ik zag allemaal zwaaiers dus ik dacht ik doe even meequote:
Hij kan Perez beloven dat als ie 2e rijdt hij hem er voorbij zal latenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Max vandaag de overwinning aan Perez schenkt.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog even in de herhaling: goedenavond allen
En toch zou ik dit stiekem wel heel tof vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan Perez beloven dat als ie 2e rijdt hij hem er voorbij zal laten
Hangt af van het aantal Mexicanen alhierquote:
0quote:
No era penal!!quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal Mexicanen alhier
Tot nu 1 toe F1 mod. De rest is te gast.quote:
Helaas lukt Perez het niet naar plaats 2 te rijdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef Donna het volgende:
[..]
En toch zou ik dit stiekem wel heel tof vinden.
Dat zal idd nog een uitdaging voor ons Checo worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan Perez beloven dat als ie 2e rijdt hij hem er voorbij zal laten
5 1, de rest is te gastquote:
Net bij Viaplayquote:
Ik niet eigenlijk. Zit op de lijn Max: je moet het zelf doen en zelf verdienenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef Donna het volgende:
[..]
En toch zou ik dit stiekem wel heel tof vinden.
Viaplay praat gewoon doorquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom zingt niemand door het volkslied heen?
Nou ja. Queen/2 dan tochquote:
Seriously?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef Tokus het volgende:
waarom stond Perez zo'n eind naar voren, bij die beker die hij niet gaat winnen?
Ik eigenlijk ook normaal gesproken en ik denk ook dat het hem veel gezeik zou brengen, maar TOCH, stiekem denk ik. Ja, zou leuk zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Zit op de lijn Max: je moet het zelf doen en zelf verdienen
Max is dan ook een held.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef ZaZoe het volgende:
Max super relaxed en blij, want PSV gewonnen met 5-2
Ja, Freddy is al even geleden overledenquote:
Dat zou een grote vernedering voor Perez zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook normaal gesproken en ik denk ook dat het hem veel gezeik zou brengen, maar TOCH, stiekem denk ik. Ja, zou leuk zijn.
En John doet ook nooit meer meequote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Freddy is al even gelesen overleden![]()
Maar alsnog tof
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef D. het volgende:
Zouden die kinderen straks ook het Wilhelmus zingen?
Dat denk ik niet eigenlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
Max geeft geen cadeautjes maar als het zeldzame voorval zich voordoet dat hij een foutje maakt aan de leiding mét Perez in zijn nek zal hij hem laten gaan, of in ieder geval niet hard tegen hard vechten. Hooguit flink de druk opvoeren om Perez wat beter te maken
P4 is de vuile kant, Max bood al aan te ruilen met Ricciardoquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef Perox het volgende:
Ik maak me stiekem toch wat zorgen over Divebomb Danny op P4...
Met Sainzquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
P4 is de vuile kant, Max bood al aan te ruilen met Ricciardo
ik denk dat Daniel wel wijzer gaat zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef Perox het volgende:
Met Sainz toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
P4 is de vuile kant, Max bood al aan te ruilen met Ricciardo
Net 5 F1 mods in Automobilista 2 gezet.quote:
Als daniel een mislukte divebomb. Op max doet, dan zit Yuki volgend jaar in de RBquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef Perox het volgende:
Volgens mij boeit dat de Mexicanen geen drol.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zou een grote vernedering voor Perez zijn.
Ah, ik meende met Ricciardo, klinkt ook logischer overigens, Max zou niet ruilen met een P4 als ie zelf P3 staat, hij wil er beter van wordenquote:
Kunnen ze beter bij Alonso doen. Of is zijn hete stoeltje issue alweer opgelost?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En George z'n ballen worden ook koud gehouden.
Wijn, kampioentjes, aďoli, kruidenboter, rauwe hamquote:
Jawel, trots volk. Ons boeit het helemaal niets als het andersom zou zijn op Zandvoort maar daar? Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij boeit dat de Mexicanen geen drol.
Of als Texaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sombrero voor Dani Ric en hij kan zo doorgaan voor een Mexicaan
Nederlands DJ toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef SiGNe het volgende:
Ze hebben de Hermes house band ingehuurd?
Albon is een vriend van dit forum.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat mijn vrienden @:R-Woud93 en @:Coco snel aanwezig zijn.
Anders moet ik in mijn eentje juichen voor Albon.
wtfquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wijn, kampioentjes, aďoli, kruidenboter, rauwe ham
Okido!quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel, trots volk. Ons boeit het helemaal niets als het andersom zou zijn op Zandvoort maar daar? Nee.
Misschien straks nog 👀quote:
Verdient Mexico niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik.mis.de.marriachi versie van het intro
Nu toch wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef Donna het volgende:
Verkeerde intro verdorie, ik ga naar bed. Tegenvaller.
Doet me denken aan de banaantjes bij mario kartquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gooit Ricciardo nog even wat spicy kruiden door die eerste bocht.
je capslock werkt hoor knul, die mag wel uitquote:
Nee joh Armin van Buurenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moeten we in Nederland dit ook doen met Snollebollekes.
Spike shield.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de banaantjes bij mario kart
Ik ben erquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat mijn vrienden @:R-Woud93 en @:Coco snel aanwezig zijn.
Anders moet ik in mijn eentje juichen voor Albon.
Gewoon Spa rood en wat ongebrande, ongezouten noten hier.quote:
Engelbewaarder lijkt me toepasselijker voor F1.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je capslock werkt hoor knul, die mag wel uit
ah das wel erg lief... was het eetbaar ook?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Perox het volgende:
Ik had een aspergesoepje van mijn dochter gekregen maar is al op. Verder een colaatje light.
De 2de F1 mod meldt zichquote:
Het is irritant. Stop er gewoon mee.quote:
Je bent zelluf.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is irritant. Stop er gewoon mee.
Is het Wilhelmus te langzaam voor, helaasquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kwam uit blik dus weinig risicoquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah das wel erg lief... was het eetbaar ook?
hahahahhahaha ow oke ik dacht zelf gemaakt.quote:
Norris moet wel.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat ik een race aan me voorbij laat gaan
Anders ga ik vegenquote:
Met jou weet je het nooitquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopen mag altijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan hem maar alvast gehad hebbenquote:
Hopen op de WC.quote:
of +5s strafquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso te hard gereden in de pits.
Zal een boete worden
Fox Wildquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als er gekke dingen word ik wild. Dat is nu eenmaal de live experience. Fijne wedstrijd
Zit er sprint in de naam? Nee? Dan kijk ik.quote:
nope werd net gezegd geen invloed op de race zelfquote:
Sow.quote:
Dinsdag weer op TeeVeequote:
als je 1 of 2 plekken kunt pakken en er dan een SC komt zit je goed met softs.quote:
Sjonge jonge.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoorde al een harde klap maar dat was dus Max die een gat liet vallen.
Dan mag ik al het werk gaan doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er sprint in de naam? Nee? Dan kijk ik.
Volgende week dan weer niet, maar dat is de uitzondering op de regel
franse techniekquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:03 schreef Sabata het volgende:
Gaat er een Alpine stuk of is dit Franse tactiek
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Inb4 Perez die de wedstrijd in de eerste bocht probeert te winnen.
Door niet te remmenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:04 schreef Nizno het volgende:
hoe ging perez ineens zo snel naar voren?
Mexicaanse pepers.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:04 schreef Nizno het volgende:
ja das wel te zien aan de auto van Lecquote:
Het enige scherpe moment van de dag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:04 schreef Nizno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |