Ik op Anna.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Jeroen
Denk dat het vooral komt omdat hij z'n wenkbrauwen heeft geschoren, dat is handig als je ze er zelf op moet tekenen voor dragquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ok. Die ogen.. jeetje heftig
Vermoeden van oplichting.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Ja zeg, een waarzegster die zegt dat ze je 'misschien' wel weer zal zien. Dat zou ze toch zeker moeten weten
Vrouwen doen dat tegenwoordig vaak ook om er van die Nike swooshes te kunnen tekenen…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat het vooral komt omdat hij z'n wenkbrauwen heeft geschoren, dat is handig als je ze er zelf op moet tekenen voor drag
Ja al paar jaar geen vrouw gehad…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef DaMart het volgende:
Die kaart met die vrouw betekent vast dat de mol een vrouw is dit jaar.
En hoop wel dat er ook een zwarte vrijstelling in het spel komt.
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat het vooral komt omdat hij z'n wenkbrauwen heeft geschoren, dat is handig als je ze er zelf op moet tekenen voor drag
Het is babs grquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef DaMart het volgende:
Die kaart met die vrouw betekent vast dat de mol een vrouw is dit jaar.
En hoop wel dat er ook een zwarte vrijstelling in het spel komt.
Meid dat doen die streepjes-wenkbrauw-mevrouwen al decenniaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat tegenwoordig vaak ook om er van die Nike swooshes te kunnen tekenen…
Is ook bijna onmogelijk als kandidaat. Veel te druk en chaotisch.quote:
Tussen het wachten op de andere kandidaten door wel jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wel leuke openingsopdracht als kandidaat denk ik. Zit je er gelijk goed in
Ja mensen van mijn leeftijd moeten ook mee kunnen komen hè!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:51 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig legt Rik het ook nog een keer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |