vrij normale herfst stormquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:39 schreef Ponsai het volgende:
MeteoBenelux schreef dit op facebook:
[..]
[ afbeelding ]
Weet even niet hoe betrouwbaar het is, maar indien gelijk krijgt het westen het goed te voorduren.
En komt het zuid-oosten en uiterste oosten goed weg.
Ach, je kunt hem één keer slaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:50 schreef Drass het volgende:
Hmmz wilde donderdagmiddag een balletje gaan slaan omgeving Utrecht. Gaat niet veel worden.
Dat scheelt dan hebben we het bijna gehadquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was net op de radio dat we waarschijnlijk een periode in gaan van 10 dagen regen
En ik ga nu al kapot van de pijn![]()
![]()
ga je toch skwassenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:50 schreef Drass het volgende:
Hmmz wilde donderdagmiddag een balletje gaan slaan omgeving Utrecht. Gaat niet veel worden.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:51 schreef YourCaptor het volgende:
Inslag op 100m ongeveer hier, uit het niets
Wat eraan zit te komen deze weekquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:00 schreef ddx het volgende:
[..]
Dat scheelt dan hebben we het bijna gehad
Of bedoelen ze 20 dagen totaal ?
Pittige knallen hier, inslag op >1km maar de ramen trillen in de kozijnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:51 schreef YourCaptor het volgende:
Inslag op 100m ongeveer hier, uit het niets
Waar is hier?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pittige knallen hier, inslag op >1km maar de ramen trillen in de kozijnen.
sowieso 80% van de tijd grijs ohne ende tot ongeveer half maartquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:00 schreef ddx het volgende:
[..]
Dat scheelt dan hebben we het bijna gehad
Of bedoelen ze 20 dagen totaal ?
IK ZEI HETquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:39 schreef Ponsai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet even niet hoe betrouwbaar het is, maar indien gelijk krijgt het westen het goed te voorduren.
nog wel redelijk wat terreur buien actiefquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef MissHobje het volgende:
Wat een moesson terror regenbuien momenteeloktober heeft denk ik toch een klein recordje neerslag in De Bilt
WKN / Storm Ciarán nadert Europa, onstuimig weer in Nederland verwachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:39 schreef Ponsai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoteerd.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker zacht nog. Ik klaag zeker niet.
Zeer herkenbaar als fibromyalgie-patiënt, zat gister op een gegeven moment met handschoenen aan... binnen, terwijl de verwarming op 20 graden staat. De herfst doet altijd veel pijn, maar het lijkt nu nog een tandje erger.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier niet gelukkig.
En het is, bij mij, een combinatie van kou en vocht.
En de ene keer valt het mee, de andere keer heb ik er gruwelijk veel last van.
Heel grillig en niet te voorspellen.
Maar nu allebei mijn handen tegelijk is voor het eerst in de 13 jaar dat ik het heb.
Zelfs de telefoon vasthouden en typen is een opgave.
Vanochtend ook noodgedwongen blijven liggen omdat het dekbed van me afdoen teveel pijn deed
quote:Op woensdag 1 november 2023 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Kust gaat het morgen zwaar krijgen als ik dat zo zie met dus ook veel regen. Ik zet vast in op 1100 km file.
[ afbeelding ]
Maar trekt dus wel via het Kanaal richting Noordzee. Kan alsnog een hoop ellende veroorzaken.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:19 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig voor Nederland, gaat de storm redelijk zuidelijk. Vooral Frankrijk krijgt echt een klap van Ciaran.
Ja gaat voor Nederland ook wel voor gedoe zorgen, zeker gezien de meeste bomen nog redelijk vol blad zijn. Onzekerheid in modellen is ook nog wel groot. Bepaalde modellen geven ook 130 km/h aan de kust in Nederland.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar trekt dus wel via het Kanaal richting Noordzee. Kan alsnog een hoop ellende veroorzaken.
Zou dat maar goed in de gaten houden; morgen zal er mogelijk veel geannuleerd / naar vrijdag opgeschoven worden.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:30 schreef Arnhemunited het volgende:
Hopen dat alles vrijdagochtend weer normaal is, aangezien ik vlieg vanaf Schiphol dan.
Morgen sowieso thuiswerken
Idd, ik hou de KLM app al sinds gisteren angstvallig in de gaten.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou dat maar goed in de gaten houden; morgen zal er mogelijk veel geannuleerd / naar vrijdag opgeschoven worden.
Code oranje / rood in de maak?quote:De ANWB adviseert mensen om morgen thuis te werken vanwege storm Ciarán. Door de sterke wind en regen kan het onstuimig worden en kunnen er langere files dan gebruikelijk ontstaan. Naar verwachting bereikt de storm in de loop van morgenochtend de Nederlandse kust.
ZIE JE NOU CODE ROOD EN NIEMAND MIJ HIER GELOVEN EN UITLACHENquote:Op woensdag 1 november 2023 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)vanwege-storm-ciaran
[..]
Code oranje / rood in de maak?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rfst-buienradar-weer
Dat wordt of een hele lange vlucht of juist een uiterst kort vluchtje met die windquote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Guanabana het volgende:
Geweldig, moet morgenmiddag vanuit Schotland naar Nederland vliegen
EN TERECHTquote:Op woensdag 1 november 2023 12:14 schreef Paul het volgende:
[..]
ZIE JE NOU CODE ROOD EN NIEMAND MIJ HIER GELOVEN EN UITLACHEN
Mach 2 met een 747quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wordt of een hele lange vlucht of juist een uiterst kort vluchtje met die wind
Ja, want je moet over de Noordzee waar de storm overheen gaat trekken gedurende de middag.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik vlieg al bijna nooit omdat ik het allemaal gedoe vind, wat een kuttiming.
Zou er veel kans op annulering zijn op die route?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |