SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar septemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@Nattekat ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb goed uitzicht naar boven @Sally
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2023 10:57:23 ]![]()
Ik twijfel of ik tot na 11-11 wacht met de boom opzetten, of gewoon nu al
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik denk dit weekendquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik tot na 11-11 wacht met de boom opzetten, of gewoon nu al![]()
![]()
Ik heb gisteren al wel kerstlampjes op zonne-energie in mn olijfboompjes gehangen
Ik kan niet wachten op dit feestjequote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik tot na 11-11 wacht met de boom opzetten, of gewoon nu al![]()
![]()
Daar doe ik niet aan, kunstkerstboomquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op dit feestje
[ afbeelding ]
Dan hoef je ook geen echt kerstdiner. 2 boterhammen met suiker is dus genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, kunstkerstboom![]()
Trui uittrekken!quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Rechtemuisknop op afbeelding klikken en dan de link kopieeren en plakkenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zie 2 boterhammen met suiker überhaupt niet echt als een diner, dus ook niet als kunstdiner.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen echt kerstdiner. 2 boterhammen met suiker is dus genoeg.
Maar weet ook niet wat een echt kerstdiner is, met kalkoen? Dat hoeft van mij inderdaad niet zo.
Of is gourmetten echt kerst? Daar hou ik wel van jamet een elektrisch gourmetstel, dus wel een beetje nep.
Ik heb een mooie bij mijn moeke op zolder gezien. 0 euroquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:32 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb een mooie kerstboom gezien bij intratuin... 600 euro![]()
![]()
Een echt kerstdiner bestaat niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie 2 boterhammen met suiker überhaupt niet echt als een diner, dus ook niet als kunstdiner.
Maar weet ook niet wat een echt kerstdiner is, met kalkoen? Dat hoeft van mij inderdaad niet zo.
Of is gourmetten echt kerst? Daar hou ik wel van jamet een elektrisch gourmetstel, dus wel een beetje nep.
![]()
![]()
het schijnt dat @MizzezAmy de deskundige is op het gebied van kerst.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:32 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb een mooie kerstboom gezien bij intratuin... 600 euroReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
het diner dat je tijdens kerst eet, is automatisch een kerstdiner toch?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
De mooiste hak je zelf om in een bos ergens vlak voor de poolcirkel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:32 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb een mooie kerstboom gezien bij intratuin... 600 euro![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb een mooie bij mijn moeke op zolder gezien. 0 euro
Ik ga in januari wel kijken voor en nieuwe boom![]()
![]()
Laat ik het dan traditioneel noemen ipv echt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het diner dat je tijdens kerst eet, is automatisch een kerstdiner toch?![]()
Neenee geen deskundige, alleen een liefhebberquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het schijnt dat @:MizzezAmy de deskundige is op het gebied van kerst.
als het een optie zou zijn om met kerst te werken zou ik het wel doen, want dubbel betaaldquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
Hier ook een liefhebber, ik vier kerst omdat we gratis vrij krijgen![]()
En om de lichtjes
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat is afhankelijk van de cao waar je onder valt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het een optie zou zijn om met kerst te werken zou ik het wel doen, want dubbel betaald![]()
Correct, Ik ga dan ook uit van mijn caoquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de cao waar je onder valt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ga sowieso geen hele dure boom aanschaffen, kans dat de katten het molesteren is aanwezig...quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga in januari wel kijken voor en nieuwe boom![]()
die van mij zijn echt braafquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen hele dure boom aanschaffen, kans dat de katten het molesteren is aanwezig...![]()
![]()
Als ik verhuisplannen zou hebben dan zou dit nog een optie kunnen zijn
https://www.funda.nl/koop(...)rdiep-noordzijde-74/![]()
Ja, dit jaar valt kerst fijn aansluitend aan het weekend
Ik vind de lichtjes en versieringen leuk en natuurlijk de glühwein en kerstmarkten. En foute kersttruienen kerstkransjes en andere lekkernijen en de muziek soms ook wel.
![]()
ow wowquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef bondage het volgende:
![]()
Ik vertrouw onze coon niet, die heeft al eerder grote planten omgegooid. Hebben sowieso onbreekbare ballen dus die blijven wel heelquote:![]()
![]()
Ik zet dan juist alle radio's en tv's uit. Kerst is niet mijn ding.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef mario390 het volgende:
vang an vanaf mid november
xmas songs en videos te kijken![]()
Leuk optrekjequote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef bondage het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)rdiep-noordzijde-74/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooie woonboerderijquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef bondage het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja die van mij heeft nu auquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vertrouw onze coon niet, die heeft al eerder grote planten omgegooid. Hebben sowieso onbreekbare ballen dus die blijven wel heel
Liefst wil ik thuis zijn nu, maar helaas. Mijn mams gaat wel kijken vandaag bij der![]()
![]()
Dit vooral:quote:
Erg mooi![]()
En ja, zou wel eea aan gedaan moeten worden gezien niet alles naar smaak is maar geeft niet, ben het wel gewend.![]()
Zag ik dat goed ? 3 keukens ?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef bondage het volgende:
ja echt geweldigquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit vooral:
[ afbeelding ]
Erg mooi![]()
En ja, zou wel eea aan gedaan moeten worden gezien niet alles naar smaak is maar geeft niet, ben het wel gewend.![]()
![]()
Die bioscoopkamer kan wel een groter scherm gebruiken. Sowieso vind ik de inrichting een beetje karig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef bondage het volgende:
Maar goed, dit is geen woning om in je eentje te wonen, dus ik sla over.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wat is er aan de hand dan? Ernstig?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja die van mij heeft nu au
Liefst wil ik thuis zijn nu, maar helaas. Mijn mams gaat wel kijken vandaag bij der![]()
Die 1ste ziet er goed uit maar is niet praktisch dus ook die zou er bij mij uitgaan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik tel er ook drie maar twee daarvan zijn niet zoveel soeps lijkt het![]()
![]()
Jup, zal wel eea aan moeten gebeuren maar er is ook al veel aan gedaan en dat scheelt. Zou sowieso niet een oude verropte boerderij kopen, gaat echt in de papieren lopen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die bioscoopkamer kan wel een groter scherm gebruiken. Sowieso vind ik de inrichting een beetje karig.
Maar goed, dit is geen woning om in je eentje te wonen, dus ik sla over.![]()
Ik kwam zaterdag uit de douche, en toen zat ze in het hengsel van een boodschappen tas. Van boven naar beneden gerend want ik hoorde veel lawaai.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Ernstig?
Maar er leek niks aan de hand. Dus richting schoonouders. komen we terug, pizza in de oven, en ik vroeg mij af waar ze was. Want ze komen beiden direct naar beneden als we thuis komen.
Ligt ze heel zielig helemaal achterin het mandje boven op zolder. dus ik pak haar op, maar ze zat maar te mauwen
Ik leg haar op de bank en ga haar checken, en raakte haar pootje aan. Krijsen wat ze deed
Ze sprong van de bank. maar ze stond niet op haar linker achterpoot.
Dus dierenarts gebeld en in een uur 170 euro lichter, haar complete nagel lag eraf.... dus je ziet nu het vlees laat maar zeggenMaar de dierenarts voelde ook dat haar knieschijfje los zat. Hoewel ze denkt dat het die nagel is, moeten we over 2 weken checken of ze nog mank loopt, want dan is het waarschijnlijk wel haar knieschijfje
![]()
En dan wordt het opereren![]()
![]()
Vind die keuken niet mooi, maar daar zou je als je dat huis koopt en je het niet mooi vind een andere in kunnen laten zetten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die 1ste ziet er goed uit maar is niet praktisch dus ook die zou er bij mij uitgaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup. Beetje zoals onze keuken nu... Is bruikbaar maar veel te weinig werkruimte en kwalitatief uitermate teleurstellend. Maar dat gaan we aanpakken zodra de badkamer klaar is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die 1ste ziet er goed uit maar is niet praktisch dus ook die zou er bij mij uitgaan.![]()
Dus blijkbaar ergens achter blijven hangen met haar nagel
Wel spuitje gekregen tegen de pijn en we hebben antibiotica meegekregen voor ene week.![]()
Dat is niet leuk voor het beestje.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag uit de douche, en toen zat ze in het hengsel van een boodschappen tas. Van boven naar beneden gerend want ik hoorde veel lawaai.
Maar er leek niks aan de hand. Dus richting schoonouders. komen we terug, pizza in de oven, en ik vroeg mij af waar ze was. Want ze komen beiden direct naar beneden als we thuis komen.
Ligt ze heel zielig helemaal achterin het mandje boven op zolder. dus ik pak haar op, maar ze zat maar te mauwen
Ik leg haar op de bank en ga haar checken, en raakte haar pootje aan. Krijsen wat ze deed
Dus dierenarts gebeld en in een uur 170 euro lichter, haar complete nagel lag eraf.... dus je ziet nu het vlees laat maar zeggenMaar de dierenarts voelde ook dat haar knieschijfje los zat. Hoewel ze denkt dat het die nagel is, moeten we over 2 weken checken of ze nog mank loopt, want dan is het waarschijnlijk wel haar knieschijfje
![]()
![]()
Ow, niet bestquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag uit de douche, en toen zat ze in het hengsel van een boodschappen tas. Van boven naar beneden gerend want ik hoorde veel lawaai.
![]()
Hebben we hier ook gehad met zo'n bigshopper. De kat zat erin, schrok ergens van en kwam vervolgens in het hengsel vast te zitten waardoor er een nagel uit het pootje was gerukt. Ook niet best maar was gelukkig wel weer snel de oude.
Hopelijk gaat het snel weer beter![]()
![]()
nee echt zielig. Daarom wil ik nu thuis zijn,quote:
ik hoop zo dat dat het is en niet haar knieschijfjequote:Op maandag 30 oktober 2023 11:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, niet best![]()
Hebben we hier ook gehad met zo'n bigshopper. De kat zat erin, schrok ergens van en kwam vervolgens in het hengsel vast te zitten waardoor er een nagel uit het pootje was gerukt. Ook niet best maar was gelukkig wel weer snel de oude.
Hopelijk gaat het snel weer beter
Liep die van jou ook mank?![]()
Het is niet mijn smaak maar ziet er wel goed uit. Dat het niet functioneel is, is voor mij de reden dat eruit zou gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die keuken niet mooi, maar daar zou je als je dat huis koopt en je het niet mooi vind een andere in kunnen laten zetten.
Er hoeft echt geen professionele keuken in maar wel 1 waar je normaal kan werken en genoeg stopcontacten hebt.![]()
Waarom maken ze dan geen foto?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee echt zielig. Daarom wil ik nu thuis zijn,
[..]
ik hoop zo dat dat het is en niet haar knieschijfje
Liep die van jou ook mank?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die liep een paar dagen beetje mank. Hebben hem toen ook niet in de tuin gelaten maar gewoon binnen gehouden voor zolang dat duurde. Na een dag of drie ging het wel weer stukken beter.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik hoop zo dat dat het is en niet haar knieschijfje
Liep die van jou ook mank?![]()
ze voelde dat het knieschijfje losjes zat.Maar ze denkt dat het haar teentje is... dus weekje aankijken met medicijnen en dan een weekje zonder. 9 november ga ik bellen als het niet in orde isquote:ja dan zal dat het wel zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Die liep een paar dagen beetje mank. Hebben hem toen ook niet in de tuin gelaten maar gewoon binnen gehouden voor zolang dat duurde. Na een dag of drie ging het wel weer stukken beter.![]()
Ze loopt natuurlijk nu gewoon op het vlees, want die nagel lig er compleet af. ziet er wel raar uit ook hoor
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2023 11:56:34 ]![]()
Eens. En zoiets kun je ook later doen. Wij zijn ook niet blij met die van ons maar het is wel bruikbaar en kan gerust nog een jaartje wachten. Keuken verbouwen gaat ook eea kosten dus moeten er sowieso eerst voor sparen. Moet namelijk ook een muur doorgebroken worden zodat we een deel wat nu bijkeuken is erbij krijgen. Is toch weer 6m2 erbijquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak maar ziet er wel goed uit. Dat het niet functioneel is, is voor mij de reden dat eruit zou gaan.
Er hoeft echt geen professionele keuken in maar wel 1 waar je normaal kan werken en genoeg stopcontacten hebt.![]()
![]()
Ja het ziet er zeker goed uit. Stopcontacten in een huuurwoning in een keuken is altijd ellendequote:Op maandag 30 oktober 2023 11:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak maar ziet er wel goed uit. Dat het niet functioneel is, is voor mij de reden dat eruit zou gaan.
Er hoeft echt geen professionele keuken in maar wel 1 waar je normaal kan werken en genoeg stopcontacten hebt.
Heb er zelf 4 bij laten makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal zeker gevoelig zijn dus ja, dat kan de reden zijn van het mank lopen. Goed in de gaten houden en als het niet snel beter gaat weer mee naar de dierenarts gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dan zal dat het wel zijn![]()
Ze loopt natuurlijk nu gewoon op het vlees, want die nagel lig er compleet af. ziet er wel raar uit ook hoor![]()
dat is wel kut in oude huizen hoor, in de keuken hadden we er maar 2quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt nooit stopcontacten genoeg inderdaad...
Nu 4![]()
![]()
Geloof me, je kunt er teveel hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt nooit stopcontacten genoeg inderdaad...![]()
![]()
Ja ze is echt zieligquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal zeker gevoelig zijn dus ja, dat kan de reden zijn van het mank lopen. Goed in de gaten houden en als het niet snel beter gaat weer mee naar de dierenarts gaan.![]()
![]()
Jep. je hele muur vol.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Geloof me, je kunt er teveel hebben![]()
![]()
Kijk hoe zielig ze isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
Kijk hoe zielig ze isIk zie gewoon een slapende poes Wel eenmooie tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha ben ik er al?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een slapende poes Wel eenmooie t![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O geen idee en ik hou daar ook geen rekening mee, jij veranderd van minuut tot minuut wat je wilquote:
Nog 3 te gaan zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zeg al week 4000 rondquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen idee en ik hou daar ook geen rekening mee, jij veranderd van minuut tot minuut wat je wil![]()
![]()
Ja tot je ze hebt dan komt er wel iets anders,quote:
Is trouwens wel opletten geblazen als je echt precies 4000 wil houden dan moet je iedere post goed nakijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik ben dan weg hierquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tot je ze hebt dan komt er wel iets anders,
Is trouwens wel opletten geblazen als je echt precies 4000 wil houden dan moet je iedere post goed nakijken![]()
![]()
Dan refresh je hem zelfquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hij refrehst niet. Ik ga erover heen dnek ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wat als je er dan 1 punt over zit? Heb je weer een oneven puntquote:
Nee dan moet het 4004 worden. Daar kan ik dan ook mee leven .quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat als je er dan 1 punt over zit? Heb je weer een oneven punt
Toch @Sally![]()
![]()
En dan wordt het 4005quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dan moet het 4004 worden. Daar kan ik dan ook mee leven .
Toch @:sally
4002 heb je nuquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het wel genoeg geweest. Heb er echt geen zin meer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het wel genoeg geweest. Heb er echt geen zin meer inReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En je hebt net weer een punt gehaald dus 4003quote:
Hoe dan dat kan nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt net weer een punt gehaald dus 4003![]()
![]()
O dacht dat je niet kon refreshen zit ik het voor niets in de gaten te houdenquote:
Post 146 is ook een puntquote:
Ja ik kan wel refreshen maar klopt nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je niet kon refreshen zit ik het voor niets in de gaten te houden![]()
![]()
Moet ik over de 900 punten halen vandaag en morgen euhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit was mijn laatste post in dts. Tot in december
Kut nog 1
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2023 12:21:04 ]![]()
Jaaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZOu zo maar kunnenquote:
ZOals ik zei 4003
Klopt niet je had er twee punten bij gekregen nadat ik zei dat je er 4002 hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Klopt niet je had er twee punten bij gekregen nadat ik zei dat je er 4002 had![]()
quote:
Dit was mijn laatste post in DTS. Tot in december
[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2023 12:24:04 ]![]()
Ik nog iets van 1800
Kinderen die willen
We laten je er wel 2 pakkenquote:
Alvast bye bye
Dan laten we je een uur jezelf bolkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee dan bolk ik mij zelf, zit nu weer achter laptop
heb toch alle tijdquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan laten we je een uur jezelf bolken![]()
![]()
Was kort maar krachtig. Het gaat je goed elders op Fok!quote:
O danquote:
Heb je al genoeg punten gegund dacht ik zoquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
Jullie willen mij toch weghebben?
Gun me dat puntje dan
ja jij wilt mij niet weg hebben. maar andere welquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al genoeg punten gegund dacht ik zo![]()
![]()
Degene die hier zitten zitten ook daar waar je ook postquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar wil geen tijd meer steken in dts kleuterklas
ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
Gun me dat puntje danUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze willen mij al jaren weg hebben en ik zit er nogquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja jij wilt mij niet weg hebben. maar andere wel
Nee hoor, ik ga naar radio 49quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die hier zitten zitten ook daar waar je ook post![]()
![]()
Hey Hemaquote:
Daar ben ik nog noooit geweest, zal eens een keer een kijkje komen nemenquote:
Ga toch gewoon door tot de 40404quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het wel genoeg geweest. Heb er echt geen zin meer in![]()
Ik ga je missen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:22 schreef Mazikeen het volgende:
Dit was mijn laatste post in DTS. Tot in december![]()
Alvast gefeliciteerd.![]()
dat een paar boos worden betekent niet dat het niet magquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:37 schreef 2xHenk het volgende:
Geen idee, er werden er een paar boos toen ik dat deed
Uw ADH vitamine Worst
Van wie niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar een van diegene was blauw dus er zal wel weer een note bijkomenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat een paar boos worden betekent niet dat het niet mag![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:37 schreef 2xHenk het volgende:
Geen idee, er werden er een paar boos toen ik dat deedalsof jij je daar wat van aantrekt
Neuh, ondanks wat sommige mensen hier denkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]alsof jij je daar wat van aantrekt
![]()
Dank je welquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga je missen.![]()
Alvast gefeliciteerd.![]()
![]()
Gewoon doorgaan, van mij mag je je zelf bolken en je mag zelfs mij bolkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Neuh, ondanks wat sommige mensen hier denken
Gewoon iedereen de moeder bolkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, van mij mag je je zelf bolken en je mag zelfs mij bolken![]()
Tot zoquote:
O nu mag jij boos wordenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:49 schreef mario390 het volgende:
mutti is te laat vandaag, heeft nog eten
niet klaar
We willen je juist niet weg hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
Gun me dat puntje dan![]()
![]()
Dus met zijn alle Maz blijven bolkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:53 schreef bondage het volgende:
[..]
We willen je juist niet weg hebbendan kan ze niet weg
Is voor de meeste een zware maand als ze voor de winst gaan
Uw ADH vitamine Worst
SNel doen dan maar dan kan je lekker gaan etenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:55 schreef mario390 het volgende:
het is klaar zij bellte maar ook
moet ik haar fiets in keller gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja voor niets gaat de zon opquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
Is voor de meeste een zware maand als ze voor de winst gaan
Dan maar snel de fiets binnen zettenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De fiets mag best nat worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar snel de fiets binnen zettenHow can I make this topic about me?![]()
Misschien kan je haar even helpen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:49 schreef mario390 het volgende:
mutti is te laat vandaag, heeft nog eten
niet klaar![]()
BolkHenk
Oeps net te laat
quote:Solly
Dat ben ik ook niet dat weet je tochquote:
Henk bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je hier nu iedereen aan het beledigen dat we niet gezellig genoeg zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar wil geen tijd meer steken in dts kleuterklas
Gefeliciteerd met de overwinning, radio49 zegt me niets, dus zal je dan wel niet meer zien![]()
Ik kreeg laatst ook een hele boze DM toen ik een zelfbolk deedquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:37 schreef 2xHenk het volgende:
Geen idee, er werden er een paar boos toen ik dat deed![]()
beetje gemeen wel. Eerst sleept ze me hier naartoe en dan naait ze er tussenuitquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je hier nu iedereen aan het beledigen dat we niet gezellig genoeg zijn?
Gefeliciteerd met de overwinning, radio49 zegt me niets, dus zal je dan wel niet meer zien![]()
Radio 49 zit in muziek En ik voel mij niet aangesprokenquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
MIZZquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ook een hele boze DM toen ik een zelfbolk deedquote:quote:quote:Verder alles goedquote:
Beetje jammer ditquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar wil geen tijd meer steken in dts kleuterklas![]()
![]()
Wij vangen je met open armen opquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje gemeen wel. Eerst sleept ze me hier naartoe en dan naait ze er tussenuit
Of misschien moet jij als vervanger voor haar dienen? Dan moet je volgende maand voor de winst gaan
ik wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Radio 49 zit in muziek En ik voel mij niet aangesproken
Denk dat je dan moet wachten tot novemberquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij vangen je met open armen op
Of misschien moet jij als vervanger voor haar dienen? Dan moet je volgende maand voor de winst gaan
nee, dat gaat me niet lukken
Ja, het is er nog steedsquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat dat nog bestond
Ik heb in 6 jaar DTS nog maar een paar keer gelezen dat iemand licht geïrriteerd was dat iemand een zelfbolk deed. Dus weet niet waar die poster het over had en daarom maar zoquote:![]()
![]()
quote:
Handig dat je ze allemaal acgter elkaar geplakt hebt, ik kan er wel om lachen
Kleuterklas humor
Er was geloof ik nog wat drama toen het nog in ONZ zat, maar heb het nooit echt gevolgd. Ik heb ook al een tijdje niet meer geluisterd. @naatje_1 maakte vaak reclame voor zijn show in DTS, maar die is ook al een tijdje weg van FOK!quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat dat nog bestond![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kleuterklas humor![]()
![]()
![]()
Misschien als we het samen doen?quote:
Al moet ik ook weer op tijd naar bed van de dokter.
Quoten noemt men dat je hebt ook reuze quotes @Dudor is daar goed inquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kleuterklas humorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zaterdagavond rond een uurtje of 11quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb in 6 jaar DTS nog maar een paar gelezen dat iemand licht geïrriteerd was dat iemand een zelfbolk deed. Dus weet niet waar die poster het over had en daarom maar zo![]()
Je kan toch niet samen op 1? ALhoewel als je even veel punten hebt misschienquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien als we het samen doen?
Al moet ik ook weer op tijd naar bed van de dokter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de beginjaren van r49 was ik nog veel in dat topic, nu al heel lang niet meer.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was geloof ik nog wat drama toen het nog in ONZ zat, maar heb het nooit echt gevolgd. Ik heb ook al een tijdje niet meer geluisterd. @:naatje_1 maakte vaak reclame voor zijn show in DTS, maar die is ook al een tijdje weg van FOK!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: