Als we maar geen friet bende te zien krijgen aangezien het patat is.quote:Op maandag 6 november 2023 20:59 schreef PotjeSambal het volgende:
Hondenbende en kattenbende
hontenbende en kaddenbende!!!!
Mijn vrouw zit op TikTok mijn een groot account en heeft dit wel zien gebeuren met het katten kartel etcquote:Op maandag 6 november 2023 21:01 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat ze gewoon achter alle gegevens komen
Goedenavond Dombo.quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier word je toch niet zo gelukkig van.
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte (ontslagen uiteraard nu) en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.quote:Op maandag 6 november 2023 21:01 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat ze gewoon achter alle gegevens komen
was dat toevallig een fok!er?quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.
Link naar haar Tok.quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zit op TikTok mijn een groot account en heeft dit wel zien gebeuren met het katten kartel etc
Gelukkig zelf nooit last van gehad maar hebben hierdoor wel keuzes gemaakt om niet meer naar buiten te brengen dan de content op haar kanaal
Ja begrijpelijkquote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zit op TikTok mijn een groot account en heeft dit wel zien gebeuren met het katten kartel etc
Gelukkig zelf nooit last van gehad maar hebben hierdoor wel keuzes gemaakt om niet meer naar buiten te brengen dan de content op haar kanaal
Okquote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Brad was er ook iemand die bij Ziggo werkte en zo dingen kon flikken. Dat was of is zijn provider voor internet.
Wel in een kliek.quote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit jij wel eens in een kartel.
Een Disney en boeken account veel plezier met zoeken hahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |