Met Sainzquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
P4 is de vuile kant, Max bood al aan te ruilen met Ricciardo
ik denk dat Daniel wel wijzer gaat zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef Perox het volgende:
Ik maak me stiekem toch wat zorgen over Divebomb Danny op P4...
Met Sainz toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
P4 is de vuile kant, Max bood al aan te ruilen met Ricciardo
Net 5 F1 mods in Automobilista 2 gezet.quote:
Als daniel een mislukte divebomb. Op max doet, dan zit Yuki volgend jaar in de RBquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:51 schreef Perox het volgende:
Ik maak me stiekem toch wat zorgen over Divebomb Danny op P4...
Volgens mij boeit dat de Mexicanen geen drol.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zou een grote vernedering voor Perez zijn.
Ah, ik meende met Ricciardo, klinkt ook logischer overigens, Max zou niet ruilen met een P4 als ie zelf P3 staat, hij wil er beter van wordenquote:
Kunnen ze beter bij Alonso doen. Of is zijn hete stoeltje issue alweer opgelost?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En George z'n ballen worden ook koud gehouden.
Wijn, kampioentjes, aïoli, kruidenboter, rauwe hamquote:
Jawel, trots volk. Ons boeit het helemaal niets als het andersom zou zijn op Zandvoort maar daar? Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij boeit dat de Mexicanen geen drol.
Of als Texaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sombrero voor Dani Ric en hij kan zo doorgaan voor een Mexicaan
Nederlands DJ toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef SiGNe het volgende:
Ze hebben de Hermes house band ingehuurd?
Albon is een vriend van dit forum.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat mijn vrienden @:R-Woud93 en @:Coco snel aanwezig zijn.
Anders moet ik in mijn eentje juichen voor Albon.
wtfquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wijn, kampioentjes, aïoli, kruidenboter, rauwe ham
Okido!quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel, trots volk. Ons boeit het helemaal niets als het andersom zou zijn op Zandvoort maar daar? Nee.
Misschien straks nog 👀quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |