Dat zal er nog wel een paar keer inhakken de komende 8 weken.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja, waarom ook niet op dit moment he?
Ik heb niet de beste dag zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zal er nog wel een paar keer inhakken de komende 8 weken.
Daarvan ken ik eigenlijk alleen Easy Lovequote:Op woensdag 1 november 2023 15:52 schreef pipster het volgende:
Woman toch wel lekker, al mag de Meesterkreeftversie op zijn tijd ook wel.
Metric - "Monster Hospital" deze is ook wel tof van ze. Ben ze daarna ook weer compleet uit het oog verloren.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan ken ik eigenlijk alleen Easy Love
Dat is vervelend. Dan werkt zo’n Stairway ook niet mee, voor zover ik dat heb meegekregen.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet de beste dag zullen we maar zeggen
De herhaling start vanaf 19.00 uur.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:52 schreef PippenScottie het volgende:
Kanonnen, wat een dag. Ben klaar met werken, is helemaal donker buiten. Vind ik niet leuk.
Begint die herhaling al om 6 uur? Dan ga ik straks hetzelfde horen als vanochtend in de auto. Slecht bedacht van Kink.
Dat was de eerste #1 uit de Snob die never nooit haar entree in de Top 2000 heeft gemaakt of zal makenquote:
Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat was de eerste #1 uit de Snob die never nooit haar entree in de Top 2000 heeft gemaakt of zal maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |