als je zulke slechte ogen hebt met zoveel ervaring, ben je dan nog wel medisch goedgekeurd?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:28 schreef Sally het volgende:
[..]
In de beelden van Sam Collins is wel degelijk een Geel panel te zien vanuit Hamiltons cockpit.
Maar wel iets 'verderop' van waar Lewis rijdt.
Dus mogelijk heeft Hamilton dit (nog) niet gezien.
Was een antwoord op Chevy.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat Hamilton het niet ziet doet niet ter zake. Het is de vraag of het nog geel was toen hij er langs reed, en volgens de stewards dus blijkbaar niet.
Hahaha - het was iig wel 2 bochten verderquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je zulke slechte ogen hebt met zoveel ervaring, ben je dan nog wel medisch goedgekeurd?
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:21 schreef -XOR- het volgende:
Sargeant trouwens wel zwaar gestraft met een 10 plaatsen grid penalty. Williams had protest moeten aantekenen en de straf terug moeten lullen tot 5 plaatsen penalty.
Zou mij niet verbazen dat de strategie medium - hard gaat worden of eventueel andersomquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:18 schreef THEFXR het volgende:
ben echt benieuwd op wat voor banden de top 10 gaat starten?
maar 1 stop?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen dat de strategie medium - hard gaat worden of eventueel andersom
niet iedereen rijdt in een Ferrariquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, dacht dat het nu hoog was, met de voorbanden
Pirelli denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:18 schreef THEFXR het volgende:
ben echt benieuwd op wat voor banden de top 10 gaat starten?
Alonso en Stroll geen nieuwe hard en medium. Zal een lastige race worden, verwacht ik.quote:
Ze hebben zoals gewoonlijk het toplaagje er weer afgereden in VT3quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alonso en Stroll geen nieuwe hard en medium. Zal een lastige race worden, verwacht ik.
Wat ik na de ad hoc bandenmaatregel in Qatar ook al zei, de FIA staat wel vaker niet goed stil bij de gevolgen van van hun beslissingen. In dit geval iig wel de juiste conclusie getrokken dat ze het in feite zelf veroorzaakt hebben. Binnen het huidige Q-format ga je gewoon niet kunnen voorkomen dat (te veel) teams/coureurs gaan proberen om zo laat mogelijk nog een snelle ronde te gaan rijden en dat er dus ergens file ontstaat. Dan maar liever in de pitlane.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En nu komen ze tot de conclusie dat ze het zelf veroorzaakt hebben met de maximale delta tussen SC2 en SC1 en dat ze dit liever hebben dan dat ze veel inhouden in de laatste sector. Zolang er geen betere oplossing is, is het dus toegestaan.
Ze zijn ook beter op nieuwe banden dus gewoon iedere 3 rondjes een set nieuwe?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:58 schreef Nober het volgende:
Ferrari is beter met weinig benzine misschien tijd om het tanken weer in te voeren?
Of het nu is om te tanken of voor nieuwe banden, ik geloof niet meer pitstops maken in het voordeel is van Ferrari. Ze verneuken er nogal eens een.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn ook beter op nieuwe banden dus gewoon iedere 3 rondjes een set nieuwe?
Ze zijn ook beter met een eenduidige strategie dus vanaf nu plan b tot z verbieden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn ook beter op nieuwe banden dus gewoon iedere 3 rondjes een set nieuwe?
Tenzij je Ferrari heet.quote:
Hij stond niet stil in Mexico.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jawel, het stilstaan leverde een reprimande op. En het hinderen van Yuki óók. Hij kreeg in Singapore twee reprimandes.
Er is 1 uitzondering daarop: als Perez Hamilton er af rijdt vind ik dat hij een nieuw seizoen verdientquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Als VER de race wint en Perez komt niet op het podium zou hij wel heel erg hard falen.
Nou nou.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is 1 uitzondering daarop: als Perez Hamilton er af rijdt vind ik dat hij een nieuw seizoen verdient
Kegelbonus punten als hij meer dan Hamilton meeneemt.
Russell wel. Alonso weet ik niet (alleen stilstaand beeld gezien).quote:
Hey ik ben niet bang om te zeggen dat ik een interessante race wil zienquote:
Ja, Hmmmm. Zou ik ook denken als ik Leclerc wasquote:
Tja.. je kunt ook concluderen dat Leclerc een bovengemiddeld goede qualifier isquote:
Dat maakt voor het punt natuurlijk helemaal geen verschil. Of je nou volledig stilstaat, of dusdanig langzaam gaat dat je nog ingehaald zou worden door m'n oma met d'r rollator.quote:
Uit die tweet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tja.. je kunt ook concluderen dat Leclerc een bovengemiddeld goede qualifier is
Je hebt alleen geen punt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat maakt voor het punt natuurlijk helemaal geen verschil. Of je nou volledig stilstaat, of dusdanig langzaam gaat dat je nog ingehaald zou worden door m'n oma met d'r rollator.
Is die ook duidelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Staat nog niet eens in de top 3 van de huidige coureurs.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snel over 1 ronde, minder snel over een hele race.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die conclusie kun je dan weer wél trekken uit die tweetquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat nog niet eens in de top 3 van de huidige coureurs.
Ik zou eerder zeggen een minder goede racer.
Hij is een goede racer maar z’n auto is niet goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat nog niet eens in de top 3 van de huidige coureurs.
Ik zou eerder zeggen een minder goede racer.
Ga seizoen 2022 terug kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is een goede racer maar z’n auto is niet goed.
Lekker nog vijf uur deze ambiancequote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze zouden de GP start gewoon over 13 minuten moeten doen, want iedereen hier is zo opgeFOK!T
Zou wel beter zijn, want om 21 uur kan ik niet kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze zouden de GP start gewoon over 13 minuten moeten doen, want iedereen hier is zo opgeFOK!T
Ja toen was z’n auto ook niet goed vanaf mid season. Max z’n auto was snellerquote:
inde USA schakelde pas iemand in r10 in en kwam er pas in r30 achter dat het een herhaling was, want vettel reed mee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |