Er is 1 uitzondering daarop: als Perez Hamilton er af rijdt vind ik dat hij een nieuw seizoen verdientquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Als VER de race wint en Perez komt niet op het podium zou hij wel heel erg hard falen.
Nou nou.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is 1 uitzondering daarop: als Perez Hamilton er af rijdt vind ik dat hij een nieuw seizoen verdient
Kegelbonus punten als hij meer dan Hamilton meeneemt.
Russell wel. Alonso weet ik niet (alleen stilstaand beeld gezien).quote:
Hey ik ben niet bang om te zeggen dat ik een interessante race wil zienquote:
Ja, Hmmmm. Zou ik ook denken als ik Leclerc wasquote:
Tja.. je kunt ook concluderen dat Leclerc een bovengemiddeld goede qualifier isquote:
Dat maakt voor het punt natuurlijk helemaal geen verschil. Of je nou volledig stilstaat, of dusdanig langzaam gaat dat je nog ingehaald zou worden door m'n oma met d'r rollator.quote:
Uit die tweet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tja.. je kunt ook concluderen dat Leclerc een bovengemiddeld goede qualifier is
Je hebt alleen geen punt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat maakt voor het punt natuurlijk helemaal geen verschil. Of je nou volledig stilstaat, of dusdanig langzaam gaat dat je nog ingehaald zou worden door m'n oma met d'r rollator.
Is die ook duidelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Staat nog niet eens in de top 3 van de huidige coureurs.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snel over 1 ronde, minder snel over een hele race.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die conclusie kun je dan weer wél trekken uit die tweetquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat nog niet eens in de top 3 van de huidige coureurs.
Ik zou eerder zeggen een minder goede racer.
Hij is een goede racer maar z’n auto is niet goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat nog niet eens in de top 3 van de huidige coureurs.
Ik zou eerder zeggen een minder goede racer.
Ga seizoen 2022 terug kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is een goede racer maar z’n auto is niet goed.
Lekker nog vijf uur deze ambiancequote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze zouden de GP start gewoon over 13 minuten moeten doen, want iedereen hier is zo opgeFOK!T
Zou wel beter zijn, want om 21 uur kan ik niet kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze zouden de GP start gewoon over 13 minuten moeten doen, want iedereen hier is zo opgeFOK!T
Ja toen was z’n auto ook niet goed vanaf mid season. Max z’n auto was snellerquote:
inde USA schakelde pas iemand in r10 in en kwam er pas in r30 achter dat het een herhaling was, want vettel reed mee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |