SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaarstomen voor Lazio uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Apotheker nog steeds niet op de bank
Dat was al van te voren bekend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Apotheker nog steeds niet op de bank
Omdat Ivanusec niet fit genoeg is om te starten, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
vreemde opstelling
waarom niet invanusec in de basis
dit is wat defensief
Klaas is teveel bezig met Ajax.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:20 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Omdat Ivanusec niet fit genoeg is om te starten, bijvoorbeeld.
Harvard is voor jou en mij te hoog gegrepenquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas is teveel bezig met Ajax.
Dus je kan hem dit niet kwalijk nemen.
Precies, voor iedereen eigenlijk. Behalve Wesley.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Harvard is voor jou en mij te hoog gegrepen
Misschien kun je het enigszins compenseren met die dagelijkse 5 eieren?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Harvard is voor jou en mij te hoog gegrepen
Dat. Maar ook omdat we afgelopen jaren daar de betere ploeg waren maar niet wonnen. Omdat Twente gewoon een stugge ploeg is die thuis weinig doelpunten tegen krijgt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nederlaag vandaag en winst van PSV en de competitie is eigenlijk wel voorbij. Bizar eigenlijk.
Wat doe jij voor werk? 7 dagen werken... poeh.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:22 schreef ...TomTom het volgende:
Lekker een weekje geen 7daagse werkweek. Ik schakel ook in.
Kijk normaal op het werk wel, maar thuis kijken is toch fijner hah.
Da's niet echt een maatstafquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het wordt een lastige wedstrijd voor Feyenoord, zelfs Ajax ging hier met 3-1 onderuit.
Die gaan ook bij Telstar onderuit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het wordt een lastige wedstrijd voor Feyenoord, zelfs Ajax ging hier met 3-1 onderuit.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk? 7 dagen werken... poeh.
Feyenoord is ajax in alle opzichten voorbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Werk in de veevoeder industrie. Heb een jaar of 7 geleden een hersenbloeding gehad, was hiervoor luchtverkeersleider.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk? 7 dagen werken... poeh.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
De heertjes gaan toch niet naast hun schoenen lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |