YUKI'D.quote:
quote:
Hoi Melroy.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albon is ultrasnel in de bochten.
Denk dat Max dat ook zou vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou een bazen zet zijn!
Macht der gewoonte denk ik.quote:
Hij was sneller.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom stroll boven alonso staat
🤣👍quote:
Eerst mooi eem een poar pilsies achterover tikk'n en op noar de kwaliquote:
Alonso heeft geen geluk met de auto - al een paar weekenden niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom stroll boven alonso staat
Even een bingokaart maken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:34 schreef Jane het volgende:
Weer 3 (oud-)teamgenoten van Max voor Hamilton. Altijd fijn.
Toch geen Amstel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst mooi eem een poar pilsies achterover tikk'n en op noar de kwali
Steun voor Perez/Tekkoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even een bingokaart maken?
please don't sack Maxquote:
"Please let him lose."quote:
Pls taste my mama's burrito's.quote:
please don't tell anyone about my false teethquote:
je hebt vast een slaapmutsje gedaan zodat je het uurtje extra wakker kunt zijn?quote:
Ik heb een hele lading zooi genomen waardoor ik straks om 2:00 nog klaarwakker benquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt vast een slaapmutsje gedaan zodat je het uurtje extra wakker kunt zijn?
Boksen is voor proleten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef THEFXR het volgende:
na de kwali, nog boksen of moeten jullie op tijd naar bedje toe?
.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:10 schreef King_Merc het volgende:
Die Bernie is oud geworden zeg… ziet er slecht uit … denk niet dat ie aankomende zomer haalt..
Vechten is een misdaad, geen sport.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef THEFXR het volgende:
na de kwali, nog boksen of moeten jullie op tijd naar bedje toe?
bij voetballen vallen meer blessuresquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vechten is een misdaad, geen sport.
is ook niet gek met zoveel voetballersquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij voetballen vallen meer blessures
Bij voetbal ga je in de meeste gevallen voor de bal, niet om de ander letsel te bezorgen zodat je zelf ''wint''quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En Oscars.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Blijkbaar vandaag 93 geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
.
vind je het gek, hij is iets van 92
Ik heb goed nieuws voor je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan toch niet wennen aan deze tijden hoor.
Ik had echt een andere prio gepakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn partner wou nog graag even een filmpje kijken maar ik moet voor de F1 zitten, daar gaat mijn kans op voortplanting.
Sterker nog, de rest van het seizoen geen GPs na het avondeten meerquote:
Partner dwingen tot F1 kijken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had echt een andere prio gepakt.
Ik heb ook al spijt, laten we er maar over ophoudenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had echt een andere prio gepakt.
Genot!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterker nog, de rest van het seizoen geen GPs na het avondeten meer
ESF1Gamer ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:55 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat meldt zich voor de nachtdienst
quote:
quote:
Ik heb meer moeite met de wekker zetten voor Japan als het kampioenschap niet meer spannend (voor mij) is. Dan ben ik de hele zondag moe. Lekker met een biertje en een nootje F1 kijken is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan toch niet wennen aan deze tijden hoor.
En dat is primaquote:
Jij was Sjaak afhaakquote:
Nee, jij had dat moeten doenquote:
Goedenavond Helmutquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
Nog nooit zoveel Taco vreters bij elkaar gezien
nu krijg ik trekquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
Nog nooit zoveel Taco vreters bij elkaar gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |