Misschien wel als jij van huis bent.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die komen niet zo vaak langs thuis
Dan heb ik nog liever dat de buurman langskomt. Er zijn grenzenquote:Op woensdag 1 november 2023 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wel als jij van huis bent.
GEEN IMPEDIMENTS!!!quote:Op woensdag 1 november 2023 09:24 schreef Berkery het volgende:
Lekker korte daily standup, net op tijd terug voor een stemplaat
Ik was erbij in Tivoli vorige maandquote:Op woensdag 1 november 2023 09:24 schreef Berkery het volgende:
Lekker korte daily standup, net op tijd terug voor een stemplaat
Volgens mij heeft Eric gelijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
Mij is altijd geleerd dat Welcome to the Jungle over The Bronx ging. Nu zegt Karton dat het over LA gaat. Nu word ik weer uren van mijn werk af gehouden.
Ik ben er inmiddels achter. Het was een quote van iemand in The Bronx, maar de man met de zuivere zangstem heeft het gebruikt voor LA .quote:Op woensdag 1 november 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eric gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Yup, we krijgen alleen nog Fear Of The Dark en Run To The Hillsquote:Op woensdag 1 november 2023 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Hallowed Be Thy Name eruit?
Matig, dat is de bestequote:Op woensdag 1 november 2023 14:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Yup, we krijgen alleen nog Fear Of The Dark en Run To The Hills
Het is wmb ook niet eens de beste Led Zepquote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, waarom ook niet op dit moment he?
We komen ze dan ook nog een keer tegen later in de lijst!quote:Op woensdag 1 november 2023 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wmb ook niet eens de beste Led Zep
Dat zal er nog wel een paar keer inhakken de komende 8 weken.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, waarom ook niet op dit moment he?
Ik heb niet de beste dag zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zal er nog wel een paar keer inhakken de komende 8 weken.
Daarvan ken ik eigenlijk alleen Easy Lovequote:Op woensdag 1 november 2023 15:52 schreef pipster het volgende:
Woman toch wel lekker, al mag de Meesterkreeftversie op zijn tijd ook wel.
Metric - "Monster Hospital" deze is ook wel tof van ze. Ben ze daarna ook weer compleet uit het oog verloren.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan ken ik eigenlijk alleen Easy Love
Dat is vervelend. Dan werkt zo’n Stairway ook niet mee, voor zover ik dat heb meegekregen.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet de beste dag zullen we maar zeggen
De herhaling start vanaf 19.00 uur.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:52 schreef PippenScottie het volgende:
Kanonnen, wat een dag. Ben klaar met werken, is helemaal donker buiten. Vind ik niet leuk.
Begint die herhaling al om 6 uur? Dan ga ik straks hetzelfde horen als vanochtend in de auto. Slecht bedacht van Kink.
Dat was de eerste #1 uit de Snob die never nooit haar entree in de Top 2000 heeft gemaakt of zal makenquote:
Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat was de eerste #1 uit de Snob die never nooit haar entree in de Top 2000 heeft gemaakt of zal maken
Momentum lijkt me wel verdwenen. Het Funeral album is ook al bijna 20 jaar oud. Die nummers worden ook niet meer massaal gestreamd. Er zijn mensen die het al klassiek kunnen noemen.quote:
(Leugens)quote:Op woensdag 1 november 2023 18:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Momentum lijkt me wel verdwenen. Het Funeral album is ook al bijna 20 jaar oud. Die nummers worden ook niet meer massaal gestreamd. Er zijn mensen die het al klassiek kunnen noemen.
Volgens mij heeft ie ook nooit de lijst gehaald met nummers om op te stemmen voor de top2k. Dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 1 november 2023 18:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat was de eerste #1 uit de Snob die never nooit haar entree in de Top 2000 heeft gemaakt of zal maken
Was er maar iemand zo gek om de hele keuzelijst te luisteren, dan konden we die vragenquote:Op woensdag 1 november 2023 18:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ook nooit de lijst gehaald met nummers om op te stemmen voor de top2k. Dat schiet ook niet op
En (licht) alternatieve nummers die vanuit vrije keuze binnenkomen zien we ook al enkele jaren niet meer. Of ze moeten tot de Billions Club behoren zoals een 505.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ook nooit de lijst gehaald met nummers om op te stemmen voor de top2k. Dat schiet ook niet op
Let’s have it.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was er maar iemand zo gek om de hele keuzelijst te luisteren, dan konden we die vragen
Nope, Everything Now, Put your money on me, Reflektor, Wake up en We used to wait stonden ooit op de keuzelijst, waarvan de 1 na laatste het eerste.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Rebellion hoor je zelfs op 3fm al nauwelijks.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:09 schreef Tussle266 het volgende:
Even teruggelezen. Is niet gelogen inderdaad. Er staan al jaren 4 nummers op de keuzelijst en Rebellion hoort daar niet bij. Ik denk overigens zelf wel dat deze week 53 nog zou kunnen halen bij een toevoeging. Is eigenlijk ook een van de meest onverklaarbare missers.
Dat hoeft niet perse uit te maken toch? Je weet het natuurlijk nooit, want er zijn ook voorbeelden dat het niet lukte, maar kijk bijvoorbeeld naar zo’n Exit Music, of Where is my mind. Toen het eenmaal kon werd er ook gretig op gestemd.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rebellion hoor je zelfs op 3fm al nauwelijks.
Ja er zijn niet zoveel platen in die categorie, Rebellion zou makkelijk de lijst halen. Maar een misser vind ik lastig te zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse uit te maken toch? Je weet het natuurlijk nooit, want er zijn ook voorbeelden dat het niet lukte, maar kijk bijvoorbeeld naar zo’n Exit Music, of Where is my mind. Toen het eenmaal kon werd er ook gretig op gestemd.
Where is my mind stond ergens in 2005/2006 ook al in de keuzelijst, toen deed het weinigquote:Op woensdag 1 november 2023 20:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse uit te maken toch? Je weet het natuurlijk nooit, want er zijn ook voorbeelden dat het niet lukte, maar kijk bijvoorbeeld naar zo’n Exit Music, of Where is my mind. Toen het eenmaal kon werd er ook gretig op gestemd.
Toen waren alle boomers nog niet naar Radio 5 gedirigeerd en was 3FM de populairste zenderquote:Op woensdag 1 november 2023 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Where is my mind stond ergens in 2005/2006 ook al in de keuzelijst, toen deed het weinig
Ja, toen mochten we god op onze blote knietjes bedanken dat er een liedje van Nirvana in stond.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Where is my mind stond ergens in 2005/2006 ook al in de keuzelijst, toen deed het weinig
In de context van 9800 nummers waaronder Bert & Ernie, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er zijn niet zoveel platen in die categorie, Rebellion zou makkelijk de lijst halen. Maar een misser vind ik lastig te zeggen.
Juistem!!quote:Op donderdag 2 november 2023 08:08 schreef Berkery het volgende:
Wakker worden met The Smiths en Motorhead
Mainstream stemmerquote:Op donderdag 2 november 2023 08:24 schreef Berkery het volgende:
In het volgend uur komen twee stemplaten en vijf stembands voorbij, noice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |