SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nederland is bar slecht in strategisch denken en teringnaef op alle niveaus van beleid en uitvoeringquote:Op woensdag 1 november 2023 11:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als de Nederlandse overheid meer weet dan waarom hebben ze ze dan laten gaan? Waarom hebben die kinderen dan een jaar vrij gekregen van school? Waarom mogen ouders kinderen met een Nederlands paspoort meenemen naar een oorlogsgebied waaruit ze gevlucht zijn. Het wordt tijd dat eens wat meer gespeculeerd gaat worden over de bedoelingen van dit soort mensen, het is gewoon lachwekkend wat hier gebeurd. Jij beseft toch dat de ouders van Mohammed hier lekker een uitkering ontvangen he? Waar ze niks voor hebben te doen behalve te vluchten en een zielig verhaaltje op te hangen. Dit stinkt aan alle kanten, hier zitten geen mensen in Spanje voor een 3 weeks vakantie, nee hier zitten mensen die gevlucht zijn uit Palestina in Palestina met kinderen die verplicht zijn naar school te gaan in Nederland en ouders die een royale uitkering ontvangen uit Nederland, en dat in een periode waarbij Hamas haar grootste slag slaat op Isral.
De Nederlandse overheid weet niets, ziet niets en kijkt niet om naar dit soort mensen. Dit soort mensen wordt in de sociale buurten geplaatst en dan zijn ze "ons" probleem, waar ze daarna gaan en staan weet niemand.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...quote:IDF spokesman on the threat from the Houthis in Yemen: We know how to attack at our chosen time and place.![]()
Je ziet echt zover naast de feiten met de spinnen die in je hoofd zitten. Het vetgedrukte is daarvan gewoonweg een goede getuige.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nog steeds smekend naar sympathy voor de wandaden van Hamas om de slachtingen te rechtvaardigen die plaatsvinden as we speak zie ik. Weinig verrassend standaard modus operandi van de holocaust industrie sinds dag 1 van Isral.
Voor de gebeurtenissen van 7 oktober gaf je aan dat je mensen kenden in beide kampen vanhet conflict en dat je daardoor sympathy hebt voor beide kampen. Ik lees nu allen maar genocide verheerlijking. Best opmerkelijk voor iemand die zo vol zit over het kwaad van de Armeense genocide, die de Ottomanen pleegden als zelfverdediging net als Isral nu. Kennelijk heb je goede genocides en slechte genocides.
Hoe zit het eigenlijk met die turkse nederzettingen en Koerdengebied? Dat is zeker ook 'zelfverdediging' in jouw ogen?
Nog steeds geen antwoord...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik heb geen idee of de ouders van Mohammed een uitkering hebben en wat er met de school is afgesproken ivm een leerplicht.
Je verhaal is verder vol speculatie, misschien als ze in Nederland zijn dat er meer vragen kunnen worden beantwoord. De media zal vast staan te trappelen om Mohammed weer te spreken en hoe het met hem gaat. Z’n moeder is in ieder geval dood.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Geen nagel om aan hun reet te krabben maar wel dure raketten naar de joden sturen.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...
Yeah, right, prioriteiten...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Waar blijven die bussen met ME?quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ruimt wel lekker op zo.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...
En die houthis, puppets van iran, zitten dus in het westen, het groene gedeelte. Met een coalitie van yemenitische regeringstroepen en het leger van SA (en de VS) tegen zich.<signature here>.![]()
Dit krijg je wanneer je half het Midden-Oosten importeert.quote:
En wat ze dan ook roepen_!. Het benadrukt dat hier weer een boel haat meespeelt en dat het helemaal niet gaat om een vermeende solidariteit met de Palestijnen, maar dat hebben we natuurlijk helaas al bij menig "demonstratie" kunnen zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Even voor wat duiding de slogan van de Houthi's:quote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker op zo.
[ afbeelding ]
En die houthis, puppets van iran, zitten dus in het westen, het groene gedeelte. Met een coalitie van yemenitische regeringstroepen en het leger van SA (en de VS) tegen zich.Waarin dus twee staten en n volk zijn vernoemd die niet eens aan ze grenzen. Obsessed much?quote:God is the Greatest,
Death to America,
Death to Israel,
Cursed be the Jews,
Victory to Islam![]()
gewoon een van die duikboten daarheen varen en harpoons lancerenquote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
NOS Liveblog: https://nos.nl/liveblog/2(...)-via-egypte-verlaten
11:19
'Eerst gewonden, dan pas buitenlanders aan de beurt'
Volgens Palestijnse grensbeambten moeten eerst alle gewonden die klaarstaan bij de grens met Egypte worden gecontroleerd, voordat andere mensen vanuit Gaza de grens kunnen oversteken. Dat vertellen ze aan een verslaggever van de BBC, die in het grenscomplex bij Rafah staat.
De BBC zegt dat het gaat om zo'n 88 zwaargewonden. Daarna zijn pas de ongeveer 500 mensen met een buitenlands paspoort die vandaag Gaza mogen verlaten aan de beurt. De Britse omroep meldt ook dat de komende dagen steeds zo'n 500 mensen de grens mogen oversteken.![]()
Dat zijn anti-scheeps raketten. Niet ideaal voor grond doelen.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon een van die duikboten daarheen varen en harpoons lanceren
Meneer Biden moet op de korte termijn al die de-escalatie angsthazen uit z'n NSC kieperen.<signature here>.![]()
Ja, maar hamvraag voor jou blijft wel of je er nog eens 2 miljoen wil binnenlaten ten gunste van Isral (of, ten gevolge van wat jij ziet als louter zelfverdediging). M.a.w., Isral of W-Europa first?quote:Op woensdag 1 november 2023 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit krijg je wanneer je half het Midden-Oosten importeert.
En wat ze dan ook roepen_!. Het benadrukt dat hier weer een boel haat meespeelt en dat het helemaal niet gaat om een vermeende solidariteit met de Palestijnen, maar dat hebben we natuurlijk helaas al bij menig "demonstratie" kunnen zien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
kan primaquote:Op woensdag 1 november 2023 11:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zijn anti-scheeps raketten. Niet ideaal voor grond doelen.
Meneer Biden moet op de korte termijn al die de-escalatie angsthazen uit z'n NSC kieperen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jemen is geen probleem voor Isral, zolang de raketten die zij afvuren tegen kunnen worden gehouden. En dat men zich daar berhaupt met deze oorlog wil bemoeien is belachelijk, die zitten zelf midden in een burgeroorlog, waar de bevolking al jaren enorm onder te lijden heeft. Maar nee, het belangrijkste is nu echt om raketten te gaan afvuren op Isral. Clownesk gedoe.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Zo, Isral heeft verdomd stevig asfaltquote:Op woensdag 1 november 2023 10:40 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Dagelijks nog steeds hele batterijen van dit die naar Isral afgeschoten worden.![]()
Dat ziekenhuis had meer pech![]()
Hamas leader Ghazi Ha-Mad explains that as long as Hamas exists, they will continue to murder Jews to protest against the existence of Israel: "We Will Repeat the October 7 Attack Time and Again Until Israel Is Annihilated; We Are Victims - Everything We Do Is Justified".![]()
Die man zingt ook al geen kumbaya. Verdorie.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Hamas leader Ghazi Ha-Mad explains that as long as Hamas exists, they will continue to murder Jews to protest against the existence of Israel: "We Will Repeat the October 7 Attack Time and Again Until Israel Is Annihilated; We Are Victims - Everything We Do Is Justified".
[ twitter ]<signature here>.![]()
De Houthi's komen over als een paar stalkende fangirls.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Even voor wat duiding de slogan van de Houthi's:
[..]
Waarin dus twee staten en n volk zijn vernoemd die niet eens aan ze grenzen. Obsessed much?![]()
Het zou ook vrij schokkend zijn als een Hamas-kopstuk zelf met zijn poten in de klei zou staan en iets zou zeggen als "Bij nader inzien zouden we graag alles op willen lossen met woorden want ik heb nu dus op mensen geschoten en het bevalt me echt niks. Kunnen we erover praten?"quote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Hamas leader Ghazi Ha-Mad explains that as long as Hamas exists, they will continue to murder Jews to protest against the existence of Israel: "We Will Repeat the October 7 Attack Time and Again Until Israel Is Annihilated; We Are Victims - Everything We Do Is Justified".
[ twitter ]![]()
Er was vast weer een Hamas lid die daar aanwezig was. Alles is geoorloofdquote:
IDF doet er alles aan om burgerslachtoffers te voorkomen vindt het wel prima als er niet teveel burgerslachtoffers vallen![]()
Isralische historicus Avi Shlaim, die GEEN Europese ashkenazi jood is, die de zionistische ideologie hebben gebracht naar Palestina, maar een Iraakse jood en dat zijn echt totaal andere joden met een andere geschiedenis, verwoordt het in dit artikel van El Pais als volgt.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie graag de door jou als realistisch geschetste scenario's voor oplossingen tegemoet
https://english.elpais.co(...)-attack-on-gaza.html
He’s critical, especially when it comes to Zionism. Talking about the issue, he remembers the following: “My mother used to talk about the wonderful Muslim friends we had in Baghdad and one day I asked her if we had Zionist friends. And she said: ‘No, Zionism is an Ashkenazis thing, for European Jews.’”
...
I lived in Baghdad up to the age of five. And I’m an Arab Jew because I lived in an Arab country. And there is no better way to describe my first identity as that of an Arab Jew. That’s the experience of my family and me and the Jewish community in Iraq. We’re one minority among many. We were not the other as in Europe. Iraq didn’t have a Jewish problem. This identity existed in the past, and I am a living example today of an Arab Jew. And I’m proud of both parts of my identity. I’m proud of the Arab heritage and I’m proud of the Jewish heritage. I make no apologies for that.
...
But it’s relevant because for me, Muslim-Jewish coexistence isn’t an abstract concept. It’s not an ideal. It was an everyday reality. We lived it, we experienced it, we touched it, and therefore recalling the experience of the Jewish community in Iraq and my family enables me to think of a better future for our region. To counter the Zionist claim that Muslim Jewish Arab-Israeli hostility is preordained and that the two sides are doomed to live in perpetual conflict. The concept of an Arab Jew is still relevant because it enables me to think of what I would like to be the outcome, which is one democratic state from the Jordan River to the Mediterranean Sea with equal rights for all its citizens regardless of religion and ethnicity.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dit is de grote vijand natuurlijk. Daar kan wel wat voor aan de kant worden geschoven en Iran helpt graag mee.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jemen is geen probleem voor Isral, zolang de raketten die zij afvuren tegen kunnen worden gehouden. En dat men zich daar berhaupt met deze oorlog wil bemoeien is belachelijk, die zitten zelf midden in een burgeroorlog, waar de bevolking al jaren enorm onder te lijden heeft. Maar nee, het belangrijkste is nu echt om raketten te gaan afvuren op Isral. Clownesk gedoe.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Je bedoeld dat ze opdracht uit teheran hebben gehad om dit te doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is de grote vijand natuurlijk. Daar kan wel wat voor aan de kant worden geschoven en Iran helpt graag mee.<signature here>.![]()
Beken eens kleur Howard. Europa of Isral first?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
In ieder geval "ondersteuning"quote:Op woensdag 1 november 2023 11:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze opdracht uit teheran hebben gehad om dit te doen.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Wat roepen ze dan? Ik versta dat allemaal nietquote:Op woensdag 1 november 2023 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit krijg je wanneer je half het Midden-Oosten importeert.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En daarom stopt israel niet met dit:quote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]En vooral niet als je lafjes burgers gebruikt als schild boven je hoofd, stel ratten.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Mooi stuk tekst maar geenszins ook maar een antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 1 november 2023 11:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Isralische historicus Avi Shlaim, die GEEN Europese ashkenazi jood is, die de zionistische ideologie hebben gebracht naar Palestina, maar een Iraakse jood en dat zijn echt totaal andere joden met een andere geschiedenis, verwoordt het in dit artikel van El Pais als volgt.
https://english.elpais.co(...)-attack-on-gaza.html
He’s critical, especially when it comes to Zionism. Talking about the issue, he remembers the following: “My mother used to talk about the wonderful Muslim friends we had in Baghdad and one day I asked her if we had Zionist friends. And she said: ‘No, Zionism is an Ashkenazis thing, for European Jews.’”
...
I lived in Baghdad up to the age of five. And I’m an Arab Jew because I lived in an Arab country. And there is no better way to describe my first identity as that of an Arab Jew. That’s the experience of my family and me and the Jewish community in Iraq. We’re one minority among many. We were not the other as in Europe. Iraq didn’t have a Jewish problem. This identity existed in the past, and I am a living example today of an Arab Jew. And I’m proud of both parts of my identity. I’m proud of the Arab heritage and I’m proud of the Jewish heritage. I make no apologies for that.
...
But it’s relevant because for me, Muslim-Jewish coexistence isn’t an abstract concept. It’s not an ideal. It was an everyday reality. We lived it, we experienced it, we touched it, and therefore recalling the experience of the Jewish community in Iraq and my family enables me to think of a better future for our region. To counter the Zionist claim that Muslim Jewish Arab-Israeli hostility is preordained and that the two sides are doomed to live in perpetual conflict. The concept of an Arab Jew is still relevant because it enables me to think of what I would like to be the outcome, which is one democratic state from the Jordan River to the Mediterranean Sea with equal rights for all its citizens regardless of religion and ethnicity.
Tevens vroeg ik het aan jou, en niet om een artikel van iemand andersOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ghazi He-Madquote:Op woensdag 1 november 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
niet alleen opdrachtquote:Op woensdag 1 november 2023 11:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze opdracht uit teheran hebben gehad om dit te doen.
ik vermoed dat die raketten daar ook vandaan komen![]()
De "oplossing" is ook hilarisch. Want we weten allemaal wat een voortreffelijke democratische inborst al die volkeren aldaar allemaal hebben.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi stuk tekst maar geenszins ook maar een antwoord op mijn vraag
Tevens vroeg ik het aan jou, en niet om een artikel van iemand anders<signature here>.![]()
Dat zou ze wel de steun van de Saudi opleveren want die maken er al 5 jaar een bende van.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Israel gaat nog wel een keer terugslaan in Yemen...1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Maar kopstukken zoals deze zitten niet in Gaza.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En daarom stopt israel niet met dit:
[..]
En vooral niet als je lafjes burgers gebruikt als schild boven je hoofd, stel ratten.
Die zitten heerlijk veilig en in luxe in het buitenland.![]()
Die zitten straks nergens veilig. Die gaan overal opgejaagd worden in de komende 20 jaar.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:01 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Maar kopstukken zoals deze zitten niet in Gaza.
Die zitten heerlijk veilig en in luxe in het buitenland.![]()
Daar twijfelt bijna niemand over. Je hebt 2 smaakjes wapens aldaar, rus makelij of kopie van rus product uit iran.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:59 schreef Frutsel het volgende:
ik vermoed dat die raketten daar ook vandaan komen
En op dit punt is rus niet echt meer in staat om de voorraden op pijl te houden.<signature here>.![]()
Kan me herinneren dat bij de 2019 rellen bij de Israelische grens waar ze een half jaar lang elke dag kwamen opdagen om te protesteren er aardig wat mensen in hun been geschoten zijn, die lopen de rest van hun leven met krukken of een wandelstok.
https://www.middleeasteye(...)a-hamas-war-invasion
Devastating toll for Palestinians with disabilities in Gaza, HRW says
Israel’s war on Gaza is taking a devastating toll on Palestinian civilians with disabilities, Human Rights Watch (HRW) said on Wednesday.
Daily bombardment, blockade, and a major ground offensive mean that some of the most vulnerable Palestinians are facing increased hardship fleeing attacks, and in accessing what’s left of Gaza’s healthcare system.
HRW interviewed more than a dozen Palestinians living in Gaza with various levels of disabilities.
Many described the fear of leaving homes adapted to meet their accessibility requirements, including access to their wheelchairs, walkers or hearing aids.
Many of the Palestinians with disabilities in the strip are also the victims of previous Israeli assaults. Their numbers have only swelled in the latest onslaught by Israel.
“The Israeli military’s major ground offensive in Gaza adds immeasurably to the serious difficulties for people with disabilities to flee, find shelter, and obtain water, food, medicine, and assistive devices they desperately need,” said Emina Cerimovic, senior disability rights researcher at Human Rights Watch.![]()
Noord Korea kan ook nogquote:Op woensdag 1 november 2023 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar twijfelt bijna niemand over. Je hebt 2 smaakjes wapens aldaar, rus makelij of kopie van rus product uit iran.
En op dit punt is rus niet echt meer in staat om de voorraden op pijl te houden.![]()
Kwam laatst een artikel tegen waar Nederlandse christenen in 2000 ofzo de vraag gesteld kregen "welke mensen vind je belangrijker Joden in Isral of Palestijnse christenen? De christenen gaven aan dat ze de joden belangrijker vonden.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:51 schreef Akathisia het volgende:
Beken eens kleur Howard. Europa of Isral first?
Daarnaast is Isral een voorpost van Europa dus jouw vraag klopt niet helemaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dan heb je het over nog slechtere kopien van rus spul. Maar er is 1 spoorbrug vanuit NK naar rus, en die wordt door iedereen in de gaten gehouden, en via scheepvaart zal vanwege alle boycots wel geen optie zijn. Niet zo waarschijnlijk.quote:<signature here>.![]()
Rudi Vranckx herinnert ons waarom we zoveel domme belgen moppen hebbenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat zou fijn zijn. Maar kunnen we daar niet gewoon nu al mee beginnen?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die zitten straks nergens veilig. Die gaan overal opgejaagd worden in de komende 20 jaar.
Wat minder burgers dood, wat actiever de top grof wegsnoeien.
Ik begrijp best dat de tunnels e.d. ook aangepakt moeten worden en de structuur van Hamas in Gaza ook vernietigd moet worden. Waardoor burgerdoden niet geheel te voorkomen zijn.
Maar richt meer op die absolute top. Die moet vernietigd worden en hun geldstromen moeten weg. Zonder hun miljoenen geen/amper wapens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: