ik zag allemaal zwaaiers dus ik dacht ik doe even meequote:
Hij kan Perez beloven dat als ie 2e rijdt hij hem er voorbij zal latenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Max vandaag de overwinning aan Perez schenkt.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog even in de herhaling: goedenavond allen
En toch zou ik dit stiekem wel heel tof vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan Perez beloven dat als ie 2e rijdt hij hem er voorbij zal laten
Hangt af van het aantal Mexicanen alhierquote:
0quote:
No era penal!!quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal Mexicanen alhier
Tot nu 1 toe F1 mod. De rest is te gast.quote:
Helaas lukt Perez het niet naar plaats 2 te rijdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef Donna het volgende:
[..]
En toch zou ik dit stiekem wel heel tof vinden.
Dat zal idd nog een uitdaging voor ons Checo worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan Perez beloven dat als ie 2e rijdt hij hem er voorbij zal laten
5 1, de rest is te gastquote:
Net bij Viaplayquote:
Ik niet eigenlijk. Zit op de lijn Max: je moet het zelf doen en zelf verdienenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:45 schreef Donna het volgende:
[..]
En toch zou ik dit stiekem wel heel tof vinden.
Viaplay praat gewoon doorquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom zingt niemand door het volkslied heen?
Nou ja. Queen/2 dan tochquote:
Seriously?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef Tokus het volgende:
waarom stond Perez zo'n eind naar voren, bij die beker die hij niet gaat winnen?
Ik eigenlijk ook normaal gesproken en ik denk ook dat het hem veel gezeik zou brengen, maar TOCH, stiekem denk ik. Ja, zou leuk zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Zit op de lijn Max: je moet het zelf doen en zelf verdienen
Max is dan ook een held.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef ZaZoe het volgende:
Max super relaxed en blij, want PSV gewonnen met 5-2
Ja, Freddy is al even geleden overledenquote:
Dat zou een grote vernedering voor Perez zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook normaal gesproken en ik denk ook dat het hem veel gezeik zou brengen, maar TOCH, stiekem denk ik. Ja, zou leuk zijn.
En John doet ook nooit meer meequote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Freddy is al even gelesen overleden![]()
Maar alsnog tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |