Zo?quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
Dan moet je de foto in de OP wel wijzigen
Aaaahhhwwwquote:
Kom danquote:
Werd eens tijd.quote:
Waar ben je nuquote:
zijn klep nog dicht zeker?quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar ben je nu
Ik bellen
Kloppen want de bel deed het niet
Stond je weer bij het verkeerde huis?quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar ben je nu
Ik bellen
Kloppen want de bel deed het niet
quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stond je weer bij het verkeerde huis?
edit2: dan maar bulletlistquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:21 schreef Viv het volgende:
• Let op! De deadline om je aan te melden is woensdag 1 november.
• Let op! Jezelf melden in dit topic of via DM/PM is géén aanmelding!
• Gevers melden zich aan via fok.kerst@gmail.com
• Ontvangers melden zich aan via deze vragenlijst
• Zie de openingspost voor alle verdere instructies!
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Boe!! Als je geen mos bent heb je deze knopjes niet
Dikke klacht
Maar we gaan voorlopig nog lekker...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pst, het wat 162 voor jou netquote:
hahaha - viel meequote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:23 schreef Sally het volgende:
Nog even spammen...! En met zo'n mooie kleurtjespost ook nog[edit: oh dat komt niet over
]
Let op! Uiterlijk woensdag 1 november aanmelden voor de Kerstpakkettenactie!
Viv in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: shop till you drop!
[..]
edit2: dan maar bulletlist
Spammertquote:
Ja maar dan moeten jullie niet steeds er overheen lullenquote:
Ik hou niet van lullenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten jullie niet steeds er overheen lullen![]()
Zo snel gaat het hier niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten jullie niet steeds er overheen lullen![]()
Sjt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo snel gaat het hier niet!
Sjt zelluf!quote:
Zal jou een chippen!quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus in vervolg als ik wil dat jij komt
post ik
Let there be @:Maily
Ik kan niet overal zijn.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet overal zijn.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet overal zijn.
quote:
Blijkbaar als je een twitter post plaatst, krijg je niet meer de volledige post (afbeelding en filmpje worden niet meer gepost)quote:
in andere topics nog wel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar als je een twitter post plaatst, krijg je niet meer de volledige post (afbeelding en filmpje worden niet meer gepost)
eerder kon je op FOK! het filmpje aanklikken en bekijkenquote:
Ik kan op jouw filmpje klikken en het afspelen ....quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder kon je op FOK! het filmpje aanklikken en bekijken
nu kun je op de link klikken en op twitter het filmpje kijken
huhquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan op jouw filmpje klikken en het afspelen ....
Hoef ik niet voor naar X
dat is raarrrrquote:
Nee hoor, ik kan in de browser blijven en aantikken,.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder kon je op FOK! het filmpje aanklikken en bekijken
nu kun je op de link klikken en op twitter het filmpje kijken
Dit duurt op mijn mobiel dus de laatste tijd wel langer om te laden, idd - dat wel. Geduld?quote:
ik heb niks veranderd aan mijn instellingen op mijn laptopquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan in de browser blijven en aantikken,.
Mss heeft het te maken met jouw instellingen van bijv. adblocker? of een popup blocker?
dit is op desktop/laptopquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit duurt op mijn mobiel dus de laatste tijd wel langer om te laden, idd - dat wel. Geduld?
Hahaha, ik heb omgekeerd dus. Maar het verschijnt uiteindelijk wel in beeld. Ik moet iets meer geduld hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niks veranderd aan mijn instellingen op mijn laptop
mobiel kan ik hem wel bekijken
staat er nog steeds hetzelfde ( ik post via laptop momenteel) anders vaak op Mobielquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb omgekeerd dus. Maar het verschijnt uiteindelijk wel in beeld. Ik moet iets meer geduld hebben.
Mss zijn de servers van FOK! een beetje overbelast? Laatste tijd toch al last van wat meer foutmedlingen...
wellicht @:bondage die er mss wat meer van weet?
(zo niet, sorry voor de mention bondage)
En F5?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat er nog steeds hetzelfde ( ik post via laptop momenteel) anders vaak op Mobiel
quote:
Poe, geen idee. Als ik dat soort problemen ervaar dan gooi ik de cookies van FOK! weg en log dan opnieuw in, over het algemeen helpt dat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb omgekeerd dus. Maar het verschijnt uiteindelijk wel in beeld. Ik moet iets meer geduld hebben.
Mss zijn de servers van FOK! een beetje overbelast? Laatste tijd toch al last van wat meer foutmedlingen...
wellicht @:bondage die er mss wat meer van weet?
(zo niet, sorry voor de mention bondage)
@greysbones .... ^^^^quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Poe, geen idee. Als ik dat soort problemen ervaar dan gooi ik de cookies van FOK! weg en log dan opnieuw in, over het algemeen helpt dat.
Pic or it aint truequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:51 schreef KasBircok het volgende:
ik ben ook sexy
alle chicks wil mij om dat ik ene mooie lichaam heb en die komen dan naar mijn fila om sex te hebben met mijn
Misschien wil stig wel even voor je trekkenquote:
Jij niet Engels kunnen lezen? Jij niet geleerd op school?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij niet Engels kunnen lezen? Jij niet geleerd op school?
ik heb wel een pic en daar raakt die chicks die aan als die bij mijn zijn in die zwembad in mijn filaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geeft niks
Kun je ook niks aan doen
Heb je een zwembad in je schoenenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:33 schreef KasBircok het volgende:
[..]
ik heb wel een pic en daar raakt die chicks die aan als die bij mijn zijn in die zwembad in mijn fila
Een zwembad in je schoen is nooit goed natuurlijk... En welke maat heb je wel niet dat er meedere personen in passen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:33 schreef KasBircok het volgende:
[..]
ik heb wel een pic en daar raakt die chicks die aan als die bij mijn zijn in die zwembad in mijn fila
Post nu mobielquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:38 schreef bondage het volgende:
[..]
En, al je koekjes verwijderd en opnieuw geprobeerd?
Dat is mijn huis jij skkltjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je een zwembad in je schoenen
En vrouwen die een foto aanraken als ze bij hem zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Een zwembad in je schoen is nooit goed natuurlijk... En welke maat heb je wel niet dat er meedere personen in passen?
ik woon in die huis die heel groot is met ene zwembad daar inquote:
Ah... Dan later maar even testen. Ik herken het probleem namelijk wel, zelf ook wel eens gehad en na verwijderen van de cookies was alles weer zoals het hoortquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Post nu mobiel
Dan zie ik alles
Tsss 1 zwembadquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:44 schreef KasBircok het volgende:
[..]
ik woon in die huis die heel groot is met ene zwembad daar indie kan jij niet betalen en bent jarloers
Ok, genoeg gezien. Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:43 schreef KasBircok het volgende:
[..]
bek dicht!
viese werklose skkltje
jij hebt die klijne flat kamer waar die chicks om laggen
Hij bedoelt met zwembad waarschijnlijk het plasje water in zijn plonstoilet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tsss 1 zwembad
Das voor de armen
Hooguit een plas van de regenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij bedoelt met zwembad waarschijnlijk het plasje water in zijn plonstoilet.
Is wel een aanrader. En het is vanzelf gekomenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:02 schreef Sally het volgende:
Zn kikkervijvertje
Oeh! Mét salamanders!
Je kan ook nog wat anders graven... figuurlijk bedoeldquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:14 schreef bondage het volgende:
Wel even graven natuurlijk maar dat was in een middag gefixt.
Hmm, even denken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan ook nog wat anders graven... figuurlijk bedoeld![]()
Voor 'jezelf'....![]()
*proestquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, even denken...
Nee, gaat geen lichtje branden
P.S. maar jij bent óók geen vaag figuur !quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Wie een gat graaft voor een ander...
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]Oh, zo. Ach ja, sommige hebben een kort lontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je een zwembad in je schoenen
Die heeft gigantische zweetvoetenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Een zwembad in je schoen is nooit goed natuurlijk... En welke maat heb je wel niet dat er meedere personen in passen?
Als het een act is, verwacht het wel, dan is het een niet zo'n nette actquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Oh, zo. Ach ja, sommige hebben een kort lontje
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]Schelden is kinderachtig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn de de Nederlandse taal zo slecht beheersen als deze maar wel FOK! weten te vinden... Valt al snel door de mand.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Als het een act is, verwacht het wel, dan is het een niet zo'n nette act![]()
Je kent me zo te zien nog niet goed genoeg!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
P.S. maar jij bent óók geen vaag figuur !
Hm, vast niet dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je kent me zo te zien nog niet goed genoeg!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:33 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je kent me zo te zien nog niet goed genoeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste Bondiequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:34 schreef bondage het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, vannacht niet best geslapen en was weer lange dag vandaag.
Trusten alvast een ieder
Lekker inwikkelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:34 schreef bondage het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, vannacht niet best geslapen en was weer lange dag vandaag.
Trusten alvast een ieder
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, vast niet dan.
Maar ben je zo erg dan?
Nog veel ergerquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, vast niet dan.
Maar ben je zo erg dan?
Als dat het ergste isquote:
Ga een rondje rond de tafel lopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:57 schreef Lovely het volgende:
Heb het een beetje koud, terwijl ik al een mijn dikke plaid lig
Jij ook al... Brr. Koude vingers hier...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:57 schreef Lovely het volgende:
Heb het een beetje koud, terwijl ik al een mijn dikke plaid lig
Moet toch naar de wcquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ga een rondje rond de tafel lopen.
Of even de trap op en neer.
Ja heb verwarming ook niet aan..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij ook al... Brr. Koude vingers hier...
Even goed opstekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij ook al... Brr. Koude vingers hier...
*ignorequote:
Het zalquote:
Die is in zn eigen kuil gevallen of zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
Waar is onze man met zweetvoeten ?
Of werd het te heet onder zijn voeten ?
Ik vind dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zalMaar heel sympathiek vind ik die emoji niet.
Gestruikeld over zijn fila’squote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is in zn eigen kuil gevallen of zo
Maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind deze![]()
Heel stom
Deze![]()
Niet
quote:
En dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Maaris gewoon huilen, verdrietig zijn...
![]()
Dat is een grimlachjequote:
Nietusquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een grimlachje![]()
*grinnik* zeg maar
Smurk... hmquote:
Een nasty grijns danquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Smurk... hm
Dat zeg ik: "grijns" (smurk in Engels = grijns)
Welke bekentenis ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, die bekentenis had ik beter niet kunnen zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:50 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Morguh u bent van de vroegequote:
Heb je tenminste wat aan de dag Moon alles er uit halen wat er in zitquote:
Ja altijd ! ''stay positiv''quote:Op woensdag 1 november 2023 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je tenminste wat aan de dag Moon alles er uit halen wat er in zit
Yeahquote:
lichamelijk wel jaquote:Op woensdag 1 november 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeah![]()
Hoe gaat het nu met je, al weer opgeknapt?
Dat is alvast een dingquote:
Morguh Stigquote:
Dotquote:
Lekker geslapen?quote:
Te kortquote:
O dagje op pad. Dan was je al vroeg onderweg zeker.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te kort
Zit in Rotterdam vandaag
6 uur in de autoquote:Op woensdag 1 november 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dagje op pad. Dan was je al vroeg onderweg zeker.
Mooi op tijd. Zo heb je nog wat aan je dagquote:
Ja, om half 3 weer naar huisquote:Op woensdag 1 november 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Zo heb je nog wat aan je dag
Hé, déjŕ vu?quote:Op woensdag 1 november 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Zo heb je nog wat aan je dag
Sallykequote:
Werk ze!quote:Op woensdag 1 november 2023 07:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te kort
Zit in Rotterdam vandaag
Hoelang moet je rijden?quote:Op woensdag 1 november 2023 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, om half 3 weer naar huis
Hey Sallyquote:
In Rotterdam?quote:
Normale mensen een uur, ik drie kwartierquote:
Je zegt nu dat je geen normaal mens bentquote:Op woensdag 1 november 2023 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Rotterdam?![]()
[..]
Normale mensen een uur, ik drie kwartier
Lekker Disney+ kijken vandaag ?quote:
Ja dat denk ik wel dan!quote:Op woensdag 1 november 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker Disney+ kijken vandaag ?
Ze zeggen dat het gaat stormen
quote:
Heel moe is niet fijnquote:Op woensdag 1 november 2023 08:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel dan!maar ook nog afsprakn waar ik niet onder uit kom en ben echt zooo moe
quote:Op woensdag 1 november 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel moe is niet fijn
Na de afsptraak een dutje doen
https://www.bol.com/nl/nl(...)ype=featured_productquote:Op woensdag 1 november 2023 08:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel dan!maar ook nog afsprakn waar ik niet onder uit kom en ben echt zooo moe
Goequote:
Ik volgende week woensdag weerquote:Op woensdag 1 november 2023 07:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te kort
Zit in Rotterdam vandaag
Oh dat lijkt me wl watquote:Op woensdag 1 november 2023 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ype=featured_product
Jaaaa!!! snap ik. wel fijn dat het goed gaatquote:Op woensdag 1 november 2023 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goe
Alleen mag wel minder regenen
Worden mensen toch snel chagi van
Regen
Ik heb 'm zelf ook, vorig jaar veel aan gehad. Tot nu toe nog niet nodig gehad deze winter (mede dankzij m'n vakantie in spanje)quote:
Stig houdt van de regenquote:Op woensdag 1 november 2023 09:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaaa!!! snap ik. wel fijn dat het goed gaat
maar die regen mag van mij ook wel foetsie
Oke, ben wel benieuwd of zoiets daadwerkelijk werktquote:Op woensdag 1 november 2023 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook, vorig jaar veel aan gehad. Tot nu toe nog niet nodig gehad deze winter (mede dankzij m'n vakantie in spanje)
Nee, want ik ben de Stigquote:Op woensdag 1 november 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je geen normaal mens bent
Sexy stig doet een regen dansquote:Op woensdag 1 november 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig houdt van de regen
Die is een beetje koekoek
Zal jou eens koekoek!quote:Op woensdag 1 november 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig houdt van de regen
Die is een beetje koekoek
https://www.psyq.nl/depre(...)erapie-bij-depressiequote:Op woensdag 1 november 2023 09:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oke, ben wel benieuwd of zoiets daadwerkelijk werkt
Oke zal er eens naar kijkenquote:Op woensdag 1 november 2023 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.psyq.nl/depre(...)erapie-bij-depressie
Ja het werkt, maar je zou je huisarts kunnen bellen om een verwijzing, zodat je erbij begeleid wordt.
Jij wil mijn helm maar al te graag zienquote:
Hij staat op je UIquote:Op woensdag 1 november 2023 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil mijn helm maar al te graag zien
You know what I meanquote:
Wie spreekt daar zo?quote:
Dat is niet fijnquote:Op woensdag 1 november 2023 09:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Blijft mwah. Ben lekker aan het bolken
Ja bij een zorgboerderij, heb het daar erg naar m'n zin. (kijk ff je DM zo)quote:Op woensdag 1 november 2023 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet fijn
Ik las laatst wel dat je nu bij een boerderij werkt?
Ah dat is helemaal mooi..quote:Op woensdag 1 november 2023 09:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja bij een zorgboerderij, heb het daar erg naar m'n zin. (kijk ff je DM zo)
Het is waar!quote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 09:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Blijft mwah. Ben lekker aan het bolken
Steek die bolk maar op een plek waar de zon niet schijntquote:
Buiten dus daar schijnt de zon ook nietquote:Op woensdag 1 november 2023 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek die bolk maar op een plek waar de zon niet schijnt
Zal jou eens knorren!quote:
KNORKNORPAKKETquote:Op woensdag 1 november 2023 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens knorren!
I know!quote:
Heb liever Unox.quote:
Zo oud ben ik nietquote:Op woensdag 1 november 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know!
Nog net geen Benidorm maar je gaat wel hard die kant op
Maar daar heb je wel bastards, dus ,......??? ik vraag het mij toch af nu!!quote:Op woensdag 1 november 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb liever Unox.
[..]
Zo oud ben ik niet
Kom maar uit vindenquote:Op woensdag 1 november 2023 09:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar daar heb je wel bastards, dus ,......??? ik vraag het mij toch af nu!!
En die rijden ook in wagentjesquote:Op woensdag 1 november 2023 09:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar daar heb je wel bastards, dus ,......??? ik vraag het mij toch af nu!!
Afgedankte grasmaaiers.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En die rijden ook in wagentjes
Daar kun je ook hard meequote:Op woensdag 1 november 2023 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Afgedankte grasmaaiers.
Voordeel is wel dat het probleem zich dan zelf opruimt.quote:
HENKquote:
HANKKYY!quote:
Oehquote:
You naughty girl you.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek die bolk maar op een plek waar de zon niet schijnt
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2023 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2023 13:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:27 schreef 2xHenk het volgende:
@:maily zit ook niet meer in de populariteitswedstrijd die DTS heet?
Ze heeft het licht gezienquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft het licht gezien
Halleluja!quote:Op woensdag 1 november 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft het licht gezien
Welkom in het land der levendenquote:
IN DMquote:
Gaat wel weer overquote:Op woensdag 1 november 2023 13:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja sorry stiggie vind t echt jammer.
quote:
Kom maar, troost ik je welquote:
Grmbl.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:00 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Maar ik hou wel een beetje van je hoor!
quote:Op woensdag 1 november 2023 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar, troost ik je wel
[..]
Grmbl.
Nee, jij bolktquote:
Dat is geen liefdequote:
Al die termen uit DTS zijn niet liefquote:
Sommige welquote:Op woensdag 1 november 2023 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die termen uit DTS zijn niet lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |