Sommigen hebben een mening, anderen delen die mening niet.quote:
Dit is wel een beetje het niveau waar de gemiddelde pro-Palestina aanhanger zich op heeft ingelezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had het haar laten ruilen voor een pak jodenkoeken.
Isral heeft gewoon het recht om zich te verdedigen vraag alleen niet welke andere rechten en plichten er bestaan en waar die zijn gecodificeerd en of die ook gelden voor andere partijen en of die getoetst mogen worden en-quote:
Kan iemand mevrouw niet duidelijk maken dat de Albert Heijn ook blauw-wit als kleuren heeft?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Video
https://www.hln.be/genk/k(...)n-allemaal~acb7002f/
Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking ‘Isralische’ bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Isral steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Dat terwijl het blijkt te gaan om Franse bloem.
“Ik wil mijn centjes terug, ik ben niet tevreden”, begint de filmende vrouw uit te leggen aan een medewerker van Lidl dat ze terugbetaald wilt worden voor de verpakking bloem die ze eerder kocht. “Is er iets mis mee?” probeert de kassierster beleefd.
“Dat zie je toch aan de verpakking! Dat is Isralische verpakking! Geef mijn geld terug.” Volgens de vrouw maakt de wit-blauwe verpakking duidelijk dat het om een Isralisch product gaat. De kassierster vertelt de klant dat ze er iemand zal bijroepen voor een terugbetaling, maar de vrouw gaat verder: “Lidl en Aldi steunen Isral!”
Discussie
De beelden tonen hoe ook andere klanten zich beginnen te moeien in de discussie wanneer deze aanmanen dat de vrouw kalm moet blijven. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Ook wanneer de vrouw haar kasticket en geld terugkrijgt blijft haar betoog verdergaan: “Hier kom ik niet meer. Viezeriken allemaal! Ik ga naar Albert Heijn. Jullie zijn allemaal Joden en viezeriken.”
“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”
Post jij ook nog andere dingen dan meningen van mensen waar je het mee eens bent?quote:
de afkorting AH maakt echt alles goed hoor, kweeniequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan iemand mevrouw niet duidelijk maken dat de Albert Heijn ook blauw-wit als kleuren heeft?
Gewoon negeren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Post jij ook nog andere dingen dan meningen van mensen waar je het mee eens bent?
Dat je geen eigen mening heb snap ik, alleen wat jij moet vinden staat in de Koran, maar damn.
Ja het is fantastisch ben al drie keer gebak wezen uitdelen op straat ja, is je popcorn nog lekker knapperig? Menselijk leed al om dus dat wordt smullenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wauw het topic is nog open.
De Palestijnen krijgen aardig op hun donder zie ik?
Dan waren er al een half miljoen slachtoffers op zijn minst. Je onderschat echt de kracht van de IDF.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Isral doet het dan ook niet per ongeluk. Ze doen het bewust.
Ze gooien doelbewust de hele Gaza-strook plat.
Inclusief alle burgers.
Pas op dat je niet wordt afgeknald door een autist die sarcasme niet begrijpt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja het is fantastisch ben al drie keer gebak wezen uitdelen op straat ja, is je popcorn nog lekker knapperig? Menselijk leed al om dus dat wordt smullen
Eerlijk gezegd - ik zie weinig beelden van feestvierende Isralirs terwijl ze toch bezig zijn met een zeer succesvolle genocide aldus velen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja het is fantastisch ben al drie keer gebak wezen uitdelen op straat ja, is je popcorn nog lekker knapperig? Menselijk leed al om dus dat wordt smullen
Op tic toc wel volgens mij hoor, komen hier ook wel langsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd - ik zie weinig beelden van feestvierende Isralirs terwijl ze toch bezig zijn met een zeer succesvolle genocide aldus velen.
Hoe zit dat precies? Ik dacht dat Isral het Bron van Alle Kwaad is dus die zouden nu moeten feestvieren toch?
Joden die wereldwijd daadwerkelijk WEER in angst moeten leven, scholen sluiten, festivals afgelast : FOUT!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd - ik zie weinig beelden van feestvierende Isralirs terwijl ze toch bezig zijn met een zeer succesvolle genocide aldus velen.
Hoe zit dat precies? Ik dacht dat Isral het Bron van Alle Kwaad is dus die zouden nu moeten feestvieren toch?
Echt een goed stuk: https://www.bnnvara.nl/jo(...)iskante-linkse-mythequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:47 schreef Alov het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de inwoners het ondertussen Hamas wel spuugzat zouden zijn na al die jaren dat Hamas maar blijft doorgaan met raketten afschieten en gijzelaars gijzelen, en kortom het leven van Palestijnen in diepe ellende te storten. Dat zou je ook zeggen van al die Pro-Palestina supporters. Maar het enige wat het gros kan is haten. Dit is wat het oplevert.
quote:Te weinig ook wordt daarom de realistische vraag gesteld of de Palestijnse politieke projecten waar men zich meestal weinig kritisch, geregeld ook obsessief en pathetisch, voor inzet er niet toe zullen leiden dat er weer een stukje wereld afgegeven wordt aan de grijpgrage handen van totalitaire staatsvormen (een al of niet islamitische dictatuur), die ongeveer alles verwerpen wat voor progressieve politiek heilig is, zoals vrouwen- en LHBTI-rechten. Hoe valt te voorkomen dat de wet van behoud van ellende z’n werk doet en de ene knechting vervangen wordt door een volgende?
Ook is er daardoor te weinig oog voor andere, mondiale factoren die het probleem mede in stand houden: Hamas en Hezbollah als proxy-strijdmiddelen van Iran (met op de achtergrond Rusland en China) tegen het westen. De Palestijnse kwestie vormt een welkome uitlaatklep en afleidingsmanoeuvre voor een Arabisch-islamitische wereld die zelf bol staat van geweld (Syri, Jemen), armoede, repressie en mensenrechtenschendingen.
Moslims hebben het monopolie op een slachtoffer rol.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Joden die wereldwijd daadwerkelijk WEER in angst moeten leven, scholen sluiten, festivals afgelast : FOUT!
Moslims die zonder weerstand op straat INTIFADA en JIHAD scanderen en oproepen tot genocide. GOED!
Hoe iemand tot die conclusie komt? Indoctrinatie.
Nounounou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moslims hebben het monopolie op een slachtoffer rol.
Korte samenvatting: Terrorist wel een granaat richting Isral schieten maar wordt kapot geschoten door een sniper?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Dit was trouwens vandaag, de bron laat niet zien waar in de Gaza strook dit gebeurt is, maar bijzondere scne:
https://streamable.com/hu2lis
Leek bijna een redelijke insteek, maar als er geen verschil is, waarom neem je het dan toch 1000% op voor Hamas?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:19 schreef Slayage het volgende:
Hamas gijzelt random onschuldige burgers.
Israel gijzelt random onschuldige burgers.
Hamas vermoordt random onschuldige burgers.
Israel vermoordt random onschuldige burgers.
Er is moreel geen enkele verschil tussen deze praktijken van beide kampen.
Same shit different name.
Geen enkel verschil zou ik niet zeggen hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:19 schreef Slayage het volgende:
"Human rights groups and trade unions believe some of the workers have been illegally detained in military facilities in the occupied West Bank, following the revocation of their permits to work in Israel. Authorities in Israel have so far refused to release the names of those they are holding.
When the Palestinian armed group, Hamas, launched an unprecedented assault on the south of Israel on October 7, about 18,500 residents of Gaza held permits to work outside the besieged strip. The exact number of workers present in Israel as hostilities began remains unknown, but thousands are thought to have been rounded up by the Israeli army and transferred to undisclosed locations."
[ twitter ]
Is entered in the Mediterranean Seaquote:
Granaat of steen, een van de 2.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Terrorist wel een granaat richting Isral schieten maar wordt kapot geschoten door een sniper?
Er was duidelijk een schot. Ik hoorde een schot, een schreeuw en je ziet hem kapot gaan. Zal wel zijn geraakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Granaat of steen, een van de 2.
En daarna binnen 30 seconden wordt hij afgevoerd door het al klaarstaande ambulance personeel ? Bijzonder.
Hoe weet je dat de meesten het daar amper tot niet verstaan? Het wordt er op school onderwezen, de bevolking is voor 98% geletterd. De helft van de bevolking bestaat uit jonge mensen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:54 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Omdat het zogenaamd voor Gazanen zou zijn. Engels is daar niet echt de voertaal ofzo. De meesten verstaan het amper tot niet.
Het is ook niet de voertaal in Isral, eigen taal met ondertiteling voor de Gazanen zou logischer zijn dan dit en bij het kiezen van een andere taal zou iets dat iig het merendeel van de Gazanen zou kunnen verstaan handiger zijn.
Wat ook bijzonder is is dat hij hulpdiensten in gevaar brengt door zijn actie. Voor hetzelfde geld staat er een tank.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daarna binnen 30 seconden wordt hij afgevoerd door het al klaarstaande ambulance personeel ? Bijzonder.
Vind het aan alle kanten wel kansloos.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Terrorist wel een granaat richting Isral schieten maar wordt kapot geschoten door een sniper?
Vind het vrij genadig dat ze hem niet gewoon overhoop schieten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vind het aan alle kanten wel kansloos.
Die gast met z'n slingshot die een steen probeert te slingeren, die gaat daar hooguit 100m ver mee komen en niets raken
De sniper op 500m of meer afstand die hem in z'n been schiet terwijl slingshot mannetje voor niemand een gevaar is
Vanwege islam, natuurlijk... wat een vraag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leek bijna een redelijke insteek, maar als er geen verschil is, waarom neem je het dan toch 1000% op voor Hamas?
Het zou me ook nog niet eens verbazen als hij geraakt is door afgesproken friendly fire.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het vrij genadig dat ze hem niet gewoon overhoop schieten eerlijk gezegd.
Denk wel een isralische sniper hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zou me ook nog niet eens verbazen als hij geraakt is door afgesproken friendly fire.
Alles voor de press picture.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die gast met z'n slingshot die een steen probeert te slingeren, die gaat daar hooguit 100m ver mee komen en niets raken
De sniper op 500m of meer afstand die hem in z'n been schiet terwijl slingshot mannetje voor niemand een gevaar is
Terwijl als je kijkt in welke shitlanden allah zijn gelovigen vooral neerzet, dan zou je bijna denken dat ie een hekel aan ze heeft....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:29 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Vanwege islam, natuurlijk... wat een vraag.
Ga maar na. Je wordt je hele leven verteld dat je geloof superieur is aan alle anderen en dat het de morele plicht is van elke moslim om elk niet-gelovig mens te bekeren. Dan wordt er een joodse staat gesticht op islamitische grond! Dat ontkent natuurlijk de superioriteit van de islam en tsja, dat moet dan ongedaan worden gemaakt... behalve dat dat dus niet lukt!
Ik zou er als moslim ook wanhopig van worden.
Koekoek. Dit rare wereldbeeld is dus het resultaat van iets te veel foute kanalen op sociale media.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:19 schreef Slayage het volgende:
Aardbevingen in Iran, Afghanistan, Kalkoenland, overstromingen in Pakistan, TAKE THE FUCKING HINT!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Terwijl als je kijkt in welke shitlanden allah zijn gelovigen vooral neerzet, dan zou je bijna denken dat ie een hekel aan ze heeft.... allah is toch meer als ik dan ik dacht
Puur Pallywood dit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
ja maar echt he, en maar blijven bidden en geloven, makreel op je hoofd op zaterdagquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aardbevingen in Iran, Afghanistan, Kalkoenland, overstromingen in Pakistan, TAKE THE FUCKING HINT!.
Nice. Maar waarom staan daar van te voren al twee ambulances en journalisten bij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Dit was trouwens vandaag, de bron laat niet zien waar in de Gaza strook dit gebeurt is, maar bijzondere scne:
https://streamable.com/hu2lis
Gelukkig zeggen de feiten op de grond iets anders. Binnenkort weer een tijdje klaar met het terrorisme vanuit Gaza.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Koekoek. Dit rare wereldbeeld is dus het resultaat van iets te veel foute kanalen op sociale media.
Omdat er all honderden andere neergeschoten waren door de IDF daar, volgens mij is dit een oude videoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nice. Maar waarom staan daar van te voren al twee ambulances en journalisten bij?
Equote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Honderden allemaal puur onschuldige stenengooiers, wat een tragisch verliesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:35 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Omdat er all honderden andere neergeschoten waren door de IDF daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |