En ik trap er nog steeds in als ik zie dat er een vrouw op 2km van me vandaan woont en zin heeftquote:Op maandag 6 november 2023 21:12 schreef Speedfight het volgende:
Grote boef weet wel beter dan op linkje te klikken.. duh
quote:Op maandag 6 november 2023 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik trap er nog steeds in als ik zie dat er een vrouw op 2km van me vandaan woont en zin heeft
Heb ik idd voorbij zien komen in het Bradge topic.quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte (ontslagen uiteraard nu) en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.
Oh dat laatste wist ik niet meer maar ik wist nog wel dat hij ontslagen was.quote:Op maandag 6 november 2023 21:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Heb ik idd voorbij zien komen in het Bradge topic.
Toen die gast daar mee wou stoppen is ie zelf ook doelwit geworden
Zet dan de tv uit.quote:Op maandag 6 november 2023 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat The Bradge met rust.
Online dreigement. Even RTL5 bellen!quote:Op maandag 6 november 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uitzetten
Dit keer is het wel wat, de eerste twee afleveringen waren wat tam.quote:
Jammer dat het bedrijf van zo’n lek wordt aangekeken maar de medewerker er “simpel” vanaf komt met enkel ontslagquote:Op maandag 6 november 2023 21:19 schreef Speedfight het volgende:
Als je zelfs al niet veilig een ziggo monteur over de vloer kan laten komen... eng hoor.
In zo'n grote groep zit natuurlijk bijna overal wel een mannetje voor of een kennis van.
Denk dat de politie ze voor is geweest.quote:Op maandag 6 november 2023 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Krijgen we nog een topconfrontatie zoals Albertooooooooooooooooooooooooooo gisteravond deed?![]()
![]()
Nou volgens mij was hij geen monteur toch maar zat hij gewoon daar op de klantenservice ofzo.quote:Op maandag 6 november 2023 21:19 schreef Speedfight het volgende:
Als je zelfs al niet veilig een ziggo monteur over de vloer kan laten komen... eng hoor.
In zo'n grote groep zit natuurlijk bijna overal wel een mannetje voor of een kennis van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |