SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dus Isral heeft die aanslag helemaal aan zichzelf te danken, het staat hier echt. Manmanmanquote:Op woensdag 1 november 2023 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hamas is een kut organisatie en Isral is ook een kut land. Waar twee vechten hebben twee schuld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Met die redenatie moet je JUIST keihard 7 oktober veroordelen in plaats van “een verklaring” geven over waarom Hamas deed wat ze deden.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:23 schreef Tjacka het volgende: Ik doe dat ook nergens trouwens. Ik vraag mij alleen af of je kwaad altijd met kwaad moet bestrijden. Zelf heb ik die mening van niet inderdaad.
![]()
Nee dat staat er nietquote:Op woensdag 1 november 2023 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Isral heeft die aanslag helemaal aan zichzelf te danken, het staat hier echt. Manmanman
Er staat dat ze er k schuld aan hebbenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
“Ze is weliswaar verkracht, maar ja, ze had wel een kort rokje aan.”quote:Op woensdag 1 november 2023 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Isral heeft die aanslag helemaal aan zichzelf te danken, het staat hier echt. Manmanman![]()
Snel op je mobiel naar de UI van Vlinder kijkenquote:Op woensdag 1 november 2023 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hold on! zei iemand tetten? Waar?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:30 schreef Scorpie het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Met die redenatie moet je JUIST keihard 7 oktober veroordelen in plaats van “een verklaring” geven over waarom Hamas deed wat ze deden.Groot fan van User Wotte![]()
Nee, dat staat er nietquote:Op woensdag 1 november 2023 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Isral heeft die aanslag helemaal aan zichzelf te danken, het staat hier echt. ManmanmanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, dat verandert de zaak volkomen, hoe dom van me om dat woordje weg te latenquote:Op woensdag 1 november 2023 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet
Er staat dat ze er k schuld aan hebben
(dat is zwaar sarcastisch, voor wie het niet door heeft)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Volgens mij lees jij ook niet helemaal zuiverquote:Op woensdag 1 november 2023 23:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie zo erg een kant kunnen kiezen. Sorry.
Niemand hier bejubelt Isral en in het bijzonder meneer NetanyahuOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hier valt toch niet tegenop te kletsen en bosjes bloemen te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie zo erg een kant kunnen kiezen. Sorry.
Dit is pure evil."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als je niet begrijpend kan lezen staat dat er inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Isral heeft die aanslag helemaal aan zichzelf te danken, het staat hier echt. ManmanmanGroot fan van User Wotte![]()
Te lui, pics or it never happenedquote:Op woensdag 1 november 2023 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Snel op je mobiel naar de UI van Vlinder kijken
Lach met een schone bips![]()
In dit geval is die nuance wel belangrijk jaquote:Op woensdag 1 november 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat verandert de zaak volkomen, hoe dom van me om dat woordje weg te laten
(dat is zwaar sarcastisch, voor wie het niet door heeft)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat zegt Tjacka toch ook helemaal niet?...quote:Op woensdag 1 november 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier valt toch niet tegenop te kletsen en bosjes bloemen te brengen.
[ twitter ]
Dit is pure evil.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is pure evil.Lolquote:Op woensdag 1 november 2023 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij ook niet helemaal zuiver
Niemand hier bejubelt Isral en in het bijzonder meneer NetanyahuGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Er zijn mensen hier die op basis van argumenten proberen te discussieren, en dan kom je langs met ja niets? Je bent voormalig mod op FOK!, mogen we wat meer niveau van jou verwachten?
Ik was maar een paar maanden een mod hoor, en 17 jaar als user. Ik weet wel waar wat het leukste is
![]()
![]()
Moet als ik die vent zie altijd denken aan een oud patint van me die heel vroom over wilde komen en daardoor zijn voorhoofd met schmink depte om zo'n vlek erger te maken dan ie eigenlijk was bij hemquote:Op woensdag 1 november 2023 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is pure evil.![]()
Het valt me wel af dat eenieder die het hardst roept dat anderen een kant hebben gekozen het meest eenzijdig reageren, het meest alle argumenten van 'de andere kant' proberen te nuanceren of zelfs negeren en tevens het minst praten over de gruwelijheden van de kant die ze continu aan het verdedigen zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hamas als pure evil aanwijzen is neit hetzelfde als Isral bejubelen hequote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoe letterlijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt Tjacka toch ook helemaal niet?...quote:Op woensdag 1 november 2023 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad de meest rationele reactie zijn.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Maar ik zie Hamas ook als pure evil?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hamas als pure evil aanwijzen is neit hetzelfde als Isral bejubelen heGroot fan van User Wotte![]()
Nee, niet echt. Schuld is schuld, kan een klein beetje of een hoop zijn. Elke vorm van schuld is gewoon absoluut ziekelijk om Isral in de schoenen te schuiven. Ik zag het korte rokje voorbeeld al voorbij komen, maar dit gaat tien keer verder dan dat. Er is geen nuance als het op terrorisme aan komt, helemaal niets.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
In dit geval is die nuance wel belangrijk ja100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als je dat serieus neemt kom op zegquote:Op woensdag 1 november 2023 23:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe letterlijk wil je het hebben?
[..]
Jemig
Bedtijd voor mij.![]()
Ja daar zeg ik toch niks overquote:Op woensdag 1 november 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar ik zie Hamas ook als pure evil?
Je ziet zo ik aanneem op basis van wat je zegt hier Isral ook als pure evil en daarvoor een reden dat Hamas zo kon en mocht uithalen
Daarin zijn we het niet eensOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Doen alsof de persoon die je aan het verdedigen bent niet serieus was.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dat serieus neemt kom op zeg
Jemig
Bedtijd.
Ja, dan weet je dat de argumentatie van de andere kant als een kaartenhuis in elkaar gedonderd is, ik duik m'n nest in.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zeg alleen dat dit helemaal geen zin heeft. Het "uitroeien van Hamas" kan gewoon niet. Als enige tegenargumenten heb ik hier op gekregen. Zijn zeer matige argumenten inderdaad.Groot fan van User Wotte![]()
Dat was vrij duidelijk sarcasme idd, eensquote:Op woensdag 1 november 2023 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dat serieus neemt kom op zeg
Jemig
Bedtijd voor mij.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als we alle posts waarin we elkaar van alles beschuldigen zouden weglaten dan zaten we nu nog in deel 35 volgens mij.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Netanyahu is een mongool eerste klas en was niet voor niets al bijna weggebonjourd voor 7 oktober.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij ook niet helemaal zuiver
Niemand hier bejubelt Isral en in het bijzonder meneer Netanyahu![]()
Een deeltje minder en er zouden weer mensen boos wordenquote:Op woensdag 1 november 2023 23:36 schreef Janneke141 het volgende:
Als we alle posts waarin we elkaar van alles beschuldigen zouden weglaten dan zaten we nu nog in deel 35 volgens mij.
@TjackaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Preciesquote:Op woensdag 1 november 2023 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Netanyahu is een mongool eerste klas en was niet voor niets al bijna weggebonjourd voor 7 oktober.
En die kolonisten die mensen uit hun huis zetten zijn ook teringdebielenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee hoor. Hamas mag niet zo uithalen en Isral mag niet zo terug slaan. De enige oplossing is om te praten.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar zeg ik toch niks over
Je ziet zo ik aanneem op basis van wat je zegt hier Isral ook als pure evil en daarvoor een reden dat Hamas zo kon en mocht uithalen
Daarin zijn we het niet eensGroot fan van User Wotte![]()
Het is toch overduidelijk? Elke actie van Israel wordt door deze lui cynisch en negatief en als ultiem signaal van Pure Evil geinterpreteerd. Elke actie van Hamas wordt ofwel genegeerd (zoals de oproep die je net plaatste, daar hoor je ze TOTAAL niet over) of ze doen hun uiterste best om "het in context te plaatsen" (lees: downplayen, bagatelliseren, verdraaien).quote:Op woensdag 1 november 2023 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Het valt me wel af dat eenieder die het hardst roept dat anderen een kant hebben gekozen het meest eenzijdig reageren, het meest alle argumenten van 'de andere kant' proberen te nuanceren of zelfs negeren en tevens het minst praten over de gruwelijheden van de kant die ze continu aan het verdedigen zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2023 23:38:46 ]![]()
Nee sorry, je staat al als pro-Isral bestempeld in dit topic en mag niet zomaar overlopen wanneer het je goed uit komt. Helaas!quote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
En die kolonisten die mensen uit hun huis zetten zijn ook teringdebielen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat moet dan ook zsm stoppen, desnoods sluit je die extremen op.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
En die kolonisten die mensen uit hun huis zetten zijn ook teringdebielen![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een deeltje minder en er zouden weer mensen boos worden
@:tjacka
Groot fan van User Wotte![]()
Ja dat laatste is in een fantastische utopische wereld wel een topideequote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Hamas mag niet zo uithalen en Isral mag niet zo terug slaan. De enige oplossing is om te praten.
En juist daar gaat het IMO mank. Want je kunt niet praten met een partij die als ongeveer enige agenda heeft mbt het vernietigen van jou en iedereen die je liefhebtOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goh je lijkt wel een mens. Zou bijna lijken dat we niet emotie moeten laten nadenken in dit conflictquote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
En die kolonisten die mensen uit hun huis zetten zijn ook teringdebielenGroot fan van User Wotte![]()
Maar wij zijn degenen die een kant hebben gekozenquote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk? Elke actie van Israel wordt door deze lui cynisch en negatief en als ultiem signaal van Pure Evil geinterpreteerd. Elke actie van Hamas wordt ofwel genegeerd (zoals de oproep die je net plaatste, daar hoor je ze TOTAAL niet over) of ze doen hun uiterste best om "het in context te plaatsen" (lees: downplayen, bagatelliseren, verdraaien).
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het huidige Isral heeft precies hetzelfde planquote:Op woensdag 1 november 2023 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat laatste is in een fantastische utopische wereld wel een topidee
En juist daar gaat het IMO mank. Want je kunt niet praten met een partij die als ongeveer enige agenda heeft mbt het vernietigen van jou en iedereen die je liefhebtGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het huidige Isral heeft precies hetzelfde plan
Jij bent af.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goh je lijkt wel een mens. Zou bijna lijken dat we niet emotie moeten laten nadenken in dit conflict
Welnee manquote:Op woensdag 1 november 2023 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het huidige Isral heeft precies hetzelfde planOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Graag voorbeelden moderator Nattekatquote:Op woensdag 1 november 2023 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Het valt me wel af dat eenieder die het hardst roept dat anderen een kant hebben gekozen het meest eenzijdig reageren, het meest alle argumenten van 'de andere kant' proberen te nuanceren of zelfs negeren en tevens het minst praten over de gruwelijheden van de kant die ze continu aan het verdedigen zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Hommoquote:Op woensdag 1 november 2023 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, like I care... Ben echt te lui ze op te zoekenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat "blijven" snap ik dus echt niet wanneer er de verantwoording is voor het gezin, familie en anderen geliefden in de eigen omgeving.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar daar is natuurlijk ook maar weinig, er is niets. Er worden nauwelijks hulpgoederen ingevoerd dus er is ook niet sprake van een groot tentenkamp waar ze kunnen overnachten of kunnen leven. Dus vanzelfsprekend blijven de mensen gewoon waar ze zijn.
Kijk dat iemand zich willens en weten wil verzetten of z'n lot zelf als consequentie wil "verkiezen" moet die zelf weten. In dat verzetsgeweld, anderen opzettelijk willen meesleuren, begrijp ik dus niet.
Klopt dat het daar nu een verschrikkelijke leefsituatie is. Een situatie die zich razendsnel kan oplossen door te stoppen met geweldacties, de gegijzelden en de verantwoordelijken van de brute moordaanslagen uit te leveren. Pas daarna ontstaat er mogelijk een kans om zich te gaan herpakken met hoe wel verder.
Isral zal imo tot die tijd aansturen op schoonvegen met een volledig gecontroleerde corridor naar -en vanuit Egypte. Egypte zal op haar beurt wrs alles doen om de Palestijnen niet te doen uitzwermen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Dat was voor @Molo, lees eens goed terug. Je weet toch dat je altijd mijn schatje bentquote:Op woensdag 1 november 2023 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, like I care... Ben echt te lui ze op te zoeken![]()
![]()
Nee, jij bent af. Als je Isral gelijkstelt aan Hamas verdien je geen seconde van mijn tijd meer.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag voorbeelden moderator Nattekat100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit is pure discriminatie tegen een hetero seksuele man die niet moeite wil doen tieten op te zoeken omdat hij lui is...... Punt van orde!quote:Lach met een schone bips![]()
Het hele conflict bestaat uit teringdebielen. Hamas zijn teringdebielen en ook de kolonistenquote:Groot fan van User Wotte![]()
Hoe praten dan tot een oplossing zou kunnen leiden is mij een raadselquote:Op woensdag 1 november 2023 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het huidige Isral heeft precies hetzelfde plan
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Ik heb zelfs begrepen dat er hele demonstraties zijn geweest de afgelopen weken.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie zo erg een kant kunnen kiezen. Sorry.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Mwah.quote:quote:Het nederzettingenbeleid is nu in handen van minister van Financin Bezalel Smotrich, een rechtse extremist die vindt dat Isral de hele Westoever moet annexeren en nota bene zelf op een illegale plek woont.
Minister van Nationale Veiligheid Itamar Ben-Gvir (nog rechtser dan Smotrich, hij werd ooit veroordeeld wegens steun aan terrorisme), begon deze week met het uitdelen van elfduizend M16-geweren aan kolonisten op de Westoever. Op sociale media gingen onder kolonisten onheilspellende berichten rond. Gemaskerde mannen, op een foto met brandstoftanks en bijlen, lieten weten: ‘Aan alle ratten in de riolen van het dorp Qusra, we hebben geen medelijden. De dag van wraak komt eraan.’ Kort daarna volgde de dodelijke schietpartij in Qusra. In andere berichten werden kolonisten opgeroepen ‘de dorpen bij u in de buurt te veroveren’.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op woensdag 1 november 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, jij bent af. Als je Isral gelijkstelt aan Hamas verdien je geen seconde van mijn tijd meer.Groot fan van User Wotte![]()
@Nattekat is hier geen moderator dus hij mag alles wat hem dwars zit wegspugen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag voorbeelden moderator Nattekat![]()
quote:quote:Op woensdag 1 november 2023 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het huidige Isral heeft precies hetzelfde plan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit, en het is ook steeds weer diezelfde langspeelpraat. Vermoeiend wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:36 schreef Janneke141 het volgende:
Als we alle posts waarin we elkaar van alles beschuldigen zouden weglaten dan zaten we nu nog in deel 35 volgens mij.
Jij praat het goed -> nee ik zei al dat ik het vreselijk vond, maar nuance/duiding is niet onbelangrijk -> doet er niet toe jij praat het goed -> nee ik zei al .........
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
4evah!!! Reageerde ook op @Molo die raar deedquote:Op woensdag 1 november 2023 23:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was voor @:molo, lees eens goed terug. Je weet toch dat je altijd mijn schatje bent
Lach met een schone bips![]()
Klinkt als een teringdebielquote:
Is dit bericht van voor of na 7/10?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Erna, toen de kolonisten begonnen met versneld landjepik omdat alle ogen op Gaza gericht zijn. Met steun van de regering, uiteraard.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als een teringdebiel
Is dit bericht van voor of na 7/10?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"Ook al is de verkrachting echt heel erg, ik wil toch even opmerken dat ze een kort broekje aan had. Nuance is belangrijk"![]()
Nuance toebrengen = iets deels goedpraten, dat weet je?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit, en het is ook steeds weer diezelfde langspeelpraat. Vermoeiend wel.
Jij praat het goed -> nee ik zei al dat ik het vreselijk vond, maar nuance/duiding is niet onbelangrijk -> doet er niet toe jij praat het goed -> nee ik zei al .........100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:![]()
Volgens jou staat het huidige Isral niet voor een staat zonder Palestijnen?Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben niet raar, ik ben heel bijzonderquote:Op woensdag 1 november 2023 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
4evah!!! Reageerde ook op @:molo die raar deed
Ja @Molo @loveyoulongtime vindt jou ook kut.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.![]()
Ja dan is daar dus context, zeker voor de binnenlandse politiek, wel belangrijk beste manquote:Op woensdag 1 november 2023 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Erna, toen de kolonisten begonnen met versneld landjepik omdat alle ogen op Gaza gericht zijn. Met steun van de regering, uiteraard.
Er waren toen net 1400 Israli afgeslacht door Palestijnen en tig mensen gegijzeld door die lowlifes.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hier zit het zere punt. Ik denk dat je dit standpunt gewoon niet kunt bewijzen. Om nog maar een keer voor de zoveelste keer te herhalen: Als de Gazanen normaal zouden doen (stoppen met terrorizeren) zouden ze met alle hulp die ze krijgen van de hele wereld in geen tijd een tweede Dubai kunnen opbouwen. Maar als Israel stopt met koloniseren en bombarderen enzovoorts, dan gaat alsnog Hamas gewoon door met hun acties, zoals in hun manifest staat, dat ze nooit stoppen totdat heel Israel niet meer bestaat. Of jij zegt van niet?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het huidige Isral heeft precies hetzelfde plan![]()
Kap even met je walgelijke post nuanceren.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Volgens jou staat het huidige Isral niet voor een staat zonder Palestijnen?
Hamas wil totale vernietiging van Isral en alle joden die daar wonen.
Jij zegt dat Isral hetzelfde is.
Fijne avond, je masker is af.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar de Westbank is helemaal geen Isralisch gebied?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dan is daar dus context, zeker voor de binnenlandse politiek, wel belangrijk beste man
Er waren toen net 1400 Israli afgeslacht door Palestijnen en tig mensen gegijzeld door die lowlifes.Groot fan van User Wotte![]()
Ho nee dit gaan we niet doen ja, context en nuance en downplyaing is alleen belangrijk als het om 7 oktober gaat, alle andere zaken waarin het om Israel gaat graag direct en zonder voorbehoud veroordelen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dan is daar dus context, zeker voor de binnenlandse politiek, wel belangrijk beste man
Er waren toen net 1400 Israli afgeslacht door Palestijnen en tig mensen gegijzeld door die lowlifes.![]()
Je bedoelt Isral mag alleen praten ongeacht wat voor shit Hamas ook uithaald? Alsof Hamas zich ergens van aan zal trekken?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Hamas mag niet zo uithalen en Isral mag niet zo terug slaan. De enige oplossing is om te praten.Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.![]()
Was jij niet die Belgquote:Op woensdag 1 november 2023 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Isral moet gewoon kappen met koloniseren, dat lijkt me evidentquote:Op woensdag 1 november 2023 23:48 schreef Alov het volgende:
[..]
Hier zit het zere punt. Ik denk dat je dit standpunt gewoon niet kunt bewijzen. Om nog maar een keer voor de zoveelste keer te herhalen: Als de Gazanen normaal zouden doen (stoppen met terrorizeren) zouden ze met alle hulp die ze krijgen van de hele wereld in geen tijd een tweede Dubai kunnen opbouwen. Maar als Israel stopt met koloniseren en bombarderen enzovoorts, dan gaat alsnog Hamas gewoon door met hun acties, zoals in hun manifest staat, dat ze nooit stoppen totdat heel Israel niet meer bestaat. Of jij zegt van niet?
Bombarderen onder de wetten van oorlogsrecht lijkt me prima
Ze moeten wel echt veel beter gaan framen, want de hele PR strategie zuigt nogal qua branding enzo
Deze oorlog kan binnen 2 uur afgelopen zijn.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:48 schreef Alov het volgende:
[..]
Hier zit het zere punt. Ik denk dat je dit standpunt gewoon niet kunt bewijzen. Om nog maar een keer voor de zoveelste keer te herhalen: Als de Gazanen normaal zouden doen (stoppen met terrorizeren) zouden ze met alle hulp die ze krijgen van de hele wereld in geen tijd een tweede Dubai kunnen opbouwen. Maar als Israel stopt met koloniseren en bombarderen enzovoorts, dan gaat alsnog Hamas gewoon door met hun acties, zoals in hun manifest staat, dat ze nooit stoppen totdat heel Israel niet meer bestaat. Of jij zegt van niet?
Volledige en onvoorwaardelijke overgave van Hamas en het opgeven van alle tunnelwerken/wapens/depots.
Dan stopt Israel direct met bombarderen.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Hamas mag niet zo uithalen en Isral mag niet zo terug slaan. De enige oplossing is om te praten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Want 7 oktober staat ook echt op gelijke hoogte als landjepik. Je lijkt dat landjepik veel erger te vinden dan een terroristische aanval, heb je dat zelf niet in de gaten?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho nee dit gaan we niet doen ja, context en nuance en downplyaing is alleen belangrijk als het om 7 oktober gaat, alle andere zaken waarin het om Israel gaat graag direct en zonder voorbehoud veroordelen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het huidige Isral is beter in politiek inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap even met je walgelijke post nuanceren.
Hamas wil totale vernietiging van Isral en alle joden die daar wonen.
Jij zegt dat Isral hetzelfde is.
Fijne avond, je masker is af.Groot fan van User Wotte![]()
Volgens mij gaf ik zojuist aan dat het een teringdebiel betrof?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar de Westbank is helemaal geen Isralisch gebied?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb veel extreme users voorbij zien komen in deze reeks, maar dit slaat echt alles.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bier is op, voor ik aan de kruidnoten ga beginnen ga ik vlug naar bed toe
Ajuus beste mensenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, want onjuist. (Willen) Begrijpen waarom iemand tot een actie over gaat wil niet zeggen dat ik de actie op zich goedpraat.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nuance toebrengen = iets deels goedpraten, dat weet je?“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
In mijn ogen is vechten uit emotie zeker op deze grote niet de beste oplossing. Maar misschien heb jij voorbeelden waar dit anders uit blijkt?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:49 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Je bedoelt Isral mag alleen praten ongeacht wat voor shit Hamas ook uithaald? Alsof Hamas zich ergens van aan zal trekken?Groot fan van User Wotte![]()
Die lowlifes waren in dit geval schapenhoudende bedoeenen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Er waren toen net 1400 Israli afgeslacht door Palestijnen en tig mensen gegijzeld door die lowlifes.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oekrane moet zeker ook maar gaan praten met Rusland want dan houdt het allemaal wel op uiteindelijk?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In mijn ogen is vechten uit emotie zeker op deze grote niet de beste oplossing. Maar misschien heb jij voorbeelden waar dit anders uit blijkt?Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.![]()
Nopequote:Op woensdag 1 november 2023 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lowlifes waren in dit geval schapenhoudende bedoeenen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dan begrijp ik je post niet.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik zojuist aan dat het een teringdebiel betrof?Groot fan van User Wotte![]()
Willen begrijpen waarom iemand tot een actie over gaat is hier niet aan de orde. Het gaat om de welbekende 'ja, maar' die weer eens viel. Er zit een verschil tussen "Hamas is ontstaan door Isral" in een achtergronddiscussie en "Die aanval is vreselijk, maar Isral deed zus en zo". En gezien de verdere reacties van de betreffende user heb ik geen enkele twijfel meer over dat het die tweede is.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, want onjuist. (Willen) Begrijpen waarom iemand tot een actie over gaat wil niet zeggen dat ik de actie op zich goedpraat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ms niet bedoeld maar je zet weer een maar als komma verklaring met zoals ik het lees, dat Isral schuldig zou zijn aan het (aan)gedane geweld.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hamas is een kut organisatie en Isral is ook een kut land. Waar twee vechten hebben twee schuld.
Waarom zaken niet simpel los van elkaar zien ?
Hamas is een terreurorganisatie die zsm moet worden ontbonden en berecht voor haar misdaden.![]()
Los daarvan zullen de Palestijnen en Isral constructiefmoeten overleggen om tot whatever oplossing voor beider toekomst te komen. Het zal nooit ideaal gaan zijn dat het inmiddels al vele jaren en generaties ook al niet was.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Begint ook een kansloze loopgravenoorlog te worden inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:55 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Oekrane moet zeker ook maar gaan praten met Rusland want dan houdt het allemaal wel op uiteindelijk?Groot fan van User Wotte![]()
is het al een tijdjequote:Op woensdag 1 november 2023 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begint ook een kansloze loopgravenoorlog te worden inderdaad.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Iedereen trekt dat in dit topic uit zijn verband inderdaad. Maar er is geen oplossing voor Hamas. Die kan je niet ontbinden.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ms niet bedoeld maar je zet weer een maar als komma verklaring met zoals ik het lees, dat Isral schuldig zou zijn aan het (aan)gedane geweld.
Waarom zaken niet simpel los van elkaar zien ?
Hamas is een terreurorganisatie die zsm moet worden ontbonden en berecht voor haar misdaden.![]()
Los daarvan zullen de Palestijnen en Isral constructiefmoeten overleggen om tot whatever oplossing voor beider toekomst te komen. Het zal nooit ideaal gaan zijn dat het inmiddels al vele jaren en generaties ook al niet was.
Groot fan van User Wotte![]()
De timing is ook nogal verdacht. Die lui die dit soort retoriek bezigen stonden al enkele uren na de aanslag te papegaaien dat Isral toch al 75 jaar aan volledige wanhoop en genocide deed, "om alles in context te plaatsen". Het is alsof je staat te pissen op 1400 lijken terwijl de uitvaart nog niet eens is begonnen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Willen begrijpen waarom iemand tot een actie over gaat is hier niet aan de orde. Het gaat om de welbekende 'ja, maar' die weer eens viel. Er zit een verschil tussen "Hamas is ontstaan door Isral" in een achtergronddiscussie en "Die aanval is vreselijk, maar Isral deed zus en zo". En gezien de verdere reacties van de betreffende user heb ik geen enkele twijfel meer over dat het die tweede is.![]()
Er is altijd een ja maarquote:Op woensdag 1 november 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Willen begrijpen waarom iemand tot een actie over gaat is hier niet aan de orde. Het gaat om de welbekende 'ja, maar' die weer eens viel. Er zit een verschil tussen "Hamas is ontstaan door Isral" in een achtergronddiscussie en "Die aanval is vreselijk, maar Isral deed zus en zo". En gezien de verdere reacties van de betreffende user heb ik geen enkele twijfel meer over dat het die tweede is.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja @:molo @:loveyoulongtime vindt jou ook kut.
Niet mijn probleem.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Het is fijn als je je verdachtmakingen met argumenten staaft, anders is het nogal vermoeiend om te lezen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De timing is ook nogal verdacht. Die lui die dit soort retoriek bezigen stonden al enkele uren na de aanslag te papegaaien dat Isral toch al 75 jaar aan volledige wanhoop en genocide deed, "om alles in context te plaatsen". Het is alsof je staat te pissen op 1400 lijken terwijl de uitvaart nog niet eens is begonnen.![]()
ja maar dan gaan de Russen niet wegquote:Op woensdag 1 november 2023 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt. Dus ook lekker mee stoppen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo bedoelde ik het niet. Het is meer dat ik van beide kanten de reacties niet begrijp inderdaad. Het huidige Isral is een vreselijk land. Hamas is een extreem vreselijke organisatie. Zo goed?quote:Op woensdag 1 november 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Willen begrijpen waarom iemand tot een actie over gaat is hier niet aan de orde. Het gaat om de welbekende 'ja, maar' die weer eens viel. Er zit een verschil tussen "Hamas is ontstaan door Isral" in een achtergronddiscussie en "Die aanval is vreselijk, maar Isral deed zus en zo". En gezien de verdere reacties van de betreffende user heb ik geen enkele twijfel meer over dat het die tweede is.Groot fan van User Wotte![]()
Tja. Winnen doe je die oorlog ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dan gaan de Russen niet wegGroot fan van User Wotte![]()
gewoon volhouden tot ze weggaanquote:Op donderdag 2 november 2023 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja. Winnen doe je die oorlog ook niet.
all of this has happened beforeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mwa kan weinig oorlogen noemen waar mother Russia echt is weg gegaan na zelf de agressor te zijn. als het wel weet vertel het mij graag. ik leer graagquote:Op donderdag 2 november 2023 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon volhouden tot ze weggaan
all of this has happened beforeGroot fan van User Wotte![]()
Heb het zelf voldoende op social media voorbij zien komen hoor. Ik betwijfel of er echt veel mensen door de laatste 2 weken van gedachte zijn veranderd. Het is meer de kwestie dat er maskers afvallen die hiervoor nog op het gezicht zaten. En dan heb ik het niet zo specifiek op dit forum, waar de carebear tactiek wordt toegepast.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is fijn als je je verdachtmakingen met argumenten staaft, anders is het nogal vermoeiend om te lezen.
Overigens ben ik zelf niet zo bang voor radicalisering in Gaza, maar meer in West-Europa waar je vergeldingsacties gaat krijgen.Bedoel, als NL gewoon pro-Palestina was geweest dan was die kans hier heel wat kleiner geweest.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Je zegt dat nuanceren hetzelfde is als 'iets deels goedpraten', wat het simpelweg niet is. Meer heb ik er niet over gezegd, je blaft tegen de verkeerde boom.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Willen begrijpen waarom iemand tot een actie over gaat is hier niet aan de orde. Het gaat om de welbekende 'ja, maar' die weer eens viel. Er zit een verschil tussen "Hamas is ontstaan door Isral" in een achtergronddiscussie en "Die aanval is vreselijk, maar Isral deed zus en zo". En gezien de verdere reacties van de betreffende user heb ik geen enkele twijfel meer over dat het die tweede is.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Soviet%E2%80%93Afghan_Warquote:Op donderdag 2 november 2023 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa kan weinig oorlogen noemen waar mother Russia echt is weg gegaan na zelf de agressor te zijn. als het wel weet vertel het mij graag. ik leer graagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De Russen zijn lieverdjes vergeleken met de IsralisIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De Oekraense soldaten verstoppen zich dan ook niet achter burgers.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:12 schreef Slayage het volgende:
De Russen zijn lieverdjes vergeleken met de Isralis
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Maar de Russen tegen Oekrane is toch geen guerrilla oorlog?quote:Op donderdag 2 november 2023 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Soviet%E2%80%93Afghan_WarGroot fan van User Wotte![]()
Je hebt ook wel te maken met een tegenstander die midden tussen het volk opereert, deels de tactiek en deels omdat het niet anders kan. Een wat oneerlijke vergelijking. Het was altijd een ranzige guerillaoorlog geworden, we hebben het ergste nog niet gehad vrees ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:12 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hadden ze maar geen 1000 joden moeten vermoorden gr @Nattekatquote:Op donderdag 2 november 2023 00:12 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Groot fan van User Wotte![]()
Deels wel in de bezette gebieden en zelfs in Rusland zijn Oekrainse partizanen actief.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar de Russen tegen Oekrane is toch geen guerrilla oorlog?Geld maakt meer kapot dan je lief is.
quote:Op donderdag 2 november 2023 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar de Russen tegen Oekrane is toch geen guerrilla oorlog?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt weer typisch Hamas.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
![]()
Omsingelen en uitputten lijkt de stategie van het IDF in Noord Gaza. Daarna kunnen ze de tijd nemen om tunnels etc te vernietigen en de resterende bevolking richting uiterst noord Gaza te dirigeren.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Dan wordt het afbinden van door haar letterlijk in de gegrondveste terreur.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen trekt dat in dit topic uit zijn verband inderdaad. Maar er is geen oplossing voor Hamas. Die kan je niet ontbinden.
Nu denk ik zelf dat Hamas werkwijze wel te elimineren is door haar werkwijze onmogelijk en uitzichtloos te maken. Het bestaan van Hamas is mogelijk omdat zij van buitenaf wordt voorzien van middelen om die dan binnen uit te delen als gunst.
Wanneer de samenleving daar, die Hamas werkwijze niet wil (of kan) veroordelen, is haar ingesleten levenswijze isoleren de enig overblijvende "humane" manier.
Hek er omheen, wat voedsel, water en pleisters door de tralies laten druppen en hopen dat het tzt zelf tot een ander inzicht komt dat het (ook) geen leven is.
Een strategie die ik daar als aanpak zou toepassen: Noorden helemaal schoonvegen waar het leven dan beter toeven wordt, iedereen die dat wil en aantoonbaar afziet van terreurbedoelingen jegens anderen, krijgt een kans zich daar te vervoegen.
Anderen die weigeren af te zien van leed toebrengen, kunnen via het afvoerputje in het Zuiden naar hun Arabische broeders kruipen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Het werkt natuurlijk wel maar n kantje op he...quote:Op woensdag 1 november 2023 22:16 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor deze politieke partij heel belangrijk was om een veilige sfeer te creren in Nederland.
[ twitter ]
Hier vraagt ze zelfs aan de voorzitter om op te treden als er racistische uitspraken worden gedaan, “ook al zijn ze nog zo slim verpakt”.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Damn. Deze nos header spreekt wel heel erg tot de verbeelding. Hierdoor wordt de nos in de comments uitgemaakt wordt voor Hamas propagandist.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat Allah ze moge verwelkomen in Djannah.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:27 schreef Slayage het volgende:
Damn. Deze nos header spreekt wel heel erg tot de verbeelding. Hierdoor wordt de nos in de comments uitgemaakt wordt voor Hamas propagandist.
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Toch wel bizar hoe protesteerde Joden ook hardhandig aangepakt worden door de Israelische plisie
Lijkt wel of we terug de tijd in zijn gegaan toen de Kinderen van Isral ook op vlucht moesten vanwege de tirannie van Pharao.![]()
bizar?quote:Op donderdag 2 november 2023 00:37 schreef Werkperd het volgende:
Toch wel bizar hoe protesteerde Joden ook hardhandig aangepakt worden door de Israelische plisie
Lijkt wel of we terug de tijd in zijn gegaan toen de Kinderen van Isral ook op vlucht moesten vanwege de tirannie van Pharao.
als je land iemand de oorlog verklaard is het zelden een goed idee om daar tegen te protesteren ... echt nergens ter wereld is dat ooit een goed idee geweestOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hadden die nog gewoon een work permit dan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het is niet iets nieuws hoor. Ook buiten oorlogstijd had je tal van deze protesterende Joden die hard door Isral aangepakt werden. We zeggen niet voor niets zionisten.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
bizar?
als je land iemand de oorlog verklaard is het zelden een goed idee om daar tegen te protesteren ... echt nergens ter wereld is dat ooit een goed idee geweest![]()
Op een of andere manier lijken de machthebbers dan even minder zin te hebben in tegengeluiden.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
bizar?
als je land iemand de oorlog verklaard is het zelden een goed idee om daar tegen te protesteren ... echt nergens ter wereld is dat ooit een goed idee geweestAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ik weet niet of de VS destijds Noord Vietnam de oorlog heeft verklaard maar toen waren er wel degelijk ook in de VS protesten tegen de oorlog. In het M.O. mag je al blij zijn als je het er levend vanaf brengt met zo'n protest. In dat opzicht valt het nog mee maar Ok vind ik het niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
bizar?
als je land iemand de oorlog verklaard is het zelden een goed idee om daar tegen te protesteren ... echt nergens ter wereld is dat ooit een goed idee geweestGeld maakt meer kapot dan je lief is.
fair enoughquote:Op donderdag 2 november 2023 00:44 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de VS destijds Noord Vietnam de oorlog heeft verklaard maar toen waren er wel degelijk ook in de VS protesten tegen de oorlog. In het M.O. mag je al blij zijn als je het er levend vanaf brengt met zo'n protest. In dat opzicht valt het nog mee maar Ok vind ik het niet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dit soort posts komen er dus wanneer mods niet ingrijpen na 600 posts, tr's en gerriteerde users.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:12 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Kom op zeg, dit kan toch niet?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zionistische propaganda be like: a land without a people for a people without a land
Moshe dayan be like:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 2 november 2023 00:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dit soort posts komen er dus wanneer mods niet ingrijpen na 600 posts, tr's en gerriteerde users.
Kom op zeg, dit kan toch niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga daar maar eens goed over nadenken.quote:
Russen beter dan israelirs? Heb jij bucha gezien? En andere plekken in Ukrane? Heb jij israel dat ook zien doen?
Nee.
Dit is gewoon goor en geen mening meer. En hij heeft meer van dit soort uitspraken gedaan.
Maar blijf verder maar geloven dat 'hij in andere topics gewoon aanspreekbaar is' hoor.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Raar he op zo'n klein strookje land. Oekraine is groot en dunbevolkt, daar maken bombardementen doorgaans wat minder slachtoffers. Maar het is niet zo dat de Russen het niet geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:12 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Het valt ook nog te bezien wat het slachtofferaantal in Mariupol gaat zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Raar he op zo'n klein strookje land. Oekraine is groot en dunbevolkt, daar maken bombardementen doorgaans wat minder slachtoffers. Maar het is niet zo dat de Russen het niet geprobeerd hebben."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ik begrijp dat je het er niet mee eens bent?quote:Op donderdag 2 november 2023 00:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga daar maar eens goed over nadenken.
Russen beter dan israelirs? Heb jij bucha gezien? En andere plekken in Ukrane? Heb jij israel dat ook zien doen?
Nee.
Dit is gewoon goor en geen mening meer. En hij heeft meer van dit soort uitspraken gedaan.geen idee waar dit over gaatquote:Maar blijf verder maar geloven dat 'hij in andere topics gewoon aanspreekbaar is' hoor.
iets mag of iets mag niet en dit mag en dat heeft geen reet met andere topics te makenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Freudian slipIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: