Wat wil je er dan mee doen, kielhalen?quote:Op maandag 6 november 2023 21:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jammer dat het bedrijf van zo’n lek wordt aangekeken maar de medewerker er “simpel” vanaf komt met enkel ontslag
Casey is de naam van zijn overleden broertje. De persoon achter de naam is niet zijn familie.quote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef ReplaR het volgende:
Is die Casey niet gewoon familie van hem?
Ah ok.quote:Op maandag 6 november 2023 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Casey is de naam van zijn overleden broertje. De persoon achter de naam is niet zijn familie.
Moet je je voorstellen dat wij voor de grap omdat het lachen gieren brullen is gegevens gaan lekken aan welk kartel dan ook.quote:Op maandag 6 november 2023 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij was hij geen monteur toch maar zat hij gewoon daar op de klantenservice ofzo.
Aangifte computervredebreuk doen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef Ama het volgende:
Maar wat kan Ziggo verder doen dan behalve ontslaan.
Het Fok kartel 😱quote:Op maandag 6 november 2023 21:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat wij voor de grap omdat het lachen gieren brullen is gegevens gaan lekken aan welk kartel dan ook.
Ik ga nooit meer aangifte doen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:25 schreef Speedfight het volgende:
Lekker op tv zeggen dat t bijna onmogelijk is dat de politie iedereen pakt. Dat gaat helpen
Aanklagen, aan justitie doorgeven.quote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef Ama het volgende:
Maar wat kan Ziggo verder doen dan behalve ontslaan.
Ha ja.quote:
Ik zeg toch nergens dat ik dit goed keur.quote:Op maandag 6 november 2023 21:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat wij voor de grap omdat het lachen gieren brullen is gegevens gaan lekken aan welk kartel dan ook.
Ik heb notes gezet.quote:Op maandag 6 november 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je wel eens aangifte gedaan?
Zeg wil jij even rekening houden met de vertraging?quote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Bradley is wel een GROTE jongen zeg, kolere, goed dat het breedbeeldtv is.
Excuus, ik zal tot 20 tellen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg wil jij even rekening houden met de vertraging?
Ik heb een 75" tv speciaal voor deze gelegenheidquote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
@Caland heeft deze 'grap' ook al gemaakt.quote:Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
De toon.quote:Op maandag 6 november 2023 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik dit goed keur.
Wiequote:Op maandag 6 november 2023 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland heeft deze 'grap' ook al gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |