SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Hoe en waarmee moeten ze dat doen? En ik weet niet, volgens mij is er iets aan de hand met bommen die overal neerdalen, dus wie weet heeft men wel wat anders aan het hoofd momenteel. Simpelweg overleven misschien wel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:59 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook wel heel typerend dat niemand in Gaza in opstand komt tegen hamas, geen een protestbord of niks, terwijl zij toch verantwoordelijk zijn voor deze hele ellende.
Wellicht was de situatie al niet rooskleurig voor de bevolking van Gaza voor 7 oktober, maar nu hebben ze helemaal niks meer. Maar nog steeds geen een slecht woord over hun blijkbaar geliefde hamasph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Als ze zo graag willen overleven, dan moeten ze het IDF een handje helpen om Hamas uit te roeien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe en waarmee moeten ze dat doen? En ik weet niet, volgens mij is er iets aan de hand met bommen die overal neerdalen, dus wie weet heeft men wel wat anders aan het hoofd momenteel. Simpelweg overleven misschien wel.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Veilig vanachter je schermpje is dat natuurlijk wel veel makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze zo graag willen overleven, dan moeten ze het IDF een handje helpen om Hamas uit te roeien.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Inderdaad. Ze moeten gewoon even zwaaien en 'hier hier !' roepen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze zo graag willen overleven, dan moeten ze het IDF een handje helpen om Hamas uit te roeien.
Zo werkt dat.![]()
De mensen die dat gedaan hebben leven niet meer, het is Hamas of de dood.quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:59 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook wel heel typerend dat niemand in Gaza in opstand komt tegen hamas, geen een protestbord of niks, terwijl zij toch verantwoordelijk zijn voor deze hele ellende.
Wellicht was de situatie al niet rooskleurig voor de bevolking van Gaza voor 7 oktober, maar nu hebben ze helemaal niks meer. Maar nog steeds geen een slecht woord over hun blijkbaar geliefde hamas3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik had het over je tweede zinquote:Op vrijdag 3 november 2023 07:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeilijk te bevatten? Bijna iedereen moet daar een keer het leger in. In case you didnt know.![]()
![]()
https://twitter.com/HindHassanNews/status/1720056492613583150
Ziekenhuizen zijn ofwel verwoest door bombardementen, of de systemen in het ziekenhuis doen het niet meer. Gazanen zullen sterven. Of welke manier dan ook.
Een catastrofe.![]()
Het makkelijkst is denk ik locaties van doelwitten doorgeven aan IDF-informanten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe en waarmee moeten ze dat doen? En ik weet niet, volgens mij is er iets aan de hand met bommen die overal neerdalen, dus wie weet heeft men wel wat anders aan het hoofd momenteel. Simpelweg overleven misschien wel.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat dus. Maar kruipen in een slachtofferrol is natuurlijk veel makkelijker. De Gazanen hebben alle kans van de wereld om even te zwaaien, en hier hier te roepen. Of te wijzen naar Hamas terroristen. Dat ziet zo'n IDF soldaat vanuit de lucht heel helder.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het makkelijkst is denk ik locaties van doelwitten doorgeven aan IDF-informanten.
Het is ook duidelijk door de uitspraken van meerdere Israelische politici dat ze de Gazanen nog als mensen zien, en zo min mogelijk burgerslachtoffers willen maken.![]()
Je kan je afvragen (en ik chargeer een beetje) hoeveel zin de mensen daar nog in hebben nadat datzelfde IDF hun huis heeft gebombardeerd waarbij ook nog eens hun halve familie is omgekomen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het makkelijkst is denk ik locaties van doelwitten doorgeven aan IDF-informanten.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
https://twitter.com/lalarian/status/1717300660616495603quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan je afvragen (en ik chargeer een beetje) hoeveel zin de mensen daar nog in hebben nadat datzelfde IDF hun huis heeft gebombardeerd waarbij ook nog eens hun halve familie is omgekomen.
Zie hier. Hier wordt geprobeerd een menselijk beeld te geven van een groepje kinderen uit Gaza. Vanwege haar positieve ervaring met deze kinderen, vraagt ze zich af hoe het met hun gaat...
Maar ze vergeet te vermelden dat zolang deze kinderen niet effectief mee hebben gewerkt met de IDF of Hamas-terroristen op te sporen, terwijl ze Gaza al aan het bombarderen zijn ze in feiten supporters zijn van 7 oktober.![]()
Nadat ze zelf de hamasstrijder met raket hebben binnengelaten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan je afvragen (en ik chargeer een beetje) hoeveel zin de mensen daar nog in hebben nadat datzelfde IDF hun huis heeft gebombardeerd waarbij ook nog eens hun halve familie is omgekomen.
Daarnaast kan de andere 95,5% van de bevolking dit wel doen waarvoor dit niet geldt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Poeh, het begint er op te lijken dat het e.e.a. allemaal niet zo makkelijk is zoals gesteld wordt hier, veilig vanachter het beeldschermpje.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nadat ze zelf de hamasstrijder met raket hebben binnengelatenph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Dan verdienen ze wel een paar bommen op hun knar ja.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://twitter.com/lalarian/status/1717300660616495603
Zie hier. Hier wordt geprobeerd een menselijk beeld te geven van een groepje kinderen uit Gaza. Vanwege haar positieve ervaring met deze kinderen, vraagt ze zich af hoe het met hun gaat...
Maar ze vergeet te vermelden dat zolang deze kinderen niet effectief mee hebben gewerkt met de IDF of Hamas-terroristen op te sporen, terwijl ze Gaza al aan het bombarderen zijn ze in feiten supporters zijn van 7 oktober.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
9% is gebombardeerd van texel, 0,05% van de bevolking is dood. En dat na 3 weken. Wat is hier moeilijk aan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Poeh, het begint er op te lijken dat het e.e.a. allemaal niet zo makkelijk is zoals gesteld wordt hier, veilig vanachter het beeldschermpje.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Op zijn minst. Dat gelach van die kinderen ook...quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan verdienen ze wel een paar bommen op hun knar ja.
Vast allemaal omdat ze al een voorgevoel hadden van 7 oktober 2023..![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Als het zo meevalt en makkelijk is kun je er ook wel even heenvliegen om de Gazanen instructie te geven over wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
9% is gebombardeerd van texel, 0,05% van de bevolking is dood. En dat na 3 weken. Wat is hier moeilijk aan?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Tja. Zo lang de inwoners zich niet realiseren dat ze die ellende aan Hamas te danken hebben en niet aan Isral zal er inderdaad weinig gaan veranderen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan je afvragen (en ik chargeer een beetje) hoeveel zin de mensen daar nog in hebben nadat datzelfde IDF hun huis heeft gebombardeerd waarbij ook nog eens hun halve familie is omgekomen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
A.G.I. en B.C.I. heb ik zo'n vermoeden. Slavernij was al nooit echt verdwenen, maar zal dan een heel andere aard krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:40 schreef theunderdog het volgende:
De kernvraag van dit alles is: wat wordt Gaza's eindoplossing, popjes?Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Nouja, het is correct dat de burgerslachtoffers nog relatief meevallen, qua grootschaligheid in de context van statistiek. En dat dus bijvoorbeeld spreken over een 'genocide' zoals sommige mensen doen die heel erg emotioneel betrokken zijn bij de Palestijnse zaak, nogal voorbarig is (wat ook weer tegelijkertijd cynisch is, want of iets wel of geen genocide was, kun je vrijwel altijd slechts achteraf weten).quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het zo meevalt en makkelijk is kun je er ook wel even heenvliegen om de Gazanen instructie te geven over wat ze moeten doen.
Vooralsnog lijkt het erop dat de intentie van Israel wel degelijk is om Hamas uit te schaken, maar dat ze zero fucks geven om de burgerslachtoffers die daar ook bij omkomen.
Kortom: geen gerichte strategie om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken, maar ook niet om zo min mogelijk te maken.![]()
Nogal een simplistische benadering.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. Zo lang de inwoners zich niet realiseren dat ze die ellende aan Hamas te danken hebben en niet aan Isral zal er inderdaad weinig gaan veranderen.
Het is zo ongeveer als volgt gegaan: Hamas is op 1987 opgericht, als splitsing van de moslimbroederschap - in die tijd domineerde de PLO en fatah. Seculier 'verzet' tegen Israel (wat zij zagen als de bezetter), Israel zag vervolgens Hamas als een middel om verdeeldheid te zaaien, en heeft tussen 1970 en 1980 weinig gedaan om de invloed van Hamas te verminderen, en soms werden ze zelfs gesteund.
Dit heeft vervolgens als gevolg gehad dat Hamas alleenheersers werden. Dat Hamas in 2006 'democratisch' is verkozen is dan ook nogal grotesk. Allereerst omdat Hamas nagenoeg de enige keuze was, en omdat het nogal bijzonder is dat mensen dan ineens wel geloven dat een terreurorganisatie eerlijke en gedegen verkiezingen houdt.
Dan negeer ik nog het gegeven dat een groot deel van de Gazanen kinderen zijn, die waarschijnlijk nog niet goed begrijpen waarom ze in de situatie zitten waarin ze zitten, en liever uhhh spongebob zouden kijken.![]()
Als Hamas echt het beste met de Palestijnen voor zou hebben zouden ze zich onvoorwaardelijk overgeven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:40 schreef theunderdog het volgende:
De kernvraag van dit alles is: wat wordt Gaza's eindoplossing, popjes?![]()
Natuurlijk, Isral is weer eens de schuldige aan de onderdrukking van Palestijnen door Hamas, stel je voor dat er zoiets als eigen verantwoordelijkheid zou bestaan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal een simplistische benadering.
Het is zo ongeveer als volgt gegaan: Hamas is op 1987 opgericht, als splitsing van de moslimbroederschap - in die tijd domineerde de PLO en fatah. Seculier 'verzet' tegen Israel (wat zij zagen als de bezetter), Israel zag vervolgens Hamas als een middel om verdeeldheid te zaaien, en heeft tussen 1970 en 1980 weinig gedaan om de invloed van Hamas te verminderen, en soms werden ze zelfs gesteund.
Dit heeft vervolgens als gevolg gehad dat Hamas alleenheersers werden. Dat Hamas in 2006 'democratisch' is verkozen is dan ook nogal grotesk. Allereerst omdat Hamas nagenoeg de enige keuze was, en omdat het nogal bijzonder is dat mensen dan ineens wel geloven dat een terreurorganisatie eerlijke en gedegen verkiezingen houdt.
Dan negeer ik nog het gegeven dat een groot deel van de Gazanen kinderen zijn, die waarschijnlijk nog niet goed begrijpen waarom ze in de situatie zitten waarin ze zitten, en liever uhhh spongebob zouden kijken.
Koekoek.![]()
Ik ga me ook steeds meer afvragen of Isral niet beter gewoon de komende 30 jaar de boel daar bezet kan houden. Daarmee kun je het onkruid in de kiem blijven smoren.![]()
Ik betwijfel sterk dat Hamas het beste voor heeft met de Palestijnen, maar ik waardeer het buitengewoon dat jij zelfs in hen nog oprechte hoeders van het menselijk leven ziet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Hamas echt het beste met de Palestijnen voor zou hebben zouden ze zich onvoorwaardelijk overgeven.![]()
Stroman.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk, Isral is weer eens de schuldige aan de onderdrukking van Palestijnen door Hamas, stel je voor dat er zoiets als eigen verantwoordelijkheid zou bestaan.
Koekoek.![]()
Wel gek, Hamas rekruteert onder Palestijnen, is een Palestijnse terreurorganisatie en is de defacto overheidsinstantie in de Gaza met beperkte zelfbestuur, en tot afgelopen maand gesteund door 57% van de Palestijnen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik betwijfel sterk dat Hamas het beste voor heeft met de Palestijnen, maar ik waardeer het buitengewoon dat jij zelfs in hen nog oprechte hoeders van het menselijk leven ziet.
Maar nu zeg jij mij dat ze eigenlijk helemaal geen Palestijnse roots hebben, dat ze niks met Palestina te maken hebben, dat we ze los zouden moeten zien van de Palestijnse bevolking.
Zijn ze nou wel of niet onderdeel van Palestina?![]()
Je maakt constant gebruik van stromanargumenten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel gek, Hamas rekruteert onder Palestijnen, is een Palestijnse terreurorganisatie en is de defacto overheidsinstantie in de Gaza met beperkte zelfbestuur, en tot afgelopen maand gesteund door 57% van de Palestijnen.
Maar nu zeg jij mij dat ze eigenlijk helemaal geen Palestijnse roots hebben, dat ze niks met Palestina te maken hebben, dat we ze los zouden moeten zien van de Palestijnse bevolking.
Zijn ze nou wel of niet onderdeel van Palestina?
Helemaal niemand zegt bovenstaande.![]()
Je zegt het toch echt zelf. Ik ben van mening dat de Palestijnse bevolking toch echt zelf Hamas in control heeft gebracht, en ik doe maar eens een hele boude uitspraak, een gedeelte van de bevolking heeft Hamas gesteund met de voorbereidingen van 7 oktober.quote:![]()
Het ziekenhuispersoneel kan toch naar de kelder lopen en op de deur met het bordje Hamas HQ kloppen om daar om brandstof en medicijnen te vragen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:28 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/HindHassanNews/status/1720056492613583150
Ziekenhuizen zijn ofwel verwoest door bombardementen, of de systemen in het ziekenhuis doen het niet meer. Gazanen zullen sterven. Of welke manier dan ook.
Een catastrofe.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Je gebrek aan historische kennis was meer dan duidelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zegt het toch echt zelf. Ik ben van mening dat de Palestijnse bevolking toch echt zelf Hamas in control heeft gebracht, en ik doe maar eens een hele boude uitspraak, een gedeelte van de bevolking heeft Hamas gesteund met de voorbereidingen van 7 oktober.![]()
Je ontkent de verkiezingen van 2006 dus? Ok, weten we ook weer in welk kamp je zit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gebrek aan historische kennis was meer dan duidelijk.![]()
Gezien de voorbereiding van deze opmerking: 4/10. Was die sneller geweest, had ik hem toch zeker een 6/7 gegeven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het ziekenhuispersoneel kan toch naar de kelder lopen en op de deur met het bordje Hamas HQ kloppen om daar om brandstof en medicijnen te vragen?![]()
Die mensen hebben het gevoel dat ze al vijftig jaar onderdrukt worden en zeker de laatste zeventien jaar. Niemand in de wereld geeft er iets om behalve een partij.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. Zo lang de inwoners zich niet realiseren dat ze die ellende aan Hamas te danken hebben en niet aan Isral zal er inderdaad weinig gaan veranderen.
Wij gruwelen over de daden en de wil van Hamas, die inwoners vinden zichzelf zielig en zien een partij die wel voor ze opkomt. Wat voor ons een duidelijke keuze is, is het voor die mensen niet.![]()
Kamp?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ontkent de verkiezingen van 2006 dus? Ok, weten we ook weer in welk kamp je zit.
De holocaust was geen grapje, scorpie.![]()
Ik moet wel lachen om de simplistische retoriek:
“Isral heeft Hamas in het zadel geholpen!”
“Oh, dus Isral is de schuldige dat Hamas aan de leiding is gekomen?”
“Dat zeg ik niet!”
“Palestijnen hebben Hamas verkozen en ze in het zadel geholpen!”
“DAT IS HELEMAAL NIET WAAR!”
Dit kan alleen maar moslimlogica van underdog zijn, alleen in dat kamp doen ze aan zulke hersenspoeling.![]()
Ho even, volgens underdog pruimen de Palestijnen Hamas niet, maar jij zegt dat de Palestijnen in Hamas hun hoop hebben liggen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die mensen hebben het gevoel dat ze al vijftig jaar onderdrukt worden en zeker de laatste zeventien jaar. Niemand in de wereld geeft er iets om behalve een partij.
Wij gruwelen over de daden en de wil van Hamas, die inwoners vinden zichzelf zielig en zien een partij die wel voor ze opkomt. Wat voor ons een duidelijke keuze is, is het voor die mensen niet.
Dus wat is het nu?![]()
Jullie blinken beiden niet uit vandaag moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:16 schreef theunderdog het volgende:
Hij moet lachen om de simplistische retoriek.![]()
Je hebt gelijk. Ik moet mijzelf niet naar beneden laten sleuren door de simpele moslimretoriek van underdog. Laten we maar weer ontopic gaan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jullie blinken beiden niet uit vandaag moet ik zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2023 09:18:35 ]![]()
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet mijzelf niet naar beneden laten sleuren door de simpele moslimretoriek van underdog. Laten we maar weer ontopic gaan.![]()
Je kan je eigen post #30 van 09:09 teruglezen. Is toch alweer bijna een kwartier geledenquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho even, volgens underdog pruimen de Palestijnen Hamas niet, maar jij zegt dat de Palestijnen in Hamas hun hoop hebben liggen.
Dus wat is het nu?![]()
Gezien jij duidelijk je het Gazaanse lot aantrekt, zou ik wel graag van je willen weten: welke reactie had jij graag van Israel willen zien na 7oktober?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan je eigen post #30 van 09:09 teruglezen. Is toch alweer bijna een kwartier geleden![]()
Ik denk minder hard en ik besef me heel goed dat ze al inhouden. Het zijn denk ik die eindeloze rit bommen die op de burgers neerdalen. Ik zie de toegevoegde waarde soms niet en ik ben niet de enige anders had iemand het mij allang uitgelegd waarom zoveel flatgebouwen per se plat moeten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gezien jij duidelijk je het Gazaanse lot aantrekt, zou ik wel graag van je willen weten: welke reactie had jij graag van Israel willen zien na 7oktober?
Voor de oorlog hadden 80% van de kinderen signalen van depressie. Bijna het hele gebied is zelfs tijdens ‘vrede’ afhankelijk noodhulp. Dat is geen beste plek om op te groeien of te wonen en die mensen leven daar zo omdat we het zo willen![]()
Ik zou wel graag willen weten welke reactie jij zou hebben als iemand uit Amsterdam West raketten zou afvoeren op het Centrum. Zou je dan ook heel West bombarderen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gezien jij duidelijk je het Gazaanse lot aantrekt, zou ik wel graag van je willen weten: welke reactie had jij graag van Israel willen zien na 7oktober?![]()
Vanmiddag speech Nazrallah en wereldwijd opzwepende preken in moskeen en dan massale aanval van alle kanten op Isral en chaos in Westerse steden.
Dat is mijn gevoel voor vandaag.![]()
Ik denk dat je gevoel er niet heel veel naast zit ...quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:43 schreef myShizzle het volgende:
Vanmiddag speech Nazrallah en wereldwijd opzwepende preken in moskeen en dan massale aanval van alle kanten op Isral en chaos in Westerse steden.
Dat is mijn gevoel voor vandaag.
Dit lijkt ht moment te worden![]()
Maar dit is meer een soort: 'het is verschrikkelijk' statement. Wie kan het daar nu mee oneens zijn? oorlog is een ramp.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk minder hard en ik besef me heel goed dat ze al inhouden. Het zijn denk ik die eindeloze rit bommen die op de burgers neerdalen. Ik zie de toegevoegde waarde soms niet en ik ben niet de enige anders had iemand het mij allang uitgelegd waarom zoveel flatgebouwen per se plat moeten.
Voor de oorlog hadden 80% van de kinderen signalen van depressie. Bijna het hele gebied is zelfs tijdens ‘vrede’ afhankelijk noodhulp. Dat is geen beste plek om op te groeien of te wonen en die mensen leven daar zo omdat we het zo willen
Dan zijn wij snel klaar.![]()
Ik zou net zoals israel doet gericht bombarderen. Ca 9% van texel is in 3 weken gebombardeerd. 0,5% van de bevolking stierf volgens hamas en eigen vuur zit hierbij in.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:42 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen weten welke reactie jij zou hebben als iemand uit Amsterdam West raketten zou afvoeren op het Centrum. Zou je dan ook heel West bombarderen?
Ik zou ook tegen de bewoners zeggen dat ze de terroristen kunnen aangeven en ik zou ook van te voren bellen dat je huis gebruikt is voor terrorisme en gebombardeerd gaat worden, zodat je kan vluchten.
Daarnaast zou ik eerst een hek erom heen bouwen zodat deze terroristen niet de stad in kunnen gaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door sjorsie1982 op 03-11-2023 09:58:35 ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ben bang dat je teleurgesteld gaat zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:43 schreef myShizzle het volgende:
Dat is mijn gevoel voor vandaag.And what rough beast, its hour come round at last,
Waarom chaos in Westerse steden? Willen de anti-semitische haatbaarden weer gaan rellen ?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:43 schreef myShizzle het volgende:
Dat is mijn gevoel voor vandaag.![]()
Hezbollah vanuit Libanon misschien wel, en vanaf de Golanhoogten, maar Jordani en Egypte gaan niets doen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:43 schreef myShizzle het volgende:
Dat is mijn gevoel voor vandaag.
Dr onrust in westerse steden, dat denk ik ook wel. Hoop dat onze veiligheidsdiensten voorbereid zijn.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Waarom zouden arabieren willen laten zien dat hun leger waardeloos is?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:43 schreef myShizzle het volgende:
Dat is mijn gevoel voor vandaag.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Welnee. Het is vergelijkbaar met holbewoners die tegen een modern leger vechten. Stenen gooien naar tanks, dat niveau.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:44 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Ik denk dat je gevoel er niet heel veel naast zit ...
Dit lijkt ht moment te worden
Die Arabieren lopen godzijdank hopeloos achter.![]()
Dat is al vaak genoe aangetoond.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Het is vergelijkbaar met holbewoners die tegen een modern leger vechten. Stenen gooien naar tanks, dat niveau.
Die Arabieren lopen godzijdank hopeloos achter.
Het is alsof een pester op school elke dag lunchgeld opeist van iedereen en elke dag genadeloos in elkaar wordt gemept en de volgende dag doet hij dit weer. Elk aanbod dat hij 25% gratis krijgt wijst hij elke keer af.
Hoewel hij wel om hull vraagt geeft niemand die omdat ze bang zijn ook weer de lul te zijn met due mislukte claims en eisen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dus iets als David vs Goliath ..quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Het is vergelijkbaar met holbewoners die tegen een modern leger vechten. Stenen gooien naar tanks, dat niveau.
Chaos creeeren kunnen ze ook al niet in andere steden....quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom chaos in Westerse steden? Willen de anti-semitische haatbaarden weer gaan rellen ?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Hoe is dat berekend? Zo'n 10.000 doden op 2 miljoen inwoners is 0,5% van de bevolking. 1 op 200.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik zou net zoals israel doet gericht bombarderen. Ca 9% van texel is in 3 weken gebombardeerd. 0,05% van de bevolking stierf volgens hamas en eigen vuur zit hierbij in.![]()
Nee, zoiets als een neanderthaler met een steen tegen een dronequote:Op vrijdag 3 november 2023 09:57 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Dus iets als David vs Goliath ..Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het regent en het is koud buiten. Ben benieuwd of ze weer in Amsterdam gaan staan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Chaos creeeren kunnen ze ook al niet in andere steden....![]()
Klopt, type foutje ik corrigeer hetquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hoe is dat berekend? Zo'n 10.000 doden op 2 miljoen inwoners is 0,5% van de bevolking. 1 op 200.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
David had ook alleen maar een slinger en een kiezelsteen .quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee, zoiets als een neanderthaler met een steen tegen een drone![]()
Vraag me al een tijdje af hoeveel extra hits de wiki pagina's over deze onderwerpen hebben gekregen de laatste paar weken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal een simplistische benadering.
Dan negeer ik nog het gegeven dat een groot deel van de Gazanen kinderen zijn, die waarschijnlijk nog niet goed begrijpen waarom ze in de situatie zitten waarin ze zitten, en liever uhhh spongebob zouden kijken.
Tenzij we zoveel Midden-Oosten experts hebben in de wereld.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Maar Goliath zat niet in een Merkava-4quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:58 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
David had ook alleen maar een slinger en een kiezelsteen .ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Die kaart is alweer verouderd, gisteravond en vanochtend zullen vermoedelijk flinke delen van Noord Gaza bezet zijn gezien de beelden en het geluid van de stream van Lookner. De flares, ploffen en machinegeweervuur kwamen steeds dichterbij vanuit de kust, wat betekend dat ze een hele strook Noord Gaza richting Sderot aan het bezetten zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja wat wil je daar nu mee zeggen? Los van het feit of die kaart berhaupt wel klopt.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Zijn harnas en speer was wel het equivalent in die tijdquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar Goliath zat niet in een Merkava-4![]()
![]()
Verschrikkelijk, weer een "onschuldig" kind omgekomen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dat is niet voor de video, dat is hoe een wapen wordt gedragen in heel veel legers. Het lijkt mij heel ongemakkelijk, maar blijkbaar kan je zo binnen een seconde schieten. Als je hem laag hangt kost het meer tijd om het wapen op je schouder te leggen, met deze houding ligt hij er nagenoeg op.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Wel grappig dat hij het wapen expres zo hoog houdt dat het in beeld komt
[ twitter ]
Voorbeeld van onze eigen KCT:![]()
![]()
Er staat op de Volkskrant website een verslag van een gesprek van drie experts op het gebied van het antisemitisme over hoe daarmee om te gaan.
https://www.volkskrant.nl(...)isemitisme~b96ee09c/![]()
Oeh, duikerts die droog het water uitkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat is niet voor de video, dat is hoe een wapen wordt gedragen in heel veel legers. Het lijkt mij heel ongemakkelijk, maar blijkbaar kan je zo binnen een seconde schieten. Als je hem laag hangt kost het meer tijd om het wapen op je schouder te leggen, met deze houding ligt hij er nagenoeg op.
Voorbeeld van onze eigen KCT:
[ afbeelding ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Hoelaat is dat toespraakje van die haatbaard vandaag eigenlijk?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ingesmeerd met ganzenvet vriend. Geen druppel die aan je kleeft!quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, duikerts die droog het water uitkomen.![]()
Weer een Palestijnse burger voor de Hamas-statistieken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:11 schreef Tekaschi het volgende:
Verschrikkelijk, weer een "onschuldig" kind omgekomen.
[ twitter ]Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ik dacht 14:00 Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
Hoelaat is dat toespraakje van die haatbaard vandaag eigenlijk?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
En de Arabische landen die het wel op een rijtje hebben: Saudi-Arabi en VAE bijvoorbeeld zitten in het kamp van Israel omdat ze zwaar anti-Iran zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee, het is "Met onze ziel, met ons bloed, zullen wij u verlossen, Al Aqsa" 1quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het regent en het is koud buiten. Ben benieuwd of ze weer in Amsterdam gaan staan.
1 Behalve als het oudhollandsch kutweer is![]()
Ik zou dat niet zo zwart wit stellen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En de Arabische landen die het wel op een rijtje hebben: Saudi-Arabi en VAE bijvoorbeeld zitten in het kamp van Israel omdat ze zwaar anti-Iran zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Achter de schermen zijn die al een lange tijd bezig om de zaken met Isral te normaliseren. Verschillende buitenlandcommentatoren (NL en internationaal) heb ik daar over gehoord. Het gaat ze er natuurlijk vooral om om Iran te isoleren, maar daarbij hoort ook een band met Isral. De VS pusht dat enorm.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo zwart wit stellen eigenlijk![]()
Bijvoorbeeld tijdens een storm met een Keltische naamquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Welnee, het is "Met onze ziel, met ons bloed, zullen wij u verlossen, Al Aqsa" 1
1 Behalve als het oudhollandsch kutweer is![]()
![]()
Dat moet je niet los zien van vooral handelsrelaties. Publieke opinie is in dit landen nog wel wezenlijk anders gok ik zomaar, die landen erkennen Palestina ook gewoon nog als staat (waar weinig mis mee is verder).quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Achter de schermen zijn die al een lange tijd bezig om de zaken met Isral te normaliseren. Verschillende buitenlandcommentatoren (NL en internationaal) heb ik daar over gehoord. Het gaat ze er natuurlijk vooral om om Iran te isoleren, maar daarbij hoort ook een band met Isral. De VS pusht dat enorm.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ook al is het een Hamas lid, blijft uitermate treurig dat 17 jarigen zo worden ingezet om te sterven voor Het Grote Goed. Welke kant dat dan ook doet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:11 schreef Tekaschi het volgende:
Verschrikkelijk, weer een "onschuldig" kind omgekomen.
[ twitter ]![]()
![]()
GeNoCiDe3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Zoals gezegd, iedereen die genocide roept is schuldig aan de inflatie van dat woord.quote:
Is het verschrikkelijk? Ja. Reageert Isral (te) fel? Misschien wel. Is het gelijk genocide ? Nee.![]()
Zou deze Daniel.Brozin echt denken dat hij een punt heeft?quote:
Of had hij beter een paar jaartjes kunnen wachten?
[ Bericht 2% gewijzigd door xpompompomx op 03-11-2023 11:13:13 ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Kindsoldatenquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook al is het een Hamas lid, blijft uitermate treurig dat 17 jarigen zo worden ingezet om te sterven voor Het Grote Goed. Welke kant dat dan ook doet.
Ik wacht de massale verontwaardiging af.Intolerant voor intolerantie![]()
Er is echt 0 verontwaardiging voor de aanvallen die Hamas nog steeds uitvoert.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kindsoldaten
Ik wacht de massale verontwaardiging af.![]()
Tis ook nooit goed...
- slecht: alle gastarbeider Palestijnen opsluiten in een kamp ipv terug laten gaan naar Gaza/Westbank
- ook slecht: Palestijnen terug laten gaan naar Gaza want dat is een doodstraf
https://www.aljazeera.com(...)er-outside-gaza-city
Explained: What to know about the workers sent back to Gaza
Every day, hundreds if not thousands of people used to go from Gaza into Israel to work in low-paid jobs.
When the war started on October 7, they were trapped and couldn’t get back.
Instead, they were rounded up not just in Israel itself but also in the occupied West Bank and they were essentially put into camps where they were held.
There were some complaints from human rights groups that this was illegal and that these people were not allowed to contact their families; in fact, no one knew exactly where they were.
The groups went to an Israeli court and just in the last few hours, Israel has started to free some of them. About 3,200 are believed to have been taken to one of the crossings with Gaza near Egypt and told to go back into Gaza.
Of course, there are many human rights organisations saying that the circumstance of them being held is illegal, sending them back to Gaza could well end up being a death sentence.![]()
Dat ben ik helemaal met je eens, zo'n kind wordt natuurlijk al vanaf de dag dat ze het levenslicht zien gehersenspoeld, dit is 17 jaar gevoede haat met n doel, Joden doden. Het liefste wil je ze deradicaliseren, maar hoe als ze met een geweer voor je staan en op je schieten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook al is het een Hamas lid, blijft uitermate treurig dat 17 jarigen zo worden ingezet om te sterven voor Het Grote Goed. Welke kant dat dan ook doet.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik verwacht dat hij onvoorwaardelijke steun gaat uitspreken voor Isral.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Dus de derde wereldoorlog start vandaag op 14:00 Libanon tijd?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik zou wel heel hard moeten lachen als ze straks gewoon een liedje over de liefde gaan staan zingen op dat plein terwijl er 16.000 stoeltjes voor giftige haatbaarden klaargezet zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij onvoorwaardelijke steun gaat uitspreken voor Isral.![]()
Ja en ik vergeet nog een tweede disclaimer:quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld tijdens een storm met een Keltische naam
2 Behalve als onze eigen reljeugd vuurwerk afsteekt in de oh zo heilige plek of met stenen/molotovcocktails/balken gooit of erin voetbalt met de schoenen nog aan; we gaan pas schuimbekken als de Isralische ordediensten hem schoonvegen![]()
Als Isral slim is rekenen ze meteen af met die 16k haatbaarden die daar netjes op een stoel zitten te wachten op de jihad propaganda.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wel heel hard moeten lachen als ze straks gewoon een liedje over de liefde gaan staan zingen op dat plein terwijl er 16.000 stoeltjes voor giftige haatbaarden klaargezet zijn.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik zou er eerlijk gezegd geen traan om laten maar dit is propaganda-technisch niet zo heel erg snugger.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als Isral slim is rekenen ze meteen af met die 16k haatbaarden die daar netjes op een stoel zitten te wachten op de jihad propaganda.![]()
Exactamundo. Het zou wel kunnen uitdraaien op een etnische zuivering. Maar dat is wat anders (wel heel ernstig overigens),quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals gezegd, iedereen die genocide roept is schuldig aan de inflatie van dat woord.
Is het verschrikkelijk? Ja. Reageert Isral (te) fel? Misschien wel. Is het gelijk genocide ? Nee.zie email 27 oktober![]()
Die ook nog eens een significante betekenis heeft in het Arabisch!quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld tijdens een storm met een Keltische naam
Ciarn -> Qiraan قران -> bruiloft, net nu Hamas en Hezbollah elkaar het jawoord hebben gegeven.
Toeval? I think not.
Eindtijd incoming. Huuuu!![]()
Net als met "nazi" en "racisme" is het zo dat de werkelijke betekenis heel ernstig is. Dus als ik die term ergens aan hang betekent dat dat ook heel ernstig is!quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals gezegd, iedereen die genocide roept is schuldig aan de inflatie van dat woord.
Is het verschrikkelijk? Ja. Reageert Isral (te) fel? Misschien wel. Is het gelijk genocide ? Nee.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Zo jaquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als Isral slim is rekenen ze meteen af met die 16k haatbaarden die daar netjes op een stoel zitten te wachten op de jihad propaganda.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Vraag me trouwens af of dat gezin van die Mohammed uit Doorn nu met voorrang een huis krijgt. Want ze waren feitelijk definitief vertrokken, niet op vakantie of zo. Hadden tegen de buurt gezegd dat ze gingen verhuizen naar Ierland. Ook de school was 'opgezegd'. Zijn ze nu asielzoeker? Waar moeten ze naartoe als ze geen woning meer hebben. Neem aan dat die na ruim een maand alweer verhuurd is. Is niet zo dat er niemand om een woning verlegen is.![]()
met een paspoort ben je geen asielzoekerquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:27 schreef Gia het volgende:
Vraag me trouwens af of dat gezin van die Mohammed uit Doorn nu met voorrang een huis krijgt. Want ze waren feitelijk definitief vertrokken, niet op vakantie of zo. Hadden tegen de buurt gezegd dat ze gingen verhuizen naar Ierland. Ook de school was 'opgezegd'. Zijn ze nu asielzoeker? Waar moeten ze naartoe als ze geen woning meer hebben. Neem aan dat die na ruim een maand alweer verhuurd is. Is niet zo dat er niemand om een woning verlegen is.
plus waar kan je je druk om maken in een topic zoals dit![]()
Niet met koffie drinken in ieder geval. Je hoeft alleen maar naar het verleden te kijken om te zien hoe het wel moet. Geen enkel medelijden, onderdrukking en vervolgens voeden met 'onze' propaganda. In ieder geval in geen geval 'hun kant' van het verhaal zeker niet goedpraten of 'begrijpen'. Daarom zijn al die 'pro-palestijn'-demonstraties zulks vergif. De Palestijnen voelen zich nu gesterkt in het gevoel dat ze 100% slachtoffer zijn en 0% dader.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, zo'n kind wordt natuurlijk al vanaf de dag dat ze het levenslicht zien gehersenspoeld, dit is 17 jaar gevoede haat met n doel, Joden doden. Het liefste wil je ze deradicaliseren, maar hoe als ze met een geweer voor je staan en op je schieten.![]()
Nee, klopt, maar als je definitief vertrokken bent uit Nederland, heb je geen huis meer. Kan me ook niet voorstellen dat ze inschrijfduur van 8 tot 10 jaar hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een paspoort ben je geen asielzoeker![]()
Haha, wat denk je zelf? Nog een paar extra toeslagen for life gratis erbij ook.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:27 schreef Gia het volgende:
Vraag me trouwens af of dat gezin van die Mohammed uit Doorn nu met voorrang een huis krijgt. Want ze waren feitelijk definitief vertrokken, niet op vakantie of zo. Hadden tegen de buurt gezegd dat ze gingen verhuizen naar Ierland. Ook de school was 'opgezegd'. Zijn ze nu asielzoeker? Waar moeten ze naartoe als ze geen woning meer hebben. Neem aan dat die na ruim een maand alweer verhuurd is. Is niet zo dat er niemand om een woning verlegen is.![]()
ik zou zeggen wees blij dat ze zijn ontsnapt maar jij maakt nog even duidelijk dat iedereen op een woning wachtquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar als je definitief vertrokken bent uit Nederland, heb je geen huis meer. Kan me ook niet voorstellen dat ze inschrijfduur van 8 tot 10 jaar hebben.![]()
Zo staan er dus ook Amerikaanse Minuteman permanent gericht op Utah en onze bloedeigen biblebeltquote:![]()
![]()
Zou hij ANW krijgen, ook? Vrouw is overleden terwijl ze in een ander land woonden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:29 schreef Alov het volgende:
[..]
Haha, wat denk je zelf? Nog een paar extra toeslagen for life gratis erbij ook.![]()
Als ze geen huis meer hebben in Nederland , dan boeken ze toch gewoon zelf een hotelkamer?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar als je definitief vertrokken bent uit Nederland, heb je geen huis meer. Kan me ook niet voorstellen dat ze inschrijfduur van 8 tot 10 jaar hebben.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
had je deze dingen ook afgevraagd als het autochtone nederlanders waren geweest?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou hij ANW krijgen, ook? Vrouw is overleden terwijl ze in een ander land woonden.![]()
![]()
Joh, als het er weer veilig is, gaan ze weer terug. Geloof mij maar. Want dat was het plan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou zeggen wees blij dat ze zijn ontsnapt maar jij maakt nog even duidelijk dat iedereen op een woning wacht![]()
Als ze geemigreerd waren, wel, ja. Vakantie is wat anders, uiteraard.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je deze dingen ook afgevraagd als het autochtone nederlanders waren geweest?![]()
Er is ook gewoon een particuliere huurmarkt, als je geld hebt heb je morgen een woning.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar als je definitief vertrokken bent uit Nederland, heb je geen huis meer. Kan me ook niet voorstellen dat ze inschrijfduur van 8 tot 10 jaar hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nou moeder kwijt, in een oorlog gezeten. denk dat ze eerst voornamelijk blij zijn om uit de situatie te zijn gekomen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze geemigreerd waren, wel, ja. Vakantie is wat anders, uiteraard.![]()
Palestijnse arbeiders uit Gaza vanuit Isral teruggestuurd
Honderden Palestijnse arbeiders zijn vanuit Isral en de Westelijke Jordaanoever teruggestuurd naar de Gazastrook. Gisteravond kondigde premier Netanyahu al aan dat zij de grens zouden worden overgezet en getuigen melden nu dat in het zuiden arbeiders de Kerem Shalom-overgang tussen Isral en Gaza hebben gebruikt.
De Palestijnen woonden voor het uitbreken van de oorlog in Gaza, maar werkten in Isral, vaak in de bouw. Toen Isral na de aanvallen van Hamas op 7 oktober de Gazastrook afsloot, konden ze niet meer terug naar huis.
Het zou gaan om in totaal zo'n 17.000 Palestijnen van wie de werkvergunning door Isral is ingetrokken: ze zijn er daardoor nu illegaal. Duizenden waren opgesloten in detentiecentra, anderen zijn overgebracht naar de Westoever. Ook worden nog duizenden Gazanen vermist.
Arbeiders die nu de Palestijnse enclave weer binnenkomen, zeggen dat ze ook door de Isralische autoriteiten zijn mishandeld. Sommigen hadden plastic stickers met cijfers om hun benen. "We dienden hen, werkten voor hen, in huizen, in restaurants en op markten in ruil voor de laagste prijzen en ondanks dat werden we vernederd", zegt een arbeider in het Maghazi-vluchtelingenkamp in Gaza tegen persbureau Reuters.
https://nos.nl/collectie/(...)en-opnieuw-in-israel![]()
Het interesseert de Arabier gemiddeld geen zier.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Tis ook nooit goed...
- slecht: alle gastarbeider Palestijnen opsluiten in een kamp ipv terug laten gaan naar Gaza/Westbank
- ook slecht: Palestijnen terug laten gaan naar Gaza want dat is een doodstraf
https://www.aljazeera.com(...)er-outside-gaza-city
Explained: What to know about the workers sent back to Gaza
Every day, hundreds if not thousands of people used to go from Gaza into Israel to work in low-paid jobs.
When the war started on October 7, they were trapped and couldn’t get back.
Instead, they were rounded up not just in Israel itself but also in the occupied West Bank and they were essentially put into camps where they were held.
There were some complaints from human rights groups that this was illegal and that these people were not allowed to contact their families; in fact, no one knew exactly where they were.
The groups went to an Israeli court and just in the last few hours, Israel has started to free some of them. About 3,200 are believed to have been taken to one of the crossings with Gaza near Egypt and told to go back into Gaza.
Of course, there are many human rights organisations saying that the circumstance of them being held is illegal, sending them back to Gaza could well end up being a death sentence.
Dit artikel is niet voor het Midden-Oosten geschreven, maar voor de westerse wereld.Intolerant voor intolerantie![]()
Vraagje voor de River-to-the-Sea voorstanders:
Moet een door Hamas gerund post-Israel Palestina het nucleaire arsenaal van Isral in handen krijgen?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als een chimpansee met nitroglycerine.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:42 schreef Ulx het volgende:
Moet een door Hamas gerund post-Israel Palestina het nucleaire arsenaal van Isral in handen krijgen?![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:42 schreef Ulx het volgende:
Moet een door Hamas gerund post-Israel Palestina het nucleaire arsenaal van Isral in handen krijgen?![]()
![]()
Gevaarlijker nog dan met en AK-47quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een chimpansee met nitroglycerine.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Ja daar sta je dan met je goeie gedrag. Je vraagt je af of er nog iemand is in een betekenisvolle positie daar die denkt over menswaardige oplossingen als je het zo leest.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Palestijnse arbeiders uit Gaza vanuit Isral teruggestuurd
Honderden Palestijnse arbeiders zijn vanuit Isral en de Westelijke Jordaanoever teruggestuurd naar de Gazastrook. Gisteravond kondigde premier Netanyahu al aan dat zij de grens zouden worden overgezet en getuigen melden nu dat in het zuiden arbeiders de Kerem Shalom-overgang tussen Isral en Gaza hebben gebruikt.
De Palestijnen woonden voor het uitbreken van de oorlog in Gaza, maar werkten in Isral, vaak in de bouw. Toen Isral na de aanvallen van Hamas op 7 oktober de Gazastrook afsloot, konden ze niet meer terug naar huis.
Het zou gaan om in totaal zo'n 17.000 Palestijnen van wie de werkvergunning door Isral is ingetrokken: ze zijn er daardoor nu illegaal. Duizenden waren opgesloten in detentiecentra, anderen zijn overgebracht naar de Westoever. Ook worden nog duizenden Gazanen vermist.
Arbeiders die nu de Palestijnse enclave weer binnenkomen, zeggen dat ze ook door de Isralische autoriteiten zijn mishandeld. Sommigen hadden plastic stickers met cijfers om hun benen. "We dienden hen, werkten voor hen, in huizen, in restaurants en op markten in ruil voor de laagste prijzen en ondanks dat werden we vernederd", zegt een arbeider in het Maghazi-vluchtelingenkamp in Gaza tegen persbureau Reuters.
https://nos.nl/collectie/(...)en-opnieuw-in-israel![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een chimpansee met nitroglycerine.![]()
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja daar sta je dan met je goeie gedrag. Je vraagt je af of er nog iemand is in een betekenisvolle positie daar die denkt over menswaardige oplossingen als je het zo leest.![]()
Aaah jij was me voorquote:![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me, 3 F16s die vanaf 13.30 op veilige hoogte rondjes boven die locatie vliegen en dan om 14.15 wanneer hij klaar is met z'n speech (we verklaren Israel de oorlog!) gelijk de boel daar platbombarderenquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als Isral slim is rekenen ze meteen af met die 16k haatbaarden die daar netjes op een stoel zitten te wachten op de jihad propaganda.![]()
![]()
Vraagje voor de Skiet die Boere voorstanders:
Moet een door Poqo gerund post-Apartheid Zuid Afrika het nucleaire arsenaal van ZA in handen krijgen?![]()
quote:Da fuck.quote:![]()
Nou, dat er niemand in Isral (in dit geval) heeft gedacht van "Hee, deze mensen hebben een werkvergunning, bevinden zich op ons gebied, zijn onze verantwoordelijkheid, laten we er verantwoordelijk mee omgaan". Maar nee, alles wordt hapsnap op een paar hopen geveegd, naar behandeld en uiteindelijk gedumpt in een oorlogsgebied.quote:![]()
Tja, stom van Isral. Maar goed, ze zijn vrij. Nu moet Hamas maar even goede wil tonen en ook gevangenen vrijlaten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja daar sta je dan met je goeie gedrag. Je vraagt je af of er nog iemand is in een betekenisvolle positie daar die denkt over menswaardige oplossingen als je het zo leest.
Toch?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Och och, wat een komedie ook weer. Eerst geveinsd antisemitisme afkeuren en dan ineens beginnen over hoe zwaar de moslims het in Nederland hebben. Wat heeft dat nu berhaupt met antisemitisme te maken?![]()
Het is in bepaalde kringen erg lastig de realiteit te benoemen: de toename in antisemitisme door de spanningen van dit conflict komen voornamelijk DOOR mensen met een Islamtische achtergrond.
En dit verzwijgen en deze mensen ten onrechte ook een slachtofferschap toedichten, geeft alleen maar meer voedingsbodem om door te gaan met het antisemitisme. Immers, dat vermeende slachtofferschap kan dan als excuus worden gebruikt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Hij laat even strategisch het stuk weg dat er 1400 Joden vermoord zijn, dat Palestijnse arbeiders die in goed vertrouwen een workpermit hebben gekregen hun bedrogen hebben door te spioneren en hebben meegeholpen met het moorden op 7 oktquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:35 schreef bitterbal het volgende:
=======
Edit: hij doet tevens alsof hij hun een gunst doet door voor hun te werken voor de laagste lonen maar dit was juist een gunst van Israel aan de Palestijnen om hun werk en inkomen te geven om de relatie tussen beide partijen te verbeteren. De salarissen in Israel zijn 4~8x hoger dan in Gaza en Israel had ook makkelijk het aan andere partijen zoals Thailand die banen kunnen gunnen.
[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 03-11-2023 12:30:00 ]![]()
ohh maar dat was toch wel al bekend dat de palestijnen niet dezelfde status hebben als israeli's ?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dat er niemand in Isral (in dit geval) heeft gedacht van "Hee, deze mensen hebben een werkvergunning, bevinden zich op ons gebied, zijn onze verantwoordelijkheid, laten we er verantwoordelijk mee omgaan". Maar nee, alles wordt hapsnap op een paar hopen geveegd, naar behandeld en uiteindelijk gedumpt in een oorlogsgebied.![]()
Of meteen bij het begin bombarderen met witte lelies en rode rozen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, 3 F16s die vanaf 13.30 op veilige hoogte rondjes boven die locatie vliegen en dan om 14.15 wanneer hij klaar is met z'n speech (we verklaren Israel de oorlog!) gelijk de boel daar platbombarderen![]()
Het geeft ook wat vreemde associatiesquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, 3 F16s die vanaf 13.30 op veilige hoogte rondjes boven die locatie vliegen en dan om 14.15 wanneer hij klaar is met z'n speech (we verklaren Israel de oorlog!) gelijk de boel daar platbombarderen![]()
Haatbaarden, tapijtbombardement.... dan denk je toch gelijk aan deze![]()
![]()
10 miljoen Joden tegenover anderhalf miljard moslims, goud is toch ook waardevoller dan aluminium.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh maar dat was toch wel al bekend dat de palestijnen niet dezelfde status hebben als israeli's ?![]()
Volgens mij ook. H verdorie, daar mislukt jouw poging tot framen en hypocrisie bloot leggen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef moby_jones het volgende:
Volgens de Tweede Kamer is dit kaartje een anti-Arabische geweldsoproep
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 miljoen Joden tegenover anderhalf miljard moslims, goud is toch ook waardevoller dan aluminium.![]()
![]()
Als er een ding bekend is over Libanon sinds de onafhankelijkheid is dat het een zeer eensgezind land is zonder politieke tegenstellingen tussen verschillende etnisch-religieuze groepenquote:![]()
In hoeverre zou dat vrijwillig gegaan zijn denk je? Het is luisteren naar hamas of de kogel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij laat even strategisch het stuk weg dat er 1400 Joden vermoord zijn, dat Palestijnse arbeiders die in goed vertrouwen een workpermit hebben gekregen hun bedrogen hebben door te spioneren en hebben meegeholpen met het moorden op 7 okt“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Totaal geen hypocrisie in de kamer neequote:Op vrijdag 3 november 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij ook. H verdorie, daar mislukt jouw poging tot framen en hypocrisie bloot leggen.![]()
Met die eerste tweet heeft hij natuurlijk volledig gelijk, dus wat is je punt hier nu precies?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:02 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Totaal geen hypocrisie in de kamer nee
[ twitter ]
[ twitter ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Als je Wilders nodig hebt om een punt te maken, zal het verder wel goed zitten in de kamer. Die is geen haar beter dan de meest nationalistische Isralirs.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:02 schreef moby_jones het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Om Geert moet je toch vooral lachen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:02 schreef moby_jones het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ow, vertel, interessant?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:00 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als er een ding bekend is over Libanon sinds de onafhankelijkheid is dat het een zeer eensgezind land is zonder politieke tegenstellingen tussen verschillende etnisch-religieuze groepen
Staat bij mij eigenlijk meer bekend als een land wat goede kaarten had voor de toekomst, had ooit de bijnaam De Riviera van het MO, en wat compleet aan de afgrond is gebracht door de machinaties van iran. En een land waar hezbollah een staat binnen een staat is.
Maar als we jou moeten geloven is het daar allemaal peachy, en moeten we maar aannemen dat alle libanezen het wel een goed idee vinden als israel ook dat land naar de middeleeuwen bombardeert?
Ik geloof jou niet
[ Bericht 0% gewijzigd door ExTec op 03-11-2023 12:34:32 (Geen nieuw woord) ]<signature here>.![]()
Er komen verkiezingen aan, 1 miljoen moslimstemmen, daarom kruipen die partijen nu over elkaar heen om Moslims wederom een hand boven het hoofd te houden terwijl ze zich 1000x meer schuldig maken aan hetgeen waar zulke partijtjes als D66 niet moslims van beschuldigen. Amerika zie je nu hetzelfde, de Moslim stem loopt weg bij de Democraten en hop een speech van Kamala en Biden over islamofobie. Het boeit ze werkelijk geen reet wat in de samenleving gebeurd, oogkleppen op en hopen dat ze nog langer kunnen graaien, het zal hun een rotzorg zijn, die wonen er toch niet tussenin.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
Och och, wat een komedie ook weer. Eerst geveinsd antisemitisme afkeuren en dan ineens beginnen over hoe zwaar de moslims het in Nederland hebben. Wat heeft dat nu berhaupt met antisemitisme te maken?![]()
Het is in bepaalde kringen erg lastig de realiteit te benoemen: de toename in antisemitisme door de spanningen van dit conflict komen voornamelijk DOOR mensen met een Islamtische achtergrond.
En dit verzwijgen en deze mensen ten onrechte ook een slachtofferschap toedichten, geeft alleen maar meer voedingsbodem om door te gaan met het antisemitisme. Immers, dat vermeende slachtofferschap kan dan als excuus worden gebruikt.
[ twitter ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Het was een christelijk land dat door gevluchte Palestijnen helemaal naar de afgrond gebracht is. Inmiddels niet meer dominant christelijk zelfs. Het is niet zo raar dat niemand nog op Palestijnen staat te wachten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, vertel, interessant?
Staat bij mij eigenlijk meer bekend als een land wat goede kaarten had voor de toekomst, had ooit de bijnaam De Riviera van het MO, en wat compleet aan de afgrond is gebracht door de machinanties van iran. En een land waar hezbollah een staat binnen een staat is.
Maar als we jou moeten geloven is het daar allemaal peachy, en moeten we maar aannemen dat alle libanezen het wel een goed idee vinden als israel ook dat land naar de middeleeuwen bombardeert?
Ik geloof jou niet100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog even wat meer over die "eensgezindheid" in Libanon, voor de uit ons nek kletsers die hier wel even handwaven dat het allemaal wel prima is daar.<signature here>.![]()
Deze reactie laat algenoeg zien hoe jij erin staat. Elke baby kan dit doorzien en nee ik leg het je niet uit, zie mijn onderschriftquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:10 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Zijn harnas en speer was wel het equivalent in die tijdReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Het is ook een parasitair volk dat geilt op zelfvernietiging en neemt alles mee in de omgeving.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een christelijk land dat door gevluchte Palestijnen helemaal naar de afgrond gebracht is. Inmiddels niet meer dominant christelijk zelfs. Het is niet zo raar dat niemand nog op Palestijnen staat te wachten.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Libanon kent inderdaad veel interne spanningen en wie zijn hier de oorzaak van? Natuurlijk, de fundamentalistische Islam. Het probleem voor Libanon is alleen wel dat Hezbollah gewoon sterker is dan het nationale leger. Dus als die ergens toe beslissen, dan zal de rest van het land dat moeten slikken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:
Nog even wat meer over die "eensgezindheid" in Libanon, voor de uit ons nek kletsers die hier wel even handwaven dat het allemaal wel prima is daar.
[ twitter ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ten eerste zeg ik juist dat niet alle Libanezen achter Hezbollah staan. Het is niet echt nieuws dat de Maronieten/Soennieten niet de achterban zijn van Hezbollah maar zij waren ook niet de bevolkingsgroep die voornamelijk in aanraking kwam met het Isralische leger tijdens de bezetting van het sjiitische zuiden 20 jaar lang. Ten tweede zowel de huidige regering van Iran als Hezbollah bestonden nog niet bij het begin van de IDF operaties in het zuiden van Libanon en zelfs niet bij het begin van de burgeroorlogquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, vertel, interessant?
Staat bij mij eigenlijk meer bekend als een land wat goede kaarten had voor de toekomst, had ooit de bijnaam De Riviera van het MO, en wat compleet aan de afgrond is gebracht door de machinanties van iran. En een land waar hezbollah een staat binnen een staat is.
Ik geloof jou niet![]()
Er zullen vast ook welwillende Palestijnen zijn, maar dat zijn helaas niet degenen die het voor het zeggen hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het is ook een parasitair volk dat geilt op zelfvernietiging en neemt alles mee in de omgeving.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik hoop het dan wordt dat probleem een keer goed opgelost door israelquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:02 schreef damsco het volgende:
Gaan de boze mosselmannen vandaag de oorlog verklaren aan Israel?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Heeft iemand al een hamasstrijder aangegeven en een gijzelaar overgedragen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zullen vast ook welwillende Palestijnen zijn, maar dat zijn helaas niet degenen die het voor het zeggen hebben.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Krijg van de andere replies te horen dat ie zo belachelijk is dat ik er niet eens aandacht aan moet besteden vraag het aan henquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Met die eerste tweet heeft hij natuurlijk volledig gelijk, dus wat is je punt hier nu precies?![]()
Interessant, dat haalde ik hier namelijk niet uit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:15 schreef moby_jones het volgende:
Ten eerste zeg ik juist dat niet alle Libanezen achter Hezbollah staan.Misschien had je het wat anders moeten verwoorden?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:00 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als er een ding bekend is over Libanon sinds de onafhankelijkheid is dat het een zeer eensgezind land is zonder politieke tegenstellingen tussen verschillende etnisch-religieuze groepen<signature here>.![]()
De drie eerste dingen die je leert over Libanon zijn in volgorde 1. Land in het Midden-Oosten, 2. Hoofdstad is Beiroet en 3. 15 jaar lang ethische burgeroorlog met massamoordenquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Interessant, dat haalde ik hier namelijk niet uit.
[..]
Misschien had je het wat anders moeten verwoorden?
Ik kon het niet echt sarcastischer maken dan dat![]()
Duidelijk. Maar mss moet je dat niet doen dan, als je oeuvre voor de rest bestaat uit pareltjes als betogen dat joden zelf overal maar davidssterren op huizen aan het spuiten zijn als "false flag".quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:24 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De drie eerste dingen die je leert over Libanon zijn in volgorde 1. Land in het Midden-Oosten, 2. Hoofdstad is Beiroet en 3. 15 jaar lang ethische burgeroorlog met massamoorden
Ik kon het niet echt sarcastischer maken dan dat
Want dan vullen mensen namelijk onwillekeurig voor jou in uit welke hoek de wind waait.<signature here>.![]()
Mooi dit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:24 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De drie eerste dingen die je leert over Libanon zijn in volgorde 1. Land in het Midden-Oosten, 2. Hoofdstad is Beiroet en 3. 15 jaar lang ethische burgeroorlog met massamoorden
Ik kon het niet echt sarcastischer maken dan dat![]()
Dat laatste gebeurt sowieso, wat je ook schrijft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar mss moet je dat niet doen dan, als je oeuvre voor de rest bestaat uit pareltjes als betogen dat joden zelf overal maar davidssterren op huizen aan het spuiten zijn als "false flag".
Want dan vullen mensen namelijk onwillekeurig voor jou in uit welke hoek de wind waait.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Amenquote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Jup, er was een fragiele balans in bevolkingssamenstelling tussen Christenen en moslims maar door de komst van de gewelddadige PLO Palestijnen (die door hun Black September actie verjaagd werden door Jordan naar Libanon) was dat weg. Binnen 5 jaar brak er een 15 jarige burgeroorlog uit en de Christelijke hogere en midden klasse en vluchtte weg naar Zuid Amerika en de VS.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een christelijk land dat door gevluchte Palestijnen helemaal naar de afgrond gebracht is. Inmiddels niet meer dominant christelijk zelfs. Het is niet zo raar dat niemand nog op Palestijnen staat te wachten.
Sommige Libanon moslims kregen asiel in Australie en vormde daar criminele bendes, Australie heeft daarop de deur op slot gegooid voor hun volk.![]()
Het is ondertussen overduidelijk geworden wat Nasrallah z'n boodschap vanmiddag zal zijn.
Ik ben benieuwd hoe Israel zich kan verdedigen tegen 200k raketten die tegelijkertijd uit Libanon, Syrie, Irak en Jemen worden afgevuurd. Iron Dome en de rest vd verdedigingsystemen gaan natuurlijk overweldigd worden.
Tegelijkertijd komt er een paar duizend man aan zelfmoord militia de grens over stormen.![]()
Wat zegt het over mij als ik in n post kritisch ben over het verhaal van die twee opgepakte moldaven in parijs over dat ze aangestuurd zouden zijn door een willekeurige rusquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar mss moet je dat niet doen dan, als je oeuvre voor de rest bestaat uit pareltjes als betogen dat joden zelf overal maar davidssterren op huizen aan het spuiten zijn als "false flag".
Want dan vullen mensen namelijk onwillekeurig voor jou in uit welke hoek de wind waait.![]()
Mja, ik vind dat er wel verantwoordelijk gehandeld is en dan voornamelijk naar de Isralische bevolking toe. Deze mensen met een werkvergunning hebben geen verdere verblijfsgrond in Isral en wonen in principe in Gaza/westbank.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dat er niemand in Isral (in dit geval) heeft gedacht van "Hee, deze mensen hebben een werkvergunning, bevinden zich op ons gebied, zijn onze verantwoordelijkheid, laten we er verantwoordelijk mee omgaan". Maar nee, alles wordt hapsnap op een paar hopen geveegd, naar behandeld en uiteindelijk gedumpt in een oorlogsgebied.
Het intrekken van de werkvergunning is wel op heel korte termijn, maar vind ik gezien de omstandigheden ook niet onredelijk. Zelfs het tijdelijk vastzetten kan ik nog wel begrijpen.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Jahoor, waarom niet?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:42 schreef Ulx het volgende:
Deze meneer: https://www.dumpert.nl/item/100074915_94e1860c
Heeft meer beroepen dan de gemiddelde pornoacteur in Pallywood.![]()
![]()
De Fransen sneden Libanon uit een gebied met grenzen waar maar 50% van de bevolking christelijk was in 1932 en de Maronieten die het bestuur in handen kregen minder dan 29% van de bevolking waren. Zelfs de Britten waren zorgvuldiger om er voor te zorgen dat de beoogde dominante groep in het zadel zou blijven door niet tweemaal zoveel land op te eisen dan nodig toen ze de grenzen van Noord-Ierland creerdequote:Op vrijdag 3 november 2023 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een christelijk land dat door gevluchte Palestijnen helemaal naar de afgrond gebracht is. Inmiddels niet meer dominant christelijk zelfs. Het is niet zo raar dat niemand nog op Palestijnen staat te wachten.![]()
Ooit was Spanje veroverd door moslims, ze werden er na 700 jaar uiteindelijk uit getrapt maar nu claimen de moslims dat het moslimland is dat bevrijd moet worden.
==================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 03-11-2023 13:05:54 ]![]()
Dat is wel wat beter knutsel werk dan de vuurpijlen van hamasquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Het is ondertussen overduidelijk geworden wat Nasrallah z'n boodschap vanmiddag zal zijn.
Ik ben benieuwd hoe Israel zich kan verdedigen tegen 200k raketten die tegelijkertijd uit Libanon, Syrie, Irak en Jemen worden afgevuurd. Iron Dome en de rest vd verdedigingsystemen gaan natuurlijk overweldigd worden.
Tegelijkertijd komt er een paar duizend man aan zelfmoord militia de grens over stormen.
[ twitter ]ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Pallywoodroepers geen-debunkte-disinfo-plaatsen-challenge (onmogelijk)quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:48 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze meneer: https://www.dumpert.nl/item/100074915_94e1860c
Heeft meer beroepen dan de gemiddelde pornoacteur in Pallywood.
[ afbeelding ]![]()
Mooi, weer n die hopelijk voor de rest van haar leven buiten de maatschappij wordt geplaatst. Geen empathie met nazi's.quote:
Hopelijk is dit de volgende:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Ooit was Spanje veroverd door moslims, ze werden er na 700 jaar uiteindelijk uit getrapt maar nu claimen de moslims dat het moslimland is dat bevrijdt moet worden.
==================Oh no, niet SevillaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja ik zie in je bron dat het al gedebunkt is. My bad. Ohnee die heb je nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:55 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Pallywoodroepers geen-debunkte-disinfo-plaatsen-challenge (onmogelijk)
Bovendien is deze man gewoon een grappige meme. De echte Pallywood dingen die belangrijk zijn zoals de Isralische aanval op het ziekenhuis met 500 doden Hamas aanval met 50 doden, of de aanval op het vluchtelingenkamp met honderden doden commandobunker/munitieopslagplaats met 50 voornamelijk mannelijke doden van toevallig militaire leeftijd zijn mensen zoals jij vaak blind voor.![]()
Meen je serieus dat je denkt dat er tegelijkertijd 200k raketten kunnen worden afgevuurd?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Tegelijkertijd komt er een paar duizend man aan zelfmoord militia de grens over stormen.
[ twitter ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
d66 wil nooit naar de oorsprong van een probleem. Het blijft altijd symptoombestrijding bij die laffe partij.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
En dit verzwijgen en deze mensen ten onrechte ook een slachtofferschap toedichten, geeft alleen maar meer voedingsbodem om door te gaan met het antisemitisme. Immers, dat vermeende slachtofferschap kan dan als excuus worden gebruikt.
[ twitter ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
No shit, je journalisten status maakt je niet onkwetsbaar voor raketten. Tevens geeft het geen magisch signaal af aan het IDF die daardoor op afstand kan zien dat je een journalist bent.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Palestine TV journalist Mohammad Abu Hattab was killed with his family in an Israeli airstrike. His colleague Salman Al-Bashir removes his protective gear marked PRESS on air saying: “We can’t take it anymore, we are exhausted. We are victims. The only difference between us is the time of death. We are killed one after another. And no one cares about the catastrophe or the crime that we endure in Gaza.
No protection for anyone or anything. This gear and helmet do not protect any journalist, they are just empty slogans. We are victims, live on air. We are victims awaiting our turn to be killed. Mohammad was here half an hour ago (reporting). Now he lies dead with his family in this same hospital.”![]()
Dan zouden er honderdduizenden journalisten in gaza zijn de volgende dagquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
No shit, je journalisten status maakt je niet onkwetsbaar voor raketten. Tevens geeft het geen magisch signaal af aan het IDF die daardoor op afstand kan zien dat je een journalist bent.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Niet in hetzelfde uur neequote:Op vrijdag 3 november 2023 13:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Meen je serieus dat je denkt dat er tegelijkertijd 200k raketten kunnen worden afgevuurd?, maar die 7 okt Hamas barrage van 3000 raketten binnen een paar uur tijd dat kan de Hezbollah, Syrie, Irak, Yemen combinatie makkelijk dagenlang volhouden.
![]()
![]()
Ze zitten er klaar voor, hopelijk de drones van Isral en Amerika ook.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
2 miljoen!quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan zouden er honderdduizenden journalisten in gaza zijn de volgende dag![]()
![]()
for starters:quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja ik zie in je bron dat het al gedebunkt is. My bad. Ohnee die heb je niet
Bovendien is deze man gewoon een grappige meme. De echte Pallywood dingen die belangrijk zijn zoals de Isralische aanval op het ziekenhuis met 500 doden Hamas aanval met 50 doden, of de aanval op het vluchtelingenkamp met honderden doden commandobunker/munitieopslagplaats met 50 voornamelijk mannelijke doden van toevallig militaire leeftijd zijn mensen zoals jij vaak blind voor.![]()
Waar komt dat verhaal vandaan van die commandobunker met die mannelijke slachtoffers?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja ik zie in je bron dat het al gedebunkt is. My bad. Ohnee die heb je niet
Bovendien is deze man gewoon een grappige meme. De echte Pallywood dingen die belangrijk zijn zoals de Isralische aanval op het ziekenhuis met 500 doden Hamas aanval met 50 doden, of de aanval op het vluchtelingenkamp met honderden doden commandobunker/munitieopslagplaats met 50 voornamelijk mannelijke doden van toevallig militaire leeftijd zijn mensen zoals jij vaak blind voor.
Het is wel grappig hoe t werkt. Claimt de PA dat er 25 kinderen omgekomen zijn dan is het nep. Zijn er een keer voornamelijk jonge mannen omgekomen dan is het ook nep. Zelfs Amerika gaat niet mee in jouw ziekenhuis verhaal, maar het klinkt wel lekker![]()
Komt die vent echt in het openbaar een speech houden om de oorlog aan Isral te verklaren? Ik zou het stoer vinden hoor. En hilarisch.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:09 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Ze zitten er klaar voor, hopelijk de drones van Isral en Amerika ook.![]()
Zal wel opgenomen zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Komt die vent echt in het openbaar een speech houden om de oorlog aan Isral te verklaren? Ik zou het stoer vinden hoor. En hilarisch.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
No shit, je journalisten status maakt je niet onkwetsbaar voor raketten. Tevens geeft het geen magisch signaal af aan het IDF die daardoor op afstand kan zien dat je een journalist bent.Typisch weer hoor, reacties met 0 empathie als het een moslims/Palestijnen betreft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan zouden er honderdduizenden journalisten in gaza zijn de volgende dag
Dat zoveel journalisten sterven laat gewoon zien dat iedereen kan sterven in Gaza, voor of tegen Hamas, Noord of Zuid Gaza, kind of bejaarde. Het is gewoon een loterij bijna.
Zeer bijzonder dat er geen sympathie met beide burgers aan beide kanten kan zijn.![]()
IDF kan altijd nog claimen dat Hamas de desbetreffende journalist(en) doodgeschoten heeftquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan zouden er honderdduizenden journalisten in gaza zijn de volgende dag![]()
1 Rechtstreeks uit Isral! En de foto's waarop allemaal hele gekke verzakkingen te zien zijn die een bom op mijn woonwijk niet zou lukken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
1 Waar komt dat verhaal vandaan van die commandobunker met die mannelijke slachtoffers?
Het is wel grappig hoe t werkt. Claimt de PA dat er 25 kinderen omgekomen zijn dan is het nep. Zijn er een keer voornamelijk jonge mannen omgekomen dan is het ook nep. 2 Zelfs Amerika gaat niet mee in jouw ziekenhuis verhaal, maar het klinkt wel lekker
2 https://edition.cnn.com/2(...)tal-blast/index.html Je lult uit je nek.![]()
Dat betwijfel ik gezien de afvuurlocaties in 10 minuten onder vuur komen te liggenquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Niet in hetzelfde uur nee, maar die 7 okt Hamas barrage van 3000 raketten binnen een paar uur tijd dat kan de Hezbollah, Syrie, Irak, Yemen combinatie makkelijk dagenlang volhouden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Van 2 miljoen moslims worden momenteel de huizen waar ze al decennia in woonden gesloopt en de mensen verdreven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Typisch weer hoor, reacties met 0 empathie als het een moslims/Palestijnen betreft.
Dat zoveel journalisten sterven laat gewoon zien dat iedereen kan sterven in Gaza, voor of tegen Hamas, Noord of Zuid Gaza, kind of bejaarde. Het is gewoon een loterij bijna.
Zeer bijzonder dat er geen sympathie met beide burgers aan beide kanten kan zijn.
Maar er zijn geen joden bij betrokken dus de empathische ophefbrigade is er ook niet.![]()
Tja de waarheid is sons empathieloosquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Typisch weer hoor, reacties met 0 empathie als het een moslims/Palestijnen betreft.
Zeer bijzonder dat er geen sympathie met beide burgers aan beide kanten kan zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Amerika heeft aangegeven dat zij bij het ziekenhuis een dodenaantal tussen de 100-300 realistisch achten. Jij maakt er 50 vanquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
1 Rechtstreeks uit Isral! En de foto's waarop allemaal hele gekke verzakkingen te zien zijn die een bom op mijn woonwijk niet zou lukken.
2 https://edition.cnn.com/2(...)tal-blast/index.html Je lult uit je nek.![]()
Ik vraag me vooral altijd af waarom zulke mensen niet oproepen dat Hamas zich overgeeft, maar het probleem willen leggen bij degenen die Hamas proberen uit te schakelen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
No shit, je journalisten status maakt je niet onkwetsbaar voor raketten. Tevens geeft het geen magisch signaal af aan het IDF die daardoor op afstand kan zien dat je een journalist bent.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
We fijn dat de dader direct wordt vermeld na het bombardement. Weet het ICC ook direct wie ze moeten berechten.quote:![]()
Dan is WW3 wel een feit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]![]()
Dat denk ik niet, maar wel een uit de klauwen gelopen lokaal conflict met de VS die zich er ook tegenaan bemoeit.quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Een bom op een nazi bijeenkomst was in ww2 zeker geen misdrijf geweest, maar maak de nazi's moslims en opeens is het foei.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
We fijn dat de dader direct wordt vermeld na het bombardement. Weet het ICC ook direct wie ze moeten berechten.![]()
Duitsland heeft al langer kleur bekend, niet echt vreemdquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:21 schreef ExTec het volgende:
De ge-de-bunkte man heeft de duitse TV gehaald.
[ twitter ]
[ Bericht 0% gewijzigd door moby_jones op 03-11-2023 13:32:00 ]![]()
"Maar er zijn geen joden bij betrokken dus de empathische ophefbrigade is er ook niet.".quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van 3 miljoen moslims worden momenteel de huizen waar ze al decennia in woonden gesloopt en de mensen verdreven.
Maar er zijn geen joden bij betrokken dus de empathische ophefbrigade is er ook niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want dat is echt de reden. Alle mensen met enige empathie maken alleen ophef over zaken als Joden de daders zijn. Er zijn zoveel ernstige zaken in de wereld waar geen enkele aandacht voor.
Zeer bijzonder dat enige sympathie met de inwoners van Gaza kan bestaan naast de sympathie met de inwoners van Isral die slachtoffer zijn geworden van Hamas. Zeer lastig.![]()
Oh dus Hamas heeft meer mensen vermoord dan gedacht. Fijn dat je dat punt wil maken. Was er maar een land bezig om met de levens van haar jongeren die haatclub weg te krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Amerika heeft aangegeven dat zij bij het ziekenhuis een dodenaantal tussen de 100-300 realistisch achten. Jij maakt er 50 van![]()
Eens hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Zeer bijzonder dat er geen sympathie met beide burgers aan beide kanten kan zijn.![]()
Ach ja, friendly fire incident, maakt het dan nog uit hoeveel doden er vallen? Het is alleen belangrijk geweest om in het begin de publieke opinie tegen Isral om te zetten en dat is ook gelukt. Goede propaganda technieken van hamas en islamitische jihad. Dat ze zelf hun eigen burgers levend verbrand hebben negeert inmiddels de hele pro-Palestina club.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Amerika heeft aangegeven dat zij bij het ziekenhuis een dodenaantal tussen de 100-300 realistisch achten. Jij maakt er 50 van
En het argument dat mensen niets geven om dode Palestijnse burgers is onzin. Je kan tegelijkertijd geven om burgerslachtoffers in Isral en in Gaza en nog steeds partij kiezen tegen Hamas.![]()
Sympathie voor mensen gaat vaak samen met hoe mensen zich gedragen. Een groep mensen die op democratische manier een terreurbeweging verkiezen als de beleidsbepalers en dit terrorisme ook op grote schaal verheerlijken en steunen, zal niet bij iedereen op veel sympathie kunnen rekenen. Dat is gewoon de realiteit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Zeer bijzonder dat er geen sympathie met beide burgers aan beide kanten kan zijn.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ze kunnen ook een handjevol sloebers sturen, die dan als "martelaar" sterven, dan hebben ze "bewezen" dat ze heus wel anti-israel zijn.quote:<signature here>.![]()
Tsja met Hamas valt niet in rede te praten. Dus dan hoeft de andere partij zich ook niet meer fatsoenlijk te gedragen ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral altijd af waarom zulke mensen niet oproepen dat Hamas zich overgeeft, maar het probleem willen leggen bij degenen die Hamas proberen uit te schakelen.
Elke keer dat ‘jamaar Hamas dit’ ‘jamaar Hamas dat’. Let er op dat je dit niet ook tegen een collega bij het koffiezetapparaat zegt als het gaat over de storm van gisteren![]()
Ik mag mensen met een andere mening allemaal over een balk gooien, maar als iemand het bij mij doetquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef Momo het volgende:
[..]
"Maar er zijn geen joden bij betrokken dus de empathische ophefbrigade is er ook niet.".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want dat is echt de reden. Alle mensen met enige empathie maken alleen ophef over zaken als Joden de daders zijn. Er zijn zoveel ernstige zaken in de wereld waar geen enkele aandacht voor.
Zeer bijzonder dat enige sympathie met de inwoners van Gaza kan bestaan naast de sympathie met de inwoners van Isral die slachtoffer zijn geworden van Hamas. Zeer lastig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet eens over welk land ik het heb met je verdere gezeur over Gaza.![]()
Ik maakte een grap (die niet overkomt) over de namen van de acteurs die verschijnen na het bombardement in het geposte filmpje. Maak je niet zo druk man.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een bom op een nazi bijeenkomst was in ww2 zeker geen misdrijf geweest, maar maak de nazi's moslims en opeens is het foei.![]()
Omdat de meerderheid van de bevolking heel veel jaren terug( dus nu geen meerderheid meer) heeft gestemd voor Hamas kan er geen sympathie meer zijn? Zelfs als 70% van de bevolking boven de 12 jaar nu Hamas zou steunen, zijn er genoeg mensen die er dus niks mee hebben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Sympathie voor mensen gaat vaak samen met hoe mensen zich gedragen. Een groep mensen die op democratische manier een terreurbeweging verkiezen als de beleidsbepalers en dit terrorisme ook op grote schaal verheerlijken en steunen, zal niet bij iedereen op veel sympathie kunnen rekenen. Dat is gewoon de realiteit.
Maar goed dat die mensen nooit zelf uit een baarmoeder zijn gekomen ergens in Gaza.![]()
Hoezo met Hamas valt niet in rede te praten? Ze hebben toch het beste voor met de Palestijnen? Als ze zich over geven is de oorlog voorbij.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja met Hamas valt niet in rede te praten. Dus dan hoeft de andere partij zich ook niet meer fatsoenlijk te gedragen ofzo
Elke keer dat ‘jamaar Hamas dit’ ‘jamaar Hamas dat’. Let er op dat je dit niet ook tegen een collega bij het koffiezetapparaat zegt als het gaat over de storm van gisteren![]()
Heel veel jaren terug? Tot oktober was de steun voor Hamas bijna 60%. En dat weet je.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid van de bevolking heel veel jaren terug( dus nu geen meerderheid meer) heeft gestemd voor Hamas kan er geen sympathie meer zijn? Zelfs als 70% van de bevolking boven de 12 jaar nu Hamas zou steunen, zijn er genoeg mensen die er dus niks mee hebben.
Maar goed dat die mensen nooit zelf uit een baarmoeder zijn gekomen ergens in Gaza.![]()
En die mensen kunnen dus prima op zoek gaan naar hamas strijders of gijzelaars om ze over te dragen aan idf.... Oh wacht....quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid van de bevolking heel veel jaren terug( dus nu geen meerderheid meer) heeft gestemd voor Hamas kan er geen sympathie meer zijn? Zelfs als 70% van de bevolking boven de 12 jaar nu Hamas zou steunen, zijn er genoeg mensen die er dus niks mee hebben.
Maar goed dat die mensen nooit zelf uit een baarmoeder zijn gekomen ergens in Gaza.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat democratisch verkozen argument is ook wel lachwekkend gezien de nasleep van die verkiezingen, het jaar en de gemiddelde leeftijd in Gaza.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar goed dat die mensen nooit zelf uit een baarmoeder zijn gekomen ergens in Gaza.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als de VVD martelkamers voor dissidenten zou runnen zou ik ook een steunvinkje zetten bij enqutes.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel veel jaren terug? Tot oktober was de steun voor Hamas bijna 60%. En dat weet je.![]()
Wie zegt dat die meerderheid er nu niet meer is? In de meeste reports die ik zie vanuit Gaza lijkt men op de hand te zijn van Hamas, ik zie daarnaast nauwelijks een veroordeling van Hamas door eigen burgers of door pro-Palestijnen in EU-landen/USA/Canada/Oceani. f het is goed geregeld door Hamas/Hezbollah f men is gewoon pro-Hamas in de Palestijnse gebieden zoals zich dat 17 jaar geleden ook heeft geuit in de lokale verkiezingen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo gooi ik mensen met een andere mening allemaal over een balk? Waarom mag ik niks zeggen over dat mensen allemaal zo nonchalant doen over burgerdoden aan 1 kant van een conflict.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik mag mensen met een andere mening allemaal over een balk gooien, maar als iemand het bij mij doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet eens over welk land ik het heb met je verdere gezeur over Gaza.
Nou ik gok dat je hebt over Afghanen in Pakistan. Je mag alleen iets zeggen over empathie van users als je alle 600 conflicten in de wereld benoemd?![]()
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het gedrag van mensen invloed heeft op de mate van sympathie. En ook recent onderzoek heeft uitgewezen dat nog altijd de helft van de bevolking Hamas steunt. Tevens is er natuurlijk zat sympathie voor de Palestijnen. Veel media en helemaal gebruikers op sociale media, zijn voornamelijk op de hand van de Palestijnen, die een enorm groot slachtofferschap wordt toegedicht.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar goed dat die mensen nooit zelf uit een baarmoeder zijn gekomen ergens in Gaza.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Tot oktober ? Welke cijfers heb je het over? Nee dat weet ik niet. Zou best kunnen dat in een poll 60% voor Hamas was recent, maar dan 40% ook niet dus. In 2007 stemde de bevolking voor Hamas ja. Groot deel van huidige bevolking was nog niet eens geboren toen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel veel jaren terug? Tot oktober was de steun voor Hamas bijna 60%. En dat weet je.![]()
Hmm, nee, want de steun is er dus nog steeds. Kans is groot dat er nu verkiezingen zouden zijn, Hamas weer zou winnen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat democratisch verkozen argument is ook wel lachwekkend gezien de nasleep van die verkiezingen, het jaar en de gemiddelde leeftijd in Gaza.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Tsja we zien elke dag tientallen raketten in Gaza inslaan, gebouwen die instorten, brokstukken overal en het IDF die elke dag meldt hoeveel doelen ze al wel niet uitgeschakeld hebben. Maar owee als iemand na een inslag denkt dat IDF het doel geraakt heeft want het kan ook zomaar een afgeslagen Hamas raket zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ach ja, friendly fire incident, maakt het dan nog uit hoeveel doden er vallen? Het is alleen belangrijk geweest om in het begin de publieke opinie tegen Isral om te zetten en dat is ook gelukt. Goede propaganda technieken van hamas en islamitische jihad. Dat ze zelf hun eigen burgers levend verbrand hebben negeert inmiddels de hele pro-Palestina club.
Zo’n vreemde aanname was ‘t niet. Heck we zagen vooral reacties hoe die 500 doden waar PA binnen 30 sec mee kwam volledig gerechtvaardigd waren want IDF![]()
Zeg je ook vaak dingen als: typisch dat Marokkanen dit weer doen? Je hebt je eigen gedrag niet eens door.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo gooi ik mensen met een andere mening allemaal over een balk? Waarom mag ik niks zeggen over dat mensen allemaal zo nonchalant doen over burgerdoden aan 1 kant van een conflict.
Nou ik gok dat je hebt over Afghanen in Pakistan. Je mag alleen iets zeggen over empathie van users als je alle 600 conflicten in de wereld benoemd?
Ach je mag van alles zeggen over andere users. Net zoals ik mag zeggen dat het raar is dat er al meer ophef over Isral met minder doden in twee dagen is, dan er de afgelopen 10 jaar over Jemen, of de concentratiekampen van China.![]()
Die zijn nog steeds niet stemgerechtigd en zijn door hunvpro-Hamas (groot)ouders gendoctrineerd Joden te haten en ze uit te willen roeien. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Tot oktober ? Welke cijfers heb je het over? Nee dat weet ik niet. Zou best kunnen dat in een poll 60% voor Hamas was recent, maar dan 40% ook niet dus. In 2007 stemde de bevolking voor Hamas ja. Groot deel van huidige bevolking was nog niet eens geboren toen.
En laten we eerlijk zijn; de Arabische/Islamitische wereld wil ook geen Palestijnen opnemen gezien wat Palestijnen geflikt hebben in Jordani en Libanon. Ze worden gebruikt voor propagandadoeleinden. Er is nagenoeg geen echte empathie voor de Palestijnen in moslimkringen. Acties wegen zwaarder dan woorden.![]()
Weetje wat ik zie op social media? Bubbels. Ik volg mensen die beide helemaal vastzitten in een Isral bubbel en Palestina bubbel. Is maar net wat je volgt. In een bubbel is er vaak ruimte voor een eenzijdige visie. In een Isral bubbel is er geen ruimte voor kritiek op de alle burgerdoden of hoe bepaalde zaken in het verleden zijn gegaan. In een Palestina bubbel, is Isral enkel een terrorist en hoor je nooit iets over Hamas of alle dingen die Hamas gedaan heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Veel media en helemaal gebruikers op sociale media, zijn voornamelijk op de hand van de Palestijnen, die een enorm groot slachtofferschap wordt toegedicht.![]()
Waarom zouden die dat moeten doen dan? Een leger dat diens burger probeert te beschermen en ook nog die van de tegenpartij, terwijl ze een terroristische organisatie proberen uit te schakelen, lijkt mij juist iets dat we moeten prijzen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:37 schreef moby_jones het volgende:
Wanneer gaan we de burgers in Isral vragen om de IDF te veroordelen eigenlijk'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Waarom zie ik jou je niet net zo druk maken over Pakistan?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:37 schreef moby_jones het volgende:
Wanneer gaan we de burgers in Isral vragen om de IDF te veroordelen eigenlijk100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan jij ergens op internet een debiel vinden die stelt dat Hamas het beste voorheeft met de Palestijn? n iemand is al genoeg.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo met Hamas valt niet in rede te praten? Ze hebben toch het beste voor met de Palestijnen? Als ze zich over geven is de oorlog voorbij.
Succes met zoeken![]()
Is de oorlog al verklaard of is dat later vandaag gepland?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Een bezettingsmacht dat oorlogsmisdaden verricht in het Westelijke Jordaangebied is niet het eerste wat ik zou prijzen, althans ik dacht na Oekrane dat dat juist iets was dat heul heul slecht zou zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zouden die dat moeten doen dan? Een leger dat diens burger probeert te beschermen en ook nog die van de tegenpartij, terwijl ze een terroristische organisatie proberen uit te schakelen, lijkt mij juist iets dat we moeten prijzen.![]()
Als 60% van de bevolking Pro Hamas is, dan is de rest van de bevolking dat dus niet en heb je dit soort praatjes ook minder.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds niet stemgerechtigd en zijn door hunvpro-Hamas (groot)ouders gendoctrineerd Joden te haten en ze uit te willen roeien. Zo werkt het nu eenmaal.Nee, die ophef richting richt zich inderdaad niet op een Egypte die geen burger wil opnemen. Dat klopt.quote:En laten we eerlijk zijn; de Arabische/Islamitische wereld wil ook geen Palestijnen opnemen gezien wat Palestijnen geflikt hebben in Jordani en Libanon. Ze worden gebruikt voor propagandadoeleinden. Er is nagenoeg geen echte empathie voor de Palestijnen in moslimkringen. Acties wegen zwaarder dan woorden.![]()
Dat is an sich natuurlijk al erg raar, want er is hier maar n terreurorganisatie. Dus mensen die in een 'Palestijnse bubbel' zitten, daar is het morele kompas eigenlijk al behoorlijk defect. Je kunt natuurlijk best medelijden hebben met onschuldige Palestijnse burgers, maar dit probleem ligt gewoon niet bij Isral, maar bij Hamas.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Weetje wat ik zie op social media? Bubbels. Ik volg mensen die beide helemaal vastzitten in een Isral bubbel en Palestina bubbel. Is maar net wat je volgt. In een bubbel is er vaak ruimte voor een eenzijdige visie. In een Isral bubbel is er geen ruimte voor kritiek op de alle burgerdoden of hoe bepaalde zaken in het verleden zijn gegaan. In een Palestina bubbel, is Isral enkel een terrorist en hoor je nooit iets over Hamas of alle dingen die Hamas gedaan heeft.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Waarom zie ik niet dat de 2e Kamer onvoorwaardelijke steun geeft aan Kasjmirquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou je niet net zo druk maken over Pakistan?![]()
Van een bezettingsmacht is geen sprake, in de Gazastrook woont al letterlijk sinds 2006 geen enkele Jood meer en de enige beleidsbepalers daar is Hamas. En de Westelijke Jordaanoever heeft verder niets te maken met de Gazastrook.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:44 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Een bezettingsmacht dat oorlogsmisdaden verricht in het Westelijke Jordaangebied is niet het eerste wat ik zou prijzen, althans ik dacht na Oekrane dat dat juist iets was dat heul heul slecht zou zijn'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Gezien de duur van dit conflict toch wel bij beiden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is an sich natuurlijk al erg raar, want er is hier maar n terreurorganisatie. Dus mensen die in een 'Palestijnse bubbel' zitten, daar is het morele kompas eigenlijk al behoorlijk defect. Je kunt natuurlijk best medelijden hebben met onschuldige Palestijnse burgers, maar dit probleem ligt gewoon niet bij Isral, maar bij Hamas.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sja, wat is die andere 40% dan, de-joden-en-het-westen-zijn-lievv-partij?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Als 60% van de bevolking Pro Hamas is, dan is de rest van de bevolking dat dus niet en heb je dit soort praatjes ook minder.
[..].
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als ik met een boot naar Gaza ga zonder toestemming van Israel wat gebeurt er?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Van een bezettingsmacht is geen sprake, in de Gazastrook woont al letterlijk sinds 2006 geen enkele Jood meer en de enige beleidsbepalers daar is Hamas. En de Westelijke Jordaanoever heeft verder niets te maken met de Gazastrook.![]()
Je maakt het nu een beetje absurd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:37 schreef moby_jones het volgende:
Wanneer gaan we de burgers in Isral vragen om de IDF te veroordelen eigenlijk![]()
Nee, zo zwart-wit is de wereld niet. Maar dat ze Hamas niet steunen zeg op zich wel wat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wat is die andere 40% dan, de-joden-en-het-westen-zijn-lievv-partij?.
![]()
Hmm, nee. Zelfs onder allerlei linkse Isralische regeringen, die bereid waren tot flinke concessies, is het nooit tot vrede gekomen. Dat krijg je wanneer je n partij vindt dat de ander geen bestaansrecht heeft en vernietigd moet worden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de duur van dit conflict toch wel bij beiden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Nou ja, dat is jouw mening dan. Ik zie wereldwijd geen moslim met een redelijke opvatting jegens Joden, maar die 40% zal wel de uitzondering zijn danquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, zo zwart-wit is de wereld niet. Maar dat ze Hamas niet steunen zeg op zich wel wat..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee. Zelfs onder allerlei linkse Isralische regeringen, die bereid waren tot flinke concessies, is het nooit tot vrede gekomen. Dat krijg je wanneer je n partij vindt dat de ander geen bestaansrecht heeft en vernietigd moet worden.![]()
![]()
Nederzettingenpolitiek begon nota bene onder een "linkse regering", links in Israel zegt ook niet veelquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee. Zelfs onder allerlei linkse Isralische regeringen, die bereid waren tot flinke consessies, is het nooit tot vrede gekomen. Dat krijg je wanneer je n partij vindt dat de ander geen bestaansrecht heeft en vernietigd moet worden.![]()
Verschil is natuurlijk dat IDF geen eigen agenda heeft, maar ondergeschikt is aan de door het volk gekozen politici.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:44 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Een bezettingsmacht dat oorlogsmisdaden verricht in het Westelijke Jordaangebied is niet het eerste wat ik zou prijzen, althans ik dacht na Oekrane dat dat juist iets was dat heul heul slecht zou zijn
Klein detail wat door mensen met een pro-palestijnse agenda natuurlijk niet wordt begrepen.<signature here>.![]()
Dus die 40% andere mensen in Gaza vinden Hamas dan te mild ofzo?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is jouw mening dan. Ik zie wereldwijd geen moslim met een redelijke opvatting jegens Joden, maar die 40% zal wel de uitzondering zijn dan.
Grappig dat je zoveel moslims kent en dat allemaal Joden willen vermoorden. Schijnbaar zijn alle harde schreeuwers een toonbeeld van alle moslims.
Imam was nog op de Nederlandse handjes aan schudden met een Rabbi, er was een protest in Brussel van Joden en Iranirs samen. De wereld is echt niet zo zwart-wit.![]()
Waar refereert 'their country' precies naar? 20% van welk gebied?quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Nou ja, het zal iig dicht tegen de islam aanschuren en dan kom je idd automatisch weer bij Jodenhaat uit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus die 40% andere mensen in Gaza vinden Hamas dan te mild ofzo?
Grappig dat je zoveel moslims kent en dat allemaal Joden willen vermoorden. Schijnbaar zijn alle harde schreeuwers een toonbeeld van alle moslims.
Imam was nog op de Nederlandse handjes aan schudden met een Rabbi, er was een protest in Brussel van Joden en Iranirs samen. De wereld is echt niet zo zwart-wit.
Dat er een paar lichtpuntjes te vinden zijn her en der doet niets af aan de massale protesten over de hele wereld helaas. Het is lovenswaardig dat je het goede in iedereen probeert te vinden hoor, maar ik vind het (helaas) enorm naief.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vraag iets aan jou, niet gaan afschuiven nu.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:45 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Waarom zie ik niet dat de 2e Kamer onvoorwaardelijke steun geeft aan Kasjmir100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat hangt ervanaf door wie zijn water je door gaatquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:47 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als ik met een boot naar Gaza ga zonder toestemming van Israel wat gebeurt er?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Aansluitend is er een persconferentie van Arne Slot. Als Arnest neem ik aan dat hij meteen met een oplossing komt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:56 schreef byah het volgende:
Is er nog een livestream van de speechende haatbaard?
@ScrummieVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zal toch niet ondertitelt zijn, zullen even moeten wachten tot de echte uitspraken omdat de tolken bij de AIVD natuurlijk zullen beweren dat hij oproept tot vrede en knuffelen en niets extreems zegt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:56 schreef byah het volgende:
Is er nog een livestream van de speechende haatbaard?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
![]()
Druk op de tuinstoeltjes. Je zou dit account kunnen volgen voor eventuele vertaling.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nou jongens, was prettig met jullie gefok!t te hebben.And what rough beast, its hour come round at last,
Welk bezettingsconflict heeft meer burgerdoden dit jaar waarbij mijn regering ook nog eens stellig partij kiest, dan verhuis ik wel naar die thread toequote:Op vrijdag 3 november 2023 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag iets aan jou, niet gaan afschuiven nu.![]()
OH ARNEquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Aansluitend is er een persconferentie van Arne Slot. Als Arnest neem ik aan dat hij meteen met een oplossing komt.
@:scrummie![]()
![]()
Al die onschuldige burgers daar.quote:
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Nou hij begint al goed, nou horen jullie het eens van een ander, het is Friet geen Patat!3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:01 schreef Perrin het volgende:
Nou jongens, was prettig met jullie gefok!t te hebben.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:05 schreef Tekaschi het volgende:
Nou hij begint al goed, nou horen jullie het eens van een ander, het is Friet geen Patat!
<signature here>.![]()
![]()
Hier ook vertaling. Kun je kiezen ook. Zoals het hoort in het vrije Westen.
Edit: vertaler van Al Jazeera is wat duidelijker en sneller dan die andere van @Perrin
Die van Perrin praat met de schijtangst in de broek, LOL."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
jeetjequote:Op vrijdag 3 november 2023 13:09 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Ze zitten er klaar voor, hopelijk de drones van Isral en Amerika ook.![]()
![]()
Deze vertaler is beter te volgen, wat een gehakketak op Sky, had 'm bijna afgesloten in afwachting van een tldrquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:08 schreef Salina het volgende:
Hier ook vertaling. Kun je kiezen ook. Zoals het hoort in het vrije Westen.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Zeker, met live tolk:quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:56 schreef byah het volgende:
Is er nog een livestream van de speechende haatbaard?
Al Jazeera![]()
Nja hij trekt wel meer publiek dan Andr Hazesgot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Forum Opties Forumhop: Hop naar: