En daarna die hele bankrekening leeggetrokken neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede daad voor vandaag zit erop.
In de winkel moest een oud vrouwtje voor me afrekenen. Ze kreeg haar pinpas niet goed in het apparaat. Daar heb ik haar bij geholpen. Daar blijft het niet bij. Ze bewoog echt heel moeilijk dus ik vroeg of ik haar kon helpen met haar boodschappen in te pakken. Ze was er dusdanig van ontdaan omdat ze het klaarblijkelijk moeilijk vond om het te vragen. Ik deed het graag voor haar.
#liefdagboek
Hallo maat. Goede vakantie gehad?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarna die hele bankrekening leeggetrokken neem ik aan?
Zeker, nooit verkeerd zo’n weekje 30 gradenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Goede vakantie gehad?
Lekker man.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, nooit verkeerd zo’n weekje 30 graden
Die wel ja, mooie pot. Twente nog wel even via rijnmond proberen te luisteren op het strand maar ik ben geen fan van dat schreeuwerige gekleurde commentaar, een goede keuze om dat af te zetten zo bleek achterafquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker man.![]()
Nog ergens Feyenoord (Lazio) kunnen kijken?
Tenerife, goed hequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, nooit verkeerd zo’n weekje 30 graden
Uitstekend, al was het qua lekker eten wel een beetje zoeken op het stuk waar we zaten.quote:
Bami gorengquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Beetje raar om een oud vrouwtje voor jou te laten betalen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
In de winkel moest een oud vrouwtje voor me afrekenen. Ze kreeg haar pinpas niet goed in het apparaat. Daar heb ik haar bij geholpen. Daar blijft het niet bij. Ze bewoog echt heel moeilijk dus ik vroeg of ik haar kon helpen met haar boodschappen in te pakken. Ze was er dusdanig van ontdaan omdat ze het klaarblijkelijk moeilijk vond om het te vragen. Ik deed het graag voor haar.
#liefdagboek
Lieverdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
#liefdagboek
Ah ja, het absolute toeristengebied, dus dan hebben ze doorgaans Britse/Nederlandse standaarden. Waar ik zat was het wel uitstekend maar dat was er iets buiten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend, al was het qua lekker eten wel een beetje zoeken op het stuk waar we zaten.
Nou zeg maar gerust tokkie Britse standaardenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja, het absolute toeristengebied, dus dan hebben ze doorgaans Britse/Nederlandse standaarden. Waar ik zat was het wel uitstekend maar dat was er iets buiten.
Nog wel kunnen genieten van tapas?
Ja dat vind ik wellicht het jammerste aan dat soort plekken. Het eten wordt nog net niet in voederbakken geserveerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou zeg maar gerust tokkie Britse standaarden
Zelf geen extreem groot fan van tapas, maar een goede Italiaan en wat uitstekende visrestaurantjes gevonden
Pastaatje besteld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat leuk ik eet vandaag ook pasta.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pastaatje besteld.
Vandaag 2x pasta dus @:Pisces29
2x warm eten. Speklap.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pastaatje besteld.
Vandaag 2x pasta dus @:Pisces29
Wij zaten echt op het midden van Adeje en dat Las Americas, voor het eten niet echt verder gegaan dan dat omdat alles op loopafstand was. Gewoon de hele drukke en tenten met proppers vermijden en ook wel wat selecteren op uiterlijk helpt een hoop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wellicht het jammerste aan dat soort plekken. Het eten wordt nog net niet in voederbakken geserveerd.
Ben je in Los Abrigos gaan eten? Daar had je een extreem goede Italiaan en heb ik ook een uitstekende paella gehad in een visrestaurantje.
Plastic stoeltjes & frituur genotquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zaten echt op het midden van Adeje en dat Las Americas, voor het eten niet echt verder gegaan dan dat omdat alles op loopafstand was. Gewoon de hele drukke en tenten met proppers vermijden en ook wel wat selecteren op uiterlijk helpt een hoop.
Dat volk blijft me toch altijd verbazen. Zitten ook gewoon rustig met babywagens en kinderen tot 2 uur in de nacht in de pubs zich te bezatten. Ingurlandgenotquote:
Over 5 jaar loop jij daar met een kinderwagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat volk blijft me toch altijd verbazen. Zitten ook gewoon rustig met babywagens en kinderen tot 2 uur in de nacht in de pubs zich te bezatten. Ingurlandgenot
Met kinderen kan je er ook prima heen, het gaat meer om de invullingquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 5 jaar loop jij daar met een kinderwagen.
Lieverd ben je ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
heb een vogelhuisje gekocht voor mijn moeder, kan ze in de tuin zetten
@:ggmm
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Is je moeder zo klein dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Van je 1e Zuidas salaris gekocht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Wat ben jij liefquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Krijg ik in Februariquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van je 1e Zuidas salaris gekocht?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
dankjewel jongens, ik doe mijn best
Gefeliciteerd met je nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik in Februariik begin in Januari.
Gefeliciteerd @KingRolandquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik in Februariik begin in Januari.
Hoi dagquote:
onlogischquote:Op woensdag 1 november 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk als collega's zich niet aan de regels houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |