Nu toch wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef Donna het volgende:
Verkeerde intro verdorie, ik ga naar bed. Tegenvaller.
Doet me denken aan de banaantjes bij mario kartquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gooit Ricciardo nog even wat spicy kruiden door die eerste bocht.
je capslock werkt hoor knul, die mag wel uitquote:
Nee joh Armin van Buurenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moeten we in Nederland dit ook doen met Snollebollekes.
Spike shield.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de banaantjes bij mario kart
Ik ben erquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat mijn vrienden @:R-Woud93 en @:Coco snel aanwezig zijn.
Anders moet ik in mijn eentje juichen voor Albon.
Gewoon Spa rood en wat ongebrande, ongezouten noten hier.quote:
Engelbewaarder lijkt me toepasselijker voor F1.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je capslock werkt hoor knul, die mag wel uit
ah das wel erg lief... was het eetbaar ook?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Perox het volgende:
Ik had een aspergesoepje van mijn dochter gekregen maar is al op. Verder een colaatje light.
De 2de F1 mod meldt zichquote:
Het is irritant. Stop er gewoon mee.quote:
Je bent zelluf.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is irritant. Stop er gewoon mee.
Is het Wilhelmus te langzaam voor, helaasquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kwam uit blik dus weinig risicoquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah das wel erg lief... was het eetbaar ook?
hahahahhahaha ow oke ik dacht zelf gemaakt.quote:
Norris moet wel.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat ik een race aan me voorbij laat gaan
Anders ga ik vegenquote:
Met jou weet je het nooitquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopen mag altijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan hem maar alvast gehad hebbenquote:
Hopen op de WC.quote:
of +5s strafquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso te hard gereden in de pits.
Zal een boete worden
Fox Wildquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als er gekke dingen word ik wild. Dat is nu eenmaal de live experience. Fijne wedstrijd
Nope boetequote:
Zit er sprint in de naam? Nee? Dan kijk ik.quote:
nope werd net gezegd geen invloed op de race zelfquote:
Sow.quote:
als je 1 of 2 plekken kunt pakken en er dan een SC komt zit je goed met softs.quote:
Sjonge jonge.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoorde al een harde klap maar dat was dus Max die een gat liet vallen.
Dan mag ik al het werk gaan doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er sprint in de naam? Nee? Dan kijk ik.
Volgende week dan weer niet, maar dat is de uitzondering op de regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |