abonnement Unibet Coolblue
pi_211132612
Er wordt gezocht naar een topic op een laagje tussen 'Wat lees je nu' en het recensie topic (te uitgebreid).
Want 'ik hou van praten over boeken' werd er gezegd. :lijstje:
Dus bij deze een topic waar je kan praten over boeken, in de breedste zin van het woord.

Have fun! Read on! :Y)

pi_211132631
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 19:25 schreef Nexpreszo het volgende:
Andere topic is echt meer literatuur
Dit is niet waar.
  maandag 30 oktober 2023 @ 06:07:09 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211133318
Ik ben nu bezig in een heel slecht boek. Slecht geschreven, warrig verhaal en toch heb ik van mezelf dan die drang om het uit te lezen voordat ik in een ander boek mag beginnen van mezelf. Slaat nergens op, eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 30 oktober 2023 @ 07:01:40 #4
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211133429
Ik schreef het meer zo zodat iemand mogelijk ook Juice heeft gelezen. Hoop inderdaad hier op meer interactie dan dat andere topic.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_211133434
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu bezig in een heel slecht boek. Slecht geschreven, warrig verhaal en toch heb ik van mezelf dan die drang om het uit te lezen voordat ik in een ander boek mag beginnen van mezelf. Slaat nergens op, eigenlijk.
Oh, herkenbaar. Vaak duurt het ook even voordat ik door heb waarom het me zo tegen staat om verder te lezen. Wanneer ik dan uiteindelijk besluit dat het een slecht boek is twijfel ik toch ook vaak nog om het uit te lezen. Die neiging om dingen 'af te maken' heb ik sowieso wel erg. Herken je dat?
And the druids turn to stone...
  Miss 200.000.000! maandag 30 oktober 2023 @ 07:06:37 #6
367000 roos94
pi_211133440
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu bezig in een heel slecht boek. Slecht geschreven, warrig verhaal en toch heb ik van mezelf dan die drang om het uit te lezen voordat ik in een ander boek mag beginnen van mezelf. Slaat nergens op, eigenlijk.
Had ik vroeger ook wel. Ik geef nu een boek max50 pagina's als het mij dan tegenstaat stop ik ermee
pi_211133716
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 23:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dit is niet waar.
Ok.
Let the games begin...
pi_211133721
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu bezig in een heel slecht boek. Slecht geschreven, warrig verhaal en toch heb ik van mezelf dan die drang om het uit te lezen voordat ik in een ander boek mag beginnen van mezelf. Slaat nergens op, eigenlijk.
Welk boek?
Ik lees elk boek uit dat ik begin. Ik kan het niet. Bang dat ik dan toch een parel mis ofzo. Eigenlijk heel stom.
Let the games begin...
pi_211133902
Wat een leuk topic! :)

Ik heb gisteren het boek Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel uitgelezen. Ik las deze boeken vroeger en ik heb er toen best veel van geleerd en herkende altijd van alles. Dus ik was heel blij toen ik hoorde dat er een boek voor de volwassen geworden lezers kwam.

Maar ik ben een beetje teleurgesteld. 😅 Ik vond het boek 1 grote chaos. Het leek alsof Francine alle ellende wat je kunt meemaken heeft opgezocht, inclusief actuele thema’s voor de doelgroep, en dit boek met al die ervaringen aan elkaar heeft geschreven. En hoewel best wat thema’s herkenbaar zijn, staat het toch heel ver van me af en kan ik mij totaal niet identificeren met de hoofdpersonen.

Het voelt meer als een boek voor tieners dan voor twintigers of (begin) dertigers.

Ik ben benieuwd of meer mensen het boek hebben gelezen.
  maandag 30 oktober 2023 @ 08:51:07 #10
403253 Meke
after all this time? always.
pi_211133914
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu bezig in een heel slecht boek. Slecht geschreven, warrig verhaal en toch heb ik van mezelf dan die drang om het uit te lezen voordat ik in een ander boek mag beginnen van mezelf. Slaat nergens op, eigenlijk.
Ohhh dit vind ik zo herkenbaar _O- Ik ben er wel steeds beter in geworden om me op dat moment streng toe te spreken dat ik echt vooral voor m'n plezier lees.

Ik heb ook mensen die ik volg op Insta met leuke boekentips (niet echt booktok maar meer bijzaak :P). Ik ken ze dus niet persoonlijk. Was ik van één van hen het lievelingsboek aan het lezen en ik kwam er niet doorheen. Een schuldgevoel dat ik had _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 30 oktober 2023 @ 08:52:09 #11
403253 Meke
after all this time? always.
pi_211133921
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 08:49 schreef Truien het volgende:
Wat een leuk topic! :)

Ik heb gisteren het boek Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel uitgelezen. Ik las deze boeken vroeger en ik heb er toen best veel van geleerd en herkende altijd van alles. Dus ik was heel blij toen ik hoorde dat er een boek voor de volwassen geworden lezers kwam.

Maar ik ben een beetje teleurgesteld. 😅 Ik vond het boek 1 grote chaos. Het leek alsof Francine alle ellende wat je kunt meemaken heeft opgezocht, inclusief actuele thema’s voor de doelgroep, en dit boek met al die ervaringen aan elkaar heeft geschreven. En hoewel best wat thema’s herkenbaar zijn, staat het toch heel ver van me af en kan ik mij totaal niet identificeren met de hoofdpersonen.

Het voelt meer als een boek voor tieners dan voor twintigers of (begin) dertigers.

Ik ben benieuwd of meer mensen het boek hebben gelezen.
Ohh ik wil nog wel maar nog niet gelezen :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Miss 200.000.000! maandag 30 oktober 2023 @ 08:59:57 #12
367000 roos94
pi_211133957
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 08:49 schreef Truien het volgende:
Wat een leuk topic! :)

Ik heb gisteren het boek Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel uitgelezen. Ik las deze boeken vroeger en ik heb er toen best veel van geleerd en herkende altijd van alles. Dus ik was heel blij toen ik hoorde dat er een boek voor de volwassen geworden lezers kwam.

Maar ik ben een beetje teleurgesteld. 😅 Ik vond het boek 1 grote chaos. Het leek alsof Francine alle ellende wat je kunt meemaken heeft opgezocht, inclusief actuele thema’s voor de doelgroep, en dit boek met al die ervaringen aan elkaar heeft geschreven. En hoewel best wat thema’s herkenbaar zijn, staat het toch heel ver van me af en kan ik mij totaal niet identificeren met de hoofdpersonen.

Het voelt meer als een boek voor tieners dan voor twintigers of (begin) dertigers.

Ik ben benieuwd of meer mensen het boek hebben gelezen.
Ik heb heel goeie jeugdherinneringen aan die boeken, dus ik laat het lekker zo :P
pi_211134070
Vrienden van mij hebben echt zo’n boekenhoek als in de OP in hun huis, het ziet er zo gezellig uit.
Hier even geen rust in m’n hoofd om echt boeken te lezen, dat komt binnenkort wel weer. Ik blader nu alleen door tuinboeken enzo
pi_211134723
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 08:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb heel goeie jeugdherinneringen aan die boeken, dus ik laat het lekker zo :P
Ja ik ook! Alleen al voor de nostalgie is het wel vermakelijk natuurlijk, je moet er gewoon niet te veel van verwachten.. 😋
  maandag 30 oktober 2023 @ 21:26:21 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211140678
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 07:03 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]
Oh, herkenbaar. Vaak duurt het ook even voordat ik door heb waarom het me zo tegen staat om verder te lezen. Wanneer ik dan uiteindelijk besluit dat het een slecht boek is twijfel ik toch ook vaak nog om het uit te lezen. Die neiging om dingen 'af te maken' heb ik sowieso wel erg. Herken je dat?
Ja, dat herken ik inderdaad ook wel. Soms een goede eigenschap, soms ook niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 30 oktober 2023 @ 21:29:50 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211140701
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 08:13 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Welk boek?
Ik lees elk boek uit dat ik begin. Ik kan het niet. Bang dat ik dan toch een parel mis ofzo. Eigenlijk heel stom.
https://www.hebban.nl/boek/de-week-christine-pannebakker

Het stond in de bibliotheek bij de plank met net teruggebrachte boeken. Ik had haast; de titel sprak me aan (wat zou ik doen met een week totale vrijheid?) en daarom pakte ik het.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211154484
Heel herkenbaar ja!

Ik ben nu ook wat meer zoals Meke schrijft; als het echt echt geen plezier is om te lezen dat ik het niet meer hoef uit te lezen.
Dan denk ik aan alle boeken die ik nog wil lezen. Maar dat kost altijd wel wat moeite hoor haha.

Ben nu bezig in deel 2 van de Zeven Zussen. Leest wel lekker weg dus ik snap de hype wel. Ben alleen zo moe ‘s avonds dat ik na 1 pagina al in slaap val dus het schiet niet echt op :')

[ Bericht 0% gewijzigd door LeNeHe op 01-11-2023 10:41:25 (Typo) ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_211156961
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu bezig in een heel slecht boek. Slecht geschreven, warrig verhaal en toch heb ik van mezelf dan die drang om het uit te lezen voordat ik in een ander boek mag beginnen van mezelf. Slaat nergens op, eigenlijk.
Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Het boek kan me niet echt boeien maar toch moet ik van mezelf het boek uitlezen. :')
pi_211157046
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 10:40 schreef LeNeHe het volgende:
Ik ben nu ook wat meer zoals Meke schrijft; als het echt echt geen plezier is om te lezen dat ik het niet meer hoef uit te lezen.
Ja maar dat vind ik ook weer zonde van het geld. Geen boeken van de bieb, ik koop en dan ook nog ebooks van Kobo dus verkopen is ook geen optie. Ik zou wel een abonnement op Kobo kunnen nemen.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 10:40 schreef LeNeHe het volgende:
Dan denk ik aan alle boeken die ik nog wil lezen. Maar dat kost altijd wel wat moeite hoor haha.
Kost bij mij altijd behoorlijk wat tijd als ik weer toe ben aan nieuwe boeken. Lange lijst doornemen, nog eens doornemen en dan uiteindelijk na lang dubben 4 of 5 boeken kopen. Die boeken moet ik eerste lezen voor ik nieuwe mag kopen. :')
pi_211157055
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 07:01 schreef J-net het volgende:
Ik schreef het meer zo zodat iemand mogelijk ook Juice heeft gelezen. Hoop inderdaad hier op meer interactie dan dat andere topic.
Ik snap de bedoeling, jullie moeten verder ook niks aantrekken van mijn mening. ;)
pi_211157587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ja maar dat vind ik ook weer zonde van het geld. Geen boeken van de bieb, ik koop en dan ook nog ebooks van Kobo dus verkopen is ook geen optie. Ik zou wel een abonnement op Kobo kunnen nemen.
[..]
Kost bij mij altijd behoorlijk wat tijd als ik weer toe ben aan nieuwe boeken. Lange lijst doornemen, nog eens doornemen en dan uiteindelijk na lang dubben 4 of 5 boeken kopen. Die boeken moet ik eerste lezen voor ik nieuwe mag kopen. :')
Ja dat is zeker zo. Ik lees vaak van de bieb of een boek wat ik voor 1 euro heb kunnen vinden bij de kringloop of boekenbeurs van de lokale muziekvereniging, dan doet het niet uitlezen toch wat minder pijn.

En de struggle van een nieuw boek kiezen is ook zo iets. Vooral als je net een heel fijn boek uit hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Spellchecker woensdag 1 november 2023 @ 16:00:27 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211157850
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 15:30 schreef LeNeHe het volgende:

[..]
Ja dat is zeker zo. Ik lees vaak van de bieb of een boek wat ik voor 1 euro heb kunnen vinden bij de kringloop of boekenbeurs van de lokale muziekvereniging, dan doet het niet uitlezen toch wat minder pijn.

En de struggle van een nieuw boek kiezen is ook zo iets. Vooral als je net een heel fijn boek uit hebt.
Hier ook bieb-er.
Als je een fijn boek van een bepaalde schrijver hebt gelezen hoop je dat je het volgende ook fijn vindt.

Ik had wat dat betreft mazzel met de Frieda Klein-serie van Nicci French O+
pi_211157989
Maar lezen jullie dan na schrijver x opnieuw een boek van schrijver x? Dat doe ik zelf eigenlijk nooit.
Ik doe dat nu niet meer zo strikt maar heb ook een tijd lang fictie en non-fictie afgewisseld, of Nederlands/Engels afgewisseld.
  Spellchecker woensdag 1 november 2023 @ 16:16:34 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211158011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar lezen jullie dan na schrijver x opnieuw een boek van schrijver x? Dat doe ik zelf eigenlijk nooit.
Ik doe dat nu niet meer zo strikt maar heb ook een tijd lang fictie en non-fictie afgewisseld, of Nederlands/Engels afgewisseld.
Nee niet per se.
pi_211158024
Als ik een indrukwekkend, meeslepend boek heb gelezen, pak ik daarna een eerder gelezen boek uit eigen boekenkast om af te kicken.
Daarna begin ik weer aan een nieuw boek, meestal van de bieb.

Zoals vandaag. Net een dikke pil uit van Bret Easton Ellis. Heftige leesbeleving gehad en ik zat er helemaal in.
Straks even de boekenkast checken op een soort van easy-reading tussendoor.
  woensdag 1 november 2023 @ 16:19:19 #26
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211158029
Ik ga de volgende dag gewoon verder met een ander boek. Al zit ik nu even in een dal door 1. saai boek en 2. andere bezigheden.
Mss moet ik het boek even opzij leggen, ben al 1,5 week bezig en dat is voor mijn doen best langzaam.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 1 november 2023 @ 18:15:58 #27
403253 Meke
after all this time? always.
pi_211158998
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 15:30 schreef LeNeHe het volgende:

[..]

En de struggle van een nieuw boek kiezen is ook zo iets. Vooral als je net een heel fijn boek uit hebt.
Ohh jaa dat vind ik ook altijd een ding _O- Soms stel ik ook uit om een boek uit te lezen :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 1 november 2023 @ 19:20:39 #28
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211159723
In mijn collectie van 100 ongelezen boeken zit altijd wel wat
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 1 november 2023 @ 19:37:01 #29
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211159919
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 16:00 schreef maily het volgende:

[..]
Hier ook bieb-er.
Als je een fijn boek van een bepaalde schrijver hebt gelezen hoop je dat je het volgende ook fijn vindt.

Ik had wat dat betreft mazzel met de Frieda Klein-serie van Nicci French O+
Dat vond ik nu net wat minder van Nicci French. Vond de hoofdpersoon een vervelend mens. :D Heb een fraaie collectie van deze schrijver maar niet één van die serie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 1 november 2023 @ 19:40:37 #30
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211159977
Lees ook veel van de bieb maar ben met name in de corona tijd begonnen met veel zelf te kopen. Heb nu 3 en een halve billy boekenkast bijna vol. En deze maand komen er weer weer 5-6 boeken uit die ik echt graag wil hebben en herlezen. :@
Meestal lees ik ook de saaie boeken gewoon uit. Nu lees ik vrij snel dus dan lees ik gewoon nog wat sneller. Kan ik daarna weer een boek uitzoeken wat wel lekker leest.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Spellchecker woensdag 1 november 2023 @ 20:01:58 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211160292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dat vond ik nu net wat minder van Nicci French. Vond de hoofdpersoon een vervelend mens. :D Heb een fraaie collectie van deze schrijver maar niet één van die serie.
Ook niet mijn type :D

Maar ik vond de verhalen geweldig O+
pi_211160418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar lezen jullie dan na schrijver x opnieuw een boek van schrijver x? Dat doe ik zelf eigenlijk nooit.
Ik doe dat nu niet meer zo strikt maar heb ook een tijd lang fictie en non-fictie afgewisseld, of Nederlands/Engels afgewisseld.
Als ik een eerste deel van bv een trilogie lees, en de rest is ook al verschenen, dan lees ik meestal door. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vaak afhaak na deel 2 ☺️
Maar bij flutromans kan ik rustig 4 delen achter elkaar lezen. Dat is zo uit.
Let the games begin...
pi_211160441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:15 schreef Meke het volgende:

[..]
Ohh jaa dat vind ik ook altijd een ding _O- Soms stel ik ook uit om een boek uit te lezen :@
Hebben jullie geen genre dat je dan vaak pakt als overgang? Na een heel goed boek volgt er bij mij doorgaans iets luchtigs. Een thriller of een flutroman.
Let the games begin...
  woensdag 1 november 2023 @ 20:14:49 #34
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211160477
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:01 schreef maily het volgende:

[..]
Ook niet mijn type :D

Maar ik vond de verhalen geweldig O+
Ik heb ze ook allemaal braaf gelezen hoor, maar wel van de bieb, ze staan niet in mijn kast. O.a. Verloren en De bewoonde wereld wél. Die heb ik al vaker met veel plezier gelezen. Leuke hoofdpersonen. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 1 november 2023 @ 20:24:11 #35
403253 Meke
after all this time? always.
pi_211160614
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Hebben jullie geen genre dat je dan vaak pakt als overgang? Na een heel goed boek volgt er bij mij doorgaans iets luchtigs. Een thriller of een flutroman.
Ja, dat doe ik dan ook meestal, maar tóch. Ik lees sowieso vaak meerdere boeken door elkaar, maar steekt toch altijd als je ergens helemaal in zit en het uit is ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_211160789
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, dat doe ik dan ook meestal, maar tóch. Ik lees sowieso vaak meerdere boeken door elkaar, maar steekt toch altijd als je ergens helemaal in zit en het uit is ;(
Ja soms is dat echt even zwaar afscheid nemen idd..
Let the games begin...
  vrijdag 3 november 2023 @ 13:18:12 #37
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211179163
Net maar een boek weggelegd. Was op blz 170, al 2 weken mee bezig. En eigenlijk boeit het boek mij totaal niet.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 5 november 2023 @ 22:19:17 #38
370431 drakin
vurig typje
pi_211207775
Boek is bijna uit *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator donderdag 9 november 2023 @ 01:07:22 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211240101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dat vond ik nu net wat minder van Nicci French. Vond de hoofdpersoon een vervelend mens. :D Heb een fraaie collectie van deze schrijver maar niet één van die serie.
Je weet niet dat het een schrijvers echtpaar is? :D

Ik heb alle boeken gelezen maar ergens halverwege de Frieda Klein serie (woensdag?) ben ik afgehaakt.

Het blijven lekkere weglees boeken :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 9 november 2023 @ 08:38:17 #40
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211240780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 01:07 schreef MaJo het volgende:

[..]
Je weet niet dat het een schrijvers echtpaar is? :D

Ik heb alle boeken gelezen maar ergens halverwege de Frieda Klein serie (woensdag?) ben ik afgehaakt.

Het blijven lekkere weglees boeken :Y
Natuurlijk weet ik dat het een echtpaar is. En dat Nicci Gerrard ook boeken schrijft die in Nederland zijn uitgegeven. Die vond ik erg saai dus lees ik ze niet.
Ik heb ze zelfs in de boekwinkel - Krings in Sittard- in het echt gezien. Daar liep ik toevallig net binnen toen ze daar zaten. Leken mij heel aardige mensen zonder kapsones.

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 09-11-2023 08:45:39 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_211240813
Ik heb even een paar weken niet gelezen. Van de week maar weer eens eens een boek oppakken.

Deel 2 in de Mr Mercedes serie van Stephen King.
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator donderdag 9 november 2023 @ 09:16:26 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211241003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 08:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Natuurlijk weet ik dat het een echtpaar is. En dat Nicci Gerrard ook boeken schrijft die in Nederland zijn uitgegeven. Die vond ik erg saai dus lees ik ze niet.
Ik heb ze zelfs in de boekwinkel - Krings in Sittard- in het echt gezien. Daar liep ik toevallig net binnen toen ze daar zaten. Leken mij heel aardige mensen zonder kapsones.
Leek me ook sterk maar omdat je het zo specifiek over "deze schrijver" had ging ik twijfelen :D

Het lijken me ook aardige mensen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 9 november 2023 @ 09:37:45 #43
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211241158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 09:16 schreef MaJo het volgende:

[..]
Leek me ook sterk maar omdat je het zo specifiek over "deze schrijver" had ging ik twijfelen :D

Het lijken me ook aardige mensen :Y
Begrijp ik, het is ook raar maar ik vond het ook raar om het dan maar wél in meervoud te schrijven omdat het duo immers als Nicci French bekend staat. En dan is t handiger om maar gewoon over de schrijver te spreken. Anders zou het schrijver en schrijfster moeten worden. Laten we dat maar niet doen. :@
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator donderdag 9 november 2023 @ 09:39:01 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211241170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 09:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Begrijp ik, het is ook raar maar ik vond het ook raar om het dan maar wél in meervoud te schrijven omdat het duo immers als Nicci French bekend staat. En dan is t handiger om maar gewoon over de schrijver te spreken. Anders zou het schrijver en schrijfster moeten worden. Laten we dat maar niet doen. :@
Schrijvers kan ook gewoon ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 9 november 2023 @ 10:18:35 #45
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211241461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 09:39 schreef MaJo het volgende:

[..]
Schrijvers kan ook gewoon ;)
Maar schrijver is mannelijk dus zou schrijvers dat dan IMO óók zijn. Het is mij te veel spijkers op laag water zoeken aan te worden hoor. Het is verder ook niet belangrijk. :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Miss 200.000.000! donderdag 9 november 2023 @ 10:29:44 #46
367000 roos94
pi_211241567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 08:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb even een paar weken niet gelezen. Van de week maar weer eens eens een boek oppakken.

Deel 2 in de Mr Mercedes serie van Stephen King.
Ik vond daar echt niks aan
pi_211247568
Gister een boek gewonnen *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Miss 200.000.000! donderdag 9 november 2023 @ 20:34:02 #48
367000 roos94
pi_211247726
quote:
99s.gif Op donderdag 9 november 2023 20:25 schreef drakin het volgende:
Gister een boek gewonnen *O*
Welke?
pi_211248282
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 20:34 schreef roos94 het volgende:

[..]
Welke?
Titanium van Mara van Ness
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_211260829
Zojuist ‘Wij zijn licht’ van Gerda Blees uitgelezen, fictie over de non-fictieve woongroep in Utrecht die zichzelf verhongerde en waarbij één persoon om het leven kwam.
Elk boek van het hoofdstuk is van het perspectief van een concept of persoon geschreven, een interessante aanpak.

Het meest bevreemdend is dat de website van deze woongroep nog gewoon te bezoeken is en daardoor een interessante aanvulling op het boek. Inclusief al het bijzondere aan spiritualiteit(swaanzin) wat daar staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')