonen allemaal zeker niet vrijstaand midden in de randstad met overkapping, buitenkeuken en zwembad in de tuin.
Slim gepland, boel familie in 1 weekend.quote:Op zondag 5 november 2023 14:39 schreef Clubsoda het volgende:
Anyways, mijn schoonvader was hier twee nachten aan het logeren, was erg fijn voor mijn vrouwzij bracht hem om half 8 vanochtend naar de trein, nam op de terugweg mijn moeder mee, we hebben nog een laatste restje verjaardag gevierd, en passant werd er buiten de lijntjes gepoept en gekotst, ouders weer teruggebracht en nu hebben we net de rust in huis gevierd met een slaapje op de bank
Ik heb even gemist wanneer je ook alweer precies een sukkel bent, als je niet hebt wat jij zegt of juist als je 'meer dan een half miljoen11!!!' hebt betaald voor je rijtjeshuis met nieuwbouwtuin.quote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ha-ha, jullie wonen allemaal zeker niet vrijstaand midden in de randstad met overkapping, buitenkeuken en zwembad in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |