Ik begrijp hem volledigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk zitten er dit seizoen wat betere aanwijzingen in
(De TherMOLmeter had altijd wel goede hints)

Als Tooske Breugem was ze toen wel leukerquote:

Het is hier self service met een zelfscan kassaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
@:Moira waar kan ik hier wat te drinken bestellen?

* Loopt met drie tassen sterke drank straal langs de zelfscan kassaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is hier self service met een zelfscan kassa

Jaaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat er weer topito's zijn in Mexico

Al bevestigd op Radio 2 door Rick…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:

Ohjaaaaa! Die heb ik wel gemist!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:

Blijven doneren.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
Ik loop sowieso iets achter omdat ik via NPO Start kijk en m'n FOK! is ook retetraag

ik ook zo. Je kunt iedereen verbieden om ons te spoileren omdat ze 10 seconden voorlopen he. Dat deed die geweldige mod in F1 ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
Ik loop sowieso iets achter omdat ik via NPO Start kijk en m'n FOK! is ook retetraag

Je bent me voorquote:

Top!! Had ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al bevestigd op Radio 2 door Rick…

quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook zo. Je kunt iedereen verbieden om ons te spoileren omdat ze 10 seconden voorlopen he. Dat deed die geweldige mod in F1 ook

Ik via NLZiet dus we lopen samen achter, komt goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:

komt dan toch niet in beeld voor onsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:32 schreef MadMaster het volgende:
De Mol loopt natuurlijk verkleed rond in de meute.
Cliffhanger voor de laatste aflevering…

Ik vind het altijd wel jammer als een leuke kandidaat meteen naar huis mag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:34 schreef NailQueen het volgende:
Nee niet weer een eerste aflevering dat niemand naar huis gaat

Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel jammer als een leuke kandidaat meteen naar huis mag.

Voor een eerste aflevering vind ik dat juist nog wel prima. Later in het seizoen wordt dat juist vervelender.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:34 schreef NailQueen het volgende:
Nee niet weer een eerste aflevering dat niemand naar huis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |