abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211146207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En als de dames het grappend aan hém hadden gevraagd. 'Zeg, we mogen toch wel naar die leuke Slowaakse mannen kijken hè?' Hadden jullie dat dan ook boers en simpel gevonden?

Oké, 'leuke Slowaakse mannen' is vergezocht, maar even als gedachte-experiment.
Dat zou ik ook clichématig en daarom simpel vinden inderdaad.
pi_211146261
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 14:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ook dat is logisch. Ik moet er niet aan denken om mee te doen aan zo’n programma en in een wedstrijdje om de liefde te belanden.
Ja inderdaad, zonder directe concurrenten in ogenschouw te kunnen nemen is het vaak al een hel
pi_211146371
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 12:57 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Waarmee je indirect impliceert dat jouw vrouw dus erg simpel is? Zal ze leuk vinden. :?
Nee, die is van een gemiddelde intelligentie. Mijn stiefdochter is wel uitzonderlijk simpel, maar dat zal te wijten zijn aan haar pa.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:20:29 #104
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_211146398
in oostenrijk hadde en meisje, over

150 bewerber
  Moderator dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:34:29 #105
388664 crew  Dotteke
pi_211146513
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 15:20 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk hadde en meisje, over

150 bewerber
Is dat in Oostenrijk ook Boer zoekt Vrouw
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:39:12 #106
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_211146564
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat in Oostenrijk ook Boer zoekt Vrouw
yep en ik was fout zij

hadde over 250 bewerber

https://www.kleinezeitung(...)rdewirtin-sorgt-fuer
pi_211146574
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 15:02 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Ja inderdaad, zonder directe concurrenten in ogenschouw te kunnen nemen is het vaak al een hel
:D
  Moderator dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:47:09 #108
388664 crew  Dotteke
pi_211146657
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 15:39 schreef mario390 het volgende:

[..]
yep en ik was fout zij

hadde over 250 bewerber

Kan mij dat wel voorstellen is een mooie dame
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211147689
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 15:39 schreef mario390 het volgende:

[..]
yep en ik was fout zij

hadde over 250 bewerber

Nederland heeft misschien bijna 2x zoveel inwoners, maar Bernice had toch ook 430 brieven?

Over uitzendingen van zondag: Haico lijkt bijna de player uit te hangen, zoals ie eerst heel erg op Ellen gericht lijkt te zijn, maar daarna Jasmijn ook verzekerd dat ze nog zeker een (goede?) kans heeft. Bij Claudia vond ik wel logisch dat die zweverige Bob weg moest, maar die andere twee kan ik ook moeilijk uit elkaar houden. Eén (Paul) was duidelijk beter in de keuken, dat helpt misschien. Piet vind ik niet zo boeiend. Gebeurd weinig en is eigenlijk ook geen boer meer. Bij Richard lijkt de sfeer iig wel goed, weet niet of 't klopt, maar misschien vind ie Robin de knapste, maar denkt ie dat 't met Marijke wat meer kans heeft op lange termijn (ook omdat Robin zelf nog twijfelt). Bij Bernice blijft het moeizaam, maar toch voel ik wel met 'r mee of zo. Ze wil 't misschien wel voelen, maar voelt het niet. Plus, ze sprak wel uit dat ze een kinderwens had, dus zal ze toch iemand 'moeten' vinden. Dat legt er wel een extra druk op, hoewel ze nog tijd zat heeft. Maar als je daar redelijk afgelegen woont, je liever niet met een Zweed gaat en sowieso niet heel actief lijkt te zijn, lijkt dit al bijna een 'laatste' optie. Alles kan, maar ff door de 400+ 'afvallers' zoeken als hier niets uit zou komen is toch moeilijk als je in Zweden zit...ff afspreken voor een drankje is toch wat lastiger

Ligt 't aan mij of zijn dat niet zo'n flatteuze foto's op boer zoekt vrouw site? Als je op de naam klikt en je de groter foto krijgt zie je Claudia zonder bril. En Richard en zelfs Bernice vind ik op de bewegende beelden ook wat leuker over komen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_211147774
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 17:54 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Nederland heeft misschien bijna 2x zoveel inwoners, maar Bernice had toch ook 430 brieven?

Over uitzendingen van zondag: Haico lijkt bijna de player uit te hangen, zoals ie eerst heel erg op Ellen gericht lijkt te zijn, maar daarna Jasmijn ook verzekerd dat ze nog zeker een (goede?) kans heeft. Bij Claudia vond ik wel logisch dat die zweverige Bob weg moest, maar die andere twee kan ik ook moeilijk uit elkaar houden. Eén (Paul) was duidelijk beter in de keuken, dat helpt misschien. Piet vind ik niet zo boeiend. Gebeurd weinig en is eigenlijk ook geen boer meer. Bij Richard lijkt de sfeer iig wel goed, weet niet of 't klopt, maar misschien vind ie Robin de knapste, maar denkt ie dat 't met Marijke wat meer kans heeft op lange termijn (ook omdat Robin zelf nog twijfelt). Bij Bernice blijft het moeizaam, maar toch voel ik wel met 'r mee of zo. Ze wil 't misschien wel voelen, maar voelt het niet. Plus, ze sprak wel uit dat ze een kinderwens had, dus zal ze toch iemand 'moeten' vinden. Dat legt er wel een extra druk op, hoewel ze nog tijd zat heeft. Maar als je daar redelijk afgelegen woont, je liever niet met een Zweed gaat en sowieso niet heel actief lijkt te zijn, lijkt dit al bijna een 'laatste' optie. Alles kan, maar ff door de 400+ 'afvallers' zoeken als hier niets uit zou komen is toch moeilijk als je in Zweden zit...ff afspreken voor een drankje is toch wat lastiger

Ligt 't aan mij of zijn dat niet zo'n flatteuze foto's op boer zoekt vrouw site? Als je op de naam klikt en je de groter foto krijgt zie je Claudia zonder bril. En Richard en zelfs Bernice vind ik op de bewegende beelden ook wat leuker over komen.
Kan ook zijn dat Haico erg gecommitteerd is aan het format van het programma en om die reden het open houdt.
Over Richard, Robin en Marijke denken waarschijnlijk velen zo, ja (inclusief ik).
Bernice zou altijd ook nog kinderen kunnen krijgen via een zaaddonor.
De foto´s op de BZV site hebben idd en aparte belichting. Vind de meesten er wel goed uitkomen, maar Bernice ziet er zo wat ziekelijk uit.
  Vis een optie? dinsdag 31 oktober 2023 @ 18:17:59 #111
70532 loveli
N
pi_211147877
Haico zit voor het eerst van zijn leven in de situatie dat hij van meer vrouwen aandacht krijgt en dat doet wat met hem. En het is best leuk. Het zal niet zijn eerste reflex zijn om die aandacht meteen te halveren.
Om hem dan meteen player te noemen is ook weer zo wat.
crap in = crap out
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 18:39:27 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211148091
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het punt is dat de dames alleen maar oog voor hem hebben, en hij kennelijk nog niet zoveel (in) de dames ziet.

Ik denk dat de dames hem zo leuk vinden dat Robbie Williams de drankjes zou kunnen uitserveren en ze het amper door zouden hebben.
Nou, dat lijkt mij zéér ongezond! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211149314
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 17:54 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik vind Robin oprecht niet knapper dan Marijke, ze heeft alleen wel iets meer een 'sexy' vibe. (Ondeugender en een tikkeltje ordinairder)
pi_211149348
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 18:17 schreef loveli het volgende:
Haico zit voor het eerst van zijn leven in de situatie dat hij van meer vrouwen aandacht krijgt en dat doet wat met hem. En het is best leuk. Het zal niet zijn eerste reflex zijn om die aandacht meteen te halveren.
Om hem dan meteen player te noemen is ook weer zo wat.
Precies, en kan ook zomaar ingefluisterd zijn dat Haico Jasmijn nog even tevreden moet houden i.v.m. het format van het programma.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 20:37:26 #115
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211149750
Ik denk dat Haico nog twijfelt tussen "de leukste" of "die waar ik nog een gezin mee kan starten".

Of het is andersom, dat hij twijfelt tussen "minder leuk, maar op een presenteerblaadje" en "leukst, maar moet er moeite voor doen".

Het kan echt beide kanten op, m.i.
KuikenGuppy
pi_211150912
Wat wel voor Jasmijn pleit is dat ze dingen gewoon bespreekbaar maakt. Zij was diegene die als eerste vroeg waarom ie een lapje op zijn hoofd heeft. En ze vroeg ook gewoon of ie Ellen leuker vindt dan haar. De rest overpeinst zulke dingen alleen voor de camera.

Benieuwd waar ze het volgende week tijdens het hardlopen over gaan hebben :P
pi_211158091
Ellen/Clasie kan zich onderscheiden door haar kennis van Hanny, Jasmijn door met Haico mee te rennen.
pi_211159057
Wie is Clasie? En Hanny?
pi_211159641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie is Clasie? En Hanny?
Ellen lijkt op de voetballler Jordy Clasie
Hanny is de zangeres van de hit ¨maar vanavond heb ik hoofdpijn¨
(8>
pi_211162509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:11 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Ellen lijkt op de voetballler Jordy Clasie
Hanny is de zangeres van de hit ¨maar vanavond heb ik hoofdpijn¨
(8>
Oh ja, dat liedje herkende ik ook. Maar wist niet meer dat het van Hanny was. Hun volgens mij ook niet, noemden ook een foute naam. Willeke Alberti.
pi_211163031
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Oh ja, dat liedje herkende ik ook. Maar wist niet meer dat het van Hanny was. Hun volgens mij ook niet, noemden ook een foute naam. Willeke Alberti.
Moest het Googlen, wist het ook niet uit m'n hoofd. Maar Jasmijn leek heel het nummer niet te kennen

[ Bericht 0% gewijzigd door kikkerrrtje op 02-11-2023 10:24:23 ]
pi_211163325
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:11 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Ellen lijkt op de voetballler Jordy Claude
Die moest ik opzoeken maar inderdaad :D
  donderdag 2 november 2023 @ 08:48:56 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211163959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 01:38 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Moost het Googlen, wist het ook niet uit m'n hoofd. Maat Jasmijn leek heel het nummer niet te kennen
Nee, ze had idd geen idee.
Dat zijn wel zaken waar je tegenaan loopt bij een groot leeftijdsverschil, cultuurverschil of een partner uit een ander land.

Wij reden zondag langs Paleis Soestdijk, en mijn man zegt "de Rododendrons" en ik "voor de krentenmik" en dat zijn idd van die dingen die je met een groot leeftijdsverschil of wanneer je uit een ander land komt niet weet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211164032
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat zijn wel zaken waar je tegenaan loopt bij een groot leeftijdsverschil, cultuurverschil of een partner uit een ander land.

Wij reden zondag langs Paleis Soestdijk, en mijn man zegt "de Rododendrons" en ik "voor de krentenmik" en dat zijn idd van die dingen die je met een groot leeftijdsverschil of wanneer je uit een ander land komt niet weet.
Als dat al ‘zaken zijn waar je tegenaan loopt’. :D

Maar goed. Ze (de boeren) zoeken allemaal een Nederlandse partner, dus ze zoeken graag een eigen soort. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Vis een optie? donderdag 2 november 2023 @ 09:18:41 #125
70532 loveli
N
pi_211164193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 08:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Check, dit zegt mij niks. Als ik ga raden zou ik gokken op een oud interview met Juliana en Bernhard. Google proved me wrong.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')