Als we maar geen friet bende te zien krijgen aangezien het patat is.quote:Op maandag 6 november 2023 20:59 schreef PotjeSambal het volgende:
Hondenbende en kattenbende
hontenbende en kaddenbende!!!!
Mijn vrouw zit op TikTok mijn een groot account en heeft dit wel zien gebeuren met het katten kartel etcquote:Op maandag 6 november 2023 21:01 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat ze gewoon achter alle gegevens komen
Goedenavond Dombo.quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier word je toch niet zo gelukkig van.
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte (ontslagen uiteraard nu) en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.quote:Op maandag 6 november 2023 21:01 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat ze gewoon achter alle gegevens komen
was dat toevallig een fok!er?quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.
Link naar haar Tok.quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zit op TikTok mijn een groot account en heeft dit wel zien gebeuren met het katten kartel etc
Gelukkig zelf nooit last van gehad maar hebben hierdoor wel keuzes gemaakt om niet meer naar buiten te brengen dan de content op haar kanaal
Ja begrijpelijkquote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zit op TikTok mijn een groot account en heeft dit wel zien gebeuren met het katten kartel etc
Gelukkig zelf nooit last van gehad maar hebben hierdoor wel keuzes gemaakt om niet meer naar buiten te brengen dan de content op haar kanaal
Okquote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.
Wel in een kliek.quote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit jij wel eens in een kartel.
Een Disney en boeken account veel plezier met zoeken hahahquote:
En ik trap er nog steeds in als ik zie dat er een vrouw op 2km van me vandaan woont en zin heeftquote:Op maandag 6 november 2023 21:12 schreef Speedfight het volgende:
Grote boef weet wel beter dan op linkje te klikken.. duh
quote:Op maandag 6 november 2023 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik trap er nog steeds in als ik zie dat er een vrouw op 2km van me vandaan woont en zin heeft
Heb ik idd voorbij zien komen in het Bradge topic.quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte (ontslagen uiteraard nu) en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.
Oh dat laatste wist ik niet meer maar ik wist nog wel dat hij ontslagen was.quote:Op maandag 6 november 2023 21:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Heb ik idd voorbij zien komen in het Bradge topic.
Toen die gast daar mee wou stoppen is ie zelf ook doelwit geworden
Zet dan de tv uit.quote:Op maandag 6 november 2023 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat The Bradge met rust.
Online dreigement. Even RTL5 bellen!quote:Op maandag 6 november 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uitzetten
Dit keer is het wel wat, de eerste twee afleveringen waren wat tam.quote:
Jammer dat het bedrijf van zo’n lek wordt aangekeken maar de medewerker er “simpel” vanaf komt met enkel ontslagquote:Op maandag 6 november 2023 21:19 schreef Speedfight het volgende:
Als je zelfs al niet veilig een ziggo monteur over de vloer kan laten komen... eng hoor.
In zo'n grote groep zit natuurlijk bijna overal wel een mannetje voor of een kennis van.
Denk dat de politie ze voor is geweest.quote:Op maandag 6 november 2023 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Krijgen we nog een topconfrontatie zoals Albertooooooooooooooooooooooooooo gisteravond deed?![]()
![]()
Nou volgens mij was hij geen monteur toch maar zat hij gewoon daar op de klantenservice ofzo.quote:Op maandag 6 november 2023 21:19 schreef Speedfight het volgende:
Als je zelfs al niet veilig een ziggo monteur over de vloer kan laten komen... eng hoor.
In zo'n grote groep zit natuurlijk bijna overal wel een mannetje voor of een kennis van.
Wat wil je er dan mee doen, kielhalen?quote:Op maandag 6 november 2023 21:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jammer dat het bedrijf van zo’n lek wordt aangekeken maar de medewerker er “simpel” vanaf komt met enkel ontslag
Casey is de naam van zijn overleden broertje. De persoon achter de naam is niet zijn familie.quote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef ReplaR het volgende:
Is die Casey niet gewoon familie van hem?
Ah ok.quote:Op maandag 6 november 2023 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Casey is de naam van zijn overleden broertje. De persoon achter de naam is niet zijn familie.
Moet je je voorstellen dat wij voor de grap omdat het lachen gieren brullen is gegevens gaan lekken aan welk kartel dan ook.quote:Op maandag 6 november 2023 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij was hij geen monteur toch maar zat hij gewoon daar op de klantenservice ofzo.
Aangifte computervredebreuk doen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef Ama het volgende:
Maar wat kan Ziggo verder doen dan behalve ontslaan.
Het Fok kartel 😱quote:Op maandag 6 november 2023 21:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat wij voor de grap omdat het lachen gieren brullen is gegevens gaan lekken aan welk kartel dan ook.
Ik ga nooit meer aangifte doen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:25 schreef Speedfight het volgende:
Lekker op tv zeggen dat t bijna onmogelijk is dat de politie iedereen pakt. Dat gaat helpen
Aanklagen, aan justitie doorgeven.quote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef Ama het volgende:
Maar wat kan Ziggo verder doen dan behalve ontslaan.
Ha ja.quote:
Ik zeg toch nergens dat ik dit goed keur.quote:Op maandag 6 november 2023 21:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat wij voor de grap omdat het lachen gieren brullen is gegevens gaan lekken aan welk kartel dan ook.
Ik heb notes gezet.quote:Op maandag 6 november 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je wel eens aangifte gedaan?
Zeg wil jij even rekening houden met de vertraging?quote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Bradley is wel een GROTE jongen zeg, kolere, goed dat het breedbeeldtv is.
Excuus, ik zal tot 20 tellen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg wil jij even rekening houden met de vertraging?
Ik heb een 75" tv speciaal voor deze gelegenheidquote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
@Caland heeft deze 'grap' ook al gemaakt.quote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
De toon.quote:Op maandag 6 november 2023 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik dit goed keur.
Wiequote:Op maandag 6 november 2023 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland heeft deze 'grap' ook al gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |