In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.
Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas. Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden
Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.
Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis.
Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Isralische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas. In de nacht van 27 op 28 oktober leek een nieuwe fase aangebroken, Isral trok met niet alleen bommen, maar ook mankracht Gaza binnen. Dit lijkt echter nog niet het grondoffensief te zijn.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
[..] Ik zou niet weten wat ik zou durven/doen behalve mijzelf voor mijn kop slaan dat ik de kinderen in zo'n situatie had gebracht maar dat zal deze man ongetwijfeld al te vaak hebben gedaan. Hopelijk komen ze eruit...
Dit heb ik zelf dus ook de hele tijd met dit specifieke geval.
Als ik zou weten dat mijn kind en kleinkind in een veilig land zat en ik in die doffe ellende zou het laatste dat ik nodig zou hebben precies hen zijn.
"nee nee het gaat prima hier, geen zorgen, hoe gaat het op je werk?"
Of is dat heldhaftigheidswanen en zou ik het fijn vinden dat mijn kind zijn leven kwam wagen in zo'n land. En nee voor 7 okt was het echt geen positief reisadvies.
Aan de andere kant, ik heb de afgelopen dagen wat filmpjes gezien van Gaza waarvan ik denk, goh... das nog best een mooi vluchtelingenkamp wat je daar hebt... met knipperlichtjes, alles...
maar goed, nogmaals ik heb geen idee of ik gezien heb en wat ik erover denk te weten klopt, ik ben daar nooit geweest. Ik heb geen idee.
got me a movie, I want you to know slicing up eyeballs, I want you to know
Isral is gewoon op zijn gemakje steen voor steen de gehele noordelijke Gazastrook aan het ontdoen van Hamas, daarna zetten ze vluchtelingenkampen op de puinhopen van Gazastad op en gaan ze bekijken wie ze toelaten vanuit zuidelijk Gaza, niets of niemand die ze van dit halfjaarplan af kan houden.
[..] Waar zijn de sterke onafhankelijke vrouwen in deze productie
Buiten Mascara-klodder - die eigenlijk zichzelf zou moeten redden
Put a chick in it and make her gay and lame!!!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Op vrijdag 3 november 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende: Isral is gewoon op zijn gemakje steen voor steen de gehele noordelijke Gazastrook aan het ontdoen van Hamas, daarna zetten ze vluchtelingenkampen op de puinhopen van Gazastad op en gaan ze bekijken wie ze toelaten vanuit zuidelijk Gaza, niets of niemand die ze van dit halfjaarplan af kan houden.
Gaan ze dit doen? Dat is al bevestigd? Netanyahu zei deze week nog dat het een lange oorlog gaan worden.
Op vrijdag 3 november 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende: Isral is gewoon op zijn gemakje steen voor steen de gehele noordelijke Gazastrook aan het ontdoen van Hamas, daarna zetten ze vluchtelingenkampen op de puinhopen van Gazastad op en gaan ze bekijken wie ze toelaten vanuit zuidelijk Gaza, niets of niemand die ze van dit halfjaarplan af kan houden.
Aan het eind van de rit mag de EU meebetalen de boel een beetje opnieuw op te bouwen en hamasloos te houden.
And what rough beast, its hour come round at last, Slouches towards Bethlehem to be born?
Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind van Hamas staat, meldt dat er tientallen slachtoffers zijn gevallen bij een aanval op een ambulancekonvooi vlak voor de ingang van het al-Shifa Ziekenhuis in Gaza-Stad. Onduidelijk is hoeveel doden onder de slachtoffers zijn. Een verslaggever van het Franse persbureau AFP zegt meerdere lichamen op de grond te zien liggen bij een beschadigde ambulance.
Volgens de gezondheidsautoriteiten waren er tussen de vijftien en twintig zwaargewonde Palestijnen onderweg van de grensovergang met Egypte naar het ziekenhuis toen de aanval plaatsvond.
De Palestijnse tak van de hulporganisatie Rode Halve Maan maakt eveneens melding van een Isralische aanval op een ambulance bij het ziekenhuis. Volgens de Rode Halve Maan zijn er geen slachtoffers onder het ambulancepersoneel gevallen. De meldingen zijn niet onafhankelijk geverifieerd. Isral zegt de meldingen te onderzoeken.
Een verslaggever van Al Jazeera zegt dat het ziekenhuis het grootste is in de Gazastrook. Er zouden ruim 5000 patinten liggen en daarnaast verblijven er tienduizenden vluchtelingen in en rond het ziekenhuis, aldus de Arabische nieuwszender.
[..] Ik had die gok toch wel genomen vermoed ik, zeg ik vanuit mijn zolderkamer
Interessant dat hij ondanks oproepen van IDF er bewust voor gekozen heeft om met zijn kinderen in Gaza stad te blijven ipv naar het zuiden te vertrekken. We kunnen denk ik toch wel redelijk uitsluiten dat hij door Hamas onder druk is gezet om te blijven en het zijn zoals t lijkt geen domme mensen.
Op vrijdag 3 november 2023 17:01 schreef bitterbal het volgende: Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind van Hamas staat, meldt dat er tientallen slachtoffers zijn gevallen bij een aanval op een ambulancekonvooi vlak voor de ingang van het al-Shifa Ziekenhuis in Gaza-Stad. Onduidelijk is hoeveel doden onder de slachtoffers zijn. Een verslaggever van het Franse persbureau AFP zegt meerdere lichamen op de grond te zien liggen bij een beschadigde ambulance.
Volgens de gezondheidsautoriteiten waren er tussen de vijftien en twintig zwaargewonde Palestijnen onderweg van de grensovergang met Egypte naar het ziekenhuis toen de aanval plaatsvond.
De Palestijnse tak van de hulporganisatie Rode Halve Maan maakt eveneens melding van een Isralische aanval op een ambulance bij het ziekenhuis. Volgens de Rode Halve Maan zijn er geen slachtoffers onder het ambulancepersoneel gevallen. De meldingen zijn niet onafhankelijk geverifieerd. Isral zegt de meldingen te onderzoeken.
Een verslaggever van Al Jazeera zegt dat het ziekenhuis het grootste is in de Gazastrook. Er zouden ruim 5000 patinten liggen en daarnaast verblijven er tienduizenden vluchtelingen in en rond het ziekenhuis, aldus de Arabische nieuwszender.
[..] Interessant dat hij ondanks oproepen van IDF er bewust voor gekozen heeft om met zijn kinderen in Gaza stad te blijven ipv naar het zuiden te vertrekken. We kunnen denk ik toch wel redelijk uitsluiten dat hij door Hamas onder druk is gezet om te blijven en het zijn zoals t lijkt geen domme mensen.
Die oproepen waren voor de omsingeling van de stad gok ik zomaar. Denk dat het nu wat riskanter is om op die militairen af te lopen, ondanks je met je gezin bent.
[..] Die oproepen waren voor de omsingeling van de stad gok ik zomaar. Denk dat het nu wat riskanter is om op die militairen af te lopen, ondanks je met je gezin bent.
[..] Paar keer massaal ingetrapt in de westerse media dus dat werkt een beetje tegen ze.
Isral lanceert raket op vluchtelingenkamp in derde poging burgerdoden tot minimum te beperken
Vanochtend heeft Isral opnieuw een raket gelanceerd op het vluchtelingenkamp in Jabalia, Gaza. Het is volgens het Isralische leger (IDF) een derde poging om het aantal burgerdoden tot een absoluut minimum te beperken.
“Onze eerste twee raketaanvallen hebben honderden onschuldige mensen vermoord”, legt een woordvoerder van het IDF uit. “En nu beschuldigen mensen ons van oorlogsmisdaden, etnische zuivering en genocide, maar dat klopt niet. Wij doen er echt lles aan om burgerdoden te voorkomen. Daarom hebben wij het vanochtend opnieuw geprobeerd. Helaas opnieuw veel onschuldige slachtoffers, maar je kunt niet zeggen dat we het niet hebben geprobeerd. Morgen weer een dag!”
Amerikaanse journalist/auteur Coates beschrijft op indrukwekkende wijze hoe zijn hele kijk op het conflict veranderde toen hij Isral en de westbank bezocht een aantal maanden terug.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem. -Rabia Al-Basri
[..] Een jaar of 12 geleden nog een tas van gekocht in Frankrijk
Oilily draag ik ook nog wel
Nee ik draag al denk ik 25 jaar geen bandshirtjes of piercings of onzin meer... ik moet nu serieus knikken bij vergaderingen die nergens over gaan dus ja.
[..] Daar had ik weinig sjans van, meer van de wereldverbeteraars, de hippies met opvallende eye-liners en haar op de tanden de te meer.
Zo was een deel van mijn vriendengroep ook, hele nachten met bier en blowen (wat ik niet deed) op het Binnenhof doorbrengen met muziek van The Doors etc.
Heb geloof ik wel in elk hoekje van het Binnenhof gepist
[..] Zo was een deel van mijn vriendengroep ook, hele nachten met bier en blowen (wat ik niet deed) op het Binnenhof doorbrengen met muziek van The Doors etc.
Heb geloof ik wel in elk hoekje van het Binnenhof gepist
ja een zeikerd ben je wel idd
Op vrijdag 3 november 2023 17:01 schreef bitterbal het volgende: Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind van Hamas staat, meldt dat er tientallen slachtoffers zijn gevallen bij een aanval op een ambulancekonvooi vlak voor de ingang van het al-Shifa Ziekenhuis in Gaza-Stad. Onduidelijk is hoeveel doden onder de slachtoffers zijn. Een verslaggever van het Franse persbureau AFP zegt meerdere lichamen op de grond te zien liggen bij een beschadigde ambulance.
[..] Ik ga morgen al naar Oude Liefde Roest Niet Even een middagje/avondje doorhakken
nee wij zijn echt dood... laatste waar we bij waren was "against all (g)ods" van herr doctor Manson.... mijn vrouw was toen dik zwanger dat wel... en ik niet
oh wacht... das onaardig.. nja
[..] nee wij zijn echt dood... laatste waar we bij waren was "against all (g)ods" van herr doctor Manson.... mijn vrouw was toen dik zwanger dat wel... en ik niet
Laatste concert was van RodGod Stewart alweer wat jaren geleden Laatste feestje denk ik Decibel in 2019. Dus ik heb er zin in
[..] Nou jullie leefden in die tijd in wel een heel andere samenleving als mij
* mascara-klodder was meer een Oilily en Naf Naf-meisje
Ik zat op een school vol Oilily en Nafnaf daar kwam ik dan aan met mijn Wibra-sokken en Zeeman-spijkerbroeken (geen jeans he, spijkerbroeken) en schoenen MET VOETBED. Vanaf een jaar of 15 alles zwart natuurlijk.
[..] Is het erg dat het paard me meer doet dan die mensen?
Nee, dieren (en kinderen) hebben gewoon nul te zeggen over wat ze overkomt dus daar kun je per definitie blanco in met je gevoel. Er zijn geen Joodse paarden of Islamitische katten zeg maar.
[..] nee wij zijn echt dood... laatste waar we bij waren was "against all (g)ods" van herr doctor Manson.... mijn vrouw was toen dik zwanger dat wel... en ik niet
Afgelopen juli Monster Magnet en Rammstein meegepakt, volgende week ergens Danko Jones. Erna is mijn rug twee dagen ontzet en loop ik als een cowboy maar het is het waard
[..] Nee, dieren (en kinderen) hebben gewoon nul te zeggen over wat ze overkomt dus daar kun je per definitie blanco in met je gevoel. Er zijn geen Joodse paarden of Islamitische katten zeg maar.
Ik zie dan een paard met een grote neus en vlechtjes voor me en een enorm valse kat.
[..] joch moet zijn klassiekers een beetje leren kennen en hij lost zelf de puzzeltjes op
hij is nu 8 dus ik geef het twee jaar en dan beginnen we aan Leisure Suit Larry, dat zal zijn moeder beter kunnen waarderen
Baas!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Voetballer El Ghazi ontslagen bij Mainz na pro-Palestijnse post op social media
Het contract van Anwar El Ghazi bij FSV Mainz is met onmiddellijke ingang ontbonden. De oud-speler van Ajax en PSV raakte vorige week in opspraak nadat hij berichten op social media over de oorlog tussen Isral en Hamas had gezet.
Het contract van Anwar El Ghazi bij FSV Mainz is met onmiddellijke ingang ontbonden. De oud-speler van Ajax en PSV raakte vorige week in opspraak nadat hij berichten op social media over de oorlog tussen Isral en Hamas had gezet.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 3 november 2023 17:17 schreef Slayage het volgende: Amerikaanse journalist/auteur Coates beschrijft op indrukwekkende wijze hoe zijn hele kijk op het conflict veranderde toen hij Isral en de westbank bezocht een aantal maanden terug.
Op vrijdag 3 november 2023 18:28 schreef MissButterflyy het volgende: Kan iemand mij uitleggen wat er zo erg is aan de uitspraak: from the river to the sea, Palestina will be free?
Op vrijdag 3 november 2023 18:28 schreef MissButterflyy het volgende: Kan iemand mij uitleggen wat er zo erg is aan de uitspraak: from the river to the sea, Palestina will be free?
Je kunt natuurlijk willekeurig elk land invullen?
Als je het over Nederland zegt, heb je het dan over het zuiden of noorden van het land?
Het roept op om alle Joden de zee in te drijven. Ik denk dat je zelf wel snapt waarom dat erg is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
[..] en geven we dat gedoe onder de rivieren eindelijk aan Belgie?
Als we nou gewoon een compromis sluiten en het frietat noemen?
Het staat in het handvest van Hamas en is dus ietwat controversieel
Omdat hamas in zijn statuut heeft staan dat de wereld vrij zal zijn van elke jood en christen. Dat de stenen en de bomen de Joden zullen verraden opdat hun etnisch zuivere wereldbeeld werkelijkheid wordt. ten koste van alles, zelfs hun eigen volk. Het is een onversneden oproep tot etnische zuivering
vin je best te doen als user, maar wel mee eens hoor, die rare g, en hoe dat volk van Laaf patat uitspreekt is meer dan koddig. Daar moet gewoon paal en perk aan gesteld worden, alhoewel, die g is wel leuk
[..] Omdat hamas in zijn statuut heeft staan dat de wereld vrij zal zijn van elke jood en christen. Dat de stenen en de bomen de Joden zullen verraden opdat hun etnisch zuivere wereldbeeld werkelijkheid wordt. ten koste van alles, zelfs hun eigen volk. Het is een onversneden oproep tot etnische zuivering
Men beschuldigd elkaar wel van alle kanten van etnische zuivering en nazisme.
Ik ga dit even zelf opzoeken, het klinkt toch vaag.
[..] vin je best te doen als user, maar wel mee eens hoor, die rare g, en hoe dat volk van Laaf patat uitspreekt is meer dan koddig. Daar moet gewoon paal en perk aan gesteld worden, alhoewel, die g is wel leuk
Mijn vader komt uit Delft, moeder uit Den Haag, stiefmoeder uit Rotterdam en ik heb de laatste ruim 30 jaar in Delft gewoond.
[..] Mijn vader komt uit Delft, moeder uit Den Haag, stiefmoeder uit Rotterdam en ik heb de laatste ruim 30 jaar in Delft gewoond.
Dus ik heb geen zachte G
Versta die Brabanders hier sowieso amper .
Daar heb ik gestudeerd!
[..] waarom zou ik in 2023 in godsnaam nog de straat over
appie op dinsdag rest van de week thuiswerk vanwege code lichtgeel en vrijdag naar de zaak want dan zijn toch al die halfdebiele millennials en overig/ander tuig vrij
[..] Als je het over Nederland zegt, heb je het dan over het zuiden of noorden van het land?
From the river to the sea Brabant will be free.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages. "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
[..] Heil Hitler kun je ook nog wel uitleggen als "geluk en zegen gewenst voor de regeringsleider"
Wauw, wat een goede vergelijking.
Maarre… over Hitler gesproken. Netanyahu vertelde Angela Merkel schijnbaar ooit dat een Palestijn Hitler had overtuigd van de ‘endlosung’ van de joden, moest ze hem toch even in corrigeren dat dit toch niet klopt.
Laten we maar hopen dat dit niet voor waarheid wordt aangenomen daar.
Aangezien we in dit land ook rekening dienen te houden met elkaars voornaamwoorden lijkt het mij een kleine moeite een controversile leus zoals de “river to the sea” gewoon achterwege te laten. We willen een inclusieve samenleving zijn en de mensen die een nare associatie hebben met deze leus willen we natuurlijk ook faciliteren in de discussie.
[..] From the river to the sea Brabant will be friet.
Fixed it
Ik heb echt heel veel zin om bij de volgende pally demonstratie met zo'n spandoek te gaan staan en te kijken hoe lang het duurt voordat iemand ingrijpt.
Tevens leuzen schreeuwend: Dood aan de patatbakkers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages. "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Op vrijdag 3 november 2023 18:51 schreef Scorpie het volgende: Aangezien we in dit land ook rekening dienen te houden met elkaars voornaamwoorden lijkt het mij een kleine moeite een controversile leus zoals de “river to the sea” gewoon achterwege te laten. We willen een inclusieve samenleving zijn en de mensen die een nare associatie hebben met deze leus willen we natuurlijk ook faciliteren in de discussie.
Precies, als mensen of bevolkingsgroepen er aanstoot aan nemen en zich onveilig voelen verzin je maar een ander strijdleusje.
[..] Wat wil je precies zeggen met het posten van een artikel op een zeer gekleurde website?
Die kotsmisselijke dubbele moraal ook, de strijdleus moet kunnen en stel je aan zeg maar noem je een kerel in een jurk nog steeds een man dan is de wereld te klein.
[..] Ik heb echt heel veel zin om bij de volgende pally demonstratie met zo'n spandoek te gaan staan en te kijken hoe lang het duurt voordat iemand ingrijpt.
Patat patat, een Qassam in je gat!
Start of qualifying delayed
[..] Ik heb echt heel veel zin om bij de volgende pally demonstratie met zo'n spandoek te gaan staan en te kijken hoe lang het duurt voordat iemand ingrijpt.
Zou in elk geval geen leuzen over vlees op een spandoek zetten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
[..] Die kotsmisselijke dubbele moraal ook, de strijdleus moet kunnen en stel je aan zeg maar noem je een kerel in een jurk nog steeds een man dan is de wereld te klein.
Wat is er mis met mannen die liever een jurk aantrekken? Wat bedoel je daar precies mee?
Misschien kan Slayage nog wat nobodys met meningen posten, of werkperd weer vurig gaan betogen dat het toch echt een kwestie van tijd is voor de arabische wereld zich vereenigd en die vermaledijde joden een poepie laat ruiken.
[..] Misschien kan Slayage nog wat nobodys met meningen posten, of werkperd weer vurig gaan betogen dat het toch echt een kwestie van tijd is voor de arabische wereld zich vereenigd en die vermaledijde joden een poepie laat ruiken.
Dit woord hoor je veel te weinig, dank voor het gebruik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..] Wat is er mis met mannen die liever een jurk aantrekken? Wat bedoel je daar precies mee?
Arabieren dragen jurken…
[..] Sommige ja. Sommige mannen hier ook. En wat is daar mis mee?
Lekker dragen waar je je prettig bij voelt
Arabieren? Daar is vaak heel wat mis mee. Badum tsss
Bram mag zijn oogschaduw opeten en glitters over Rob Jetten diarreen.
hier denk ik, maar let op, die gast, het is een sketch, dat kan niet anders, dat truitje, die broek, zijn vriend is weer verbonden met koefnoen, dit stinkt. maar het was wel prachtig
Op vrijdag 3 november 2023 19:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende: sowieso over glitters, wel offtopic hoor, maar als je 's avonds een hap glitters neemt is de volgende ochtend echt feestelijk
hier denk ik, maar let op, die gast, het is een sketch, dat kan niet anders, dat truitje, die broek, zijn vriend is weer verbonden met koefnoen, dit stinkt. maar het was wel prachtig
[..] Ik dacht dat hij weer in genade aangenomen was ?
Ja, zijn club had een gesprek met El Ghazi gehad en berichte kort daarna dat El Ghazi spijt had van zijn 'River to the sea' opmerking en daar afstand van deed. Alleen toen gooide El Ghazi alsnog zijn glazen in door te berichten dat dat onzin was en hij nog steeds vol achter die uitspraak stond.
Tja, toen kon Mainz ook niet veel anders meer dan het contract te verscheuren en El Ghazi op straat te zetten zonder afkoopsom.
[..] Ja, zijn club had een gesprek met El Ghazi gehad en berichte kort daarna dat El Ghazi spijt had van zijn 'River to the sea' opmerking en daar afstand van deed. Alleen toen gooide El Ghazi alsnog zijn glazen in door te berichten dat dat onzin was en hij nog steeds vol achter die uitspraak stond.
Tja, toen kon Mainz ook niet veel anders meer dan het contract te verscheuren en El Ghazi op straat te zetten zonder afkoopsom.
Isral bevestigt aanval op ambulance, 'werd gebruikt door Hamas' Het Isralische leger zegt dat een Isralisch vliegtuig een ambulance heeft aangevallen in de buurt van het al-Shifa Ziekenhuis in de Gazastrook. Volgens het leger zaten er Hamas-terroristen in. De ambulance zou in de buurt zijn gekomen van Isralische militairen in de gevechtszone.
Volgens het leger is een aantal Hamas-strijders om het leven gekomen bij de aanval. Isral stelt dat Hamas ambulances gebruikt om strijders en wapens te vervoeren.
Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind staat van Hamas, zegt dat het ambulances met gewonden naar de grens met Egypte wilde sturen toen de aanval plaatsvond. Het spreekt van tientallen slachtoffers. Het ambulancekonvooi was bij het Rode Kruis aangemeld.
Zeker. Omdat hij in de 4 maanden die dit seizoen bezig is al 7 hele minuten voor PSV heeft gespeeld en nog geen uur voor Mainz, mag hij de komende 8 maanden ook niet onder contract bij een andere betaalde club staan. Hij mag dus 8 maanden lang op eigen kosten zijn training onderhouden.
Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef bitterbal het volgende: Isral bevestigt aanval op ambulance, 'werd gebruikt door Hamas' Het Isralische leger zegt dat een Isralisch vliegtuig een ambulance heeft aangevallen in de buurt van het al-Shifa Ziekenhuis in de Gazastrook. Volgens het leger zaten er Hamas-terroristen in. De ambulance zou in de buurt zijn gekomen van Isralische militairen in de gevechtszone.
Volgens het leger is een aantal Hamas-strijders om het leven gekomen bij de aanval. Isral stelt dat Hamas ambulances gebruikt om strijders en wapens te vervoeren.
Het Palestijnse Gezondheidsministerie, dat onder bewind staat van Hamas, zegt dat het ambulances met gewonden naar de grens met Egypte wilde sturen toen de aanval plaatsvond. Het spreekt van tientallen slachtoffers. Het ambulancekonvooi was bij het Rode Kruis aangemeld.
[..] [..] Zeker. Omdat hij in de 4 maanden die dit seizoen bezig is al 7 hele minuten voor PSV heeft gespeeld en nog geen uur voor Mainz, mag hij de komende 8 maanden ook niet onder contract bij een andere betaalde club staan. Hij mag dus 8 maanden lang op eigen kosten zijn training onderhouden.
Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef bitterbal het volgende: Isral bevestigt aanval op ambulance, 'werd gebruikt door Hamas' Het Isralische leger zegt dat een Isralisch vliegtuig een ambulance heeft aangevallen in de buurt van het al-Shifa Ziekenhuis in de Gazastrook. Volgens het leger zaten er Hamas-terroristen in. De ambulance zou in de buurt zijn gekomen van Isralische militairen in de gevechtszone.
Maar hoe zit het nu met al die Iraanse milities die speciaal vanuit Syrie naar Libanon zijn gekomen. Gaan ze weer terug? Of gaan ze een bestorming van Israel doen waar ze kansloos afgemaakt worden?
Op vrijdag 3 november 2023 20:08 schreef slashdotter3 het volgende: Maar hoe zit het nu met al die Iraanse milities die speciaal vanuit Syrie naar Libanon zijn gekomen. Gaan ze weer terug? Of gaan ze een bestorming van Israel doen waar ze kansloos afgemaakt worden?
fabeltje waarschijnlijk
net als al die Iraanse milities die met de Russen mee zouden vechten en in gigantische menselijke golven Kiev onder de voet zouden lopen ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Isral doet moeite om burgers te waarschuwen, de hele wereld kijkt mee, ik denk niet dat die opzettelijk burgers bombarderen. Het is al jaren bekend en bevestigd dat Hamas ziekenwagens gebruikt om terroristen, wapens en raketten te vervoeren. Op de beelden van 7 oktober zag je ze ook rijden, maar naar gewonde gijzelaars keken ze niet om.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.