'zelfverdediging'quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, de zelfverdedigingsoorlog is pas net begonnen. Gaat nog wel wat maanden duren hoor.
Dit komt Putin perfect uit natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:54 schreef AchJa het volgende:
En ook niet een paar man he...![]()
[ twitter ]
Kan daar geen mobilisatie komen vanavond? Kunnen ze meteen de gehaktmolen in in Oekraine?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:54 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Dit begon dus als een Pro-Palestina demonstratie. Zie hier hoe weinig er nodig is om er een lynchpartij richting de joden van te maken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:54 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Zo lang er raketten op Tel Aviv worden geschoten kan dat heel goed stand houden. Zodra er een raket afgeschoten wordt, heeft Israël er een doelwit bij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'zelfverdediging'
Dat houdt op een gegeven moment geen stand meer toch
als Putin denazificatie echt serieus neemt... jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan daar geen mobilisatie komen vanavond? Kunnen ze meteen de gehaktmolen in in Oekraine?
Iedere dag raketten op Israël afvuren. In het wilde weg. Ongeacht welke doelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'zelfverdediging'
Dat houdt op een gegeven moment geen stand meer toch
Ik begreep dat het handjeklap was om eurovisiesongfestival dit datquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:57 schreef capricia het volgende:
Kan Israël niet bij de Navo? In plaats van Turkije of zo?
Klopt. Maar dat is het ook niet als je het wel politiek stabiel zou krijgen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat zonder onze miljarden ontwikkelingsgeld Gaza helemaal een dead end is.
Het is niet levensvatbaar op zichzelf.
We hebben toch allang vastgesteld dat de echte nazi's uit Rusland komen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
als Putin denazificatie echt serieus neemt... ja
Inderdaad niet best. Maar als het dan klopt dat Hamas enorme hoeveelheden reserves ondergronds heeft opgebouwd door jarenlang hulpgoederen te confisqueren (uiteraard los van versproducten) en dat nu niet aan hun bevolking geeft, hoeveel geven ze dan daadwerkelijk om hun bevolking?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die 200-500 vrachtwagens per dag was inderdaad niet vergelijkbaar met noodhulp. Vond je het een goede toevoeging door te doen alsof het toen alleen maar noodhulp was? Of had ik die 200-500 maar gewoon helemaal niet moet noemen?
Oké. Nieuwe poging. Voor mij klinkt 94 vrachtwagens in 3 weken als een extreem laag aantal.
Wij eten gemiddeld 3,1 kg incl verspilling per persoon per dag. In Gaza veel kinderen, laten we doen alsof het daar normaliter 1 kg per persoon per dag is. Dus 2,3 miljoen mensen, 20 dagen, 25 ton per vrachtwagen. 1.840 vrachtwagens.
Dat klinkt niet best, maar ik zal hier wel alleen in staan
niet alleen dochdesderhalverendequote:Op zondag 29 oktober 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben toch allang vastgesteld dat de echte nazi's uit Rusland komen?
Dat gaat dus nooit levensvatbaar zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is het ook niet als je het wel politiek stabiel zou krijgen.
Israel is ook nooit levensvatbaar geweest zonder (militaire) steun van het westen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat zonder onze miljarden ontwikkelingsgeld Gaza helemaal een dead end is.
Het is niet levensvatbaar op zichzelf.
Vergeet ook de Russische hoeren voor de in peperdure Qatarese hotels verblijvende Hamas-top niet, die moeten ook ergens van betaald worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 'de Palestijnen gebruiken voor de eigen extremistische doeleinden' bedoelt.
Of 'de Palestijnen inzetten als menselijk schild'.
Misschien 'de Palestijnen van kinds af aan indoctrineren en militariseren'.
Of toch 'geld en middelen gebruiken om raketten van te bouwen in plaats van te steken in de Palestijnse economie'.
En wie weet ook 'voedsel en brandstof oppotten terwijl de Palestijnen creperen'.
Ik denk dat je dan ook meteen de motivatie van Israël om de westbank te koloniseren mooi te pakken hebt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit levensvatbaar zijn.
Gebed zonder einde.
Denk dat het echt beter is om de Gaza strook op te heffen. En met een goed idee voor die mensen te komen.
Ah, en hoe wil je dat doen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:57 schreef capricia het volgende:
Nee, mocht Rutte België ooit een 7 oktobertje flikken hoop ik wel dat ie beter is voorbereid zegquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die 200-500 vrachtwagens per dag was inderdaad niet vergelijkbaar met noodhulp. Vond je het een goede toevoeging door te doen alsof het toen alleen maar noodhulp was? Of had ik die 200-500 maar gewoon helemaal niet moet noemen?
Oké. Nieuwe poging. Voor mij klinkt 94 vrachtwagens in 3 weken als een extreem laag aantal.
Wij eten gemiddeld 3,1 kg incl verspilling per persoon per dag. In Gaza veel kinderen, laten we doen alsof het daar normaliter 1 kg per persoon per dag is. Dus 2,3 miljoen mensen, 20 dagen, 25 ton per vrachtwagen. 1.840 vrachtwagens.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:57 schreef capricia het volgende:
Je draait het verhaal nu om, hoeveel vrachtwagens aan hulpgoederen kregen ze voorheen per dag?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:50 schreef opgebaarde het volgende:
Dan is het dus extra dom om de hand te bijten die je in leven houdt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel is ook nooit levensvatbaar geweest zonder (militaire) steun van het westen.
Sterker nog, het hele Israelische project is morgen afgelopen als die gestopt wordt.
ja joh, knettergekquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je draait het verhaal nu om, hoeveel vrachtwagens aan hulpgoederen kregen ze voorheen per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |