SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar septemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@Nattekat ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb goed uitzicht naar boven @Sally
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2023 10:57:23 ]![]()
Ik twijfel of ik tot na 11-11 wacht met de boom opzetten, of gewoon nu al
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik denk dit weekendquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik tot na 11-11 wacht met de boom opzetten, of gewoon nu al![]()
![]()
Ik heb gisteren al wel kerstlampjes op zonne-energie in mn olijfboompjes gehangen
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik kan niet wachten op dit feestjequote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik tot na 11-11 wacht met de boom opzetten, of gewoon nu al![]()
![]()
Daar doe ik niet aan, kunstkerstboomquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op dit feestje
[ afbeelding ]
Welcome to the nightmare in my head 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: