abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211112531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Video

https://www.hln.be/genk/k(...)n-allemaal~acb7002f/
Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking ‘Israëlische’ bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Israël steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Israël!” Dat terwijl het blijkt te gaan om Franse bloem.

“Ik wil mijn centjes terug, ik ben niet tevreden”, begint de filmende vrouw uit te leggen aan een medewerker van Lidl dat ze terugbetaald wilt worden voor de verpakking bloem die ze eerder kocht. “Is er iets mis mee?” probeert de kassierster beleefd.

“Dat zie je toch aan de verpakking! Dat is Israëlische verpakking! Geef mijn geld terug.” Volgens de vrouw maakt de wit-blauwe verpakking duidelijk dat het om een Israëlisch product gaat. De kassierster vertelt de klant dat ze er iemand zal bijroepen voor een terugbetaling, maar de vrouw gaat verder: “Lidl en Aldi steunen Israël!”

Discussie
De beelden tonen hoe ook andere klanten zich beginnen te moeien in de discussie wanneer deze aanmanen dat de vrouw kalm moet blijven. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Israël!” Ook wanneer de vrouw haar kasticket en geld terugkrijgt blijft haar betoog verdergaan: “Hier kom ik niet meer. Viezeriken allemaal! Ik ga naar Albert Heijn. Jullie zijn allemaal Joden en viezeriken.”

“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”
Wat zal ze schrikken als ze in Griekenland komt.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:42:44 #202
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211112535
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:40 schreef Aberkullie het volgende:
Hebben we al een winnaar
welke categorie?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211112546
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen. Het is zaterdag. Het is niet gezond als jullie elkaar de maat nemen ten koste van je privé leven. Eens worden jullie het toch niet. Ga de natuur in, neem wat fritten van Anton Ladage of een lekker visje.

:{²
Of lekker in een gezellige optocht lopen, hippiestyle :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211112550
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja ook hier op Fok. Mutant01 was vroeger best een redelijke moslim, maar die is sinds 7 oktober wel een hoekje om gegaan zeg maar. Helemaal anti-joden en anti-westen en pro-Palestina. Liep zelfs mee vorige week in die pro-Palestina (wat gewoon een Hamas demo was) mee.
Alle redelijkheid pleite.
Kan een mod hier eens keihard op ingrijpen?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:43:55 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211112551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Jeetje wat antisemitisch....
Huilen dan.
pi_211112557
quote:
Ik lees geen MSM.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:44:28 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Of lekker in een gezellige optocht lopen, hippiestyle :7
Zoals de meute pallie-lovers waar ik gisteravond weer doorheen moest op Amsterdam Centraal, dat is allemaal heel gezond natuurlijk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:44:31 #208
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211112561
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen. Het is zaterdag. Het is niet gezond als jullie elkaar de maat nemen ten koste van je privé leven. Eens worden jullie het toch niet. Ga de natuur in, neem wat fritten van Anton Ladage of een lekker visje.

Jullie? We zijn het niet eens met jou.
pi_211112563
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
welke categorie?
Van de discussie hier
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:45:06 #210
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211112568
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vermoeiende act man.

Wie ben jij om mij te vertellen dat ik andersdenkenden niet mag affakkelen op mijn vrije dag?
Daarom moet je het laten. Ga met je hond de natuur in man. Lekker de herfst bladeren opsnuiven. Dit kan nl. écht niet. Jullie gaan verder waar ik jullie heb achtergelaten, de hele dag door. En niemand geeft zijn standpunt voor een mm op.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211112572
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:46:02 #212
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211112576
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Kan een mod hier eens keihard op ingrijpen?
Dat werkt helaas alleen de andere kant op kan ondergetekende je vertellen. Eigenlijk zoals het altijd gaat met die dubbele maat.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:46:09 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211112577
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daarom moet je het laten. Ga met je hond de natuur in man. Lekker de herfst bladeren opsnuiven. Dit kan nl. écht niet. Jullie gaan verder waar ik jullie heb achtergelaten, de hele dag door.
Wie jullie? Ik ben er net man. Gun me m'n pleziertje.

quote:
En niemand geeft zijn standpunt voor een mm op.
Gelachen.
Huilen dan.
pi_211112584
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wie jullie? Ik ben er net man. Gun me m'n pleziertje.
Neem er een biertje bij.
Corporate translator
pi_211112594
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat werkt helaas alleen de andere kant op kan ondergetekende je vertellen. Eigenlijk zoals het altijd gaat met die dubbele maat.

Volgens mij zijn dat soort verdachtmakingen banwaardig.
pi_211112600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:20 schreef UitStraling het volgende:
Als de VS en Turkije militair clashen, zoals ook al bijna was tijdens de opstand van 2016, voor wie kiest bijvoorbeeld Nederland dan, is er wellicht een militair bondgenootschap waar iemand van op de hoogte is?
100% de US, Turken zitten er alleen maar bij vanwege de locatie van dat land
pi_211112615
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die slachtofferrol siert je niet lieverd, misschien moet je om te kalmeren maar eens lekker een blokje omlopen?
pi_211112617
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:47 schreef byah het volgende:

[..]
"alleen maar om de locatie"

Mag ik jou er wellicht aan herinneren dat strategische locaties de belangrijkste factoren zijn die je maar kunt bedenken?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:51:23 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112621
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Volgens mij zijn dat soort verdachtmakingen banwaardig.
Fact Checker hier:

Ja ook hier op Fok. Mutant01 was vroeger best een redelijke moslim: FEITELIJK CORRECT

maar die is sinds 7 oktober wel een hoekje om gegaan zeg maar.: FEITELIJK CORRECT

Helemaal anti-joden en anti-westen en pro-Palestina: FEITELIJK CORRECT

Liep zelfs mee vorige week in die pro-Palestina (wat gewoon een Hamas demo was) mee: Weet niet of je meegelopen hebt, zo niet, niet correct, zo wel, FEITELIJK CORRECT

Alle redelijkheid pleite. FEITELIJK CORRECT

Welke verdachtmakingen? O-).
Get woke, go broke!
pi_211112623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:47 schreef byah het volgende:

[..]
We kunnen hun NAVO lidmaatschap wel intrekken straks als Rutte de baas is, Rusland verzwakt en zijn tanden kwijt, vrede in het Midden-Oosten als Israël klaar is met wraak nemen, blijft alleen China over waarvan we moeten zorgen dat die met hun klauwen van Taiwan afblijven.
pi_211112628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
We kunnen hun NAVO lidmaatschap wel intrekken straks als Rutte de baas is, Rusland verzwakt en zijn tanden kwijt, vrede in het Midden-Oosten als Israël klaar is met wraak nemen, blijft alleen China over waarvan we moeten zorgen dat die met hun klauwen van Taiwan afblijven.
:')
pi_211112633
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wij moeten helemaal nergens voor zorgen, behalve voor Nederland. Dat heeft geen kut met Rusland, israel, Irak, Iran, gaza, Taiwan of welk kutland dan ook te maken.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_211112634
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fact Checker hier:

Ja ook hier op Fok. Mutant01 was vroeger best een redelijke moslim: FEITELIJK CORRECT

maar die is sinds 7 oktober wel een hoekje om gegaan zeg maar.: FEITELIJK CORRECT

Helemaal anti-joden en anti-westen en pro-Palestina: FEITELIJK CORRECT

Liep zelfs mee vorige week in die pro-Palestina (wat gewoon een Hamas demo was) mee: Weet niet of je meegelopen hebt, zo niet, niet correct, zo wel, FEITELIJK CORRECT

Alle redelijkheid pleite. FEITELIJK CORRECT

Welke verdachtmakingen? O-).
Je bent gelukkig niet meer in de positie om dat te beoordelen. Dat laten we aan de mods over.
pi_211112647
Mijn stem gaat naar Kati Piri komende maand.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:54:23 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je bent gelukkig niet meer in de positie om dat te beoordelen. Dat laten we aan de mods over.
Ja, maar ik help ze even een handje. Als je idd niet schuldig bent aan zijn beweringen heb je niets te vrezen toch? B-).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')