Zou het fragment nogmaals moeten zien inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:46 schreef spectrumanalyser het volgende: [..] Ja. Heb het hele plaatje nodig om te oordelen of het nou een ding is of niet. Met opzet achter Max de baan op is toch ook een optie.
Jawelquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft het niet alleen over deze race.
En Alonso deed het blijkbaar ook, maar is niet under investigation.
Edit: toch welquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft het niet alleen over deze race.
En Alonso deed het blijkbaar ook, maar is niet under investigation.
Die van tsu is grappig, moet zich melden omdat de buren een krik buiten laten staan en hij op verkeer van de andere kant moet lettenquote:
Zie hierbovenquote:
Ik had ff alle docs in 1 screenshot gevat, en ja ook Alonso (moest nr 14 opzoeken)quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Edit: toch wel
https://www.fia.com/sites(...)0at%20Pit%20Exit.pdf
omdat 63 rus is ipv hamquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom staat Russell er niet tussen ?
Waar de 2e Hamilton staat moet Russell zijn, gok ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu ja, dat is dus de vraag, begrijp ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die van tsu is grappig, moet zich melden omdat de buren een krik buiten laten staan en hij op verkeer van de andere kant moet letten
Duidelijk een slordigheid van Williams zou je zeggen. Die krik hoort daar niet onbeheerd te staan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, dat is dus de vraag, begrijp ik.
Of dat het een Unsafe Release (van AT) is, of een Slordigheid van Williams.
Rus was volgens mij alleen Noted, en under investigation after session.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten wachten tot de buurman zn troep opruimt en dus de kwali al voorbij is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duidelijk een slordigheid van Williams. Die krik hoor daar niet onbeheerd te staan.
Hoezo unsafe release dan? Die snap ik niet?
Ik zie bij beide documenten Alleged breach by Williams, dus ik ga uit van het laatste.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, dat is dus de vraag, begrijp ik.
Of dat het een Unsafe Release (van AT) is, of een Slordigheid van Williams.
Dat Yuki naar buiten werd gestuurd terwijl er nog zooi lag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duidelijk een slordigheid van Williams. Die krik hoor daar niet onbeheerd te staan.
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 16:45 in relation to thequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Rus was volgens mij alleen Noted, en under investigation after session.
Blijkbaar niet ernstig genoeg bevonden?
Zie mn edit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou dus buitengewoon onlogisch zijn.
Dat zou m.i. buitengewoon onlogisch zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten wachten tot de buurman zn troep opruimt en dus de kwali al voorbij is?
rus staat er gewoon tussen als 63quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Rus was volgens mij alleen Noted, en under investigation after session.
Blijkbaar niet ernstig genoeg bevonden?
ja daarom ook mijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zo m.i. buitengewoon onlogisch zijn.
Er straat summons voor, hij wordt gesommmerd om te verschijnen dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die van tsu is grappig, moet zich melden omdat de buren een krik buiten laten staan en hij op verkeer van de andere kant moet letten
Ah, ok. Ik gaf een andere betekenis aan jequote:Op zondag 29 oktober 2023 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
rus staat er gewoon tussen als 63
[..]
ja daarom ook mijn
Foutje van mij ;... sorry. Zal nieuwe pic uploaden - tis al laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |