quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht laats dat ik jou tegen kwam op tiktok
Iemand die wil motorrijden maar nog geen rijbewijs heeft
En graag een drankje doet
Moe, maar voor de rest gaat t primaquote:
Nee, niks gelezen. Waar was het?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
Is het al half 6?
@:TheStigsDutchCousin had je nog gelezen van gister? motorongeluk?
Beneluxtunnel, overreden door een vrachtwagen dacht ik?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks gelezen. Waar was het?
Beneluxtunnel, overleden. Vind het zo kutstuk,Met mijn laatste les moest ik ook daar heenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks gelezen. Waar was het?
Ehwquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beneluxtunnel, overreden door een vrachtwagen dacht ik?
Ja en blijkbaar niet de schuld van de vrachtwagenchauffeurquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EhwLees het nu ja. Gruwelijk
Nee, kan ook onoplettendheid zijn van de motorrijder. Dit is noodlottig vooral.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar niet de schuld van de vrachtwagenchauffeur
Dus hoop dat ik met mijn examen lekker richting rozenburg magquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, kan ook onoplettendheid zijn van de motorrijder. Dit is noodlottig vooral.
Af en toe 1 huren kan ook tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:12 schreef Driepink het volgende:
Ik zou zo graag weer een motor willen, maar ik rij er gewoon te weinig op =c
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.quote:
ik heb stiekem gereden op die van mijn manquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.
Ik heb ook wel eens een motor gehuurd en/of geleend maar voor je echt gewend bent moet die alweer terug.
Hebben we het over de motor of over de "motor" van je man?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb stiekem gereden op die van mijn man![]()
reed wel gelijk lekker
Yamaha R6quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we het over de motor of over de "motor" van je man?
Lekkere fiets is dat ja.quote:
Ja reed lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekkere fiets is dat ja.
Hou het heel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja reed lekkerMaar daar ga ik voorlopig op rijden tot ik een motor kan kopen
hahaha jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:07 schreef Sally het volgende:
Ach @:kree - dan kom je toch hier je monologen houden...?
gehehe het maakt mij niet zoveel uit hoor? maar kweet niet ook altijd om maar weer meer te vertellen van me zelf, ben beetje uit inspiratie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:10 schreef Sally het volgende:
Laat die rare HEMA rookworst maar kletsen
Euhm.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:12 schreef kree het volgende:
noem eens een leuk onderwerp waar we over kunnen kletsen?
Succes dan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:13 schreef Mazikeen het volgende:
Nou ik ga slapenmorgen 9 uur wekkert en 11 uur motorrijles
ja maar dan zijn we snel uitgepraatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Euhm.
Szlaapjes doen.... ?
Inspiratie genoeg?![]()
Vroom vroomquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:15 schreef kree het volgende:
motor rijden, ook echt weer iets wat ik dus echt niet zou willen? vind t maar eng altijd die dingen, althans niet voor mij maar voor als motor rijder wss wel.
Solly...quote:
alles goed hoor slaap lekker jijquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Solly...
beetje inspannende en drukke week achter de rug. En het was ook nog F1 tot 01.00 uur, plus daarna nabeschouwing.. En morgen weer
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wil motorrijden wel proberen ooit
Ik ook welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wil motorrijden wel proberen ooit
Jawelquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
en brommer dan of scooter? nooit gedaan?
DIt!quote:
Was lekker. Ging van... psssssssstquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
goed om te weten wel dat je nog ff ging pissen enzo
hahaha nee nou wilde ff zeker weten dat het wel lukte he enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Was lekker. Ging van... psssssssst
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee nou wilde ff zeker weten dat het wel lukte he enzo
Ow ik vind het juist leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.
Ik heb ook wel eens een motor gehuurd en/of geleend maar voor je echt gewend bent moet die alweer terug.
Gas erop!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik vind het juist leuk
Om in verschillende auto’s te rijden en te kijken wat er anders is etc
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
goed om te weten wel dat je nog ff ging pissen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
[ff weer spammen hoor....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
En we hebben nog altijd ontvangers tekort trouwens. Dus als je met deze batch mee wil, geef je de komende 2 uur op!
Oh nee hoor, daar hoor ik niet thuis.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga eens snel terug naar DTS waar je thuishoort.
SALLIEquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar hoor ik niet thuis.
Ik ben nog niet zó lang geleden door greysbones daarheen 'gelokt' om wat meer posters daar te hebben. Ik kwam nooit (meer) in ONZ sinds mn crewtijd.
Ik vond het wel leuk, maar toen DTS eerst eventjes dicht ging voor een paar uur [ja, daarvoor ook al vaker dat wel] en daarna voor ettelijke dagen, heb ik andere plekken gevonden om te posten.
Maar het werd wat saai hier in huis in de avonduren als er geen F1 is en deze slowchat ook rustig werd, dus ben ik weer meer gaan posten in DTS.
Maar het hele gezeik over punten ben ik zat, en er zitten een paar mensen in DTS die me niet zo aanstaan (likewise, denk ik).
Dus ik vind dit wel een mooie afsluiter voor de maand Oktober 2023![]()
haha![]()
Hopelijk pakt niemand die 16e plek, want dat is voor mij wel een speciaal getalletje![]()
En ach, anders maar wel
Mogelijk nog in November weer, maar ik beloof niks. Want beter voor mn nachtrust (en mn gemoed op sommige punten![]()
)
Ook wel aardigquote:
Daar is het zaterdag voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook wel aardig
Vandaag lekker gat in de dag geslapen
Jep!quote:
Deze vrouwquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep!
Zo meteen eens wat boodschappen gaan doen, en meteen door naar een kennis voor de Formule 1 van vanavond
quote:
quote:
Dag damesquote:
Dag heer Stigquote:
Beetje moe en nu F1 kijken. En daar?quote:
Lekker op tijd naar bed en veel kijk plezier bij de F1 Hier rolt allesgewoon doorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje moe en nu F1 kijken. En daar?
Fijn te horenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed en veel kijk plezier bij de F1 Hier rolt allesgewoon door
e bent er wel hèquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje moe en nu F1 kijken. En daar?
Stig is er altijd.quote:
Ook als ik er niet ben, ben ik erquote:
Waar was je vannachtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook als ik er niet ben, ben ik er
In zn bed, waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar was je vannacht
We hadden het zwaar in F1
Ik had het naar mijn zin op de baanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar was je vannacht
We hadden het zwaar in F1
Die heb ik nietquote:
Je lijkt me wel een Teddybearquote:
quote:
quote:
quote:
Lulu fans niet beus?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sally![]()
Geen straf
Lulu fans allemaal beus
Hier rond 17:00 zag ikquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
Nog droog
Wachten op de hagel en de onweer
Ik ben nog gewoon lui, lekker Netflixenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:49 schreef Lovely het volgende:
Ik moet mijn bed nog verder op maken en nog douchen
Nja het is zondag dus dan mag het van mij wel even rustig aan doen..quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben nog gewoon lui, lekker Netflixen
Hier werd het een latertje, vanwege de Formule 1 (in Mexico)quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja het is zondag dus dan mag het van mij wel even rustig aan doen..
Werd vanmorgen wel al vroeg wakker door de wintertijd, gelukkig wel weer in slaapgevallen daarna
Wat voor soep?quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
Muffins in de oven
Houtkachel nog aanmaken
Soepie maken voor straks en dan niks
Onweerquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
Nog droog
Wachten op de hagel en de onweer
quote:
Onweer is heerlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig allemaal voorbij hier als ik straks naar huis ga, dan is de F1 allang voorbij
Moet ik je beschermen?quote:
quote:
Wil jij ook?quote:
quote:
quote:
Ik ben bezig met een derde playthrough van Lies of P. Nog 1 achievement te gaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga na feyenoord de nieuwe mario game spelen
Ik hoor iedereen hier over.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een derde playthrough van Lies of P. Nog 1 achievement te gaan
Erg goede game. Maar alleen spelen als je into Dark Souls/Bloodborne bent.quote:
Ah nee dusquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erg goede game. Maar alleen spelen als je into Dark Souls/Bloodborne bent.
Gewoon een playthrough kijken op YouTubequote:
HENKquote:
Ja ga ik van de week eens doen. 10 november komt al cod. Dus dan ben ik weer helemaal into codquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een playthrough kijken op YouTube
There's no saving youquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ga ik van de week eens doen. 10 november komt al cod. Dus dan ben ik weer helemaal into cod
Zombies
Oehquote:
Bij jou?quote:
Er geldt wel een regelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er geldt wel een regelWelke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er geldt wel een regelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daarom vraag ik hetquote:
Ja dus dat je helm af moet doen, in de slaapkamerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dus dat je helm af moet doen, in de slaapkamer
Safe Stigquote:
Better safe then sorryquote:
Tis niet te hopen dat beide helmen harde helmen zijnquote:
Ehhhquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
Google op 'goatse diffusion ' voor goeie AI plaatjes
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet te hopen dat beide helmen harde helmen zijn
Ik wil ookquote:
Ik kruip dan altijd diep onder de dekensquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry
Houd wel van een mooie licht show
Jep!quote:
Dit is een mooie, ook zelf gemaakt met dat programma?quote:
Yes, je kan ook verras me aanklikken dan verzint het programma een zinquote:Op maandag 30 oktober 2023 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is een mooie, ook zelf gemaakt met dat programma?
LIEVquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, je kan ook verras me aanklikken dan verzint het programma een zin
Hier doet hij t niet meer, heb al mijn Boots al gebruiktquote:
O leuk. Je ken er dus veel mee doen/makenquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, je kan ook verras me aanklikken dan verzint het programma een zin
Hij is nog steeds bezigquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier doet hij t niet meer, heb al mijn Boots al gebruikt
Heel veelquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Je ken er dus veel mee doen/maken
Het is maandag.quote:
Hoelang duurt het normaal? Hij is nu nog steeds niet klaarquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Duurt idd even, had ik gisteren ook
Normaal niet zo heel lang, staat er geen tijd of balkje ?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:00 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Hoelang duurt het normaal? Hij is nu nog steeds niet klaar
Oh neequote:
Nee, maar is ook niet heel boeiend hoorquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Normaal niet zo heel lang, staat er geen tijd of balkje ?
Ff geduld hebben dusquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nee, maar is ook niet heel boeiend hoor
Maar wel mooie cijfersquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee
Zonde van mn mooie nr. 16-plaats
Ik zal voorzichtig zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee
Zonde van mn mooie nr. 16-plaats
Maar 16 zou de kers op de taart zijnquote:
Ok. Nu ben ik toch wel benieuwdquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar 16 zou de kers op de taart zijn
jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar 16 zou de kers op de taart zijn
Zeggik niequote:Op maandag 30 oktober 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok. Nu ben ik toch wel benieuwd
Waarom 16?
quote:
Hihiquote:
Op wat voor poes...?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:57 schreef 2xHenk het volgende:
Ik heb goed uitzicht naar boven @:Sally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Doggystyle?quote:
Klinkt als File Noot Found.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als File Noot Found.
Maantjequote:
Gewoon stoppen bij 69.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk precies 4000 maar dat is mislukt. Nu 4004 proberen, sta nu op 4003.
Echt kut als je iets met cijfertjes hebt
quote:
mislukt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
4 is óók een heeeeel mooi cijfer!![]()
![]()
![]()
^^
Maar, je hebt toch nog ca anderhalve dag...?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mislukt.
dan maar 4003, it is what it is. Vroeger had dts nog een beetje een gunfactor. dat is weg
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mislukt.
dan maar 4003, it is what it is. Vroeger had dts nog een beetje een gunfactor. dat is weg
Oeh. Dat dacht ik welquote:
nee geen zin meerquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar, je hebt toch nog ca anderhalve dag...?
Jij ligt bovenop zo te zien, dus leef je uitquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Dat dacht ik wel
Kan ik nog weldoen overigens?
Of lig ik pinned down...
Haha, ik vermijd DTS juist op dit momentquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hou DTS eens in DTS verdikkeme
Brave meidquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, ik vermijd DTS juist op dit moment
Je bent gewoon jaloers op @Sally !quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hou DTS eens in DTS verdikkeme
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da kannie hier![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
Speciaal in spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:40 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:43 schreef 2xHenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Stiggiequote:Op maandag 30 oktober 2023 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maantje
[..]
Gewoon stoppen bij 69.
Neuhquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op @:Sally !
Lov lovquote:
#TeamStig/konijnquote:
Zodra ik konijnen heb, noem ik er eentje Stigquote:
O dat is een leuk idee, neem je dan ook een wittequote:Op maandag 30 oktober 2023 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zodra ik konijnen heb, noem ik er eentje Stig
Ja, met zwart om de oogjesquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een leuk idee, neem je dan ook een witte
quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, met zwart om de oogjes
Zorroquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, met zwart om de oogjes
Nee dan moet ie helemaal zwart zijn!quote:
Tis gewoon een naakte zorroquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dan moet ie helemaal zwart zijn!
Zal jou eens naakt!quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon een naakte zorro
Duhhhh
NAAKT!!!quote:
En witte sokkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders is t idd ook niet echt naakt
Nee echt geen witte sokken, tenzij het voetsokjes zijn of sneakers sokkenquote:
Altijd veilig, dus de helmen blijven opquote:
Die foto zou je niet delen!quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Thestigsdutchcousin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |