abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211181352
Samenvatting 7 oktober tot met 28 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis.

Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Isralische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas. In de nacht van 27 op 28 oktober leek een nieuwe fase aangebroken, Isral trok met niet alleen bommen, maar ook mankracht Gaza binnen. Dit lijkt echter nog niet het grondoffensief te zijn.

Recente frontpage berichten 28 oktober met dank aan @Jippie
Hamas heeft in Moskou onderhandeld over vrijlating gijzelaars
Joodse school Cheider weer open: 'Veiligheid van de leerlingen is verbeterd'
Erdogan: 'het Westen negeert mensenrechtenschendingen in Gaza'

Also: frontpage :')

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

vrijdag 3 november 2023 @ 16:52:54 #2
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat ik zou durven/doen behalve mijzelf voor mijn kop slaan dat ik de kinderen in zo'n situatie had gebracht maar dat zal deze man ongetwijfeld al te vaak hebben gedaan. Hopelijk komen ze eruit...
Dit heb ik zelf dus ook de hele tijd met dit specifieke geval.

Als ik zou weten dat mijn kind en kleinkind in een veilig land zat en ik in die doffe ellende zou het laatste dat ik nodig zou hebben precies hen zijn.

"nee nee het gaat prima hier, geen zorgen, hoe gaat het op je werk?"

Of is dat heldhaftigheidswanen en zou ik het fijn vinden dat mijn kind zijn leven kwam wagen in zo'n land. En nee voor 7 okt was het echt geen positief reisadvies.

Aan de andere kant, ik heb de afgelopen dagen wat filmpjes gezien van Gaza waarvan ik denk, goh... das nog best een mooi vluchtelingenkamp wat je daar hebt... met knipperlichtjes, alles...

maar goed, nogmaals ik heb geen idee of ik gezien heb en wat ik erover denk te weten klopt, ik ben daar nooit geweest. Ik heb geen idee.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211181379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:46 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Uit de hand gelopen bbq denk ik
Tja, airfryer werd er gezegd, falafel op de bbq moet je ook niet willen
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211181384
Isral is gewoon op zijn gemakje steen voor steen de gehele noordelijke Gazastrook aan het ontdoen van Hamas, daarna zetten ze vluchtelingenkampen op de puinhopen van Gazastad op en gaan ze bekijken wie ze toelaten vanuit zuidelijk Gaza, niets of niemand die ze van dit halfjaarplan af kan houden.
  vrijdag 3 november 2023 @ 16:58:40 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211181436
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:49 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Waar zijn de sterke onafhankelijke vrouwen in deze productie :{w

Buiten Mascara-klodder - die eigenlijk zichzelf zou moeten redden *O*
Put a chick in it and make her gay and lame!!!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:00:12 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211181454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Isral is gewoon op zijn gemakje steen voor steen de gehele noordelijke Gazastrook aan het ontdoen van Hamas, daarna zetten ze vluchtelingenkampen op de puinhopen van Gazastad op en gaan ze bekijken wie ze toelaten vanuit zuidelijk Gaza, niets of niemand die ze van dit halfjaarplan af kan houden.
Gaan ze dit doen? Dat is al bevestigd?
Netanyahu zei deze week nog dat het een lange oorlog gaan worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:00:26 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211181457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Aan het eind van de rit mag de EU meebetalen de boel een beetje opnieuw op te bouwen en hamasloos te houden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211181462
Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind van Hamas staat, meldt dat er tientallen slachtoffers zijn gevallen bij een aanval op een ambulancekonvooi vlak voor de ingang van het al-Shifa Ziekenhuis in Gaza-Stad. Onduidelijk is hoeveel doden onder de slachtoffers zijn. Een verslaggever van het Franse persbureau AFP zegt meerdere lichamen op de grond te zien liggen bij een beschadigde ambulance.

Volgens de gezondheidsautoriteiten waren er tussen de vijftien en twintig zwaargewonde Palestijnen onderweg van de grensovergang met Egypte naar het ziekenhuis toen de aanval plaatsvond.

De Palestijnse tak van de hulporganisatie Rode Halve Maan maakt eveneens melding van een Isralische aanval op een ambulance bij het ziekenhuis. Volgens de Rode Halve Maan zijn er geen slachtoffers onder het ambulancepersoneel gevallen. De meldingen zijn niet onafhankelijk geverifieerd. Isral zegt de meldingen te onderzoeken.

Een verslaggever van Al Jazeera zegt dat het ziekenhuis het grootste is in de Gazastrook. Er zouden ruim 5000 patinten liggen en daarnaast verblijven er tienduizenden vluchtelingen in en rond het ziekenhuis, aldus de Arabische nieuwszender.

https://nos.nl/collectie/(...)-van-cairo-naar-huis
pi_211181465
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik had die gok toch wel genomen vermoed ik, zeg ik vanuit mijn zolderkamer
Interessant dat hij ondanks oproepen van IDF er bewust voor gekozen heeft om met zijn kinderen in Gaza stad te blijven ipv naar het zuiden te vertrekken. We kunnen denk ik toch wel redelijk uitsluiten dat hij door Hamas onder druk is gezet om te blijven en het zijn zoals t lijkt geen domme mensen.
pi_211181466
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Aan het eind van de rit mag de EU meebetalen de boel een beetje opnieuw op te bouwen en hamasloos te houden.
Als het al zo ver komt
pi_211181483
quote:

[..]
Als ze daarna hun gemakje houden en elkaar kusjes gaan geven in plaats van kogels wil ik daar best aan mee betalen.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:03:06 #12
38496 Perrin
pi_211181486
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:01 schreef bitterbal het volgende:
Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind van Hamas staat, meldt dat er tientallen slachtoffers zijn gevallen bij een aanval op een ambulancekonvooi vlak voor de ingang van het al-Shifa Ziekenhuis in Gaza-Stad. Onduidelijk is hoeveel doden onder de slachtoffers zijn. Een verslaggever van het Franse persbureau AFP zegt meerdere lichamen op de grond te zien liggen bij een beschadigde ambulance.

Volgens de gezondheidsautoriteiten waren er tussen de vijftien en twintig zwaargewonde Palestijnen onderweg van de grensovergang met Egypte naar het ziekenhuis toen de aanval plaatsvond.

De Palestijnse tak van de hulporganisatie Rode Halve Maan maakt eveneens melding van een Isralische aanval op een ambulance bij het ziekenhuis. Volgens de Rode Halve Maan zijn er geen slachtoffers onder het ambulancepersoneel gevallen. De meldingen zijn niet onafhankelijk geverifieerd. Isral zegt de meldingen te onderzoeken.

Een verslaggever van Al Jazeera zegt dat het ziekenhuis het grootste is in de Gazastrook. Er zouden ruim 5000 patinten liggen en daarnaast verblijven er tienduizenden vluchtelingen in en rond het ziekenhuis, aldus de Arabische nieuwszender.

En later horen we dat het een kolonne hamaslui was die zich schuilhield in ambulances.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:03:41 #13
38496 Perrin
pi_211181495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als ze daarna hun gemakje houden en elkaar kusjes gaan geven in plaats van kogels wil ik daar best aan mee betalen.
Ja hoor ik ook. Wie weet kom ik er nog eens rondhangen op die mooie stranden van ze.
pi_211181499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
En later horen we dat het een kolonne hamaslui was die zich schuilhield in ambulances.
Het zou me nieteens verbazen.
pi_211181500
quote:

[..]
Ja hoor ik ook. Wie weet kom ik er nog eens rondhangen op die mooie stranden van ze.
Beetje achter de korte rokjes van de Palestijnse vrouwen aan jagen.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:05:09 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211181502
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Interessant dat hij ondanks oproepen van IDF er bewust voor gekozen heeft om met zijn kinderen in Gaza stad te blijven ipv naar het zuiden te vertrekken. We kunnen denk ik toch wel redelijk uitsluiten dat hij door Hamas onder druk is gezet om te blijven en het zijn zoals t lijkt geen domme mensen.

Die oproepen waren voor de omsingeling van de stad gok ik zomaar. Denk dat het nu wat riskanter is om op die militairen af te lopen, ondanks je met je gezin bent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211181507
quote:

[..]
misschien. zoals gewoonlijk is de eerste reactie hamas heeft....

nou dat wachten we dan af.

zooooo vermoeiend vind ik het
pi_211181514
quote:
81s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
misschien. zoals gewoonlijk is de eerste reactie hamas heeft....

nou dat wachten we dan af.

zooooo vermoeiend vind ik het
Lukt het, met je PLO sjaaltje?
pi_211181522
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Die oproepen waren voor de omsingeling van de stad gok ik zomaar. Denk dat het nu wat riskanter is om op die militairen af te lopen, ondanks je met je gezin bent.
Ze zitten gewoon als ratten in de val -O-
pi_211181523
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
nah het is zo vermoeiend dat op alles wat ook maar enigssinds kritisch richting israel wijst eerst de reactie komt hamas zit er achter
pi_211181533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nah het is zo vermoeiend dat op alles wat ook maar enigssinds kritisch richting israel wijst eerst de reactie komt hamas zit er achter
Paar keer massaal ingetrapt in de westerse media dus dat werkt een beetje tegen ze.
pi_211181554
quote:

[..]
De kans is zeer groot. Deden we al eerder werkt omdat dat bijv een haven wordt beschoten door Isral.
pi_211181556
Volgens mij is dat juist het ziekenhuis waar hamas dus onder die ruimtes heeft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:11:31 #24
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181565
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
ja ik ben zelf jaren 90 jongere... maar dat waren wel d chicks he...
pi_211181567
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Paar keer massaal ingetrapt in de westerse media dus dat werkt een beetje tegen ze.
Isral lanceert raket op vluchtelingenkamp in derde poging burgerdoden tot minimum te beperken

Vanochtend heeft Isral opnieuw een raket gelanceerd op het vluchtelingenkamp in Jabalia, Gaza. Het is volgens het Isralische leger (IDF) een derde poging om het aantal burgerdoden tot een absoluut minimum te beperken.

“Onze eerste twee raketaanvallen hebben honderden onschuldige mensen vermoord”, legt een woordvoerder van het IDF uit. “En nu beschuldigen mensen ons van oorlogsmisdaden, etnische zuivering en genocide, maar dat klopt niet. Wij doen er echt lles aan om burgerdoden te voorkomen. Daarom hebben wij het vanochtend opnieuw geprobeerd. Helaas opnieuw veel onschuldige slachtoffers, maar je kunt niet zeggen dat we het niet hebben geprobeerd. Morgen weer een dag!”

https://speld.nl/2023/11/(...)minimum-te-beperken/
pi_211181569
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Volgens mij is dat juist het ziekenhuis waar hamas dus onder die ruimtes heeft.
ja die grote
pi_211181574
Heb weleens betere stukjes van de Speld gelezen.
pi_211181581
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik heb serieus iets gemist met geile meiden en PLO sjaasl?
pi_211181584
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb weleens betere stukjes van de Speld gelezen.
de speld is ook niet grappig als het niet in je straatje past :P
pi_211181588
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Je liet je pasje van Greenpeace zien en als je ook maar vaag wist wie Yasser Arafat was dan had je meteen een bijzonder warm weekend te pakken.
pi_211181594
deze kreeg ook veel negatieve reacties op insta voornamelijk van moslims

vrijdag 3 november 2023 @ 17:15:42 #32
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je liet je pasje van Greenpeace zien en als je ook maar vaag wist wie Yasser Arafat was dan had je meteen een bijzonder warm weekend te pakken.
kwam in '93 gothchick tegen, ga zo verse patatjes voor haar bakken O+
pi_211181597
quote:

[..]
_O-
pi_211181608
Amerikaanse journalist/auteur Coates beschrijft op indrukwekkende wijze hoe zijn hele kijk op het conflict veranderde toen hij Isral en de westbank bezocht een aantal maanden terug.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211181621
quote:

[..]
Nou jullie leefden in die tijd in wel een heel andere samenleving als mij :D

* mascara-klodder was meer een Oilily en Naf Naf-meisje :@
pi_211181626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:17 schreef Slayage het volgende:

[...]

NU EVEN NIET

We hebben het nu effe leuk. :(
Intolerant voor intolerantie
pi_211181634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Naf Naf :D
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:21:14 #38
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181664
quote:

[..]

Met van die Bic parfum :D stinken :D

Nee ik was die langharige grunge blower in het rookhok ;(
pi_211181668
quote:

[..]

Daar had ik weinig sjans van, meer van de wereldverbeteraars, de hippies met opvallende eye-liners en haar op de tanden de te meer.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:21:57 #40
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181671
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
ja maar echt he een collectie aan twijfelachtige herinneringen opent zich :D
pi_211181683
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Een jaar of 12 geleden nog een tas van gekocht in Frankrijk O+

Oilily draag ik ook nog wel O+
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:23:41 #42
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181686
Iemand mee met een handvol salmi's naar de energiehal? Het is vrijdag O+
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:24:49 #43
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Een jaar of 12 geleden nog een tas van gekocht in Frankrijk O+

Oilily draag ik ook nog wel O+
Nee ik draag al denk ik 25 jaar geen bandshirtjes of piercings of onzin meer... ik moet nu serieus knikken bij vergaderingen die nergens over gaan dus ja.
pi_211181702
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Daar had ik weinig sjans van, meer van de wereldverbeteraars, de hippies met opvallende eye-liners en haar op de tanden de te meer.
Zo was een deel van mijn vriendengroep ook, hele nachten met bier en blowen (wat ik niet deed) op het Binnenhof doorbrengen met muziek van The Doors etc.

Heb geloof ik wel in elk hoekje van het Binnenhof gepist :')
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:25:31 #45
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181706
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zo was een deel van mijn vriendengroep ook, hele nachten met bier en blowen (wat ik niet deed) op het Binnenhof doorbrengen met muziek van The Doors etc.

Heb geloof ik wel in elk hoekje van het Binnenhof gepist :')
ja een zeikerd ben je wel idd
pi_211181711
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Iemand mee met een handvol salmi's naar de energiehal? Het is vrijdag O+
Ik ga morgen al naar Oude Liefde Roest Niet :7 Even een middagje/avondje doorhakken *O*
pi_211181712
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:01 schreef bitterbal het volgende:

NSFW Beelden. Ook een paard getroffen.
SPOILER
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:27:47 #48
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ga morgen al naar Oude Liefde Roest Niet :7 Even een middagje/avondje doorhakken *O*
nee wij zijn echt dood... laatste waar we bij waren was "against all (g)ods" van herr doctor Manson.... mijn vrouw was toen dik zwanger :D dat wel... en ik niet _O-

oh wacht... das onaardig.. nja
pi_211181754
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
nee wij zijn echt dood... laatste waar we bij waren was "against all (g)ods" van herr doctor Manson.... mijn vrouw was toen dik zwanger :D dat wel... en ik niet _O-

Laatste concert was van RodGod Stewart alweer wat jaren geleden _O_ Laatste feestje denk ik Decibel in 2019. Dus ik heb er zin in *O*
pi_211181771
Waarom klikte ik :(
Gelukkig geluid uit.

Ik ga maar even wat eten maken.
pi_211181774
Kunnen jullie me vannacht weer komen redden in mijn dromen O+
pi_211181784
Nog maar een keer kwekhard draaien om het weekend in te luiden.

vrijdag 3 november 2023 @ 17:38:55 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Laatste concert was van RodGod Stewart alweer wat jaren geleden _O_ Laatste feestje denk ik Decibel in 2019. Dus ik heb er zin in *O*
Ik wens je oprecht zonder cynisme heel veel plezier... en ja wij moeten ook maar weer eens rond gaan kijken.

Ben tegenwoordig weg van Death loves Veronica, Boy Harsher, King Woman, Chelsea Wolfe dus dr moet er toch wel 1 naar europa durven komen toch? :D

:D

sorry onbeschaamde plug ja fuk jullie :P

misschien /muz weer (nieuw) leven in blazen?
pi_211181867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:26 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
SPOILER
Is het erg dat het paard me meer doet dan die mensen?
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:42:23 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211181875
quote:

[..]

Ik zat op een school vol Oilily en Nafnaf daar kwam ik dan aan met mijn Wibra-sokken en Zeeman-spijkerbroeken (geen jeans he, spijkerbroeken) en schoenen MET VOETBED.
Vanaf een jaar of 15 alles zwart natuurlijk. :')
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:43:36 #56
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211181892
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:41 schreef plesner het volgende:

[..]
Is het erg dat het paard me meer doet dan die mensen?
Nee, dieren (en kinderen) hebben gewoon nul te zeggen over wat ze overkomt dus daar kun je per definitie blanco in met je gevoel. Er zijn geen Joodse paarden of Islamitische katten zeg maar.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:45:58 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211181917
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Afgelopen juli Monster Magnet en Rammstein meegepakt, volgende week ergens Danko Jones.
Erna is mijn rug twee dagen ontzet en loop ik als een cowboy maar het is het waard :Y
pi_211181919
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, dieren (en kinderen) hebben gewoon nul te zeggen over wat ze overkomt dus daar kun je per definitie blanco in met je gevoel. Er zijn geen Joodse paarden of Islamitische katten zeg maar.
Ik zie dan een paard met een grote neus en vlechtjes voor me en een enorm valse kat.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:47:36 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211181934
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik zie dan een paard met een grote neus en vlechtjes voor me en een enorm valse kat.
Ik heb een paardenkop en een aardige neus, telt dat ook?
pi_211181945
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:47 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Helemaal mijn type :D

En vele malen beter dan een klein hoofdje met een enorme mopsneus.
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:49:22 #61
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211181948
quote:

[..]
Mijn zoon kon net praten... zit ie bij me op schoot een beetje over mijn neus te aaien

zeg pappa... jij bent net een papagaai

wel een mooie licht tot donkerrode streep over het granol
pi_211181964
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Mijn zoon kon net praten... zit ie bij me op schoot een beetje over mijn neus te aaien

_O-
pi_211182001
Ik had ooit een vriendinnetje met een donker zoontje, Semmetje.

Liet ze in een opwelling een foto zien aan hem van een slingeraapje in een of ander weekblad "kijk dat lijk jij wel Sem"

Sem heeft weken bij mij op schoot gezeten zijn moeder aanstarende -----> }:|
  vrijdag 3 november 2023 @ 17:57:24 #64
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211182022
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Jij zo: "Polly wants a cracker? Polly wants a crack yo' skull on the floor, bi-otch!"
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 17:59:19 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182035
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:54 schreef UitStraling het volgende:

Liet ze in een opwelling een foto zien aan hem van een slingeraapje in een of ander weekblad "kijk dat lijk jij wel Sem"

nou ik zat laatst met mijn neefje full throttle te spelen en toen deden we de hele tijd dit

tot hij het lollig begon te vinden, toen had mama op een gegeven moment eten gemaakt en 'I'm not putting my lips on that!'

mevrouw was een beetje boos op me _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211182048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
nou ik zat laatst met mijn neefje full throttle te spelen en toen deden we de hele tijd dit

tot hij het lollig begon te vinden, toen had mama op een gegeven moment eten gemaakt en 'I'm not putting my lips on that!'

mevrouw was een beetje boos op me _O-
Full Throttle _O_
pi_211182084
Joden de nieuwe Nazi's :') ze hebben veel geleerd van de man met de snor.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:06:18 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Full Throttle _O_
joch moet zijn klassiekers een beetje leren kennen :Y
en hij lost zelf de puzzeltjes op

hij is nu 8 dus ik geef het twee jaar en dan beginnen we aan Leisure Suit Larry, dat zal zijn moeder beter kunnen waarderen _O-
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:12:49 #69
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182152
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij is nu 8 dus ik geef het twee jaar en dan beginnen we aan Leisure Suit Larry, dat zal zijn moeder beter kunnen waarderen _O-
Baas!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_211182171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:26 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
SPOILER
Dit is serieus wel fucked up ja. :'(
pi_211182190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

Leisure Suit Larry _O_ O+
pi_211182193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:32 schreef mascara-klodder het volgende:
JA UH IK KWAM ER NIET IN VOOR REMEMBER
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:17:31 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
zo heb ik ook Engels geleerd ooit, samen met mama O+

maar die heeft wel een wat beter gevoel voor humor dan mijn broer zijn betere helft
pi_211182205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ken sent me
Put on rubber
Throw away rubber
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:18:28 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
pi_211182217
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij mag vannacht meedoen :* Was Qarrad ook vergeten te noemen -O-
pi_211182221
Ik speelde Police Quest ook veel _O_
Read Miranda rights
Draw gun

Briljant
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:19:13 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182224
waar gaat dit nou weer over
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:19:35 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik speelde Police Quest ook veel _O_
Read Miranda rights
Draw gun

Briljant
en monkey island _O_

dat waren nog eens tijden jongens
pi_211182235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:19 schreef sp3c het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zowel bij deze oorlog als de Oekranse oorlog heb ik naar mijn idee genoeg gezien om me de gruwelijkheden zo voor te kunnen stellen.

Ik zou natuurlijk de topics niet kunnen volgen, maar wil zo graag van alles op de hoogte blijven.

Heb al gedroomd dat ik in zo'n Hamastunnel gevangen zat en dat jullie me kwamen redden. Geen idee hoe jullie eruit zien verder maar het klopte wel :D
pi_211182241
Voetballer El Ghazi ontslagen bij Mainz na pro-Palestijnse post op social media

Het contract van Anwar El Ghazi bij FSV Mainz is met onmiddellijke ingang ontbonden. De oud-speler van Ajax en PSV raakte vorige week in opspraak nadat hij berichten op social media over de oorlog tussen Isral en Hamas had gezet.

https://nos.nl/collectie/(...)post-op-social-media
pi_211182242
quote:
Mascara wil dat haar prinsen op hun witte paardjes haar komen redden
pi_211182245
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 16:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Werkperd kwam er niet in voor, alleen de heldhaftige FOK!kers zoals jij en Chien en straatcommando en sp3c en extec en capricia :@ :')
pi_211182252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:21 schreef bitterbal het volgende:

Het contract van Anwar El Ghazi bij FSV Mainz is met onmiddellijke ingang ontbonden. De oud-speler van Ajax en PSV raakte vorige week in opspraak nadat hij berichten op social media over de oorlog tussen Isral en Hamas had gezet.

Ik dacht dat hij weer in genade aangenomen was ?
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:22:45 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
[..]

dit klinkt als iets waarover je moet praten met iemand!
pi_211182254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]
staat in de link dat dat niet zo is
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:23:03 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:21 schreef bitterbal het volgende:

hmm

dat vind ik nu ook weer niet nodig
pi_211182267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
hmm

dat vind ik nu ook weer niet nodig
als publiek figuur kan je je echt maar beter je stil houden over actuele zaken
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:24:11 #89
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211182268
quote:

[..]
Why the long face?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:24:21 #90
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182271
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:54 schreef UitStraling het volgende:

Och, hij leerde net lezen, en laten we hem Teun noemen, precies zoals zijn opa.

Hij had een boekje met allemaal dieren, eend, varken, kip, koe en aap

en laat ik nu telkens alleen bij aap zeggen "Teun"

dus hij zit bij opa op schoot met zijn boekje _O- kijk "Teun"

_O-

ik ga niets erven
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:24:44 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182274
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]
is ook zo maar de Hollander in mij vind dat eigenlijk een beetje jammer ofzo
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:25:24 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182281
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:24 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Och, hij leerde net lezen, en laten we hem Teun noemen, precies zoals zijn opa.

Hij had een boekje met allemaal dieren, eend, varken, kip, koe en aap

en laat ik nu telkens alleen bij aap zeggen "Teun"

dus hij zit bij opa op schoot met zijn boekje _O- kijk "Teun"

_O-

ik ga niets erven
he-le-maal niets ... en terecht!

maar toch _O-
pi_211182291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit klinkt als iets waarover je moet praten met iemand!
We hebben het er vanmiddag al genoeg over gehad :')
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:26:57 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
We hebben het er vanmiddag al genoeg over gehad :')
FOK! is een mooie plek
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:27:03 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182303
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Pro-tip om je bed droog te houden.
SPOILER
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:28:11 #96
438527 MissButterflyy
pi_211182315
Kan iemand mij uitleggen wat er zo erg is aan de uitspraak: from the river to the sea, Palestina will be free?

Je kunt natuurlijk willekeurig elk land invullen?
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:28:22 #97
330914 Sherlock_Holmes
pi_211182320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 17:17 schreef Slayage het volgende:
Amerikaanse journalist/auteur Coates beschrijft op indrukwekkende wijze hoe zijn hele kijk op het conflict veranderde toen hij Isral en de westbank bezocht een aantal maanden terug.

[ twitter ]
Professor of Islamic Civilization _O-

Waar haal je ze allemaal vandaan.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:28:44 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182324
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo erg is aan de uitspraak: from the river to the sea, Palestina will be free?

denk dat het impliceert dat Israel weg moet
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:30:17 #99
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182342
quote:

Als je het over Nederland zegt, heb je het dan over het zuiden of noorden van het land?
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:31:24 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182360
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:30 schreef nixxx het volgende:

[..]
Als je het over Nederland zegt, heb je het dan over het zuiden of noorden van het land?
en geven we dat gedoe onder de rivieren eindelijk aan Belgie?
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:31:37 #101
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182365
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
FOK! is een mooie plek
de dorpstafel van nederland
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:31:43 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211182366
quote:

Het roept op om alle Joden de zee in te drijven. Ik denk dat je zelf wel snapt waarom dat erg is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:33:02 #103
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182382
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Als we nou gewoon een compromis sluiten en het frietat noemen?
pi_211182385
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hee!!! :(
pi_211182390
quote:

Het staat in het handvest van Hamas en is dus ietwat controversieel
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:33:40 #106
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182391
quote:

Omdat hamas in zijn statuut heeft staan dat de wereld vrij zal zijn van elke jood en christen. Dat de stenen en de bomen de Joden zullen verraden opdat hun etnisch zuivere wereldbeeld werkelijkheid wordt. ten koste van alles, zelfs hun eigen volk. Het is een onversneden oproep tot etnische zuivering
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:34:49 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182401
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
waaaaaat?
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:35:08 #108
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
vin je best te doen als user, maar wel mee eens hoor, die rare g, en hoe dat volk van Laaf patat uitspreekt is meer dan koddig. Daar moet gewoon paal en perk aan gesteld worden, alhoewel, die g is wel leuk O+
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:35:41 #109
438527 MissButterflyy
pi_211182410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het roept op om alle Joden de zee in te drijven. Ik denk dat je zelf wel snapt waarom dat erg is.
Ik lees alleen vrijheid.
Hoe is bewezen dat daarmee wordt bedoeld dat de joden de zee in moeten worden gedreven?
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:36:19 #110
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182416
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
geen c diploma zwemmen hebben :')
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:36:49 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182418
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik lees alleen vrijheid.
Hoe is bewezen dat daarmee wordt bedoeld dat de joden de zee in moeten worden gedreven?
is gewoon algemeen bekend
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:37:07 #112
438527 MissButterflyy
pi_211182421
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Omdat hamas in zijn statuut heeft staan dat de wereld vrij zal zijn van elke jood en christen. Dat de stenen en de bomen de Joden zullen verraden opdat hun etnisch zuivere wereldbeeld werkelijkheid wordt. ten koste van alles, zelfs hun eigen volk. Het is een onversneden oproep tot etnische zuivering
Men beschuldigd elkaar wel van alle kanten van etnische zuivering en nazisme.

Ik ga dit even zelf opzoeken, het klinkt toch vaag.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:37:29 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182427
die fahnen hoch betekend ook alleen maar dat de vlag uit kan toch

technisch gezien
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:37:41 #114
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182428
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Men beschuldigd elkaar wel van alle kanten van etnische zuivering en nazisme.

Ik ga dit even zelf opzoeken, het klinkt toch vaag.
gezonde instelling
pi_211182433
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:35 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
vin je best te doen als user, maar wel mee eens hoor, die rare g, en hoe dat volk van Laaf patat uitspreekt is meer dan koddig. Daar moet gewoon paal en perk aan gesteld worden, alhoewel, die g is wel leuk O+
Mijn vader komt uit Delft, moeder uit Den Haag, stiefmoeder uit Rotterdam en ik heb de laatste ruim 30 jaar in Delft gewoond.

Dus ik heb geen zachte G :6

Versta die Brabanders hier sowieso amper :').
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:38:41 #116
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182437
ik check net mijn zwembroek en ik heb louter B

:') goffeldommel
pi_211182438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
is gewoon algemeen bekend
ik had er tot een paar dagen terug eigenlijk nog nooit van gehoord
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:39:09 #118
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Mijn vader komt uit Delft, moeder uit Den Haag, stiefmoeder uit Rotterdam en ik heb de laatste ruim 30 jaar in Delft gewoond.

ah, een voorpost O+ ik dm je met mijn plan
pi_211182447
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ah, een voorpost O+ ik dm je met mijn plan
Oh en op school in Voorburg, daar ook nog jaren gewoond :P
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:39:58 #120
438527 MissButterflyy
pi_211182450
De meningen zijn verdeeld. Artikel even uitlezen. ;)

https://dit.eo.nl/artikel(...)ll-be-free-betekenis
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:40:39 #121
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
nee het gaat me om brabanders specifiek, we kunnen dit zo draaien dat niemand het woord genocide in de mond neemt, wacht... ik heb het bijna rond
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:41:17 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
daar ben ik geboren

welke school?
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:42:00 #123
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182476
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
daar ben ik geboren

welke school?
oh wacht, we nemen voorburg toch mee in het plan... goddomme het is weekend man
pi_211182477
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
daar ben ik geboren

welke school?
Dalton. En woonden op de Koningin Wilhelminalaan O+
pi_211182478
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
ik check net mijn zwembroek en ik heb louter B

:') goffeldommel
Prutser. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:42:20 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182479
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
nee het gaat me om brabanders specifiek, we kunnen dit zo draaien dat niemand het woord genocide in de mond neemt, wacht... ik heb het bijna rond
gewoon aan Belgie geven, daarna verbieden we carnaval in echt Nederland zodat ze niet terugkomen
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:42:30 #127
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182480
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Prutser. :D
HOU JE BEK

TR gezet
pi_211182482
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
pi_211182483
Geen zachte G hier, wel een harde L
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:43:17 #130
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182492
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
gewoon aan Belgie geven, daarna verbieden we carnaval in echt Nederland zodat ze niet terugkomen
maar als we Carnaval verbieden, wat moeten we dan met jou? dan kan je echt nooit meer over straat he, besef je je dat wel?

gek
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:43:56 #131
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Daar heb ik gestudeerd! *O*
pi_211182504
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
HOU JE BEK

TR gezet
Sodeju zeg. :o
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211182521
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:43 schreef nixxx het volgende:

[..]
Daar heb ik gestudeerd! *O*
Dat wist ik!
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:45:28 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182524
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dalton. En woonden op de Koningin Wilhelminalaan O+
ow dat ken ik niet hoor

ik zat op het mondriaan in dat winkelcentrum, volgens mij zat er een burger king, meer weet ik er niet meer van :')
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:45:36 #135
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sodeju zeg. :o
ja
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:45:52 #136
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182529
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat wist ik!
Stalker!
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 18:46:02 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182532
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
maar als we Carnaval verbieden, wat moeten we dan met jou? dan kan je echt nooit meer over straat he, besef je je dat wel?

gek
waarom zou ik in 2023 in godsnaam nog de straat over :')
pi_211182536
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
De meningen zijn verdeeld. Artikel even uitlezen. ;)

https://dit.eo.nl/artikel(...)ll-be-free-betekenis
Heil Hitler kun je ook nog wel uitleggen als "geluk en zegen gewenst voor de regeringsleider"
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:46:58 #139
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Heil Hitler kun je ook nog wel uitleggen als "geluk en zegen gewenst voor de regeringsleider"
*sieg heil

dat wel

hitler heeft een bepaalde connotatie naar een bepaalde mijnheer
pi_211182547
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
*sieg heil

dat wel

hitler heeft een bepaalde connotatie naar een bepaalde mijnheer
Ja daarom gaat het ook over de gedachte erachter.
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:47:56 #141
438527 MissButterflyy
pi_211182554
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:48:00 #142
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182555
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:37 schreef sp3c het volgende:
die fahnen hoch betekend ook alleen maar dat de vlag uit kan toch

technisch gezien
De rijen strak gesloten!
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:48:18 #143
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182562
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
waarom zou ik in 2023 in godsnaam nog de straat over :')
appie op dinsdag O+ rest van de week thuiswerk vanwege code lichtgeel O+ en vrijdag naar de zaak want dan zijn toch al die halfdebiele millennials en overig/ander tuig vrij
pi_211182565
quote:
ik hou mij echt buiten deze discussie
pi_211182567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja daarom gaat het ook over de gedachte erachter.
Ik begreep je wel hoor
pi_211182582
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:30 schreef nixxx het volgende:

[..]
From the river to the sea Brabant will be free.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:51:01 #147
438527 MissButterflyy
pi_211182593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wauw, wat een goede vergelijking. :')

Maarre… over Hitler gesproken. Netanyahu vertelde Angela Merkel schijnbaar ooit dat een Palestijn Hitler had overtuigd van de ‘endlosung’ van de joden, moest ze hem toch even in corrigeren dat dit toch niet klopt. :')

Laten we maar hopen dat dit niet voor waarheid wordt aangenomen daar.
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:51:07 #148
330914 Sherlock_Holmes
pi_211182594
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Geen domme dingen zeggen helpt ook.

Maar goed, hij kan vast wel ergens in de zandbak terecht.
pi_211182595
Aangezien we in dit land ook rekening dienen te houden met elkaars voornaamwoorden lijkt het mij een kleine moeite een controversile leus zoals de “river to the sea” gewoon achterwege te laten. We willen een inclusieve samenleving zijn en de mensen die een nare associatie hebben met deze leus willen we natuurlijk ook faciliteren in de discussie.
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:51:38 #150
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
From the river to the sea Brabant will be friet.
Fixed it
pi_211182601
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:51 schreef nixxx het volgende:

[..]
Fixed it
HET IS PATAT
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:53:11 #153
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182616
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
HET IS PATAT
Hamas hamas, iedereen aan de ras(patat)
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:53:20 #154
438527 MissButterflyy
pi_211182618
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
HET IS PATAT
Frites
pi_211182632
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Frites
IK RIJG JE AAN MIJN KEBABSPIES
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:54:41 #156
330914 Sherlock_Holmes
pi_211182636
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik lees alleen vrijheid.
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:54:42 #157
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182638
*O* Quali time *O*
Tot over een uurtje
pi_211182641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
IK RIJG JE AAN MIJN KEBABSPIES
:9
pi_211182648
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:51 schreef nixxx het volgende:

[..]
Fixed it
Ik heb echt heel veel zin om bij de volgende pally demonstratie met zo'n spandoek te gaan staan en te kijken hoe lang het duurt voordat iemand ingrijpt.

Tevens leuzen schreeuwend: Dood aan de patatbakkers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211182650
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Aangezien we in dit land ook rekening dienen te houden met elkaars voornaamwoorden lijkt het mij een kleine moeite een controversile leus zoals de “river to the sea” gewoon achterwege te laten. We willen een inclusieve samenleving zijn en de mensen die een nare associatie hebben met deze leus willen we natuurlijk ook faciliteren in de discussie.
Precies, als mensen of bevolkingsgroepen er aanstoot aan nemen en zich onveilig voelen verzin je maar een ander strijdleusje.

Minder, minder, minder was ook strafbaar :P
pi_211182663
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:54 schreef nixxx het volgende:
*O* Quali time *O*
Tot over een uurtje
Ik ga even iets intelligents doen: the real housewives of Miami en Beverly Hills kijken :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 18:56:09 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211182667
quote:
Wat wil je precies zeggen met het posten van een artikel op een zeer gekleurde website?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:58:10 #163
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182691
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Frites
jouw soort mensen zouden ze echt naar Vlieland moeten deporteren, met je friet...
pi_211182699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat wil je precies zeggen met het posten van een artikel op een zeer gekleurde website?
Die kotsmisselijke dubbele moraal ook, de strijdleus moet kunnen en stel je aan zeg maar noem je een kerel in een jurk nog steeds een man dan is de wereld te klein.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 18:59:35 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211182712
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
jouw soort mensen zouden ze echt naar Vlieland moeten deporteren, met je friet...
Wat heeft Vlieland jou ooit misdaan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211182713
Ik haat mensen die frites zeggen!
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:00:27 #167
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik heb echt heel veel zin om bij de volgende pally demonstratie met zo'n spandoek te gaan staan en te kijken hoe lang het duurt voordat iemand ingrijpt.

Patat patat, een Qassam in je gat!

Start of qualifying delayed -O-
pi_211182727
quote:
"Door Yousef Munayyer"

Wij van WC-eend.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:01:04 #169
330914 Sherlock_Holmes
pi_211182738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zou in elk geval geen leuzen over vlees op een spandoek zetten.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:02:56 #170
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182776
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat heeft Vlieland jou ooit misdaan?
ja nu ik wat rustiger ben snap ik ook niet helemaal wat ze met mevrouw vlinder aanmoeten en verplaats ik het probleem gewoon... mja
pi_211182791
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:53 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hamas hamas, iedereen aan de ras(patat)
Voor een Israliet is het gewoon friet.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:04:19 #172
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182794
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik haat mensen die frites zeggen!
qft

en die anderen zijn ook eikels
pi_211182804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ken sent me
Put on rubber
Throw away rubber
Jump

"Whee!"
pi_211182807
Moeten maar weer wat bommen vallen met al dat offtopic geneuzel hier
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:05:34 #175
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182814
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:05 schreef bitterbal het volgende:
ah daar hebben we sidonia weer
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:05:37 #176
438527 MissButterflyy
pi_211182815
quote:
Dat ben ik sowieso.
pi_211182822
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
waarom sidonia?
pi_211182829
Ik weet het!
pi_211182834
Denk ik.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:07:04 #180
438527 MissButterflyy
pi_211182837
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die kotsmisselijke dubbele moraal ook, de strijdleus moet kunnen en stel je aan zeg maar noem je een kerel in een jurk nog steeds een man dan is de wereld te klein.
Wat is er mis met mannen die liever een jurk aantrekken? Wat bedoel je daar precies mee?
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:07:13 #181
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182839
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
waarom sidonia?
medusa is voorbehouden aan anderen
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:07:32 #182
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211182842
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Misschien kan Slayage nog wat nobodys met meningen posten, of werkperd weer vurig gaan betogen dat het toch echt een kwestie van tijd is voor de arabische wereld zich vereenigd en die vermaledijde joden een poepie laat ruiken.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:07:36 #183
438527 MissButterflyy
pi_211182843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Precies, als mensen of bevolkingsgroepen er aanstoot aan nemen en zich onveilig voelen verzin je maar een ander strijdleusje.

Minder, minder, minder was ook strafbaar :P
Je vergeet Marokkanen.
pi_211182846
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
vind sidonia wat saai
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:07:51 #185
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211182848
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Sneed die ook oogballen eigenlijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:08:30 #186
438527 MissButterflyy
pi_211182854
quote:

[..]
En jij was al opa zei je net h
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:08:48 #187
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211182858
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien kan Slayage nog wat nobodys met meningen posten, of werkperd weer vurig gaan betogen dat het toch echt een kwestie van tijd is voor de arabische wereld zich vereenigd en die vermaledijde joden een poepie laat ruiken.
Dit woord hoor je veel te weinig, dank voor het gebruik O+
pi_211182863
ohhh vrijdag is rustdag toch voor joden? misschien is het daarom zo rustig
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:09:34 #189
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182864
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is er mis met mannen die liever een jurk aantrekken? Wat bedoel je daar precies mee?
Arabieren dragen jurken…
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:10:14 #190
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211182870
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:09 schreef nixxx het volgende:

[..]
Arabieren dragen jurken…
Bram does not approve
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:10:54 #191
438527 MissButterflyy
pi_211182882
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:09 schreef nixxx het volgende:

[..]
Arabieren dragen jurken…
Sommige ja. Sommige mannen hier ook. :')
En wat is daar mis mee?

Lekker dragen waar je je prettig bij voelt *O*
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:11:32 #192
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211182891
Harige brede mannen in kilts _O_ :9~ O+
pi_211182911
Jurken maken de man *O*
pi_211182935
quote:

[..]
Integendeel gek, bitterbal is een zwoele rechtschapen vrouw met welvingen waar menig man flauw van valt.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:15:50 #195
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182962
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Sommige ja. Sommige mannen hier ook. :')
En wat is daar mis mee?

Lekker dragen waar je je prettig bij voelt *O*
Arabieren? Daar is vaak heel wat mis mee. Badum tsss
pi_211182967
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Integendeel gek, bitterbal is een zwoele rechtschapen vrouw met welvingen waar menig man flauw van valt.
_O-
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:16:15 #197
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211182971
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En jij was al opa zei je net h
nou mag bidden van niet, je moet leren lezen vlindertje...
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:16:18 #198
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211182972
[On-Topic]

twitter

[/On-Topic]
&lt;signature here&gt;.
pi_211182973
wtf
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:17:05 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211182989
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
goed verhaal weer bansheeboy
pi_211182993
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:16 schreef ExTec het volgende:
[On-Topic]

[ twitter ]

[/On-Topic]
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:17:25 #202
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211182995
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Bram does not approve
Bram mag zijn oogschaduw opeten en glitters over Rob Jetten diarreen.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:18:20 #203
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183010
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:16 schreef ExTec het volgende:
[On-Topic]

[ twitter ]

[/On-Topic]
Fijn dat GOAT Messi zich zo uitspreekt O+
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:18:41 #204
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183012
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
Bram mag zijn oogschaduw opeten en glitters over Rob Jetten diarreen.
Bram is een acteur he :+
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:19:41 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183022
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Bram is een acteur he :+
een slechte
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:21:16 #206
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183044
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
een slechte
nee absoluut niet

die "dat ik hier op tv zit met glitters op mijn hoofd" is echt briljant _O_
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:21:46 #207
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183052
ik wil ook glitters op mijn hoofd O+
pi_211183056
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
nee absoluut niet

die "dat ik hier op tv zit met glitters op mijn hoofd" is echt briljant _O_
waar kan ik dat terug zien?
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:22:36 #209
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183070
sowieso over glitters, wel offtopic hoor, maar als je 's avonds een hap glitters neemt is de volgende ochtend echt feestelijk
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:24:24 #210
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]
waar kan ik dat terug zien?

hier denk ik, maar let op, die gast, het is een sketch, dat kan niet anders, dat truitje, die broek, zijn vriend is weer verbonden met koefnoen, dit stinkt. maar het was wel prachtig
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:26:01 #211
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211183129
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
ik wil ook glitters op mijn hoofd O+
Ik zie een thema voor een meet aankomen. "Unleash your inner Bram"
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:26:54 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211183146
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
sowieso over glitters, wel offtopic hoor, maar als je 's avonds een hap glitters neemt is de volgende ochtend echt feestelijk
https://www.amazon.nl/Shi(...)-Baggy/dp/B01M69W8TG

Pssst
pi_211183151
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:24 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

hier denk ik, maar let op, die gast, het is een sketch, dat kan niet anders, dat truitje, die broek, zijn vriend is weer verbonden met koefnoen, dit stinkt. maar het was wel prachtig
Die Bram :')
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:27:31 #214
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183157
na die glitters had ik waarschijnlijk gillend van de bank gerold... wat dat betreft echt wel respect voor die clown Baudet
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:31:20 #216
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211183211
Helaas.....

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:33:45 #217
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik zie een thema voor een meet aankomen. "Unleash your inner Bram"
ja maar met mij... das echt geen tv hoor... of nou ja ken je David Lynch

edit:
oh meet. nja zelfde
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:34:42 #218
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183275
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:35:56 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183303
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
wat moet ik hiermee?
lezen denk

tegen de stress blijkbaar
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:36:29 #220
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183315
quote:
Met van die vlaggetjes die je normaal in verse haring steekt en dan het volkslied zingen als je doortrekt... golden years
pi_211183328
quote:

[..]
wat moet ik hiermee?
Heb je iets met dierensex? Zo nee. Laat het gaan.
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:37:09 #222
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
lezen denk

tegen de stress blijkbaar
IK HEB GEEN STRESS MAN DOE FF NORMAAL
pi_211183345
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
De erkeninnig bij stress begint meestal buiten jezelf.
pi_211183352
quote:

[..]
wat moet ik hiermee?
Beetje kleuren zo.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:38:25 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183356
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja mag best een beetje dimmen usertje
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:38:53 #226
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183363
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]
je maakt het wel onnodig complex zo zeg
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:39:19 #227
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183372
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:31 schreef ExTec het volgende:
Helaas.....

[ twitter ]
Brothers :')
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:39:26 #228
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja mag best een beetje dimmen usertje
ja ik ga jou aangeven, TR gezet
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:39:56 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183383
oef
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:40:03 #230
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Waar kan ik me aanmelden? :9~
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 19:40:09 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211183390
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja ik ga jou aangeven, TR gezet
Als waarnemend mod afgevinkt. Geen actie ondernomen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:40:51 #232
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183399
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:39 schreef sp3c het volgende:
oef
tr gezien? die gevlekte inkt zijn echte tranen!
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:41:09 #233
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183406
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als waarnemend mod afgevinkt. Geen actie ondernomen.
goffeldommel
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 19:41:36 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211183416
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
goffeldommel
:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:41:57 #235
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183422
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
tr gezien? die gevlekte inkt zijn echte tranen!
Wat zou Rorschach ervan gezegd hebben?
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:42:12 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183425
staat er nog gewoon

boeit me geen reet
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:42:44 #237
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183434
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:42 schreef sp3c het volgende:
staat er nog gewoon

boeit me geen reet
hoop dat ze je FOK! Tesla afnemen
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:43:10 #238
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183440
en je kerstbonus
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:43:15 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183442
heb toch geen rijbewijs
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:43:34 #240
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:43 schreef sp3c het volgende:
heb toch geen rijbewijs
o
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:45:31 #241
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183492
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:43 schreef sp3c het volgende:
heb toch geen rijbewijs
AIVD genformeerd
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:46:33 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183512
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]
AIVD genformeerd
maakt niet uit, ik heb een Nederlandse achternaam
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:46:47 #243
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183519
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]
AIVD genformeerd
begreep ook dat ie konijnen heeft
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:47:11 #244
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211183525
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat zou Rorschach ervan gezegd hebben?
You’re locked in here with me!!!!

vrijdag 3 november 2023 @ 19:47:15 #245
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183528
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
begreep ook dat ie konijnen heeft
Godver :D

Even zijn 4Chan scannen dan maar
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:47:43 #246
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211183539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
maakt niet uit, ik heb een Nederlandse achternaam
'Henk Janssen'

Uhuh
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:48:13 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183553
dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 19:48:54 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211183568

100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211183580
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:47 schreef Molo het volgende:

[..]
'Henk Janssen'

Uhuh
Bijna
pi_211183595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:48 schreef sp3c het volgende:
Het was heel de dag juist zo gezellig hier :D
pi_211183605
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja, zijn club had een gesprek met El Ghazi gehad en berichte kort daarna dat El Ghazi spijt had van zijn 'River to the sea' opmerking en daar afstand van deed. Alleen toen gooide El Ghazi alsnog zijn glazen in door te berichten dat dat onzin was en hij nog steeds vol achter die uitspraak stond.

Tja, toen kon Mainz ook niet veel anders meer dan het contract te verscheuren en El Ghazi op straat te zetten zonder afkoopsom.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:54:07 #252
438527 MissButterflyy
pi_211183667
quote:
Ach, laat die jonkies toch lekker naef zijn.

En ze trekken wel de aandacht :D
pi_211183679
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:24 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

straks even kijken
pi_211183682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja, zijn club had een gesprek met El Ghazi gehad en berichte kort daarna dat El Ghazi spijt had van zijn 'River to the sea' opmerking en daar afstand van deed. Alleen toen gooide El Ghazi alsnog zijn glazen in door te berichten dat dat onzin was en hij nog steeds vol achter die uitspraak stond.

Tja, toen kon Mainz ook niet veel anders meer dan het contract te verscheuren en El Ghazi op straat te zetten zonder afkoopsom.
Dade benne consekwensies :Y
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:55:28 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Bijna
komt niet eens in de buurt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het was heel de dag juist zo gezellig hier :D
oorlog is niet gezellig

het is hel, HEL!
pi_211183695
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]
straks even kijken
Ja!!
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:55:45 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183703
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:55 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
het is wel stevig
pi_211183733
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja joh, lekker een kwartiertje joelen in Gazastad en daarna met bloedend poepgat een flatgebouw af.
pi_211183743
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
komt niet eens in de buurt!
[..]
oorlog is niet gezellig

het is hel, HEL!
Die speech van vanmiddag was pas HEL!
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:57:45 #260
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:48 schreef sp3c het volgende:
ja het was toen jij kwam
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 19:58:12 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211183749
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nog liegen ook :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 19:58:14 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die speech van vanmiddag was pas HEL!
ja die heb ik gemist
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:58:22 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211183755
twitter

Wel pech, baan weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211183757
Isral bevestigt aanval op ambulance, 'werd gebruikt door Hamas'
Het Isralische leger zegt dat een Isralisch vliegtuig een ambulance heeft aangevallen in de buurt van het al-Shifa Ziekenhuis in de Gazastrook. Volgens het leger zaten er Hamas-terroristen in. De ambulance zou in de buurt zijn gekomen van Isralische militairen in de gevechtszone.

Volgens het leger is een aantal Hamas-strijders om het leven gekomen bij de aanval. Isral stelt dat Hamas ambulances gebruikt om strijders en wapens te vervoeren.

Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind staat van Hamas, zegt dat het ambulances met gewonden naar de grens met Egypte wilde sturen toen de aanval plaatsvond. Het spreekt van tientallen slachtoffers. Het ambulancekonvooi was bij het Rode Kruis aangemeld.

https://nos.nl/collectie/(...)ntallen-slachtoffers
pi_211183758
nou bewijs dat maar
pi_211183772
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:55 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
het is wel stevig
Zeker. Omdat hij in de 4 maanden die dit seizoen bezig is al 7 hele minuten voor PSV heeft gespeeld en nog geen uur voor Mainz, mag hij de komende 8 maanden ook niet onder contract bij een andere betaalde club staan. Hij mag dus 8 maanden lang op eigen kosten zijn training onderhouden. _O-

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211183773
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja die heb ik gemist
Ja wel meer vanmiddag waaronder recepten voor falafel en humus.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 19:59:05 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211183775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef bitterbal het volgende:
nou bewijs dat maar
Zo werkt bewijslast niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211183783
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo werkt bewijslast niet.
uhm ik denk dat er hamas in zit dus ik schiet

hoe werkt bewijslast dan wel :{
pi_211183784
quote:
Het Isralische leger zegt dat een Isralisch vliegtuig een ambulance heeft aangevallen in de buurt van het al-Shifa Ziekenhuis in de Gazastrook. Volgens het leger zaten er Hamas-terroristen in. De ambulance zou in de buurt zijn gekomen van Isralische militairen in de gevechtszone.

Volgens het leger is een aantal Hamas-strijders om het leven gekomen bij de aanval. Isral stelt dat Hamas ambulances gebruikt om strijders en wapens te vervoeren.

Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind staat van Hamas, zegt dat het ambulances met gewonden naar de grens met Egypte wilde sturen toen de aanval plaatsvond. Het spreekt van tientallen slachtoffers. Het ambulancekonvooi was bij het Rode Kruis aangemeld.

Dat paardje :'(
  vrijdag 3 november 2023 @ 19:59:58 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211183789
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
Zeker. Omdat hij in de 4 maanden die dit seizoen bezig is al 7 hele minuten voor PSV heeft gespeeld en nog geen uur voor Mainz, mag hij de komende 8 maanden ook niet onder contract bij een andere betaalde club staan. Hij mag dus 8 maanden lang op eigen kosten zijn training onderhouden. _O-

[ twitter ]
Denk dat hij wel dispensatie krijgt, maar natuurlijk niet handig
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:00:01 #272
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
echt he... komt hier een beetje wezenloos binneharken terwijl alles al bijna opgelost is
pi_211183805
quote:

Precies wat chien zei toch, vanmiddag.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:00:58 #274
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Precies wat chien zei toch, vanmiddag.
he? zei ik iets zinnigs ergens?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 20:01:01 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211183814
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]
uhm ik denk dat er hamas in zit dus ik schiet

hoe werkt bewijslast dan wel :{
Te midden van een oorlog? Niet.

Dat komt achteraf wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:01:38 #276
22565 asco
Los in deze tent
pi_211183828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik vraag me soms echt af of ik niet gewoon ergens in een tijd ben losgelaten als zijnde een prank ofzo.
pi_211183845
is wel makkelijkvoor israel om elke keer maar te zeggen ja hamas zit daar
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:02:45 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183851
quote:

[..]
viez
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:02:45 #279
438527 MissButterflyy
pi_211183852
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja joh, lekker een kwartiertje joelen in Gazastad en daarna met bloedend poepgat een flatgebouw af.
Dat is toch in Amsterdam, of niet dan.

In Gazastad staan trouwens geen flatgebouwen meer :')
pi_211183855
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
he? zei ik iets zinnigs ergens?
Tussen de recepten door ja.
pi_211183864
quote:

Lastig lastig, wie moeten we nu geloven?
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:03:28 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Te midden van een oorlog? Niet.

Dat komt achteraf wel.
als iemand een aanklacht indient ... misschien
pi_211183885
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Non-binair bestaat toch wel. Je kunt toch mannelijke en vrouwelijke geslachtkenmerken
[..]
Dat is toch in Amsterdam, of niet dan.

In Gazastad staan trouwens geen flatgebouwen meer :')
Hoe komt het denk je dat er geen flatgebouwen meer staan?
pi_211183892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
ja vind beide partijen niet erg geloofwaardig
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:04:24 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183896
quote:

[..]
zou niet de eerste keer zijn dat ze ambulances gebruiken voor hun snode plannetjes

ook niet de eerste keer dat Israel er 1 onder vuur neemt trouwens
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:05:02 #286
438527 MissButterflyy
pi_211183909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ehhhm is dit echt of Photoshop? :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 november 2023 @ 20:05:07 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211183912
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
als iemand een aanklacht indient ... misschien
Gezien Palestina het international strafhof erkent en Isral heeft gezegd Gaza ooit te verlaten, gaat er vast wel iets gebeuren.

Of Gaza wordt overgenomen door de volgende terroristische organisatie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211183926
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
zou niet de eerste keer zijn dat ze ambulances gebruiken voor hun snode plannetjes

ook niet de eerste keer dat Israel er 1 onder vuur neemt trouwens
Precies.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:05:51 #289
438527 MissButterflyy
pi_211183933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hoe komt het denk je dat er geen flatgebouwen meer staan?
Bommetjes h.

Man man neem het niet zo serieus.
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:05:55 #290
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:06:24 #291
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211183951
quote:

[..]
ja, mijn frituurvet is naar de klote dus
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:07:23 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211183977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gezien Palestina het international strafhof erkent en Isral heeft gezegd Gaza ooit te verlaten, gaat er vast wel iets gebeuren.

Of Gaza wordt overgenomen door de volgende terroristische organisatie.
denk dat ze zichzelf dan op wat hogere bomen gaan richten
pi_211183998
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja, mijn frituurvet is naar de klote dus
Moet het ook in een pan doen! Dat werd er nog bijgezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2023 20:09:07 ]
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:08:39 #294
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211184032
Maar hoe zit het nu met al die Iraanse milities die speciaal vanuit Syrie naar Libanon zijn gekomen. Gaan ze weer terug? Of gaan ze een bestorming van Israel doen waar ze kansloos afgemaakt worden?
pi_211184035
quote:
Het is prima dat je dit deelt, maar evengoed is dit propaganda.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:10:01 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211184076
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Maar hoe zit het nu met al die Iraanse milities die speciaal vanuit Syrie naar Libanon zijn gekomen. Gaan ze weer terug? Of gaan ze een bestorming van Israel doen waar ze kansloos afgemaakt worden?
fabeltje waarschijnlijk

net als al die Iraanse milities die met de Russen mee zouden vechten en in gigantische menselijke golven Kiev onder de voet zouden lopen ofzo
pi_211184339
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 3 november 2023 @ 20:21:31 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211184346
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:21 schreef Ali_boo het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
:W
  vrijdag 3 november 2023 @ 20:21:40 #299
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211184349
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Moet het ook in een pan doen! Dat werd er nog bijgezegd.
-O-

ik las het
pi_211184351
quote:

[..]
Isral doet moeite om burgers te waarschuwen, de hele wereld kijkt mee, ik denk niet dat die opzettelijk burgers bombarderen. Het is al jaren bekend en bevestigd dat Hamas ziekenwagens gebruikt om terroristen, wapens en raketten te vervoeren. Op de beelden van 7 oktober zag je ze ook rijden, maar naar gewonde gijzelaars keken ze niet om.
pi_211184357
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')