SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nederland is bar slecht in strategisch denken en teringnaef op alle niveaus van beleid en uitvoeringquote:Op woensdag 1 november 2023 11:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als de Nederlandse overheid meer weet dan waarom hebben ze ze dan laten gaan? Waarom hebben die kinderen dan een jaar vrij gekregen van school? Waarom mogen ouders kinderen met een Nederlands paspoort meenemen naar een oorlogsgebied waaruit ze gevlucht zijn. Het wordt tijd dat eens wat meer gespeculeerd gaat worden over de bedoelingen van dit soort mensen, het is gewoon lachwekkend wat hier gebeurd. Jij beseft toch dat de ouders van Mohammed hier lekker een uitkering ontvangen he? Waar ze niks voor hebben te doen behalve te vluchten en een zielig verhaaltje op te hangen. Dit stinkt aan alle kanten, hier zitten geen mensen in Spanje voor een 3 weeks vakantie, nee hier zitten mensen die gevlucht zijn uit Palestina in Palestina met kinderen die verplicht zijn naar school te gaan in Nederland en ouders die een royale uitkering ontvangen uit Nederland, en dat in een periode waarbij Hamas haar grootste slag slaat op Isral.
De Nederlandse overheid weet niets, ziet niets en kijkt niet om naar dit soort mensen. Dit soort mensen wordt in de sociale buurten geplaatst en dan zijn ze "ons" probleem, waar ze daarna gaan en staan weet niemand.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...quote:IDF spokesman on the threat from the Houthis in Yemen: We know how to attack at our chosen time and place.![]()
Je ziet echt zover naast de feiten met de spinnen die in je hoofd zitten. Het vetgedrukte is daarvan gewoonweg een goede getuige.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nog steeds smekend naar sympathy voor de wandaden van Hamas om de slachtingen te rechtvaardigen die plaatsvinden as we speak zie ik. Weinig verrassend standaard modus operandi van de holocaust industrie sinds dag 1 van Isral.
Voor de gebeurtenissen van 7 oktober gaf je aan dat je mensen kenden in beide kampen vanhet conflict en dat je daardoor sympathy hebt voor beide kampen. Ik lees nu allen maar genocide verheerlijking. Best opmerkelijk voor iemand die zo vol zit over het kwaad van de Armeense genocide, die de Ottomanen pleegden als zelfverdediging net als Isral nu. Kennelijk heb je goede genocides en slechte genocides.
Hoe zit het eigenlijk met die turkse nederzettingen en Koerdengebied? Dat is zeker ook 'zelfverdediging' in jouw ogen?
Nog steeds geen antwoord...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik heb geen idee of de ouders van Mohammed een uitkering hebben en wat er met de school is afgesproken ivm een leerplicht.
Je verhaal is verder vol speculatie, misschien als ze in Nederland zijn dat er meer vragen kunnen worden beantwoord. De media zal vast staan te trappelen om Mohammed weer te spreken en hoe het met hem gaat. Z’n moeder is in ieder geval dood.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Geen nagel om aan hun reet te krabben maar wel dure raketten naar de joden sturen.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...
Yeah, right, prioriteiten...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Waar blijven die bussen met ME?quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ruimt wel lekker op zo.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...
En die houthis, puppets van iran, zitten dus in het westen, het groene gedeelte. Met een coalitie van yemenitische regeringstroepen en het leger van SA (en de VS) tegen zich.<signature here>.![]()
Dit krijg je wanneer je half het Midden-Oosten importeert.quote:
En wat ze dan ook roepen_!. Het benadrukt dat hier weer een boel haat meespeelt en dat het helemaal niet gaat om een vermeende solidariteit met de Palestijnen, maar dat hebben we natuurlijk helaas al bij menig "demonstratie" kunnen zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Even voor wat duiding de slogan van de Houthi's:quote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker op zo.
[ afbeelding ]
En die houthis, puppets van iran, zitten dus in het westen, het groene gedeelte. Met een coalitie van yemenitische regeringstroepen en het leger van SA (en de VS) tegen zich.Waarin dus twee staten en n volk zijn vernoemd die niet eens aan ze grenzen. Obsessed much?quote:God is the Greatest,
Death to America,
Death to Israel,
Cursed be the Jews,
Victory to Islam![]()
gewoon een van die duikboten daarheen varen en harpoons lancerenquote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
NOS Liveblog: https://nos.nl/liveblog/2(...)-via-egypte-verlaten
11:19
'Eerst gewonden, dan pas buitenlanders aan de beurt'
Volgens Palestijnse grensbeambten moeten eerst alle gewonden die klaarstaan bij de grens met Egypte worden gecontroleerd, voordat andere mensen vanuit Gaza de grens kunnen oversteken. Dat vertellen ze aan een verslaggever van de BBC, die in het grenscomplex bij Rafah staat.
De BBC zegt dat het gaat om zo'n 88 zwaargewonden. Daarna zijn pas de ongeveer 500 mensen met een buitenlands paspoort die vandaag Gaza mogen verlaten aan de beurt. De Britse omroep meldt ook dat de komende dagen steeds zo'n 500 mensen de grens mogen oversteken.![]()
Dat zijn anti-scheeps raketten. Niet ideaal voor grond doelen.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon een van die duikboten daarheen varen en harpoons lanceren
Meneer Biden moet op de korte termijn al die de-escalatie angsthazen uit z'n NSC kieperen.<signature here>.![]()
Ja, maar hamvraag voor jou blijft wel of je er nog eens 2 miljoen wil binnenlaten ten gunste van Isral (of, ten gevolge van wat jij ziet als louter zelfverdediging). M.a.w., Isral of W-Europa first?quote:Op woensdag 1 november 2023 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit krijg je wanneer je half het Midden-Oosten importeert.
En wat ze dan ook roepen_!. Het benadrukt dat hier weer een boel haat meespeelt en dat het helemaal niet gaat om een vermeende solidariteit met de Palestijnen, maar dat hebben we natuurlijk helaas al bij menig "demonstratie" kunnen zien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
kan primaquote:Op woensdag 1 november 2023 11:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zijn anti-scheeps raketten. Niet ideaal voor grond doelen.
Meneer Biden moet op de korte termijn al die de-escalatie angsthazen uit z'n NSC kieperen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jemen is geen probleem voor Isral, zolang de raketten die zij afvuren tegen kunnen worden gehouden. En dat men zich daar berhaupt met deze oorlog wil bemoeien is belachelijk, die zitten zelf midden in een burgeroorlog, waar de bevolking al jaren enorm onder te lijden heeft. Maar nee, het belangrijkste is nu echt om raketten te gaan afvuren op Isral. Clownesk gedoe.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Zo, Isral heeft verdomd stevig asfaltquote:Op woensdag 1 november 2023 10:40 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Dagelijks nog steeds hele batterijen van dit die naar Isral afgeschoten worden.![]()
Dat ziekenhuis had meer pech![]()
Hamas leader Ghazi Ha-Mad explains that as long as Hamas exists, they will continue to murder Jews to protest against the existence of Israel: "We Will Repeat the October 7 Attack Time and Again Until Israel Is Annihilated; We Are Victims - Everything We Do Is Justified".![]()
Die man zingt ook al geen kumbaya. Verdorie.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Hamas leader Ghazi Ha-Mad explains that as long as Hamas exists, they will continue to murder Jews to protest against the existence of Israel: "We Will Repeat the October 7 Attack Time and Again Until Israel Is Annihilated; We Are Victims - Everything We Do Is Justified".
[ twitter ]<signature here>.![]()
De Houthi's komen over als een paar stalkende fangirls.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Even voor wat duiding de slogan van de Houthi's:
[..]
Waarin dus twee staten en n volk zijn vernoemd die niet eens aan ze grenzen. Obsessed much?![]()
Het zou ook vrij schokkend zijn als een Hamas-kopstuk zelf met zijn poten in de klei zou staan en iets zou zeggen als "Bij nader inzien zouden we graag alles op willen lossen met woorden want ik heb nu dus op mensen geschoten en het bevalt me echt niks. Kunnen we erover praten?"quote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Hamas leader Ghazi Ha-Mad explains that as long as Hamas exists, they will continue to murder Jews to protest against the existence of Israel: "We Will Repeat the October 7 Attack Time and Again Until Israel Is Annihilated; We Are Victims - Everything We Do Is Justified".
[ twitter ]![]()
Er was vast weer een Hamas lid die daar aanwezig was. Alles is geoorloofdquote:
IDF doet er alles aan om burgerslachtoffers te voorkomen vindt het wel prima als er niet teveel burgerslachtoffers vallen![]()
Isralische historicus Avi Shlaim, die GEEN Europese ashkenazi jood is, die de zionistische ideologie hebben gebracht naar Palestina, maar een Iraakse jood en dat zijn echt totaal andere joden met een andere geschiedenis, verwoordt het in dit artikel van El Pais als volgt.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie graag de door jou als realistisch geschetste scenario's voor oplossingen tegemoet
https://english.elpais.co(...)-attack-on-gaza.html
He’s critical, especially when it comes to Zionism. Talking about the issue, he remembers the following: “My mother used to talk about the wonderful Muslim friends we had in Baghdad and one day I asked her if we had Zionist friends. And she said: ‘No, Zionism is an Ashkenazis thing, for European Jews.’”
...
I lived in Baghdad up to the age of five. And I’m an Arab Jew because I lived in an Arab country. And there is no better way to describe my first identity as that of an Arab Jew. That’s the experience of my family and me and the Jewish community in Iraq. We’re one minority among many. We were not the other as in Europe. Iraq didn’t have a Jewish problem. This identity existed in the past, and I am a living example today of an Arab Jew. And I’m proud of both parts of my identity. I’m proud of the Arab heritage and I’m proud of the Jewish heritage. I make no apologies for that.
...
But it’s relevant because for me, Muslim-Jewish coexistence isn’t an abstract concept. It’s not an ideal. It was an everyday reality. We lived it, we experienced it, we touched it, and therefore recalling the experience of the Jewish community in Iraq and my family enables me to think of a better future for our region. To counter the Zionist claim that Muslim Jewish Arab-Israeli hostility is preordained and that the two sides are doomed to live in perpetual conflict. The concept of an Arab Jew is still relevant because it enables me to think of what I would like to be the outcome, which is one democratic state from the Jordan River to the Mediterranean Sea with equal rights for all its citizens regardless of religion and ethnicity.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dit is de grote vijand natuurlijk. Daar kan wel wat voor aan de kant worden geschoven en Iran helpt graag mee.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jemen is geen probleem voor Isral, zolang de raketten die zij afvuren tegen kunnen worden gehouden. En dat men zich daar berhaupt met deze oorlog wil bemoeien is belachelijk, die zitten zelf midden in een burgeroorlog, waar de bevolking al jaren enorm onder te lijden heeft. Maar nee, het belangrijkste is nu echt om raketten te gaan afvuren op Isral. Clownesk gedoe.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Je bedoeld dat ze opdracht uit teheran hebben gehad om dit te doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is de grote vijand natuurlijk. Daar kan wel wat voor aan de kant worden geschoven en Iran helpt graag mee.<signature here>.![]()
Beken eens kleur Howard. Europa of Isral first?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
In ieder geval "ondersteuning"quote:Op woensdag 1 november 2023 11:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze opdracht uit teheran hebben gehad om dit te doen.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Wat roepen ze dan? Ik versta dat allemaal nietquote:Op woensdag 1 november 2023 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit krijg je wanneer je half het Midden-Oosten importeert.
En daarom stopt israel niet met dit:quote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]En vooral niet als je lafjes burgers gebruikt als schild boven je hoofd, stel ratten.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Mooi stuk tekst maar geenszins ook maar een antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 1 november 2023 11:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Isralische historicus Avi Shlaim, die GEEN Europese ashkenazi jood is, die de zionistische ideologie hebben gebracht naar Palestina, maar een Iraakse jood en dat zijn echt totaal andere joden met een andere geschiedenis, verwoordt het in dit artikel van El Pais als volgt.
https://english.elpais.co(...)-attack-on-gaza.html
He’s critical, especially when it comes to Zionism. Talking about the issue, he remembers the following: “My mother used to talk about the wonderful Muslim friends we had in Baghdad and one day I asked her if we had Zionist friends. And she said: ‘No, Zionism is an Ashkenazis thing, for European Jews.’”
...
I lived in Baghdad up to the age of five. And I’m an Arab Jew because I lived in an Arab country. And there is no better way to describe my first identity as that of an Arab Jew. That’s the experience of my family and me and the Jewish community in Iraq. We’re one minority among many. We were not the other as in Europe. Iraq didn’t have a Jewish problem. This identity existed in the past, and I am a living example today of an Arab Jew. And I’m proud of both parts of my identity. I’m proud of the Arab heritage and I’m proud of the Jewish heritage. I make no apologies for that.
...
But it’s relevant because for me, Muslim-Jewish coexistence isn’t an abstract concept. It’s not an ideal. It was an everyday reality. We lived it, we experienced it, we touched it, and therefore recalling the experience of the Jewish community in Iraq and my family enables me to think of a better future for our region. To counter the Zionist claim that Muslim Jewish Arab-Israeli hostility is preordained and that the two sides are doomed to live in perpetual conflict. The concept of an Arab Jew is still relevant because it enables me to think of what I would like to be the outcome, which is one democratic state from the Jordan River to the Mediterranean Sea with equal rights for all its citizens regardless of religion and ethnicity.
Tevens vroeg ik het aan jou, en niet om een artikel van iemand andersOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ghazi He-Madquote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
niet alleen opdrachtquote:Op woensdag 1 november 2023 11:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze opdracht uit teheran hebben gehad om dit te doen.
ik vermoed dat die raketten daar ook vandaan komen![]()
De "oplossing" is ook hilarisch. Want we weten allemaal wat een voortreffelijke democratische inborst al die volkeren aldaar allemaal hebben.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi stuk tekst maar geenszins ook maar een antwoord op mijn vraag
Tevens vroeg ik het aan jou, en niet om een artikel van iemand anders<signature here>.![]()
Dat zou ze wel de steun van de Saudi opleveren want die maken er al 5 jaar een bende van.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Maar kopstukken zoals deze zitten niet in Gaza.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En daarom stopt israel niet met dit:
[..]
En vooral niet als je lafjes burgers gebruikt als schild boven je hoofd, stel ratten.
Die zitten heerlijk veilig en in luxe in het buitenland.![]()
Die zitten straks nergens veilig. Die gaan overal opgejaagd worden in de komende 20 jaar.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:01 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Maar kopstukken zoals deze zitten niet in Gaza.
Die zitten heerlijk veilig en in luxe in het buitenland.![]()
Daar twijfelt bijna niemand over. Je hebt 2 smaakjes wapens aldaar, rus makelij of kopie van rus product uit iran.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:59 schreef Frutsel het volgende:
ik vermoed dat die raketten daar ook vandaan komen
En op dit punt is rus niet echt meer in staat om de voorraden op pijl te houden.<signature here>.![]()
Kan me herinneren dat bij de 2019 rellen bij de Israelische grens waar ze een half jaar lang elke dag kwamen opdagen om te protesteren er aardig wat mensen in hun been geschoten zijn, die lopen de rest van hun leven met krukken of een wandelstok.
https://www.middleeasteye(...)a-hamas-war-invasion
Devastating toll for Palestinians with disabilities in Gaza, HRW says
Israel’s war on Gaza is taking a devastating toll on Palestinian civilians with disabilities, Human Rights Watch (HRW) said on Wednesday.
Daily bombardment, blockade, and a major ground offensive mean that some of the most vulnerable Palestinians are facing increased hardship fleeing attacks, and in accessing what’s left of Gaza’s healthcare system.
HRW interviewed more than a dozen Palestinians living in Gaza with various levels of disabilities.
Many described the fear of leaving homes adapted to meet their accessibility requirements, including access to their wheelchairs, walkers or hearing aids.
Many of the Palestinians with disabilities in the strip are also the victims of previous Israeli assaults. Their numbers have only swelled in the latest onslaught by Israel.
“The Israeli military’s major ground offensive in Gaza adds immeasurably to the serious difficulties for people with disabilities to flee, find shelter, and obtain water, food, medicine, and assistive devices they desperately need,” said Emina Cerimovic, senior disability rights researcher at Human Rights Watch.![]()
Noord Korea kan ook nogquote:Op woensdag 1 november 2023 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar twijfelt bijna niemand over. Je hebt 2 smaakjes wapens aldaar, rus makelij of kopie van rus product uit iran.
En op dit punt is rus niet echt meer in staat om de voorraden op pijl te houden.![]()
Kwam laatst een artikel tegen waar Nederlandse christenen in 2000 ofzo de vraag gesteld kregen "welke mensen vind je belangrijker Joden in Isral of Palestijnse christenen? De christenen gaven aan dat ze de joden belangrijker vonden.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:51 schreef Akathisia het volgende:
Beken eens kleur Howard. Europa of Isral first?
Daarnaast is Isral een voorpost van Europa dus jouw vraag klopt niet helemaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dan heb je het over nog slechtere kopien van rus spul. Maar er is 1 spoorbrug vanuit NK naar rus, en die wordt door iedereen in de gaten gehouden, en via scheepvaart zal vanwege alle boycots wel geen optie zijn. Niet zo waarschijnlijk.quote:<signature here>.![]()
Rudi Vranckx herinnert ons waarom we zoveel domme belgen moppen hebbenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat zou fijn zijn. Maar kunnen we daar niet gewoon nu al mee beginnen?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die zitten straks nergens veilig. Die gaan overal opgejaagd worden in de komende 20 jaar.
Wat minder burgers dood, wat actiever de top grof wegsnoeien.
Ik begrijp best dat de tunnels e.d. ook aangepakt moeten worden en de structuur van Hamas in Gaza ook vernietigd moet worden. Waardoor burgerdoden niet geheel te voorkomen zijn.
Maar richt meer op die absolute top. Die moet vernietigd worden en hun geldstromen moeten weg. Zonder hun miljoenen geen/amper wapens.![]()
Who cares wat die mensen vinden.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:03 schreef Slayage het volgende:
Kwam laatst een artikel tegen waar Nederlandse christenen
Echt weer zo'n staaltje projectie waar religie blijkbaar alles is, en je je derhalve niet voor kan stellen dat religie bij anderen helemaal niet zo'n belangrijke plek inneemt.<signature here>.![]()
Hoop dat het snel tijd is voor de Mossad.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:01 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Maar kopstukken zoals deze zitten niet in Gaza.
Die zitten heerlijk veilig en in luxe in het buitenland.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Maar het middenkader zit gewoon in gaza hoor.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wat minder burgers dood, wat actiever de top grof wegsnoeien.<signature here>.![]()
Je wil dat Isral moordaanslagen gaat plegen in andere landen?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Maar kunnen we daar niet gewoon nu al mee beginnen?
Wat minder burgers dood, wat actiever de top grof wegsnoeien.
Ik begrijp best dat de tunnels e.d. ook aangepakt moeten worden en de structuur van Hamas in Gaza ook vernietigd moet worden. Waardoor burgerdoden niet geheel te voorkomen zijn.
Maar richt meer op die absolute top. Die moet vernietigd worden en hun geldstromen moeten weg. Zonder hun miljoenen geen/amper wapens.![]()
Zorg eerst maar eens dat de financiering van dat middenkader wegvalt. Pak de top.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar het middenkader zit gewoon in gaza hoor.
En daarnaast zal idd ook het middenkader aangepakt moeten worden.
Ik ben vooral van mening dat van boven naar onder werken effectiever zal zijn en minder burgerslachtoffers op zal leveren.![]()
Ze zouden kunnen gaan hunten zoals ze op nazis hebben gedaan die naar het buitenland zijn gegaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil dat Isral moordaanslagen gaat plegen in andere landen?
Misschien gaan ze dat ook wel doen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ben ik voor. Ophouden met al die westerse miljarden.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Zorg eerst maar eens dat de financiering van dat middenkader wegvalt.Ik denk niet dat hamas in gaza opeens de wapens neerlegt als je de hamas top uit hun luxe-appartementen in qatar blaast.quote:Ik ben vooral van mening dat van boven naar onder werken effectiever zal zijn en minder burgerslachtoffers op zal leveren.<signature here>.![]()
Ik wil dat elk land dat gaat doen. Dat Hamas kopstukken in je land laten wonen gevolgen heeft. Dat ze afmaken of geldstromen aanpakken de verstandige keuze is.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil dat Isral moordaanslagen gaat plegen in andere landen?![]()
En dan te bedenken dat dit allemaal begon bij Rusland die met hulp van Iran de Hamaswappies opstookten tegen Israel ter afleiding van de oorlog in Oekraine. Damn, 4d chess. Het werkt perfect. Triest, al die mensenlevens.
Misschien dat de NAVO gewoon terug moet gaan naar 1d chess en het hele nog aanwezige Russische leger in Oekraine platbombarderen vanuit de lucht, strik erom, alsjeblieft Oekraine. En dan de aandacht verleggen naar dit conflict.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ook niet vergeten dat voor moslims iedere Europeaan en Amerikaan een Christen is, terwijl hier 80% geen reet om religie geeft.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Who cares wat die mensen vinden.
Echt weer zo'n staaltje projectie waar religie blijkbaar alles is, en je je derhalve niet voor kan stellen dat religie bij anderen helemaal niet zo'n belangrijke plek inneemt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ze kunnen ook op een andere manier worden omgelegd.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben ik voor. Ophouden met al die westerse miljarden.
[..]
Ik denk niet dat hamas in gaza opeens de wapens neerlegt als je de hamas top uit hun luxe-appartementen in qatar blaast.
Maar jij bent ervoor dat ze vooral degenen die zich onder de burgerbevolking bevinden moeten pakken en dat de top lekker verder kan gaan?
Vreemd.
Ze kunnen beter beide zaken aanpakken, als ze Hamas willen uitroeien.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Zou niets nieuws zijn. Best wat van die moordaanslagen waren in het buitenland.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil dat Isral moordaanslagen gaat plegen in andere landen?“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Heb een moslimcollega die het de hele tijd over 'jullie dit', 'jullie dat' heeft.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ook niet vergeten dat voor moslims iedere Europeaan en Amerikaan een Christen is, terwijl hier 80% geen reet om religie geeft.
Die een keer gevraagd wie ze daar nou mee bedoelde, want ik heb niet echt een aparte groep mensen waar ik me mee verbonden voel die anders is ofzo, dacht ik
Tevens zit diegene jn de inclusiviteitscommissie
En dat weet jij vanuit je zeer uitgebreide ervaring met urban warfare?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze kunnen ook op een andere manier worden omgelegd.Nehoor. Die varkens in qatar eergisteren uit het raam is wmb al te laat.quote:Maar jij bent ervoor dat ze vooral degenen die zich onder de burgerbevolking bevinden moeten pakken en dat de top lekker verder kan gaan?<signature here>.![]()
Ik verwacht nog wel wat ontploffingen in dure appartementen in Qatar. Wees maar niet bang.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze kunnen ook op een andere manier worden omgelegd.
Maar jij bent ervoor dat ze vooral degenen die zich onder de burgerbevolking bevinden moeten pakken en dat de top lekker verder kan gaan?
Vreemd.
Ze kunnen beter beide zaken aanpakken, als ze Hamas willen uitroeien.
En ja, je moet het voetvolk ook uitroeien.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Toch blijft het geschiedkundig gezien kansloos voor de Palestijnen.
Zij hebben al sinds 1920 (daarvoor al) alles afgewezen, wilde niks, wilde niks delen, wezen alles van de hand.
Het is eigenlijk alleen maar dankzij de gratie van het Isralische volk dat ze berhaupt niet in de woestijn leven en alleen dankzij hunzelf dat er een muur omheen staat.
Hoe meer ik er naar de situatie kijk, de geschiedenis erachter kijk, hoe minder sympathie ik kan opwekken voor het lot van de Palestijnen.
Maar des te meer ik schrik, van de reacties vooral onder jongeren in het westen met al die debiele pro Palestina protesten.
Zij hebben er overduidelijk geen kaas van gegeten of zijn echt antisemitisch.![]()
Als er geen joden zouden zijn, was er ook geen probleem met antisemitisme.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toch blijft het geschiedkundig gezien kansloos voor de Palestijnen.
Zij hebben al sinds 1920 (daarvoor al) alles afgewezen, wilde niks, wilde niks delen, wezen alles van de hand.
Het is eigenlijk alleen maar dankzij de gratie van het Isralische volk dat ze berhaupt niet in de woestijn leven en alleen dankzij hunzelf dat er een muur omheen staat.
Hoe meer ik er naar de situatie kijk, de geschiedenis erachter kijk, hoe minder sympathie ik kan opwekken voor het lot van de Palestijnen.
Maar des te meer ik schrik, van de reacties vooral onder jongeren in het westen met al die debiele pro Palestina protesten.
Zij hebben er overduidelijk geen kaas van gegeten of zijn echt antisemitisch.
/omdenken
Nie wieder?crap in = crap out![]()
Vraag me ook serieus af of qatar die mensen zelf niet gaat moven, juist om dit te voorkomen. Of israel krijgt carte blanch, als ze maar wat anders doen dan appartementen laten ontploffen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:25 schreef Ulx het volgende:
Ik verwacht nog wel wat ontploffingen in dure appartementen in Qatar. Wees maar niet bang.<signature here>.![]()
Over 1920 gesproken. Veel zionisten die tussen 1880 en 1947 aariveerden kochten het land.
Vraagje voor de zee/rivier lui: wat moet men met die mensen doen na de nederlaag?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik weet niet wat die mensen bezield.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Als er geen joden zouden zijn, was er ook geen probleem met antisemitisme.
/omdenken
Nie wieder?
Dit blijft overigens een van de meest begrijpelijke en overzichtelijke video’s met uitgebreide Jip en Janneke uitleg.
![]()
Ja, "ze zijn niet allemaal zo!" geld alleen voor moslims, niet voor ons natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:19 schreef Molo het volgende:
Heb een moslimcollega die het de hele tijd over 'jullie dit', 'jullie dat' heeft.
Die een keer gevraagd wie ze daar nou mee bedoelde, want ik heb niet echt een aparte groep mensen waar ik me mee verbonden voel die anders is ofzo, dacht ik<signature here>.![]()
Eerste Palestijnen arriveren inmiddels in Europa. Tenminste, ze zeggen toch dat ze Palestijnen uit Gaza zijn
Hoe dan ook, wegens het op onrechtmatige wijze passeren van de landsgrens van Bulgarije zijn ze opgepakt en vastgezet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaat even zo de andere kant op ja. Mee eensquote:Op woensdag 1 november 2023 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, "ze zijn niet allemaal zo!" geld alleen voor moslims, niet voor ons natuurlijk.
Ik pretendeer alleen zeker niet dat de niet-moslima's mijn zusters zijn ofzo. Individuen galoreOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is ook wel weer een boeiende ontwikkelingquote:Op woensdag 1 november 2023 12:29 schreef Dven het volgende:
Eerste Palestijnen arriveren inmiddels in Europa. Tenminste, ze zeggen toch dat ze Palestijnen uit Gaza zijn
Hoe dan ook, wegens het op onrechtmatige wijze passeren van de landsgrens van Bulgarije zijn ze opgepakt en vastgezet.
Net als de Eritrese (of weet ik welke landen) vluchtelingen die ineens Oekraners waren oodOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nederlandse natuurkundige en holocaust overlevende
“I am pained by the parallels I observe between my experiences in Germany prior to 1939 and those suffered by Palestinians today. I cannot help but hear echoes of the Nazi mythos of ‘blood and soil’ in the rhetoric of settler fundamentalism which claims a sacred right to all the lands of biblical Judea and Samaria. The various forms of collective punishment visited upon the Palestinian people – coerced ghettoization behind a ‘security wall’; the bulldozing of homes and destruction of fields; the bombing of schools, mosques, and government buildings; an economic blockade that deprives people of the water, food, medicine, education and the basic necessities for dignified survival – force me to recall the deprivations and humiliations that I experienced in my youth. This century-long process of oppression means unimaginable suffering for Palestinians.”
Dr. Hajo Meyer, ‘An Ethical Tradition Betrayed’, Huffington Post, 27/1/10.
Hajo Meyer was a survivor of Auschwitz.
https://labourbriefing.or(...)to-that-of-the-nazisIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Leuk allemaal, de Palestijnen (Arabische liga in feite destijds) hebben letterlijk 100 jaar de tijd gehad en tig voorstellen gekregen vanuit Isral, vanuit de VN, vanuit Amerika etc elke bemiddelaar die je kan bedenken door de jaren heen.. en alles keer op keer afgewezen en beantwoord met “rivieren van bloed” en geweld.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:32 schreef Slayage het volgende:
“I am pained by the parallels I observe between my experiences in Germany prior to 1939 and those suffered by Palestinians today. I cannot help but hear echoes of the Nazi mythos of ‘blood and soil’ in the rhetoric of settler fundamentalism which claims a sacred right to all the lands of biblical Judea and Samaria. The various forms of collective punishment visited upon the Palestinian people – coerced ghettoization behind a ‘security wall’; the bulldozing of homes and destruction of fields; the bombing of schools, mosques, and government buildings; an economic blockade that deprives people of the water, food, medicine, education and the basic necessities for dignified survival – force me to recall the deprivations and humiliations that I experienced in my youth. This century-long process of oppression means unimaginable suffering for Palestinians.”
https://labourbriefing.or(...)to-that-of-the-nazis
Nee.
Na dat geintje van 7 oktober is het gewoon klaar.
Kan het Isral niet kwalijk nemen.![]()
Als je dan toch copy paste zonder duiding, zet dan op zijn minst een interview met beeld van hem erbij.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:32 schreef Slayage het volgende:
https://labourbriefing.or(...)to-that-of-the-nazis
![]()
Was eerder al benoemd door pro zionisten dat ze de TikTok oorlog aan het verliezen zijn en er iets aan gedaan moest worden. Er is een lange weg te gaan.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Geeft het niveau en dreigingen idd prima aanquote:Op woensdag 1 november 2023 12:39 schreef Slayage het volgende:
Was eerder al benoemd door pro zionisten dat ze de TikTok oorlog aan het verliezen zijn en er iets aan gedaan moest worden. Er is een lange weg te gaan.
[ twitter ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Oh noes, het volk dat tide pods, lepels vol kaneel eet en kapotvalt op melkkratten challenges kiest massaal voor de verkeerde kant.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:39 schreef Slayage het volgende:
Was eerder al benoemd door pro zionisten dat ze de TikTok oorlog aan het verliezen zijn en er iets aan gedaan moest worden. Er is een lange weg te gaan.
[ twitter ]
Jeugd is dom, ontwetend en makkelijk te beinvloeden, what else is new?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Stemrecht afpakken van TikTok grootverbruikers dusquote:Op woensdag 1 november 2023 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh noes, het volk dat tide pods, lepels vol kaneel eet en kapotvalt op melkkratten challenges kiest massaal voor de verkeerde kant.
Jeugd is dom, ontwetend en makkelijk te beinvloeden, what else is new?
Misschien is uitlevering een betere optie.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:14 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ik wil dat elk land dat gaat doen. Dat Hamas kopstukken in je land laten wonen gevolgen heeft. Dat ze afmaken of geldstromen aanpakken de verstandige keuze is.![]()
Kunnen we dat Tiktok niet eens verbieden, sowieso pure aids maar zo langzamerhand ook aardige politieke brainwash.![]()
Ook weer een vorm van gijzelen dat kennelkijk in de "culturele" opvoeding zit.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:36 schreef Ebinas het volgende:
NOS Liveblog: https://nos.nl/liveblog/2(...)-via-egypte-verlaten
11:19
'Eerst gewonden, dan pas buitenlanders aan de beurt'
Volgens Palestijnse grensbeambten moeten eerst alle gewonden die klaarstaan bij de grens met Egypte worden gecontroleerd, voordat andere mensen vanuit Gaza de grens kunnen oversteken. Dat vertellen ze aan een verslaggever van de BBC, die in het grenscomplex bij Rafah staat.
De BBC zegt dat het gaat om zo'n 88 zwaargewonden. Daarna zijn pas de ongeveer 500 mensen met een buitenlands paspoort die vandaag Gaza mogen verlaten aan de beurt. De Britse omroep meldt ook dat de komende dagen steeds zo'n 500 mensen de grens mogen oversteken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Dat mensen berhaupt de Holocaust durven te vergelijken met het bestrijden van een terreurgroepering is echt schandalig.
Ja hoor, de Palestijnen worden ook in allerlei landen belaagd vanwege hun etniciteit/religie, er vinden talloze pogroms plaats tegen Palestijnen, hun winkels en eigendommen worden door boze menigten vernietigd, ze worden uit hun huizen gehaald, waarna deze in beslag worden genomen en vervolgens systematisch met honderden als vee in goederentreinen dagen of wekenlang vervoerd en bij aankomen in een kamp meteen vergast of ingezet voor gedwongen arbeid tot de dood volgt.
Oh nee, wacht, de Palestijnen hebben in 2006 zelf op democratische wijze een terreurgroep verkozen als hun beleidsbepalers, omdat men Joden meer haat dan dat ze hun eigen kinderen liefhebben. En van die keuze moet men nu op de blaren zitten. Dit is echt op geen enkele manier te vergelijken met de Holocaust.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ja, dat hamas aan het "winnen" is lees ik wel vaker.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:39 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Kan er alleen niet veel mee. Israel drukt op reset, hamas als zodanig is weg, medio 2060 kunnen we verwachten dat er weer e.e.a. goed genoeg georganiseerd is om wat uit te vreten,
En de status quo waar israel de westbank op blijft eten en de wereld niet meer kijkt, want nieuwe waan van de dag, komt waarschijnlijk weer terug.
Ja, "big win" voor hamas.<signature here>.![]()
Dat zie je hier in dit topic ook. Binaire/tribale manier van denken wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb een moslimcollega die het de hele tijd over 'jullie dit', 'jullie dat' heeft.
Die een keer gevraagd wie ze daar nou mee bedoelde, want ik heb niet echt een aparte groep mensen waar ik me mee verbonden voel die anders is ofzo, dacht ik
Tevens zit diegene jn de inclusiviteitscommissie''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Een enkele tweet zegt natuurlijk ook weer geen kloot.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:39 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Alleen al Pakistan telt 231.4 miljoen inwoners, Maleisi 33.57 miljoen.quote:Between the lines: According to TikTok's data, the #StandwithPalestine hashtag is most popular in Malaysia, followed by Pakistan, United Arab Emirates, Bahrain and Qatar.
Waarbij 58% van Pakistan ook nog eens in de leeftijds categorie 0 - 19 valt.Die landen hebben gecombineerd nog minder inwoners dan de leeftijd van de gemiddelde TikTok gebruiker in Pakistan.quote:The #StandwithIsrael hashtag is most popular in Israel, followed by Malaysia, Greece, Lithuania and Croatia.![]()
Het blijft bijzonder, bruut terrorisme willen rechtvaardigen via een zogenaamd slachtofferrol.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik vraag me altijd af hoe de mensen die claimen dat Isral genocide pleegt de bevolkingsexplosie in de Gazastrook verklaren.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
Dat mensen berhaupt de Holocaust durven te vergelijken met het bestrijden van een terreurgroepering is echt schandalig.
Ja hoor, de Palestijnen worden ook in allerlei landen belaagd vanwege hun etniciteit/religie, er vinden talloze pogroms plaats tegen Palestijnen, hun winkels en eigendommen worden door boze menigten vernietigd, ze worden uit hun huizen gehaald, waarna deze in beslag worden genomen en vervolgens systematisch met honderden als vee in goederentreinen dagen of wekenlang vervoerd en bij aankomen in een kamp meteen vergast of ingezet voor gedwongen arbeid tot de dood volgt.
Oh nee, wacht, de Palestijnen hebben in 2006 zelf op democratische wijze een terreurgroep verkozen als hun beleidsbepalers, omdat men Joden meer haat dan dat ze hun eigen kinderen liefhebben. En van die keuze moet men nu op de blaren zitten. Dit is echt op geen enkele manier te vergelijken met de Holocaust.![]()
Valt mij ook wel op soms. Derde generatie en dan nog steeds praten over Turkije als ons en Nederland als jullie.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Tevens zit diegene jn de inclusiviteitscommissie![]()
Het gaat gelukkig vaker goed dan fout, maar dat is een sprekend voorbeeld van compleet gefaalde integratie. En dat al generaties lang.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt mij ook wel op soms. Derde generatie en dan nog steeds praten over Turkije als ons en Nederland als jullie.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Inderdaad. Maar ik denk niet dat veel van deze mensen berhaupt iets weten over de demografie in de Palestijnse gebieden. En als je ze vraagt naar het concept 'genocide' kunnen ze waarschijnlijk al niet eens uiteenzetten.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe de mensen die claimen dat Isral genocide pleegt de bevolkingsexplosie in de Gazastrook verklaren.
En als men het toch probeert moet er gebruik worden gemaakt van allerlei leugens en bloedsprookjes, zoals het Isralische leger die bewust burgers zouden bombarderen of Isral die bewust de Palestijnen willen uitroeien.
Hier speelt ook projectie een grote rol trouwens, want zoals we weten is de enige partij die OPENLIJK stelt de andere partij compleet te willen vernietigen, Hamas. En dit wordt gesteund door een aanzienlijk deel van de eigen bevolking.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Het is de oemma. Dat gezeik gaat in West-Europa alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Tevens zit diegene jn de inclusiviteitscommissie![]()
Ik vrees dat een groot deel van de wereld, zie stemming VN, dat oneens is met jou ( en mij).quote:Op woensdag 1 november 2023 12:14 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ik wil dat elk land dat gaat doen. Dat Hamas kopstukken in je land laten wonen gevolgen heeft. Dat ze afmaken of geldstromen aanpakken de verstandige keuze is.
Ws niet eens omdat het goed zou zijn voor mensen zelf maar die corrupte - andersdenkende - staten zich daarmee als bestaansrecht zelf in de vingers gaan snijden.
Wat hun onderdanige "ingezetenen" denken of zullen/gaan vinden, wordt simpel weggemasseerd en toegedekt met afleidende verzinsels. Zelfs zo dat "onze" bedoelingen aangaande vrijheden en rechten, ongeacht wie of wat je bent, worden vermaakt tot verderfelijke leugens.
Moet regelmatig terugdenken aan een uitspraak van ik meen Putin c.s., dat het Westen niet moet bedenken dat zij de moraliteit in pacht heeft waar de rest van de wereld (leiders) een geheel andere (BRIC) gedachte heeft.
Voor heel veel mensen is het meer dan fijn, om tenminste zekerheid te hebben.... dat er geen zelfkeuze mogelijk is, ze onderdrukt worden en moeten leven volgens een opgelegd kastenstelsel (incl dus religie of politiek)."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
En vervolgens moeten we dan in de media lezen dat het de schuld is van de autochtone Nederlander. Bijvoorbeeld: Mensen znder migratieachtergrond zijn de nieuwe minderheid in de stad en integreren nietquote:Op woensdag 1 november 2023 13:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig vaker goed dan fout, maar dat is een sprekend voorbeeld van compleet gefaalde integratie. En dat al generaties lang.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dat is ook wel iets van immigranten, die houden meestal langer vast aan de oude tradities terwijl ze thuis al een stukje verder zijn.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt mij ook wel op soms. Derde generatie en dan nog steeds praten over Turkije als ons en Nederland als jullie.![]()
Die mensen wonen weliswaar hier maar zijn geen onderdeel van Nederland.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt mij ook wel op soms. Derde generatie en dan nog steeds praten over Turkije als ons en Nederland als jullie.![]()
Vasthouden aan tradities etc is ook helemaal geen probleem, als ik morgen verhuis naar een ander land vier ik vast nog sinterklaas, eet een stroopwafel en kijk Studio Sport ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel iets van immigranten, die houden meestal langer vast aan de oude tradities terwijl ze thuis al een stukje verder zijn.
Maar ik ga me niet hard maken in dat land voor een toeslagenaffaire of een mondkapjeschandaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Tekenen van intense slechtheid je zo op te stellen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft bijzonder, bruut terrorisme willen rechtvaardigen via een zogenaamd slachtofferrol.
[ twitter ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: