YUKI'D.quote:
quote:
Hoi Melroy.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albon is ultrasnel in de bochten.
Denk dat Max dat ook zou vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou een bazen zet zijn!
Macht der gewoonte denk ik.quote:
Hij was sneller.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom stroll boven alonso staat
🤣👍quote:
Eerst mooi eem een poar pilsies achterover tikk'n en op noar de kwaliquote:
Alonso heeft geen geluk met de auto - al een paar weekenden niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom stroll boven alonso staat
Even een bingokaart maken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:34 schreef Jane het volgende:
Weer 3 (oud-)teamgenoten van Max voor Hamilton. Altijd fijn.
Toch geen Amstel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst mooi eem een poar pilsies achterover tikk'n en op noar de kwali
Steun voor Perez/Tekkoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even een bingokaart maken?
please don't sack Maxquote:
"Please let him lose."quote:
Pls taste my mama's burrito's.quote:
please don't tell anyone about my false teethquote:
je hebt vast een slaapmutsje gedaan zodat je het uurtje extra wakker kunt zijn?quote:
Ik heb een hele lading zooi genomen waardoor ik straks om 2:00 nog klaarwakker benquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt vast een slaapmutsje gedaan zodat je het uurtje extra wakker kunt zijn?
Boksen is voor proleten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef THEFXR het volgende:
na de kwali, nog boksen of moeten jullie op tijd naar bedje toe?
.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:10 schreef King_Merc het volgende:
Die Bernie is oud geworden zeg… ziet er slecht uit … denk niet dat ie aankomende zomer haalt..
Vechten is een misdaad, geen sport.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef THEFXR het volgende:
na de kwali, nog boksen of moeten jullie op tijd naar bedje toe?
bij voetballen vallen meer blessuresquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vechten is een misdaad, geen sport.
is ook niet gek met zoveel voetballersquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij voetballen vallen meer blessures
Bij voetbal ga je in de meeste gevallen voor de bal, niet om de ander letsel te bezorgen zodat je zelf ''wint''quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En Oscars.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Blijkbaar vandaag 93 geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
.
vind je het gek, hij is iets van 92
Ik heb goed nieuws voor je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan toch niet wennen aan deze tijden hoor.
Ik had echt een andere prio gepakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn partner wou nog graag even een filmpje kijken maar ik moet voor de F1 zitten, daar gaat mijn kans op voortplanting.
Sterker nog, de rest van het seizoen geen GPs na het avondeten meerquote:
Partner dwingen tot F1 kijken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had echt een andere prio gepakt.
Ik heb ook al spijt, laten we er maar over ophoudenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had echt een andere prio gepakt.
Genot!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterker nog, de rest van het seizoen geen GPs na het avondeten meer
ESF1Gamer ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat meldt zich voor de nachtdienst
quote:
quote:
Ik heb meer moeite met de wekker zetten voor Japan als het kampioenschap niet meer spannend (voor mij) is. Dan ben ik de hele zondag moe. Lekker met een biertje en een nootje F1 kijken is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan toch niet wennen aan deze tijden hoor.
En dat is primaquote:
Jij was Sjaak afhaakquote:
Nee, jij had dat moeten doenquote:
Goedenavond Helmutquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
Nog nooit zoveel Taco vreters bij elkaar gezien
nu krijg ik trekquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
Nog nooit zoveel Taco vreters bij elkaar gezien
vandaag haalt hij het welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:59 schreef Perox het volgende:
Ik heb geen lijstje maar PER haalt Q3 niet.
Helaas is Thuisbezorgd geslotenquote:
en de supermarkt ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas is Thuisbezorgd gesloten
#Zwaarlevenquote:
Sterker nog, om hier op in te haken, ik zit nu nog met avondeten op schootquote:
Nu doe je ze ook allebei.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, jij had dat moeten doen. Ik had al de avondshift gedaan
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterker nog, om hier op in te haken, ik zit nu nog met avondeten op schoot
Niks mis mee, ik ben inmiddels al zo ver op de avond dat ik graag naar bed wilquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterker nog, om hier op in te haken, ik zit nu nog met avondeten op schoot
Dit is nog steeds de avondshiftquote:
@DombohetOlifantje1 en ik hopen van welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of Albon Q3 gaat halen, hoop het wel
Me 2quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nogal.
Gelukkig wel loonsverhoging gehad
Iedereen hier wel, denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:DombohetOlifantje1 en ik hopen van wel
Eerste helft had ik om 16:00 al naar binnen geschoven, nu zit ik gemiddeld op 19:30, wat prima past bij wintertijdquote:
owquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is nog steeds de avondshift
Zelfs met de wintertijd is het de avondshiftquote:
Nu is het nog zomertijd, dat teltquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs met de wintertijd is het de avondshift
Op mediums, netjes.quote:
Muted.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Max weer even een halve seconde sneller om die Mexicaantjes de mond te snoeren
Ik weet niet of je dit al wist maarreuh....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:06 schreef D. het volgende:
Ik gun het Perez wel, maar die Mexicanen niet, dus ik hoop dat ie faalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook zo, omdat ze niet de snelste auto hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:07 schreef DKUp het volgende:
Dat de strategie van Mercedes hopelijk flink fout is
Perez voelt de fans!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:08 schreef Sally het volgende:
Perez wel netjes nu![]()
Maar ja.. thuispubliek? weinig brandstof...?
Nu ja, pas Q1
Nor nu outquote:
Perez onder druk zettenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit al wist maarreuh....Ik gun het de individuele Mexicaan wel, maar die grote zichzelf F1-fan noemende groep Mexicanen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ric had wel een megaslipstream van Tsunodaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs Bottas en Ricciardo zijn sneller dan Perez
Ja goed gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ric had wel een megaslipstream van Tsunoda
ohja, wie zei dat ook alweer, " ik wil hier niet winnen want dan kom ik niet levend het circuit af."quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dani Ric heeft wel lef om zo snel te rijden voor Perez's thuispubliek
Goede teamtactics dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dátquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs Bottas en Ricciardo zijn sneller dan Perez
Gras is groenquote:
Kluts kwijt.quote:
Medium strategie werkt nietquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze pushen als wat. Straks gaat het mis vrees ik.
Is geen F1 mod (meer)quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens moderator R-woud93 moest ik letten op McLaren en Williams.
Wie staan er buiten de top 16.
NOR nu op Softs.En PIA ookquote:
Een zeldzaam gelukje bij Ferrariquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens moderator R-woud93 moest ik letten op McLaren en Williams.
Wie staan er buiten de top 16.
Ja, van VBL. Verkeerde sportquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wel een moderator
Die was ik vorige week al zatquote:
We are shaving.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
Albon wil ook zijn plank afschaven
Gebruiktquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef -XOR- het volgende:
VER, waarom nog een set banden aan gort rijden?
Kerb driftenquote:
We are checking.quote:
Om erbij te zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:16 schreef -XOR- het volgende:
VER, waarom nog een set banden aan gort rijden?
Nog debieler. Die moest helemaal niet meer buitenkomen. Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hee Max ook al.
Any comments?
Niet slim van hem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hee Max ook al.
Any comments?
Even het publiek trollen 😈quote:
dat gebeurt elke week, zonder consequentiesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:19 schreef DKUp het volgende:
Georgie
Verstappen
Alonso
Waarschijnlijk dus straf
Dit jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog debieler. Die moest helemaal niet meer buitenkomen. Waarom in godsnaam?
Dit ja. En waarom steeds dat risico lopen op een penalty??quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog debieler. Die moest helemaal niet meer buitenkomen. Waarom in godsnaam?
Alleen in die sector. Dat was bij mijn weten alleen Norris.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Gremen het volgende:
Iedereens laatste rondje verkloot door Alonso
Volgens mij stond VER ook niet helemaal stil? Of vertekende het beeld?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
dat gebeurt elke week, zonder consequenties
Vanwege Alonsoquote:
Op naar het bnw topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zag er vreemd uit hoe Alonso de achterkant kwijt raakte. het onboard beeld kan het beter verklaren.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:21 schreef Jane het volgende:
Grappig hoe de regie heel slecht is, maar altijd perfect momenten weet te vinden waar Verstappen mogelijk iets fout heeft gedaan.
En vergeet Russell ook niet. Voor hetzelfde.quote:
Russell stond in de weg.Max reed in de wegquote:
Deed Russell naquote:
Och het is watquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:21 schreef Jane het volgende:
Grappig hoe de regie heel slecht is, maar altijd perfect momenten weet te vinden waar Verstappen mogelijk iets fout heeft gedaan.
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |